handdator

Visa fullständig version : Bättra på smaken på Sloow?


Thorwaldsson
2005-11-11, 16:45
Har kört med sloow protein under 2 månader nu och har uppfattat det som en väldigt positiv bekantskap. Första laddningen jag skickade efter så köpte jag jordgubb vilken jag tyckte var förvånansvärt god efter allt jag läst på forumet.
Denna gången provade jag ett ar kilo av mintchokladen och jag kan ärligt säga att det är bland det värsta jag smakat.
Eftersmaken är inte alls otäck, men den direkta smaken man får är inte något att hänga i julgranen.
Läste att man kunde blanda med 2 dl mjölk och äta det som "pudding", men detta var ännu värre.

Undrar nu om någon har något knep för att göra drinken godare?

Lizard
2005-11-11, 16:51
Har kört med sloow protein under 2 månader nu och har uppfattat det som en väldigt positiv bekantskap. Första laddningen jag skickade efter så köpte jag jordgubb vilken jag tyckte var förvånansvärt god efter allt jag läst på forumet.
Denna gången provade jag ett ar kilo av mintchokladen och jag kan ärligt säga att det är bland det värsta jag smakat.
Eftersmaken är inte alls otäck, men den direkta smaken man får är inte något att hänga i julgranen.
Läste att man kunde blanda med 2 dl mjölk och äta det som "pudding", men detta var ännu värre.

Undrar nu om någon har något knep för att göra drinken godare?

DET var det huvudsakliga skälet till att jag själv bytte till ON's 100% Cassein som smakar ljuvligt. Lite dyrare men avsevärt godare.

Lizard

Avesta
2005-11-12, 04:49
Jag köpte 2 kilo mint, hatar smaken, men måste trycka i mig det för att det ska ta slut och jag kan öppna mina jordgubb paket. Jordgubb for ever!

Angus
2005-11-12, 10:24
smaken är som baken.jag tycker mintchokladen är grymt god och jordgubben smakar ..jordgubbsgröt ;)

Angus
2005-11-12, 10:35
DET var det huvudsakliga skälet till att jag själv bytte till ON's 100% Cassein som smakar ljuvligt. Lite dyrare men avsevärt godare.

Lizard

Optimums rek pris är 399:- för 909g och det är väl mycket dyrare tycker jag ;)

Fairing
2005-11-12, 12:00
Smaker är svårt........
Tittar man på våran försäljning så säljer mintchokladsmaken nästan dubbelt mot jordgubben och inga klagar till oss på smaken , tvärtom.

Tyvärr så är det uteslutande på forum som man läser att det smakar dåligt osv för ing ÅF ger oss den indikationen. Fast överlag så tror jag att dom allra flesta gillar smaken på sloow eftersom att den säljer fruktansvärt bra.Fast det kan ju bero på att det är ett värstingprotein till lågpris oxå :D

Nåja , mer smaker kommer.. den som väntar på något gott..... :thumbup:

Metallica
2005-11-12, 12:05
tycker den är god och hur lättdrucken som helst. svårt att förstå hur man kan tycka det är ett problem att svepa en proteindrink på 10 sekunder.

Lizard
2005-11-12, 15:37
Smaker är svårt........
Tittar man på våran försäljning så säljer mintchokladsmaken nästan dubbelt mot jordgubben och inga klagar till oss på smaken , tvärtom.

Tyvärr så är det uteslutande på forum som man läser att det smakar dåligt osv för ing ÅF ger oss den indikationen. Fast överlag så tror jag att dom allra flesta gillar smaken på sloow eftersom att den säljer fruktansvärt bra.Fast det kan ju bero på att det är ett värstingprotein till lågpris oxå :D

Nåja , mer smaker kommer.. den som väntar på något gott..... :thumbup:

Hahaha...det är väl ingen ÅF som törs säga något på kontoret Lasse med Tyras käftar vilande i skrevet :)

Lizard

Krampus
2005-11-12, 15:40
Hahaha...det är väl ingen ÅF som törs säga något på kontoret Lasse med Tyras käftar vilande i skrevet :)

Lizard


...och Atlas...

Lizard
2005-11-12, 15:42
...och Atlas...
:thumbup:
..det där känner man igen...
Lizard :)

fonzie
2005-11-12, 15:48
Tycker mintchokladen är helt fantastisk ja! Har inte smakat jordgubb än...och kommer nog ta bra tid innan jag tröttnar på mintchokladen.

db
2005-11-12, 17:09
smaken är verkligen som baken vad de gäller protpulver. själv tycker jag slowen (har bara kört med mintchoklad har inte haft nån anledning att byta) är god att blanda med bara lite mjölk och ställa i kylen ett tag så den blir tjock (man får mixtra med mängden pulver, mjölk så de blir lagom konsistens) sen äta med sked med t.ex. lite musli, torkad frukt eller nötter...

Verni
2005-11-12, 17:31
Ja Usch, köpte också denna mintchoklad smörja, och om man inte själv spyr av smaken, så kommer omgivningen spy av andedräkten, mycket värre än så kan den nämnligen inte bli.

Edit: Jordgubbssmaken är det dock inget fel på :thumbup:

userfriendly
2005-11-12, 17:46
va? jag tycker mintchokladen e as god, både sloow o complete!? va fan den som fick mig att övergå till Fairing... hm *screwy*

Arnesson
2005-11-12, 17:51
Jag har 2 nästan fulla påsar minschoklad står, varken jag eller polaren får i oss skiten .
Kan inte vara tänkt för människor :D

Har testat Milk-90 och protec jordgubb, båda är mycket myckt godare enligt mig.

Lizard
2005-11-12, 18:50
Ja Usch, ... mycket värre än så kan den nämnligen inte bli. :thumbup:
Jo det kan det - Bulk 80. (fråga Allan och Arne :devil: )

Allan
2005-11-12, 19:03
Jo det kan det - Bulk 80. (fråga Allan och Arne :devil: )


*spy*


allan

Hannes
2005-11-12, 19:23
Tycker smakerna är goda :thumbup: