handdator

Visa fullständig version : Fördelar med att vara singel!?


Metal_boy_
2005-11-07, 14:29
Har upptäckt en massa fördelar med att vara singel. Fan vad gött det är nu egentligen. Jag har möblerna som jag vill sen. Jag tapetserar hur fan jag vill, hittar på saker när jag vill och hur ofta jag vill. Upp med exempel!!! Det kanske är fler som varit i en "längre" relation som jag och sen blivit singlar, samt upptäckt att ni trivs!?

Grisen
2005-11-07, 14:31
Ha ha, lite deprimerande om de enda fördelarna med att vara singel är att man får ha möblerna och tapeterna i fred.

Runda Grodan
2005-11-07, 14:33
Tapetsera som man vill!!! :hbang:

Slartibartfast
2005-11-07, 14:38
Jag lider verkligen att jag inte får ha de tapeter jag vill. :cryout:

Naesetgrabb
2005-11-07, 14:39
Inget gnäll om att man krökar för mycket=)

mini_Arnold
2005-11-07, 14:48
Var du en toffel tidigare eller? ;)

Fördelar:
Kan i lugn o ro se på valfri Arnoldfilm.
Du kan i lugn o ro konversera med Arnold utan att nån lägger sig i o hotar med hispan.
Men bäst av allt med att vara singel är att man slipper städa så ofta. :hbang:

Gabber
2005-11-07, 14:51
du kan runka ifred

Calleman
2005-11-07, 14:52
Var du en toffel tidigare eller? ;)

Fördelar:
Kan i lugn o ro se på valfri Arnoldfilm.
Du kan i lugn o ro konversera med Arnold utan att nån lägger sig i o hotar med hispan.
Men bäst av allt med att vara singel är att man slipper städa så ofta. :hbang:

Ha ha, så klockrent. Det där med städningen är det enda jag kan komma på som positivt med att vara singel och bo själv. I alla fall för mig.

daja
2005-11-07, 14:53
Fördelar:
Kan i lugn o ro se på valfri Arnoldfilm.
Du kan i lugn o ro konversera med Arnold utan att nån lägger sig i o hotar med hispan.
Men bäst av allt med att vara singel är att man slipper städa så ofta. :hbang:
med tanke på att Arnold är upptagen och bor i Amerikat antar jag att du är singel och så kommer förbli?

Mishnah
2005-11-07, 15:00
Har upptäckt en massa fördelar med att vara singel. Fan vad gött det är nu egentligen. Jag har möblerna som jag vill sen. Jag tapetserar hur fan jag vill, hittar på saker när jag vill och hur ofta jag vill. Upp med exempel!!! Det kanske är fler som varit i en "längre" relation som jag och sen blivit singlar, samt upptäckt att ni trivs!?

*kissass*

mangemani
2005-11-07, 15:03
jadu,finns väl bara fördelar med att vara singel.

var ihop med en tjej i lite mer än 2 år.
när det väl tog slut så upptäckte man att man hade all jävla frihet i världen.
ingen som man jämt och ständigt måste hälsa på,ingen som förväntar sej att man ska följa med dit hon vill,inget bråk/tjaffs,inget tjat,ingen "aha,jag såg nu att du tittade på den där tjejen" rytning osv osv.
det enda man förlorade när det tog slut var sexet,och det klarar man sej utan tills man hittar nått one night stand eller liknande...plain and simple.

TrasMannen
2005-11-07, 15:08
Har upptäckt en massa fördelar med att vara singel. Fan vad gött det är nu egentligen. Jag har möblerna som jag vill sen. Jag tapetserar hur fan jag vill, hittar på saker när jag vill och hur ofta jag vill. Upp med exempel!!! Det kanske är fler som varit i en "längre" relation som jag och sen blivit singlar, samt upptäckt att ni trivs!?

Hehe, jag har precis som du, upptäckt detta ;)

Det jag tycker är oerhört skönt är helt enkelt att jag slipper ta hänsyn till någon. Man kan helt enkelt göra va fan man vill =)

Och dom delarna som jag tyckte va så positivt med förhållandet har nästan försvunnit. (behoven ändrar på sig). När jag hade flickvän va livet så himla strukturerat och saker och ting skulle bokas upp i tid å bla bla bla.
Nu om en polare ringer klockan 22 på en vardag och vill träffas å snacka lite skit så är det liksom inga problem. Förut tänkte man mera "vem fan ringer klockan 22" :D

TrasMannen
2005-11-07, 15:10
Ha ha, så klockrent. Det där med städningen är det enda jag kan komma på som positivt med att vara singel och bo själv. I alla fall för mig.

