handdator

Visa fullständig version : Hur dåligt har ni mått pga av en tjej/kille?


supra
2005-11-04, 19:22
Sitter och funderar lite om det är värt att träffa nån trots risken hur dåligt man kan må om det går åt skogen.

Hur dåligt har nån tjej/kille fått er att må? (tänkte att ni skulle börja) *kissass*


Man kan ju alltid strunta i motparten och bara ha
1.styrketräning
2.polare
3.sprit
4.prOn :P

myggan
2005-11-04, 19:25
sjukt jäkla dåligt, fast riktigt tokbra med :)

det som inte dödar härdar och NEJ, det är inte värt att leva celibat bara för att man kan bli sårad.

Det är vi inte heller gjorda för :)

tigerofsweden
2005-11-04, 19:26
Sitter och funderar lite om det är värt att träffa nån trots risken hur dåligt man kan må om det går åt skogen.

Hur dåligt har nån tjej/kille fått er att må? (tänkte att ni skulle börja) *kissass*


Man kan ju alltid strunta i motparten och bara ha
1.styrketräning
2.polare
3.sprit
4.prOn :P

Don't gör it, it's not värt it :D Jag har mått/mår skit :(

Fatalist
2005-11-04, 19:30
Sjukt bra, och ganska dåligt. Inte direkt gått och varit deprimerad. Det goda överväger det dåliga, helt klart.

Idag har jag väldigt mycket känslomässig distans, kanske lite väl mycket.

Don't gör it, it's not värt it :D Jag har mått/mår skit :(

Ryck upp dig! Du har alltid PIO :D

Slayerized
2005-11-04, 19:34
Ganska jävla dåligt. Men har också mått bättre och varit lyckligare än någonsin annars med pga en tjej.

Som Fatalist skriver, det goda överväger det dåliga.

Röda_Lacket
2005-11-04, 19:34
Om du tänker så kommer du vara ensam väldigt länge. Jag har mått jättedåligt i vissa relationer men p.g.a detta har jag lärt mig mycket och kan nu uppskatta ett bra förhållande mycket mera än förut

tigerofsweden
2005-11-04, 19:34
Sjukt bra, och ganska dåligt. Inte direkt gått och varit deprimerad. Det goda överväger det dåliga, helt klart.

Idag har jag väldigt mycket känslomässig distans, kanske lite väl mycket.



Ryck upp dig! Du har alltid PIO :D

Vadå?, ställer du upp menar du? :naughty:

internethjälten
2005-11-04, 19:44
Sitter och funderar lite om det är värt att träffa nån trots risken hur dåligt man kan må om det går åt skogen.

Hur dåligt har nån tjej/kille fått er att må? (tänkte att ni skulle börja) *kissass*


Man kan ju alltid strunta i motparten och bara ha
1.styrketräning
2.polare
3.sprit
4.prOn :P

Sist det "skar ihop sig" så blev jag av med jobbet, drog i från tjejen, blåst på 25.000 på en och samma vecka...

Som tur är fanns Herkulez som mental coach på msn, samt att gymkortet fanns i plånboken. Utan dessa hade jag nog inte orkat "gå vidare"...

(no kidding)


nicke

JustinCredible
2005-11-04, 20:04
Jag sa åt nån tjej att jag var 16 och att jag gick på nån skola men iaf så ska hon börja gå med mig förbi min skola på morronen så jag var tvungen att låtsas gå i den skolan och gå och sätta mig i ett klassrum och shit. Nu börjar hon fråga på msn varför jag inte är med i skolkatalogen http://www.mjnewsonline.com/board/images/smilies/ph34r.gif Jag har aldrig normala problem.

kimonque
2005-11-04, 20:11
hur gammal är du då Juuzstin, 15?

