handdator

Visa fullständig version : MJ del.2. Din värdighet eller familjens fortlevnad?


Big_Vik
2005-11-10, 21:32
Homosexualitet har ju diskuterats flitigt senaste tiden och vad passar då bättre än en uppföljare till: http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=54769 ?

Efter en blöt kväll, alternativt spetsad pepsi max (denna gång ska inte grub slingra sig ;) ) vaknar du upp fastbunden på ett totalt öde ställe du aldrig varit på förut, utan någon aning om hur du kom dit. Michael Jacksson (Om man av någon anledning älskar MJ och hans musik, eller kör moonwalken varje lördag får man väl byta till valfri avskyvärd person) kommer in och erbjuder sig att släppa dig fri, mot sex, du tvärvägrar givetvis. Efter en timme återvänder han, men då med pistol i hand, är förutsättningarna annorlunda. Kort sagt: Han dödar dig och din familj om han inte får sin vilja igenom. Särar du för Mike?

Ska bli kul att se hur människoliv värderas mot 10 miljoner. *popcorn* Som ni ser har jag gjort ett specialval i händelse av att Allans arbetskamrat skulle dyka upp av någon anledning.

HenrY
2005-11-10, 21:37
Yeupp....såklart man offrar sig för family!

*Flash*
2005-11-10, 21:39
Bara för att rädda min älskade familj, jag förutsätter att kondom får användas också eftersom du inte skrev något om det :D

Karl_alfred
2005-11-10, 21:42
För att rädda familjen ja! Vore det bara mig, mycket tveksamt.

Big_Vik
2005-11-10, 21:43
Mycket märkligt, hittils verkar det som att man värderar 10 miljoner kr mer än det egna livet? Sicka martyrer ni verkar vara *screwy*

Genesis
2005-11-10, 21:45
Bring it on! *spy*

Loke
2005-11-10, 21:47
Tja, är han bara försiktig och använder mycket glidmedel så får han väl göra det. Tror inte mj är den typen som gillar våldsamt sex, så han går nog med på det.

Samhällets moral har nog inte tillräckligt starkt grepp om mig för att jag skulle bli speciellt skärrad av det.

Jense
2005-11-10, 21:47
jo, men i hemlighet filmar jag det och pedofilen åker in en gång för alla.

mela
2005-11-10, 21:53
Give it to me, baby :D :naughty:

wintersnowdrift
2005-11-10, 22:50
Eh, skulle jag ha sex för att rädda mitt liv och/eller min familj? Tveklöst ja. Förjävla äcklig situation, men för någon jag älskar så ja. Det värsta är att sådant här händer i verkligheten, hela tiden.

//Kristin

Garnax
2005-11-10, 22:59
Nix...

Jag har inte sex med någon mot min vilja

Sen om någon idiot tycker att det ger honom rätten att döda
mig eller min familj så är felet hans inte mitt.

Fultjack
2005-11-10, 23:08
äh livet suger, bara skjuta mig så är man fri sen

petersson
2005-11-10, 23:12
Jag tror dom flesta skulle gå med på det i en sån situation. Hm förmodligen skulle jag mörda honom efteråt :)

Hnke
2005-11-10, 23:24
hmm.. risken finns ju att han dödar en OCH sen har sex med en hursomhelst...

Stoltz
2005-11-10, 23:31
Jag hade lätt gjort det. Sen hade jag återkommit med bultsaxen. Har det än gång varit i mig ska det fan inte vara på någon annan! *g*

Kwon
2005-11-10, 23:40
Big_Vik, det roliga med denna och föregående tråd är att det alltid är MJ som får vara boven i dramat! :laugh:

Kan säga att jag inte skulle vara i MJ's skor, först blir han anklagad för si och så, sen så får han äran att vara skurken i Kolo-trådar också... :sleep:

hangatyr
2005-11-11, 07:36
jo, men i hemlighet filmar jag det och pedofilen åker in en gång för alla.


är du under 15????

olwe
2005-11-11, 08:00
är du under 15????

Hur kan du reagera på det? Han sa väll inget olämpligt i en redan lite småoseriös tråd?

On T: ja, men då vill jag ha hämnd.

Kaew
2005-11-11, 08:44
Nix...

Jag har inte sex med någon mot min vilja

Sen om någon idiot tycker att det ger honom rätten att döda
mig eller min familj så är felet hans inte mitt.

Nu vet jag ju inte vad du har for relation med din familj. Men jag har valdigt svart att tro att nagon med "normal" realtion skulle lata sin familj do.

Jag skulle saga av min arm for min familj , men vi ar alla olika respekterar din asikt .

hangatyr
2005-11-11, 09:06
Hur kan du reagera på det? Han sa väll inget olämpligt i en redan lite småoseriös tråd?

On T: ja, men då vill jag ha hämnd.

förlåt att jag reagareade på ett oseriöst sätt i redan oseriös tråd. nästa gång ska jag gödsla med smjlisar så att alla försåtr att jag försöker mig på ett halvtråkigt skämt.

Davil
2005-11-11, 09:30
Sex och livet i behöll först och vid ett senare tillfälle skulle jag könsstympa honom.

Big_Vik
2005-11-11, 15:08
Jag borde kanske valt en nära vän istället för familj? Man kan ju som bekant inte välja familj medan man i högsta grad väljer sina vänner. Föräldrarna ska inte i första hand älska en utan snarare uppfostra, och lillebrorsan vad är han bra till egentligen förutom att slå på? :D Jag skulle t.ex. utan tvekan låta döda halva vår överbefolkade planet om det var antingen det eller en av mina närmaste vänner. Vore intressant med en poll med ett liknande dilemma, men hur sjuttsingen ska jag få in MJ i handlingen :( ;)

Kwon: Jo, det var en kille som tog upp det i gymmet och andra gånger jag diskuterat det har det varit samma skurk, så det föll sig ganska naturligt. Hoppas att inte Justin tar åt sig alltför mycket bara... :)

Jense
2005-11-11, 15:09
är du under 15????


nä, men han är pedofil

Big_Vik
2005-11-11, 15:30
Men för sören, folk värderar alltså i allmänhet 10 miljoner mer än det egna livet? Kan en få lite motiveringar? :)

Edit: såg fel, knappt över låg det. Men röstningen är ju inte klar än

Lallle
2005-11-11, 15:33
Ja, jag vill leva.