handdator

Visa fullständig version : Midja?


sk1tz
2005-11-11, 14:32
Hejsan!
Jag skulle behöva träna min midja, så att jag blir bredare där .. jag tycker själv att jag är väldigt smal där.
Vilka övningar kan man göra för att träna midjan och för att den ska bli mkt bredare?
Några tips?

Tackar! ;)

Hnke
2005-11-11, 14:42
vafan vill du ha bredare midja för?

sk1tz
2005-11-11, 14:46
vafan vill du ha bredare midja för?

som sagt, jag är väldigt smal i midjan tycker jag själv ... så jag vill bli bredare där.

Mago
2005-11-11, 14:46
Bred midja vill väl ingen ha, men man vill ju såklart inte se ut som om man inte ätit på 7 månader. Bara vanliga magövningar skulle jag rekommendera så skaru nog se att det blir nice. Finns massor av trådar om det.


På tal om smala midjor. Någon som har bilden på Melvin Antony där han är på gymmet med bar överkropp och drar bak armbågarna ungefär som vid kabelrodd och flexar ryggen lite? Masturberingsmaterial!

sk1tz
2005-11-11, 14:52
Bred midja vill väl ingen ha, men man vill ju såklart inte se ut som om man inte ätit på 7 månader. Bara vanliga magövningar skulle jag rekommendera så skaru nog se att det blir nice. Finns massor av trådar om det.


På tal om smala midjor. Någon som har bilden på Melvin Antony där han är på gymmet med bar överkropp och drar bak armbågarna ungefär som vid kabelrodd och flexar ryggen lite? Masturberingsmaterial!

Ne, jag vill ju inte ha för smal midje heller liksom.
Jag vill bara att den ska bli lite bredare :)
annars ser det bara konstigt ut.
Fast iofs, så är det ju fint med smalare i midjan och större ju längre upp man går, bortsett från huvudet då ;D
Många modeller och elit styrketränare har ju det. ;)
Men jag vill bli en aning bredare i midjan, känns nästan som om jag är för smal där.
Vanliga magövningar? syftar du på sit-ups då eller?
Är hantel lyft åt sidan även bra? :o

tackar.

Fatalist
2005-11-11, 15:01
Vill du ha bredare midja sett framifrån är hantellyft åt sidan bra. Det är olbiquesen du vill träna.

Jan
2005-11-11, 15:07
Vill du ha bredare midja sett framifrån är hantellyft åt sidan bra. Det är olbiquesen du vill träna.

:thumbup: :thumbup:

Jorgen
2005-11-11, 15:10
Knäböj och marklyft, utan bälte såklart.

Mat är inte så tokigt att använda för att bredda midjan heller. Har funkat kanon på mig. :eating:

:D

mmmCay
2005-11-11, 15:15
tunga basövningar löser det naturligt och du får massa annat kul på köpet! :thumbup:

HookersUnited
2005-11-11, 15:16
Hejsan!
Jag skulle behöva träna min midja, så att jag blir bredare där .. jag tycker själv att jag är väldigt smal där.
Vilka övningar kan man göra för att träna midjan och för att den ska bli mkt bredare?
Några tips?

Tackar! ;)
Ös på med tunga marklyft, knäböj och kanske lite sidebends om du skulle få för dig att isolering är viktigt innan du tagit dig ur startblocken.

Numero1
2005-11-11, 15:28
Magövningar som inkluderar vrid och sidböjar med vikt.

sk1tz
2005-11-11, 20:49
Ojojoj vad mycket!
Tack för alla svar! ;)