Cilia
2005-11-04, 20:23
såpass så jag fick andnöd och var nära att åka in på sjukhus

MilkmaN
2005-11-04, 20:25
Jag sa åt nån tjej att jag var 16 och att jag gick på nån skola men iaf så ska hon börja gå med mig förbi min skola på morronen så jag var tvungen att låtsas gå i den skolan och gå och sätta mig i ett klassrum och shit. Nu börjar hon fråga på msn varför jag inte är med i skolkatalogen http://www.mjnewsonline.com/board/images/smilies/ph34r.gif Jag har aldrig normala problem.


WTF?!

viktor88
2005-11-04, 20:28
Jag sa åt nån tjej att jag var 16 och att jag gick på nån skola men iaf så ska hon börja gå med mig förbi min skola på morronen så jag var tvungen att låtsas gå i den skolan och gå och sätta mig i ett klassrum och shit. Nu börjar hon fråga på msn varför jag inte är med i skolkatalogen http://www.mjnewsonline.com/board/images/smilies/ph34r.gif Jag har aldrig normala problem.

haha vaför ljuga

Cendra
2005-11-04, 20:29
Jag blev deprimerad, började skära mig i armarna, fick ätstörningar och fick börja med antidepressiva mediciner + lugnande.. *screwy*
Visserigen var det inte enbart för att jag blev sårad, men det var det som fick bägaren att rinna över så att säga.

GymTT
2005-11-04, 20:31
Aldrig haft något riktigt seriöst, men det var rätt jobbigt ändå.

morte
2005-11-04, 20:31
Justin är närmare 30...Aningens gubbsjukt beteende!

supra
2005-11-04, 20:37
Jag har varit kär och sårad 3 ggr..

Det har satt grova spår och jag har riktigt svårt att någonsin lita på en tjej.
Av ren självbevarelsedrift har jag träffat tjejer där jag har haft övertaget och inte varit kär.
Rätt dumt att vara tillsammans med någon för att det är bekvämt... man känner sig som ett svin.

Första gången blev jag hämtad av polisen för att inte göra illa mig själv.
Andra gången var det piller och jag vaknade på mitt golv många timmar senare.. men vid livet.
Tredjegången var det 1-2 timmars promenader varjedag... tappa alla kompisar.. sluta träna.. och var allmänt osocial i 6 månader.

Nu har jag inte varit kär på 5 år....
och nu börjar det..... Fuck... e fan rädd :(

JustinCredible
2005-11-04, 20:48
Justin är närmare 30...

- 10

morte
2005-11-04, 20:58
- 10

Så du är alltså 20år, och låtsas att du går i högstadiet för att få tjejer?

Fettecke
2005-11-04, 20:59
Jag vet inte hur jag skulle ta det, men bra hade det inte varit... vi firar 4 år på söndag iaf... troligtvis hade det nog blivit i stil med Supras 3dje ....

har varit småsaker tidigare, min bästis låg med en tjej jag vart kär i... tog det inte så bra, men vafan... jag ägde inte henne så kunde jag göra intalade jag mig... även om det kändes runk just då...

Tjuckot
2005-11-04, 21:02
Jupp, är där just nu. Meen.. vad kan man göra. Varit bästa tiden i mitt liv, man kan inte whina på det =)

AFanatic
2005-11-04, 21:04
Det har satt grova spår och jag har riktigt svårt att någonsin lita på en tjej.
Av ren självbevarelsedrift har jag träffat tjejer där jag har haft övertaget och inte varit kär.
Rätt dumt att vara tillsammans med någon för att det är bekvämt... man känner sig som ett svin.

Är inte det en aning falskt mot dig själv också? Du gräver ju din egen grav genom att tro att du inte kan få någon bättre.


Edit: Jo jag har mått dåligt, men det gick över...typ som en influensa. :D

Toel
2005-11-04, 21:08
Jo visst. Men man vet ju att:

Det kommer ordna sig, det gör det alltid
Jo, det löser sig, så brukar allt bli
det kommer fixa sig till slut
det är inget tvivel om, fast nu känns skiten sur
och flera mil ifrån, det ordnar sig...


