handdator

Visa fullständig version : Big Brother 2006


*Flash*
2005-11-08, 17:10
Fick just ett mail från Big Brother där det står att min kompis har tipsat dom om att jag skulle passa som deltagare i Big Brother 2006 :laugh:

Jag menar vad fan ska man svara på det egentligen :D

RassK
2005-11-08, 17:10
Go For It! xD

Diana
2005-11-08, 17:15
tipsa Fcz om din kompis!?

mela
2005-11-08, 17:17
Säg att du är hårdrockare/inte förstår :D

Dumleman
2005-11-08, 17:20
Usch jag skulle ta det som en fet förolämpning! :devil:

mini_Arnold
2005-11-08, 17:23
Usch jag skulle ta det som en fet förolämpning! :devil:
:D Precis.
Du måste hämnas tillbaka för fan.

*Flash*
2005-11-08, 17:24
Mja tar det inte som en förolämpning direkt, jag är som jag är så att säga och min kompis är medveten om att jag har precis rätt personlighet för att kunna passa i en såndär dokusåpa skit *screwy*

sunkan
2005-11-08, 17:24
är inte Angel(?) uttagen till big brother 06?

*Flash*
2005-11-08, 17:25
är inte Angel(?) uttagen till big brother 06?
Hon har väl varit på intervju (skulle på iaf) men vad vet jag..

Kwon
2005-11-08, 17:31
GO FOR IT!

BÅDE FLASH O ANGEL I SAMMA BB!

KAN NI HA LESBISKT SEX FRAMFÖR KAMERORNA IKLÄDDA KOLOZZEUMTRÖJOR

åååh vilket rykte Kolozzeum får sen :laugh: :thumbup:

Tricklev
2005-11-08, 17:37
GO FOR IT!

BÅDE FLASH O ANGEL I SAMMA BB!

KAN NI HA LESBISKT SEX FRAMFÖR KAMERORNA IKLÄDDA KOLOZZEUMTRÖJOR

åååh vilket rykte Kolozzeum får sen :laugh: :thumbup:

:laugh:

KOLOZZEUMTRÖJJOR! :laugh:

*Flash*
2005-11-08, 17:38
Kwon: In your dreams :thefinger

Jag ser ingen anledning till att ge kolozzeum dåligt rykte heller genom att vara där och ha på mig en sån tröja

Bao
2005-11-08, 17:38
Usch jag skulle ta det som en fet förolämpning! :devil:

Va? Varför då?
Jag skulle ta det som en komplimang :hbang:

Kwon
2005-11-08, 17:39
Kwon: In your dreams :thefinger

You can make it reality.

Make it happen! :thumbup:

*Flash*
2005-11-08, 18:36
You can make it reality.

Make it happen! :thumbup:
Ja man lär ju bli väldigt sexuellt frustrerad när man är där inne i huset iaf...

Var för övrigt inte enbart min kompis som tipsade dom om mig som tyckte att jag skulle passa där utan även hennes pojkvän och deras inneboende, två gamla klasskompisar, en killkompis OCH min absolut vettigaste tjejkompis som jag har :MrT: *cry*

GymTT
2005-11-08, 18:40
Kör förfan, jag vill in *grr27*

Dissector
2005-11-08, 18:41
Kwon: In your dreams :thefinger


Follow his dreaaaams.. Follow his dreaaams.. the way to success!

MacLeod
2005-11-08, 18:56
Ja man lär ju bli väldigt sexuellt frustrerad när man är där inne i huset iaf...

Var för övrigt inte enbart min kompis som tipsade dom om mig som tyckte att jag skulle passa där utan även hennes pojkvän och deras inneboende, två gamla klasskompisar, en killkompis OCH min absolut vettigaste tjejkompis som jag har :MrT: *cry*


Du förvarnar oss redan om att du kommer att göra bort dig sexuellt i huset alltså? Du vet att det är en standardfråga från deras sida va? Om du kan tänka dig att ha sex i huset.

*Flash*
2005-11-08, 19:08
Du förvarnar oss redan om att du kommer att göra bort dig sexuellt i huset alltså? Du vet att det är en standardfråga från deras sida va? Om du kan tänka dig att ha sex i huset.
Nej sa aldrig att jag skulle göra nåt sånt inne i huset om jag väl hamnade där, sa bara att risken finns... :D

Sen tror jag inte att dom skulle välja ut mig av alla som vill in dit iaf.

Zozza
2005-11-08, 19:14
Nej det är väl några tusen som fått brev förmodligen eller va va va va va va

Zozza
2005-11-08, 19:17
Du skall inte tro att du är något.
Du skall inte tro att du är lika god som vi.
Du skall inte tro att du är klokare än vi.
Du skall inte inbilla dig att du är bättre än vi.
Du skall inte tro att du vet mer än vi.
Du skall inte tro att du är förmer än vi.
Du skall inte tro att du duger något till.
Du skall inte skratta åt oss.
Du skall inte tro att någon bryr sig om dig.
Du skall inte tro att du kan lära oss något.

mangemani
2005-11-08, 19:18
woa..skulle ge din kompis en spark därbak om jag var du.
tipsa om att du skulle passa i big brother.....jisses,vilken förolämpning...den värsta sortens förolämpning med=/

mini_Arnold
2005-11-08, 19:19
woa..skulle ge din kompis en spark därbak om jag var du.
tipsa om att du skulle passa i big brother.....jisses,vilken förolämpning...den värsta sortens förolämpning med=/
Nästan. Finns paradise hotel och sånt skit på andra öar. :D

murmeldjur
2005-11-08, 19:31
dokusåpakändis, hm, finns det något mer mobbat?! men klart som fan att du ska till big brother! du är ju ett litet steg närmre nu! GO FOR IT!!

Ryska_raketen
2005-11-08, 19:32
skriv tillbaka att du er en snel hest, alternativt orka eller lol.

Big_Vik
2005-11-08, 20:08
Tycker du ska ta chansen. Så kan du hälsa till oss alla i direktsändning ;) Dock tror jag chansen att bli uttagen är liten om man flera år i rad ratar färgsprakande personligheter som t.ex. Jense... :angel:

TrasMannen
2005-11-08, 20:46
Kör förfan, jag vill in *grr27*

hahaha, varför e jag inte förvånad :P

Låt mig gissa varför du vill skall komma in på BB...
Du vill ha massa småtjejer efter dig? :P

Angel
2005-11-08, 20:48
Det är bara ett "bekräftelsemail" på att någon har tipsat om dig. Om dom tycker du verkar "bra" så ringer dom upp dig sedan :)

mangemani
2005-11-08, 20:57
hahaha, varför e jag inte förvånad :P

Låt mig gissa varför du vill skall komma in på BB...
Du vill ha massa småtjejer efter dig? :P


samt en massa skvaller tidningar.
"gymTT skulle handla men glassen var slut!!!!!!" med stora bokstäver över hela första sidan.....

*Flash*
2005-11-08, 21:16
Det är bara ett "bekräftelsemail" på att någon har tipsat om dig. Om dom tycker du verkar "bra" så ringer dom upp dig sedan :)
Jo jag vet, det värsta är ju att det finns en liten risk att dom skulle tycka att jag var "bra"..hrm *rolleyes*

Zozza varför söker du inte själv/ber någon att tipsa om dig om du nu så gärna vill in?

Jag känner inte för att göra bort mig inför hela svenska folket direkt, tycker bara tanken på mig själv inne i det där jävla huset är så komiskt att jag inte kan få det ur huvudet :laugh:

Big_Vik när har jag ratat Jense? :D

Angel
2005-11-08, 21:23
Då e det bara att inte trycka på länken så kommer dom ej få det mailet...

Angel
2005-11-08, 21:43
Påtal om BB...så har ja fått experttips från en deltagre..Cipi, nu om castingen...:)

Zozza
2005-11-08, 22:12
Zozza varför söker du inte själv/ber någon att tipsa om dig om du nu så gärna vill in?


Jag vill absolut inte in, klistrade bara in det där för jag tycker om att läsa det.. passar egentligen inte in här för fem öre.. sorry :)

*Flash*
2005-11-08, 22:13
Angel har du blivit uttagen eller?

