handdator

Visa fullständig version : kärlekshandtag!


melle
2005-11-07, 14:52
Nu har jag verkligen fått nog!
Hatar verkligen mina kärlekshandtag de passar inte in till resten av min kropp.
Jag är väl hyfsat vältränad och har muskler även på magen vilka skulle varit väldigt fina om jag hade blivit av med de där handtagen..
De syns mest på ryggen och jag mår verkligen illa av det. NU måste jag bli av med dem!
Men HUR?
Jag har verkligen försökt med en massa.
Just nu dansar jag streetdance flera timmar i veckan och så går jag på gymmet nästan varje dag. Där springer jag först på en maskin eller cyklar i tio minuter och sedan kör jag 2 eller 3 muskelgrupper med latta vikter och många reps (vill inte få stora muskler).
SNÄLLA kan någon hjälpa mig, HUR ska jag göra för att bli av med handtagen på sidorna?

Tacksam för alla tips...

King Grub
2005-11-07, 15:00
Du kommer att bli tvungen att minska kroppsfettet över hela kroppen om du vill ha bort dem; du kan inte bestämma var någonstans du kommer minska i kroppsfett. Det sker någorlunda jämnt, men inte helt, beroende på dina könshormoner. Det är alltså en generell viktnedgång du måste åstadkomma, genom ett energiunderskott i sin tur åstadkommet genom minskat energiintag och/eller ökad motion, och du kommer att förlora kroppsfett på resten av kroppen också.

userfriendly
2005-11-07, 15:17
1. kör inte med lätta vikter :D

skämt o sido... lovehandles kräver en deff... fan det är dem som släpper sist med rumpa o lår ju.. jag har deffat aslänge men de verkar vilja sitta där lixom *grr27*

hangatyr
2005-11-07, 15:20
kärlekshandtag? du menar bilringar?

GymTT
2005-11-07, 15:29
kärlekshandtag? du menar bilringar?

Som bilringar, fast vid sidorna.

tigerofsweden
2005-11-07, 16:41
Som bilringar, fast vid sidorna.

Ja, bilringar :confused: :D

userfriendly
2005-11-07, 16:45
jag kom på en sak:

med tanke på hur mkt du tränar så tror inte jag att du har spec mkt lovehandles...
ingen är perfekt o fitnesstjejerna är bara så EN dag (iaf så hårda)

va nöjd med dig själv, försökt jobba med kroppen ist för emot den

Rudis
2005-11-09, 16:49
Hehe ja har fan också lite sånna, men ja vet inte om ja borde deffa eller om jag ska träna upp musklerna somfan ? Vilket bygger man bäst på, med mer eller mindre fett på kroppen altså ? väger 81kg och va 1,77 sisst ja mätte mig

mela
2005-11-09, 17:21
åh jag hatar mina lovehandles. dom ser hemska ut när man har tighta jeans *grr27*

mela goes baggy :D

blekfet2
2005-11-09, 17:33
*muskelgrupper med latta vikter och många reps (vill inte få stora muskler).*

det där en myt som vekligen måste dö ut

Sniggel
2005-11-09, 17:54
*muskelgrupper med latta vikter och många reps (vill inte få stora muskler).*

det där en myt som vekligen måste dö ut

Precis, antingen får man muskler, eller så får man inte det. Stoppa styrketräningen om de blir för stora (good luck), så enkelt är det egentligen

Fatcan
2005-11-09, 19:04
Dina består av fett, mina lovehandles består av muskler, det är fan värre. Varför kan inte mina obliques växa lika mycket överallt? dammit...

blekfet2
2005-11-09, 19:21
Dina består av fett, mina lovehandles består av muskler, det är fan värre. Varför kan inte mina obliques växa lika mycket överallt? dammit...



varit mycke snack om de där nu....har du nån bild?
:MrT:

Fatcan
2005-11-09, 20:08
varit mycke snack om de där nu....har du nån bild?
:MrT:

Näe, har bara gjort en tråd om det.

Ska lägga upp bilder bilder på mig i medlemsbilder nån gång den här månaden, du får se då. Antagligen är det alls lika illa som jag tror...men ändå.

blekfet2
2005-11-09, 21:36
Näe, har bara gjort en tråd om det.

Ska lägga upp bilder bilder på mig i medlemsbilder nån gång den här månaden, du får se då. Antagligen är det alls lika illa som jag tror...men ändå.


bra....mycket nyfiken!

Bjorne
2005-11-09, 22:03
åh jag hatar mina lovehandles. dom ser hemska ut när man har tighta jeans *grr27*

mela goes baggy :DNej för fan, det är riktigt sexigt när magen hänger utanför era tajta kläder, om det inte är sidorna, så är det riktigt häftigt när ni har en ölkagge och envisas med att gå runt med tröjor som visar magen.

Fatcan
2005-11-09, 22:08
edit

melle
2006-01-21, 20:35
*muskelgrupper med latta vikter och många reps (vill inte få stora muskler).*

det där en myt som vekligen måste dö ut


ok så du menar att jag ska dra på med vikter? vill ju inte se ut som en biff =S

melle
2006-01-21, 20:37
Dina består av fett, mina lovehandles består av muskler, det är fan värre. Varför kan inte mina obliques växa lika mycket överallt? dammit...

lovehandless ÄR fett.

kelk
2006-01-21, 21:38
Stora obliques är dock lika fula som lovehandles ;-)

MrBoris
2006-01-22, 12:57
ok så du menar att jag ska dra på med vikter? vill ju inte se ut som en biff =S

man blir inte en biff över en dag. det krävs många år