Och de glada dagarna man hade tillsammans väger ju upp de få dagar man får tröstäta glass :)

JustinCredible
2005-11-04, 21:11
WTF?!

Haha mjamen jag svarar alltid yngre än jag är oberoende av vem jag pratar med. Kan vara en gubbe eller vad som helst. Trodde aldrig jag skulle träffa henne igen eller nånting så jag sa bara 16 som jag gör med vem som helst. Men sen har hon börjat hålla på en massa och nu kan jag ju inte ändra så det är bara att köra på:D

Edit: t.ex alla i min teatergrupp tror att jag är 17. Jag fasar inför den dagen då vi kommer vara tvugna att visa leg. Det var sjukt nära när vi skulle skaffa bibliotekskort. Kände mig lite som catch me if you can då.

mmartin
2005-11-04, 21:24
oj man kan må sjuuuuuuuuuuuuuuuukt dåligt... been there done that...

Bronkitkorv
2005-11-04, 21:26
När en tjej jag hade och verkligen älskade ****** med grannen som var 15 år äldre än henne så vart jag lite ledsen men härdad...typ efter fem månader.. det gjorde riktigt ont och jag kunde inte sovapå några dagar men nu skiter jag i det fullständigt......Tio år senare.. *grr27*

Adde_15
2005-11-04, 21:27
Låter som om Justin lever lite av ett dubbel liv. ;)

Fettecke
2005-11-04, 21:31
Haha mjamen jag svarar alltid yngre än jag är oberoende av vem jag pratar med. Kan vara en gubbe eller vad som helst. Trodde aldrig jag skulle träffa henne igen eller nånting så jag sa bara 16 som jag gör med vem som helst. Men sen har hon börjat hålla på en massa och nu kan jag ju inte ändra så det är bara att köra på:D

Edit: t.ex alla i min teatergrupp tror att jag är 17. Jag fasar inför den dagen då vi kommer vara tvugna att visa leg. Det var sjukt nära när vi skulle skaffa bibliotekskort. Kände mig lite som catch me if you can då.

måste ju fråga om du är helt dum i huvudet eller?
vad gör du om du faller för tjejen du går med till skolan, skaffar barn osv, och sen står du där en dag och säger att du igentligen är X år äldre... det är bra att det hela bygger på tillit. (lite långsiktigt, men principen är desamma)

JustinCredible
2005-11-04, 21:42
måste ju fråga om du är helt dum i huvudet eller?
vad gör du om du faller för tjejen du går med till skolan, skaffar barn osv, och sen står du där en dag och säger att du igentligen är X år äldre... det är bra att det hela bygger på tillit. (lite långsiktigt, men principen är desamma)

Haha jamen vad ska jag göra då? Om jag säger att jag är 4 år äldre osv så tror hon ju att jag är helt psyk som har låtsats gå i en skola och hälsat på folk jag inte känner. Vill ju inte hon ska tro att jag är knäpp eller nåt.

Pingu
2005-11-04, 21:43
:laugh:

Runda Grodan
2005-11-04, 21:44
Haha jamen vad ska jag göra då? Om jag säger att jag är 4 år äldre osv så tror hon ju att jag är helt psyk som har låtsats gå i en skola och hälsat på folk jag inte känner. Vill ju inte hon ska tro att jag är knäpp eller nåt.
Äh det gör jag hela tiden. :cool:

mini
2005-11-04, 21:45
Haha jamen vad ska jag göra då? Om jag säger att jag är 4 år äldre osv så tror hon ju att jag är helt psyk som har låtsats gå i en skola och hälsat på folk jag inte känner. Vill ju inte hon ska tro att jag är knäpp eller nåt.
Sluta smyga runt på skolorna och spana?

