handdator

Visa fullständig version : Tillfälligt gym i Växjö ?


raZmus
2005-11-08, 22:53
Hejsan,

skriver som jag nämnt i någon annan tråd exjobb för tillfället. Detta innebär att jag ofta är några dagar i veckan i Växjö, vilket är tämligen förödande på träningslivet om man inte har tillgång till gym. ;)

Gick till "Complett" för att kolla om jag kunde provträna för att se om det var något att ha. Nähä, provträna fick man inte. Engångsavgift på 100SEK, dessutom kan man endast teckna sig för 1 år, med en startavgift på 800SEK och sedan en löpande veckokostnad. Jag behöver som längt träna fram till nyår.

Någon som har några _billiga_ förslag till gym?

OggeP
2005-11-08, 22:54
Hejsan,

skriver som jag nämnt i någon annan tråd exjobb för tillfället. Detta innebär att jag ofta är några dagar i veckan i Växjö, vilket är tämligen förödande på träningslivet om man inte har tillgång till gym. ;)

Gick till "Complett" för att kolla om jag kunde provträna för att se om det var något att ha. Nähä, provträna fick man inte. Engångsavgift på 100SEK, dessutom kan man endast teckna sig för 1 år, med en startavgift på 800SEK och sedan en löpande veckokostnad. Jag behöver som längt träna fram till nyår.

Någon som har några _billiga_ förslag till gym?

Bk Biceps. 500kr helåret. Bästa gymet öster om Golds. :D

Nalfaren
2005-11-08, 23:27
Bk Biceps. 500kr helåret. Bästa gymet öster om Golds. :D


hahaha, klockren slogan!

raZmus
2005-11-08, 23:30
Bk Biceps. 500kr helåret. Bästa gymet öster om Golds. :D

Det låter ju sweet. Var vänder jag mig, var ligger det? :)


Maybe Google is my friend.


Nalfaren, tjenare... Vi får väl komma upp å hälsa på jag och Daniel och jobba lite uppe hos dig så har vi ju något vettigt ställe att gymma på iaf. :D

Hobbes
2005-11-09, 00:19
Det låter ju sweet. Var vänder jag mig, var ligger det? :)


Maybe Google is my friend.


Nalfaren, tjenare... Vi får väl komma upp å hälsa på jag och Daniel och jobba lite uppe hos dig så har vi ju något vettigt ställe att gymma på iaf. :D

Uppe vid Teleborg Centrum, välkommen till Växjö förresten!

BK biceps är ett mer complett gym än det du tidigare nämnde, folk tränar faktiskt på BK ;) (läs: kollar inte frisyren, raggar, pratar om hur coolt det var på stallarna/sivans, rädda för att svettas osv. - japp, tränat där under 1 år, ett år förmycket.) Tidigare gick man till Studentkåren i Växjö och betalade sin avgift alt. till Tommy som är en hyvens kille uppe på fritidsgården/skolan vid BK Biceps, då kunde han fixa så man fick valfritt kort aktiverat för full tillgång till gymmet.

Marcus aka Hobbes

Krampus
2005-11-09, 04:16
Bk Biceps. 500kr helåret. Bästa gymet öster om Golds. :D


Bästa gymmet väster om öster månne, men man kan ju fan inte andas där nere!!!
Se till att laga smithen som Lomas har besudlat oxå, den är ju mer skev än allmänforumet p åKolozzeum.. Du som ska föreställa styrelsemedlem.... Bah..

OggeP
2005-11-09, 06:35
Bästa gymmet väster om öster månne, men man kan ju fan inte andas där nere!!!
Se till att laga smithen som Lomas har besudlat oxå, den är ju mer skev än allmänforumet p åKolozzeum.. Du som ska föreställa styrelsemedlem.... Bah..


Jaha då ska jag bara skruva ner din plakett från Bk Biceps Hall of fame.

Krampus
2005-11-09, 06:35
Jaha då ska jag bara skruva ner din plakett från Bk Biceps Hall of fame.

Finns en sånn? :em:

OggeP
2005-11-09, 06:38
Det låter ju sweet. Var vänder jag mig, var ligger det? :)


Maybe Google is my friend.


Nalfaren, tjenare... Vi får väl komma upp å hälsa på jag och Daniel och jobba lite uppe hos dig så har vi ju något vettigt ställe att gymma på iaf. :D


Det stämmer somm Hobbes skrev.

Gymet ligger i källaren till fritidsgården.
http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=6MybAc4ZH1bgrUI+nJW93g% 3d%3d&Vkid=8068542&SearchType=4&UCSB%3aWflWhite=1a1b&UCSB%3aWflPink=4a&UCSB%3aTextBoxWho=teleborg+centrum&UCSB%3aTextBoxWhere=

Jag PM:ar Tommys nr. Det är bara atta ringa honom så får du mer info.

