handdator

Visa fullständig version : Priser på kosttillskott i NORGE?


ivarzon
2005-11-09, 15:12
Planerar på att dra till Oslo och jobba i Januari, har dock lite funderingar runt kosttillskott där, protein, kreatin, omega3, zma, hmb, och allt som åker berg och dalbana ner i magsäcken..
Någon som har koll på priserna där, dyrare (antagligen, som allt annat)?
Eller blir det att åka hem till Svedala nån gång i månaden/varannan och ta med STORA hockeytrunken.. ? :eating:

...slog mig just att diverse webshopar kanske skickar till Norge?

Nån med koll?

MvH
Martin

Catstyle
2005-11-09, 16:52
Med all säkerhet så är grejerna de säljer i butiker där dyrare än i Sverige.
Generellt sett är det ju så med allting annat där.

Jakobbus
2005-11-09, 17:31
Ja kan kika imorn om ja kommer ihåg, är i Oslo nu.

Snakeyes
2005-11-09, 20:33
Planerar på att dra till Oslo och jobba i Januari, har dock lite funderingar runt kosttillskott där, protein, kreatin, omega3, zma, hmb, och allt som åker berg och dalbana ner i magsäcken..
Någon som har koll på priserna där, dyrare (antagligen, som allt annat)?
Eller blir det att åka hem till Svedala nån gång i månaden/varannan och ta med STORA hockeytrunken.. ? :eating:

...slog mig just att diverse webshopar kanske skickar till Norge?

Nån med koll?

MvH
Martin

Finns en del norska webshoppar som är hyfsat billiga på basprodukter (proteinpulver, kreatin, fiskolja etc). Googla runt lite bara.

Lizzie
2005-11-10, 07:48
Jag vet flera norrmän som passar på att handla medans de är i Sverige - det är visst svindyrt i Norge.

WinternetAlm
2005-11-10, 23:48
Finland däremot har ganska billigt

ivarzon
2005-11-11, 08:18
Finland däremot har ganska billigt

Så bra då.... Åker du över och handlar, och kommer över med skiten till Norge? *slap*

prz
2005-11-11, 18:56
Jeg er ifra Norge. Du bør bestille ifra internett, uten tvil det som er billigest, men bestill i litt kvantum når du først handler.
Kan av erfaring anbefale spesielt norkost.no.