Zozza det verkade ju som det med tanke på vad du skrev :D

Zozza
2005-11-08, 22:15
Ha, ha. Jag skulle hellre bada i bajs än att vara med i Big Brother 2006.

Tomten
2005-11-08, 22:18
man skulle ju bli knäpp efter några dagar i BB huset.

Inget internet
Ingen träning
Ingen musik
Inge film/tv
Den enda sociala kontakten är med ett gäng personer som lika gärna kunde vara hjärndöda

mini
2005-11-08, 22:25
Jag tycker det är ganska tydligt att Flash gärna vill bli uttagen, men förstår att det är något man bör skämmas för, så det ser bättre ut om man påstår att man faktiskt inte vill.

mini_Arnold
2005-11-08, 22:27
Jag tycker det är ganska tydligt att Flash gärna vill bli uttagen, men förstår att det är något man bör skämmas för, så det ser bättre ut om man påstår att man faktiskt inte vill.
*yourock*

aliquis
2005-11-08, 22:27
Ja man lär ju bli väldigt sexuellt frustrerad när man är där inne i huset iaf...

Var för övrigt inte enbart min kompis som tipsade dom om mig som tyckte att jag skulle passa där utan även hennes pojkvän och deras inneboende, två gamla klasskompisar, en killkompis OCH min absolut vettigaste tjejkompis som jag har :MrT: *cry*Det e lugnt jag kan också gå in isf, de vill säkert ha en efterbliven vegan som inte vill äta något, hatar alla idioter som härjar och sitter o ircar hela dagarna ;D

*Flash*
2005-11-08, 22:33
Jag tycker det är ganska tydligt att Flash gärna vill bli uttagen, men förstår att det är något man bör skämmas för, så det ser bättre ut om man påstår att man faktiskt inte vill.
Ni får självfallet gärna tro det men jag kan ju förklara hur jag verkligen känner det.
Alltså min bästa kompis har hotat att anmäla mig till något liknande i ett år nu och när jag fick det där mailet blev jag helt paff och bara började asgarva.

Alltså tanken på att vara där inne en tid är ganska lockande, tror nämligen att jag skulle kunna ha ganska kul därinne, reta gallfeber på folk och så :D
Däremot skulle jag aldrig vilja ta konsekvenserna som man kan få efter en sådan vistelse som t.ex.bli kallad Big Brother-*** eller att alla som sett programmet fått chansen att se mig full som ett slan och hångla upp någon kille där eller att bli igenkänd på stan för att ha varit med i en dokusåpa m.m.

Edit: Alltså i fantasin är det kul, inte i verkligheten enligt mig och att enbart tänka på hur det skulle vara om jag var där gör att jag blir glad :laugh:

Angel
2005-11-08, 22:41
ja tror inte ja kommer komma med..men gör ja de så tar ja de som en kul grejj. är ändå arbetslös och uttråkad....moral, vad fan e det?

mini
2005-11-08, 22:42
ja tror inte ja kommer komma med..men gör ja de så tar ja de som en kul grejj. är ändå arbetslös och uttråkad....moral, vad fan e det?
Vem har pratat om moral?

Angel
2005-11-08, 22:47
Vem har pratat om moral?

alla som ja nämner det för....

aliquis
2005-11-08, 23:15
jag förstår inte heller var moral har med det att göra?

Dumleman
2005-11-08, 23:33
ja tror inte ja kommer komma med..men gör ja de så tar ja de som en kul grejj. är ändå arbetslös och uttråkad....moral, vad fan e det?
Fråga, får du arbetslöshetsersättning om du nu kommer med i bb? :)

TrasMannen
2005-11-09, 08:30
.... Eller så kan man göra som min polare som var med i en doku för ett par år sedan. Bli tillsammans med den fulaste bruden i såpan som är 10 år äldre och med ännu fulare personlighet, och sen strunta i att kn0lla alla kändiskkåta slynor.

Jet
2005-11-09, 08:34
Du förvarnar oss redan om att du kommer att göra bort dig sexuellt i huset alltså? Du vet att det är en standardfråga från deras sida va? Om du kan tänka dig att ha sex i huset.

