handdator

Visa fullständig version : Lidl´s kvarg


H.Emanuel
2005-11-09, 14:25
Besökte en Lidl-butik för första gången i mitt liv, på en så udda plats som Enköping dessutom. Efter ett bra tags letande fann jag så på den beryktade kvargen; små tvådeciliters-förpackningar med fruktsmaker? är det verkligen den alla snackar om som ska vara så outstanding? Däremot hittade jag cottage cheese för fem spänn styck, köpte ett gäng. OT: Willys lättkesella kostade 9.50 styck. Tillbaka till Topic; Hade jag bara oturen att de inte hade den beryktade kvargen hemma eller är det de små äggkopparna folk är så impade av?

B-jay
2005-11-09, 14:51
Nej det är inte den kvargen vi pratar om!

Milbonas kvarg finns i 500 g förpackningar utan fruktsmak.

pilt77
2005-11-09, 16:30
kvargen finns inte i alla butiker, här i huskvarna har dom den inte

mela
2005-11-09, 16:32
kvargen finns inte i alla butiker, här i huskvarna har dom den inte

katastrof! skäll ut dom! bums! :D

Sniggel
2005-11-09, 16:33
Där är en KO på förpackningen! Och den är GULLIG!
Nu hittar du rätt nästa gång :D

Kwon
2005-11-09, 16:33
Beef it Betil bojkottar huskvarna! Ingen Milbonas!

http://body.builder.hu/imagebank/pictures/974021224.jpg

stoney_king
2005-11-09, 18:45
Besökte en Lidl-butik för första gången i mitt liv, på en så udda plats som Enköping dessutom. Efter ett bra tags letande fann jag så på den beryktade kvargen; små tvådeciliters-förpackningar med fruktsmaker? är det verkligen den alla snackar om som ska vara så outstanding? Däremot hittade jag cottage cheese för fem spänn styck, köpte ett gäng. OT: Willys lättkesella kostade 9.50 styck. Tillbaka till Topic; Hade jag bara oturen att de inte hade den beryktade kvargen hemma eller är det de små äggkopparna folk är så impade av?

Vad är det för udda med den fina lilla staden Enköping?

Den rätta kvargen står precis till vänster om den du hittade, titta igen... haha... jag handlar ju min där, finns alltid ett par flak...

H.Emanuel
2005-11-12, 20:45
Vad är det för udda med den fina lilla staden Enköping?

Den rätta kvargen står precis till vänster om den du hittade, titta igen... haha... jag handlar ju min där, finns alltid ett par flak...
Hmm, misstänker så här i efterhand att jag kanske missade den...Idag hittade jag rätt iaf! I Skärholmen. 7.90 styck. Jag tycker den smakar mer uthärdligt än lättkesellan dessutom. Det kanske finns nån charm med Enköping, men ingen som jag upptäckt *spy*

snelhest
2005-11-12, 21:03
nån som vet om de har kvargen i norrköping :'(

Nils.R
2005-11-12, 22:20
Däremot hittade jag cottage cheese för fem spänn styck

Varför kan de inte ha det i "min" lidl's för *grr*

H.Emanuel
2005-11-12, 22:31
Varför kan de inte ha det i "min" lidl's för *grr*
Ja, tycker det är märkligt att de inte har samma grejer i sina butiker. Om du ber dem köpa hem då?