Ärligt så städar jag oftare nu för tiden. Nu har jag mer tid till det.

hangatyr
2005-11-07, 15:10
jadu,finns väl bara fördelar med att vara singel.

var ihop med en tjej i lite mer än 2 år.
när det väl tog slut så upptäckte man att man hade all jävla frihet i världen.
ingen som man jämt och ständigt måste hälsa på,ingen som förväntar sej att man ska följa med dit hon vill,inget bråk/tjaffs,inget tjat,ingen "aha,jag såg nu att du tittade på den där tjejen" rytning osv osv.
det enda man förlorade när det tog slut var sexet,och det klarar man sej utan tills man hittar nått one night stand eller liknande...plain and simple.

låter som det var relationen det var fel på. inte att du hade en relation. jag har aldrigt känt den typen av konstiga krav och tjat med min flickvän.

Sheogorath
2005-11-07, 15:12
Det är roligare att festa. Varje helg blir en ny spännande upplevelse.

userfriendly
2005-11-07, 15:14
Visst - det är jätteskönt att få ha allt på sitt sätt osv osv..
men det känns som om att det har gått lite till överdrift idag. Nu ere många som bara ska vara KK o behålla sin självständiget etc.
Men det man glömmder är att nån man bara är "ihop" med på helgerna inte kommer att vara där den dagen du ligger på sjukhuset o håller på att dö eller den dagen du känner dig så ensam o övergiven att du inte längre vill leva.

Att få äta sin egen jävla musli jämt eller att alltid få tapetsera som man vill gör oxå att människor glömmer ett ord som heter "Kompromissa". FOlk ska ha saker på sitt sätt o no other way... vilket i slutändan inte kommer vara så kul...

Haha va positiv jag är :) det är självklart bra att vara singel om man inte har en fungerande relation. Det verkar bara som om att många är rädda för att komma för nära för att de måste ge så jla mkt...

mangemani
2005-11-07, 15:14
låter som det var relationen det var fel på. inte att du hade en relation. jag har aldrigt känt den typen av konstiga krav och tjat med min flickvän.



du har inte varigt ihop med en sådan slags tjej än då...men nån dag kommer det och du får då veta vad jag menar.

hangatyr
2005-11-07, 15:15
du har inte varigt ihop med en sådan slags tjej än då...men nån dag kommer det och du får då veta vad jag menar.

nej det har jag inte: om min tjej uppvisade den typen av beteende skulle jag först förbanna mitt dåliga omdöme, sedan göra slut.

tinus
2005-11-07, 15:23
Visst - det är jätteskönt att få ha allt på sitt sätt osv osv..
men det känns som om att det har gått lite till överdrift idag. Nu ere många som bara ska vara KK o behålla sin självständiget etc.
Men det man glömmder är att nån man bara är "ihop" med på helgerna inte kommer att vara där den dagen du ligger på sjukhuset o håller på att dö eller den dagen du känner dig så ensam o övergiven att du inte längre vill leva.

Att få äta sin egen jävla musli jämt eller att alltid få tapetsera som man vill gör oxå att människor glömmer ett ord som heter "Kompromissa". FOlk ska ha saker på sitt sätt o no other way... vilket i slutändan inte kommer vara så kul...

Haha va positiv jag är :) det är självklart bra att vara singel om man inte har en fungerande relation. Det verkar bara som om att många är rädda för att komma för nära för att de måste ge så jla mkt...

:thumbup:

Nina L
2005-11-07, 15:26
Är det här "Sex in the City" eller? :D

När det gäller fördelarna med att man får ha vilka tapeter man vill och så vidare så känner jag inte igen det alls. Men det beror väl på hur pass bossig/tofflig man har varit...

olwe
2005-11-07, 15:35
Ragga, passa mindre tider, inte behöva oroa sig eller bry sig om någon hela tiden, sova ensam i sängen (om man har en liten säng), rapa, fisa, gå omkrig naken, laga den mat man är sugen på, ha badrummet ifred, supa sig redlös, kunna spendera så mycket tid med polarna man vill (viktigt) osv.