Och vad tror du svaret på den frågan blir? :laugh:

Mental
2005-11-09, 08:35
Fråga, får du arbetslöshetsersättning om du nu kommer med i bb? :)

Hehe, skulle du anse dig som aktivt arbetssökande och till arbetsmarknadens förfogande om du var med i bb? Och det blir ganska svårt att mörka med ;)

Nina L
2005-11-09, 08:54
Ha, ha. Jag skulle hellre bada i bajs än att vara med i Big Brother 2006.
Samma här. Jag pallar inte tanken på alla som skulle hata mig. (Patetisk anledning, va?) Även om man skulle bli den absolut mest omtyckta av alla BB-deltagare i historien, så skulle man ändå få rekordmånga ovänner bara genom att ha deltagit. Skitnojigt. Psykbryt, och sen bara.. leva på lugnande tabletter och lyckopiller under resten av livet. Nä, fy farao. Dessutom gör de en massa pinsamma saker där, som jag inte skulle vilja vara med på.

Angel
2005-11-09, 11:12
Fråga, får du arbetslöshetsersättning om du nu kommer med i bb? :)


Får ja inte ens nu ju.... *cry*

clash
2005-11-09, 11:22
Ångra saker för att du gjort dom, inte för att du inte gjorde dom. Vill du va med så va med, skit i vad andra tycker, ingen blir lycklig av att göra som andra säger.

Baan
2005-11-09, 11:53
Får ja inte ens nu ju.... *cry*

har för mgi att alla dokusåpor har någon sorts ersättning, var väl någon artikel i aftonblaskan om det... BB var väl sämst med någon hundring per dag (?) och om det var nu farmen som var bäst med 500-600 per dag, kommer inte ihåg riktigt. Någon ersättning bör man i alla fall kunna räkna med

*Flash*
2005-11-09, 13:24
Ångra saker för att du gjort dom, inte för att du inte gjorde dom. Vill du va med så va med, skit i vad andra tycker, ingen blir lycklig av att göra som andra säger.
Jag vill ju inte vara med, för övrigt ångrar jag bara saker jag inte gjort och inte saker jag har gjort.

Slartibartfast
2005-11-09, 13:48
Jag vill ju inte vara med,

bara låta alla veta att du är föreslagen för showen. *innocent*

*Flash*
2005-11-09, 13:49
bara låta alla veta att du är föreslagen för showen. *innocent*
Ja? Tänkte att andra också kunde finna det hela ganska komiskt fast vid närmare eftertanke är det nog bara folk som känner mig som kan garva åt det :D

Slartibartfast
2005-11-09, 13:53
Ja? Tänkte att andra också kunde finna det hela ganska komiskt fast vid närmare eftertanke är det nog bara folk som känner mig som kan garva åt det :D

Jag får bara en viss scen i The Office i huvudet.

När David Brent går omkring med ett gammalt nummer av "Företagaren" eller nåt sånt där han är med på pärmen, och "råkar" visa det åt alla med kommentaren "Oj, vad dethär var pinsamt." :laugh:

Ontopic: Jag tycker du ska fara med. Så får vi se dig på TV. Kanske ha sex? :naughty: :D

Angel
2005-11-09, 13:58
Kom igen nu Flash, så gör vi en pakt och e allmänt dryga och otrevliga mot alla andra "jag är endast med så jag kommer före i kön på SC i någon månad". Sen gör vi en fejkad tatu-relation och har tok "lebbigt" sex på toan. Sen när vi blir utröstade så vägrar vi lämna huset och kedjar fast oss vid soffan. Sen vill jag peta Adam i magen också....

s_himself
2005-11-09, 14:17
Kom igen nu Flash, så gör vi en pakt och e allmänt dryga och otrevliga mot alla andra "jag är endast med så jag kommer före i kön på SC i någon månad". Sen gör vi en fejkad tatu-relation och har tok "lebbigt" sex på toan. Sen när vi blir utröstade så vägrar vi lämna huset och kedjar fast oss vid soffan. Sen vill jag peta Adam i magen också....


haha

Kommer ni med ska jag titta.. det låter ju spännande minst sagt. :thumbup: