handdator

Visa fullständig version : 2 frågor angående hår..


keffat_liv
2005-11-14, 20:46
Finns det något shampo, medel eller dylikt som stärker håret? Som funkar...

Finns hårxävtmedel eller är det bara massa skröna?

Jarod
2005-11-14, 23:38
Nej! Det enda olika produkter gör är att belägga håret med något (typ silicon) för att det ska bli mer lätthanterligt eller se finare ut. Du kan inte få det att "växa" sig tjockare eller liknande...

Man kan likna det med en gammal Volvo 240. Även om du lägger pengar på en ny lack så är det fortfarande en jävla rishög undertill. :D

keffat_liv
2005-11-14, 23:42
Nej! Det enda olika produkter gör är att belägga håret med något (typ silicon) för att det ska bli mer lätthanterligt eller se finare ut. Du kan inte få det att "växa" sig tjockare eller liknande...

Man kan likna det med en gammal Volvo 240. Även om du lägger pengar på en ny lack så är det fortfarande en jävla rishög undertill. :D

hahaha:) okej! då är det verkligen dax att sluta med dax (vax)! Känns som jag blir tunnhårigare av det :/

mini
2005-11-14, 23:49
hahaha:) okej! då är det verkligen dax att sluta med dax (vax)! Känns som jag blir tunnhårigare av det :/
Vax bryter väl av håret om det är av lite sämre kvalitet? Satsa på en riktigt bra stylingprodukt är mitt lekmannatips. Personligen kommer jag aldrig överge Tigi.

Krokodil
2005-11-14, 23:49
Rogaine..
http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=3172&ProductSKU=204929&prodinfotype=&showBuy=true&action=showProdInfo