Nej, jag har aldrig haft ett bra förhållande.

Sheogorath
2005-11-07, 15:38
Ragga, passa mindre tider, inte behöva oroa sig eller bry sig om någon hela tiden, sova ensam i sängen (om man har en liten säng), rapa, fisa, gå omkrig naken, laga den mat man är sugen på, ha badrummet ifred, supa sig redlös, kunna spendera så mycket tid med polarna man vill (viktigt) osv.

Nej, jag har aldrig haft ett bra förhållande.

I ett ordentligt förhållande kan man slappna av, gå omkring naken, rapa, fisa, laga den mat man är sugen på etc. etc. Men det vet du säkert, annars hade du kanske inte haft din slutkläm :thumbup:.

Honn
2005-11-07, 15:42
Jag kan inte komma på några direkta fördelar med att vara singel. Gillar inte att vara singel alls.

Nina L
2005-11-07, 15:43
I ett ordentligt förhållande kan man slappna av, gå omkring naken, rapa, fisa, laga den mat man är sugen på etc. etc.
Fisa? *screwy*

Metal_boy_
2005-11-07, 15:45
Ser man en söt tjej nu så är det bara stöta gärnet utan att behöva ta hänsyn till nån annan!! Jiha

Metal_boy_
2005-11-07, 15:47
I ett ordentligt förhållande kan man slappna av, gå omkring naken, rapa, fisa, laga den mat man är sugen på etc. etc. Men det vet du säkert, annars hade du kanske inte haft din slutkläm :thumbup:.


Det är bättre när det inte är så för sen är nässta steg att man tar varandra för givet. Man rullar på i ett jävla ekkorrehjul *cry*

JustinCredible
2005-11-07, 15:48
Ingenting *cry*

Inget av det ni säger är värt det

Sheogorath
2005-11-07, 15:48
Fisa? *screwy*

Självklart. Minns när jag satt med min dåvarande flickvän (heh, vi hade det faktiskt bra också, i allt elände) i soffan och vi tryckte i oss en massa katrinplommon, skrattade som om vi rökt hash och fes. Det var en skönt avslappnad stämning.

Krokodil
2005-11-07, 15:49
Fisa? *screwy*
Självklart! :devil:

Gabber
2005-11-07, 15:54
Kategorier:

De som älskar att vara i ett förhållande
undergrupper:
- måste vara tillsammans pga att de inte kan ta hand om sig själva
- är tillsammans med någon pga kärlek och tillit och för att dem vill

De som älskar vara singel
undergrupper:
-hatar människor, gillar inte eller kan inte leva med någon eller få order från någon annan hela tiden, vill vara isolerade
-de som väljer att vara singel pga frihet och sex med många men en dag vill vara i ett förhållande, i framtiden när dem är redo (största gruppen)
-de som försöker vara i förhållanden men lyckas inte pga att de märker att de vill vara i föregående undergrupp

har jag missat någon grupp?

Nina L
2005-11-07, 15:58
Självklart. Minns när jag satt med min dåvarande flickvän (heh, vi hade det faktiskt bra också, i allt elände) i soffan och vi tryckte i oss en massa katrinplommon, skrattade som om vi rökt hash och fes. Det var en skönt avslappnad stämning.
Usch, vad avtändande. Jag tycker att man skall anstränga sig lite för varandra. Men det är klart; gillar båda att fisa tillsammans så skall jag givetvis inte moralisera över det. *rolleyes*

Sheogorath
2005-11-07, 16:01
Usch, vad avtändande. Jag tycker att man skall anstränga sig lite för varandra. Men det är klart; gillar båda att fisa tillsammans så skall jag givetvis inte moralisera över det. *rolleyes*

Man kan anstränga sig också. Jag tycker också du ska sluta moralisera :thumbup:.

Metal_boy_
2005-11-07, 16:01
Usch, vad avtändande. Jag tycker att man skall anstränga sig lite för varandra. Men det är klart; gillar båda att fisa tillsammans så skall jag givetvis inte moralisera över det. *rolleyes*


:laugh: Det är fan när man har såna där vanor som man inte känner så speciellt med den där tändningen längre. Man bara är van vid varandra, men det är dött med nyförälskelsen i det där stadiet (om man når dit) :)

Lasse Kongo
2005-11-07, 16:03
Fördelen med att vara singel är väl att man kan ramla in i vilket hål som helst utan att få dåligt samvete.

Sheogorath
2005-11-07, 16:03
:laugh: Det är fan när man har såna där vanor som man inte känner så speciellt med den där tändningen längre. Man bara är van vid varandra, men det är dött med nyförälskelsen i det där stadiet (om man når dit) :)

Ojojoj. Bullshit Metal. Det kan finnas RIKTIG nyförälskelse (tom destruktiv sådan) i det stadiet. Känner man sig själv känner man andra, eller hur var det?

LexSinner
2005-11-07, 16:03
Jag är en toffel.. Så jag har det bättre som singel :)

Metal_boy_
2005-11-07, 16:06
Ojojoj. Bullshit Metal. Det kan finnas RIKTIG nyförälskelse (tom destruktiv sådan) i det stadiet. Känner man sig själv känner man andra, eller hur var det?

Men seriöst? När du går ner och smakar på fjärilskotletten nästa gång, kan du verkligen släppa tanken och stanken av äggskiten som kom ur grannhålet i förrgår?

Sheogorath
2005-11-07, 16:07
Men seriöst? När du går ner och smakar på fjärilskotletten nästa gång, kan du verkligen släppa tanken och stanken av äggskiten som kom ur grannhålet i förrgår?

Ja?

TrasMannen
2005-11-07, 16:08
Usch, vad avtändande. Jag tycker att man skall anstränga sig lite för varandra. Men det är klart; gillar båda att fisa tillsammans så skall jag givetvis inte moralisera över det. *rolleyes*

Hur gammal är du? 17?
Att fisa är ett normalt behov en människa har. Självklart skall man få fisa. Att fisa på toa går bort. vafaan, det är lite lukt. vädra lite bara.

Jag brukar tvinga mina flickvänner att fisa i min närhet. Jag vill att hon skall känna sig avslappnad i min närvaro.

Nina L
2005-11-07, 16:08
Men seriöst? När du går ner och smakar på fjärilskotletten nästa gång, kan du verkligen släppa tanken och stanken av äggskiten som kom ur grannhålet i förrgår?
:laugh: :laugh:

Metal_boy_
2005-11-07, 16:08
Ja?

Dåså :thumbup:

mini
2005-11-07, 16:11
Jag tror att "tjosan vad vi är avslappnade för att vi bajsar med öppen dörr"-relationerna riskerar att hamna i ett alltför bekvämt läge där man är mer som syskon eller polare. Det är inte den funktionen jag söker i en partner. Jag vill inte veta allt.
Fördelarna med att vara singel är att slippa kompromissa. Nackdelarna är att man riskerar att dö ensam.

Nina L
2005-11-07, 16:12
Hur gammal är du? 17?
Att fisa är ett normalt behov en människa har. Självklart skall man få fisa. Att fisa på toa går bort. vafaan, det är lite lukt. vädra lite bara.

Jag brukar tvinga mina flickvänner att fisa i min närhet. Jag vill att hon skall känna sig avslappnad i min närvaro.
Ha, ha, ha! Ja, det hade då inte gjort att jag känt mig avslappnad. "Fis, din hynda, annars!" Som sagt: Folk får fisa hur mycket som helst tillsammans, men det är inget som jag uppskattar. Ni behöver inte ta detta personligt. Det är bara en preferens från min sida.

mini
2005-11-07, 16:13
Jag brukar tvinga mina flickvänner att fisa i min närhet. Jag vill att hon skall känna sig avslappnad i min närvaro.
Vissa människor känner sig mer avslappnade om de slipper fisa. Varför är just fisarna en sådan fantastisk måttstock? Jag känner mig helt avslappnad med min syster exempelvis, men skulle inte lägga av en brakare bara för att i hennes närhet. (Att inte behöva skämmas för att man fiser ibland är något annat.)

Mental
2005-11-07, 16:19
Kategorier:

De som älskar att vara i ett förhållande
undergrupper:
- måste vara tillsammans pga att de inte kan ta hand om sig själva
- är tillsammans med någon pga kärlek och tillit och för att dem vill

De som älskar vara singel
undergrupper:
-hatar människor, gillar inte eller kan inte leva med någon eller få order från någon annan hela tiden, vill vara isolerade
-de som väljer att vara singel pga frihet och sex med många men en dag vill vara i ett förhållande, i framtiden när dem är redo (största gruppen)
-de som försöker vara i förhållanden men lyckas inte pga att de märker att de vill vara i föregående undergrupp

har jag missat någon grupp?

Gruppen som vill vara i ett förhållande men inte hittar en partner kanske?

Tricklev
2005-11-07, 16:20
Vissa människor känner sig mer avslappnade om de slipper fisa. Varför är just fisarna en sådan fantastisk måttstock? Jag känner mig helt avslappnad med min syster exempelvis, men skulle inte lägga av en brakare bara för att i hennes närhet. (Att inte behöva skämmas för att man fiser ibland är något annat.)


:thumbup:

Håll era fisar borta ifrån mig.

PowPow
2005-11-07, 16:28
Den största fördelen måste ju vara att man har huset på ryggen.

Edit: Aha. singel. Inte snigel.

petersson
2005-11-07, 16:35
Jag förstår inte varför alla tjatar om hur skönt det är att vara singel. Nu när jag har flickvän så kan jag ju komma till skolan dräggig, i mjukisbyxor och skäggig eftersom jag slipper tänka på vad tjejerna där tycker. Samma sak gäller på stan eller om man ska ut. Hur skönt som helst! :thumbup:

6-Pack
2005-11-07, 16:38
Har upptäckt en massa fördelar med att vara singel. Fan vad gött det är nu egentligen. Jag har möblerna som jag vill sen. Jag tapetserar hur fan jag vill, hittar på saker när jag vill och hur ofta jag vill. Upp med exempel!!! Det kanske är fler som varit i en "längre" relation som jag och sen blivit singlar, samt upptäckt att ni trivs!?


haha...måste nog vara att man får titta på de flesta brudarna utan man får en örfil :D

Fast det är ingen höjdare att vara singel under längre tid häller.

Diana
2005-11-07, 16:39
hhahahha intressanta åsikter i den här tråden :D

ja sammanfattar den största fördelen me att va singel är FRIHETEN!!
i stort och smått, och visst när man är i ett förhållande så gör man ju så gärna(jag iaf) uppoffringar och kompromisser för den man älskar, utan att känna sej de minsta frihets berövad, kärleken har ju den effekten som bekannt :D men sen när man är ute ur förhållandet känner man ju verkligen hur man saknat att bara kunna göra vad man vill, hur man vill, exakt när man vill :thumbup: okej att tidspassning, muslisorter, och tapetfärger inte i sej är nåra grejjer man har svårt att kompromissa med i förhållanden :D men de är just känslan med alla småsaker sammanlagt som är så underbart FRI :love:

J.Saarela
2005-11-07, 16:40
Har upptäckt en massa fördelar med att vara singel. Fan vad gött det är nu egentligen. Jag har möblerna som jag vill sen. Jag tapetserar hur fan jag vill, hittar på saker när jag vill och hur ofta jag vill. Upp med exempel!!! Det kanske är fler som varit i en "längre" relation som jag och sen blivit singlar, samt upptäckt att ni trivs!?



jadu *screwy*

mystic[-_-]
2005-11-07, 16:40
Jag förstår inte varför alla tjatar om hur skönt det är att vara singel. Nu när jag har flickvän så kan jag ju komma till skolan dräggig, i mjukisbyxor och skäggig eftersom jag slipper tänka på vad tjejerna där tycker. Samma sak gäller på stan eller om man ska ut. Hur skönt som helst! :thumbup:

Kan du väll göra även om du är singel?

"helvete hon tycker jag är ett drägg *tår i ögat*"

petersson
2005-11-07, 16:43
']Kan du väll göra även om du är singel?

"helvete hon tycker jag är ett drägg *tår i ögat*"

Inte med lika gott samvete.

Berätta mer förresten!

mystic[-_-]
2005-11-07, 16:45
Inte med lika gott samvete.

Berätta mer förresten!

Menade mest att om du nu kommer som ett drägg 200 dagar om året sen klär upp dig en dag så ser ju tjejerna dig som ett drägg iaf?

