handdator

Visa fullständig version : Vilken Gripper i Armbryterskan från Ensamheten?


fredz
2005-11-10, 21:41
I filmen "Armbryterskan från Ensamheten" så tävlar dom vid köksbordet.
Nån som har koll på vilken Gripper det är?

Lillgrabben
2005-11-10, 21:46
Lite OT.

Under ett besök i Skellefteå "promotade" hon armbrytning på Anderstorpsskolans gymnasium här i stan.

En av våra ungdomslyftare antog hennes utmaning om att bryta arm, men tyvärr fick han inte prova. Hennes "ursäkt" var att han var alldeles för "stor". Iofs är han inte det minsta liten - 122 kg på en 18-åring... :D

Fettecke
2005-11-10, 21:54
Lite OT.

Under ett besök i Skellefteå "promotade" hon armbrytning på Anderstorpsskolans gymnasium här i stan.

En av våra ungdomslyftare antog hennes utmaning om att bryta arm, men tyvärr fick han inte prova. Hennes "ursäkt" var att han var alldeles för "stor". Iofs är han inte det minsta liten - 122 kg på en 18-åring... :D

troligtvis pga skaderisken.... jag förstår henne...

Lillgrabben
2005-11-10, 21:56
troligtvis pga skaderisken.... jag förstår henne...


Det finns nog inget tvivel om anledningen!

Pöjkstackarn blev lite besviken ;) , men han fick iallafall en del användbara armbrytartips av frk Heidi.

Jense
2005-11-10, 21:57
I filmen "Armbryterskan från Ensamheten" så tävlar dom vid köksbordet.
Nån som har koll på vilken Gripper det är?


coc#1 eller ngt

Dumleman
2005-11-10, 22:15
Haha jag undrade också det när jag såg filmen. De gör ju ganska långa static holds på den. Jag trot att det är en coc#t el. motsvarande. Nu minns jag inte om Heidi också gör static holds på den men eftersom det inte är så många kvinnor som stänger en coc#2 så tror jag att en coc#1 är för "tung" att köra static holds med.

HookersUnited
2005-11-10, 22:22
#1