JHaze
2009-08-05, 18:40
Fan de där Bk bicep va ett svårt gym nässla sig in på verkar de som? fortf Tommy man måste ringa? :)

Jarod
2009-08-05, 18:52
Finns ju ett Key Gym i Växjö. http://keygym.se/index.php?ID=5

Har inte varit där och vet ej heller vad det kostar. Men det kan du ju kolla upp.. :D

Jockefoten
2009-08-05, 18:54
199kr per månad.

JHaze
2009-08-05, 19:21
199kr per månad.

e de på bk bicep?

Skjaves
2009-08-05, 19:56
Finns ju ett Key Gym i Växjö. http://keygym.se/index.php?ID=5

Har inte varit där och vet ej heller vad det kostar. Men det kan du ju kolla upp.. :D

199kr per månad.


e de på bk bicep?
Key Gym.
Står dock dessa priser på deras hemsida:
"12 månaders autogiro 249:-/månad

6 månaders autogiro 299:-/månad

3 månader 949:-

På samtliga avgifter tillkommer en inskrivningsavgift på 199:-"

JHaze
2009-08-05, 20:12
Vafan de e Bk Bicep jag vill ha! :) Nån som har info?

OggeP
2009-08-05, 20:30
Fan de där Bk bicep va ett svårt gym nässla sig in på verkar de som? fortf Tommy man måste ringa? :)

Nu har det ett jäkla tag sedan jag var där, men jag misstänker starkt att det är Thommy som du ska slå en signal.

JHaze
2009-08-05, 20:36
Nu har det ett jäkla tag sedan jag var där, men jag misstänker starkt att det är Thommy som du ska slå en signal.

Måste bara få tag i ett telenummer :)

Hobbes
2009-08-05, 23:59
Måste bara få tag i ett telenummer :)

Ring upp till Fritidsgården på Teleborg - http://www.skolweb.vaxjo.se/fritidsgard/tc/index2.html

Be att få prata med Tommy som har hand om BK Biceps - de borde veta! Jag tränar inte på BK längre så jag är inte säker på vad som gäller!

hallerboij
2009-08-06, 00:16
Fritidsgården är stängd nu tills skolan börjar.
Men om du slår Tommy en signal så löser han det. 400 kr för ett helår + kortöppnare 100 kr. Jag gymmar på BK och gillar det skarpt. Riktigt ryssgym :)

capture
2009-08-06, 00:31
Jag vet bara att du ska sky simhallen som pesten. Sämre skit får man leta efter.

Hobbes
2009-08-06, 00:33
Fritidsgården är stängd nu tills skolan börjar.
Men om du slår Tommy en signal så löser han det. 400 kr för ett helår + kortöppnare 100 kr. Jag gymmar på BK och gillar det skarpt. Riktigt ryssgym :)


Hehe det är bara gigantiska Kettlebells som saknas....själv tränar jag nu på acropolis gymmet på Teleborg!

Ape3
2009-08-06, 06:58
Håller med om både Complett och simhallen.

Tänkte annars byta från Bk biceps, tillbaka till Hälsostudion. På grund av nytt jobb blir det nog BK och Kalmar AK. Ringa Tommy är det som gäller. Har inte numret nu men kan ordna.

hallerboij
2009-08-06, 10:26
Hehe det är bara gigantiska Kettlebells som saknas....själv tränar jag nu på acropolis gymmet på Teleborg!

Var på TBG ligger det gymmet?

Hobbes
2009-08-06, 10:56
Var på TBG ligger det gymmet?

Campus, det är för idrottsstudenter och polisstudenter!

8thWonder
2009-08-30, 15:58
Ska börja plugga där nu å behöver verkligen Tommys nr annars går hela höstbulken åt skogen! Ingen som har det?

Hobbes
2009-08-30, 16:25
Ska börja plugga där nu å behöver verkligen Tommys nr annars går hela höstbulken åt skogen! Ingen som har det?

Knalla upp dagtid till fritidsgården eller kontakta studentkåren och kolla med dem! Det är gåavstånd från campus och universitetet!

8thWonder
2009-08-30, 17:24
okej, tack skaruha!

vem som helst får inte träna där du höll till numera eller? bra att ha flera alternativ ifall de andra inte håller..

Hobbes
2009-08-30, 18:01
okej, tack skaruha!

vem som helst får inte träna där du höll till numera eller? bra att ha flera alternativ ifall de andra inte håller..

Om du inte läser vid VPU så är det inte en möjlighet!

Jag hade kört på BK Biceps, där höll jag till under mina år vid universitetet! Complete finns oxå vid Willys, kolla med dem oxå - lite nyare och inte fullt så hardcore dock! Men de har studenterbjudande vet jag!

Hälsostudion nere i stan är bra oxå, de har bra erbjudanden!

StefanM
2009-10-11, 20:46
Går i skolan och gymmar där nere, kan fixa numret om ni nu vill.