Jag anpassar stilen efter humör inte efter civilstatus

petersson
2005-11-07, 16:53
']Menade mest att om du nu kommer som ett drägg 200 dagar om året sen klär upp dig en dag så ser ju tjejerna dig som ett drägg iaf?

Jag anpassar stilen efter humör inte efter civilstatus

kan inte humör och civilstatus hänga ihop? hm risk för så kallad loldiskussion på det här snart.

aliquis
2005-11-07, 17:01
Har upptäckt en massa fördelar med att vara singel. Fan vad gött det är nu egentligen. Jag har möblerna som jag vill sen. Jag tapetserar hur fan jag vill, hittar på saker när jag vill och hur ofta jag vill. Upp med exempel!!! Det kanske är fler som varit i en "längre" relation som jag och sen blivit singlar, samt upptäckt att ni trivs!?ofta jag flyttar på möblerna? ofta jag tapetserar? jag har inget att hitta på, sitter bara här... =P

christian
2005-11-07, 17:01
Att kunna göra vad jag vill när jag vill.

mystic[-_-]
2005-11-07, 17:03
kan inte humör och civilstatus hänga ihop? hm risk för så kallad loldiskussion på det här snart.

Vi drar ett avslut här då och säger att visst det kan hänga ihop!

jag tänker inte så mycket på kläder så jag är nog lodis rätt ofta glad som sur :)

petersson
2005-11-07, 17:05
']Vi drar ett avslut här då och säger att visst det kan hänga ihop!

jag tänker inte så mycket på kläder så jag är nog lodis rätt ofta glad som sur :)

:-) jag tänker inte heller så mkt på kläder. Men nu när jag har flickvän känner jag oftare för att inte ha fina kläder på mig när jag är bland folk.

TrasMannen
2005-11-07, 20:37
Vissa människor känner sig mer avslappnade om de slipper fisa. Varför är just fisarna en sådan fantastisk måttstock? Jag känner mig helt avslappnad med min syster exempelvis, men skulle inte lägga av en brakare bara för att i hennes närhet. (Att inte behöva skämmas för att man fiser ibland är något annat.)

Tja, your loss. Då har ni inte upplevt äkta frihet. Jag drar genas en liknelse med en mink inlåst i en bur som väntar på att bli päls åt Britt-Erik 64

Mart|n
2005-11-07, 20:51
Tänkte att denna länken kunde vara passande för alla söta flickor här: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=women_smell

KLICKA PÅ LÄNKEN! (http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=women_smell)

Halib
2005-11-07, 21:33
Storre muskler pa hogerarmen :naughty:

wintzell
2005-11-07, 23:52
Tänkte att denna länken kunde vara passande för alla söta flickor här: http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=women_smell

KLICKA PÅ LÄNKEN! (http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=women_smell)

Men tjejer fiser små små rosa moln som ger en lätt arom av hallon, inget annat. Kom inte här och länka till felaktig fakta.

Stab
2005-11-08, 01:03
Det e väl att sätta en ny nästan varje helg men fan det e oxo lite tröttsamt efter ett tag.. båda har väl sina för/nackdelar

mmartin
2005-11-08, 08:09
för OCH nackdelar givetvis som nämnt..

Jag trivs.. Städningen e mer sällan osv men vad spelar det för roll, när man måste städa blir det dock otroligt mkt o det är drygt för inte vill man dra hem nån till sunken ostädad lya??

friheten e mitt svar.. att kunna göra exakt vad man vill... ta hem en från krogen tacka o ta emot för att sticka tebax till krogen efter o dansa vidare för att somna i sin säng med en andra lite senare, DET är frihet ;)

Slartibartfast
2005-11-08, 10:38
Den största fördelen med att vara singel är väl att man har allting framför sig, med förälskelse och kärlek.

Kaew
2005-11-08, 10:44
Den största fördelen med att vara singel är väl att man har allting framför sig, med förälskelse och kärlek.
:thumbup:

Honn
2005-11-08, 11:22
Den största fördelen med att vara singel är väl att man har allting framför sig, med förälskelse och kärlek.
:bow: Underbart formulerat.

mini
2005-11-08, 11:37
Den största fördelen med att vara singel är väl att man har allting framför sig, med förälskelse och kärlek.
Faktiskt måste jag ge dig cred för ett fint inlägg. Det är en tanke jag ska ta fram när jag då och då faller ner i tycka-synd-om-sig-själv-träsket.