handdator

Visa fullständig version : Morgonpromenader *gäsp*


bluelight
2005-11-08, 19:58
Tjena, ligger inne på en bulk just nu och ska börja deffa till våren (feb/mars) och undrar, är det så viktigt med morgonpromenader innan frukosten?!
Räcker det inte om jag kör Cardio på eftermiddagarna 3 ggr i veckan och cykla till skolan ibland? Tänkte väl bli klar till kanske.. Maj! Bilder kommer sen i feb!

userfriendly
2005-11-08, 20:10
beror ju helt på hur mkt du äter i vanliga fall o hur långt ner du ska. morgonpromenader är inget magiskt men det är ju smart att utnyttja det lilla man kan lixom

bluelight
2005-11-08, 20:19
beror ju helt på hur mkt du äter i vanliga fall o hur långt ner du ska. morgonpromenader är inget magiskt men det är ju smart att utnyttja det lilla man kan lixom

Ligger på cirka 72-73 kilo nu, tänkte dra upp till.. hm, 85 och sen ner till 75 igen eller så :)

Får helt enkelt prova!

userfriendly
2005-11-08, 20:23
du ska alltså upp över 10kg på fyra månader för att sedan deffa bort 10kg igen?
satsa på att lägga på dig 5-6kg kvalitativ massa osen deffa bort 5 kg lr nåt..

10kg bort ... första 7 e nog lätt men resten brukar sitta hårdare... du kommer få lägga på mer kardio i slutet men i början går det nog utan större mängder

bluelight
2005-11-08, 20:27
du ska alltså upp över 10kg på fyra månader för att sedan deffa bort 10kg igen?
satsa på att lägga på dig 5-6kg kvalitativ massa osen deffa bort 5 kg lr nåt..

10kg bort ... första 7 e nog lätt men resten brukar sitta hårdare... du kommer få lägga på mer kardio i slutet men i början går det nog utan större mängder

Så vi säger runt 79 kilo då? Är relativt hård just nu vid 73 kilo.

aliquis
2005-11-08, 21:40
Enda fördelen med morgonpromenader är väl att förutsättningarna för maximal fettförbränning är något bättre då, å andra sidan får du ju kortare tid att käka på, man har inte vaknat och du orkar antagligen inte köra lika intensivt. Som synes är jag ingen vän av dem men när jag skall gå ner i vikt kommer jag ändå gå eftersom det är så förbaskat svårt att ta sig till gymmet o köra kondition, enklare att gå hemma isf.