MilkmaN
2005-11-04, 21:45
Jävlar vad roligt! Berätta om fler äventyr.

supra
2005-11-04, 21:51
Är inte det en aning falskt mot dig själv också? Du gräver ju din egen grav genom att tro att du inte kan få någon bättre.


Edit: Jo jag har mått dåligt, men det gick över...typ som en influensa. :D

Jo..

Alla jag känner säger att jag har kasst självförtroende och måste rycka upp mig.. "tro på dej själv"

Oh well.

Tillbaka till jägern nu.. dränka sorgerna! *cry*

Cilia
2005-11-04, 22:08
Aldrig haft något riktigt seriöst, men det var rätt jobbigt ändå.
du vet att det är låga odds på att du fortfarande är oskuld?
vi har en inofficiell vadslagning om det på forumet.

mangemani
2005-11-04, 22:23
det är väl med bara en som man mått jäkligt dåligt av.
och sånt som man mår dåligt av gör man nånting åt,vilket jag gjorde,så nu är allt på topp igen........tills nästa gång=/

myggan
2005-11-04, 23:21
såpass så jag fick andnöd och var nära att åka in på sjukhus

vilken av frågorna svarade du på? bra/dåligt ?

om det var bra så måste jag få killens nummer, han måste ju gjort något VÄLDIGT rätt :naughty:

EDIT: oj, trodde han frågade om både bra och dåligt.. skit samma :em:

Ryska_raketen
2005-11-04, 23:22
Inte något speciellt alls.

Yankeee
2005-11-04, 23:25
om det var bra så måste jag få killens nummer, han måste ju gjort något VÄLDIGT rätt :naughty:


PM:a mig för mitt nummer.

Jan
2005-11-04, 23:28
du vet att det är låga odds på att du fortfarande är oskuld?
vi har en inofficiell vadslagning om det på forumet.

Får man vara med och satsa?

XroW
2005-11-04, 23:28
Haha jamen vad ska jag göra då? Om jag säger att jag är 4 år äldre osv så tror hon ju att jag är helt psyk som har låtsats gå i en skola och hälsat på folk jag inte känner. Vill ju inte hon ska tro att jag är knäpp eller nåt.

alltså du värkar lite knepig ..
varför ljuga överhuvudtaget omnått så ovikitgt ?

norsk_gadd
2005-11-04, 23:34
Justin!! Du är en hjälte, något utav en modern myt, en levande legend! :bow:
Helt otroligt, jag har haft så jäkla kul åt den här tråden. Fortsätt göra det du gör och berätta mer om ditt liv, det verkar vara film-material klass på dina historier.


You rock!!


:hbang:

Diana
2005-11-04, 23:40
vatifan asså..
ja är mkt skicklig på att förtränga allt möjligt kraffs som har me känslor att göra..
men det slår ju tillbaka på mej så ja mår dåligt längre istället :MrT:
lite vrickad är man allt ja *screwy* :D

Krokodil
2005-11-04, 23:42
Så dåligt att jag länge länge hade svårt att lita på kvinnor...

GymTT
2005-11-04, 23:42
du vet att det är låga odds på att du fortfarande är oskuld?
vi har en inofficiell vadslagning om det på forumet.


Jasså det har ni.

Karkiainen
2005-11-04, 23:47
Jag har varit uppe bland molnen och vandrat i mörker, som så många andra.

Johan_P
2005-11-05, 00:01
Fan vilka grejor vissa har genomgått... som att tjejen ligger med ens granne?! Wtf?! Helt sjuka grejor ju.

Som Karkiainen skriver, först himlen, sen helvete... och nu himeln igen, med samma tjej :)

Off: JustinCredible, är du en annan kille i mängden som måste söka sig till tjejor på högstadiet när du själv gått ut gymnasiet, och är vuxen? *grr* *slap*

Dipshit
2005-11-05, 03:20
Justin! Samtidigt som du verkar lite skadad så är du min idol! :bow: ;)
Keep em coming! update!

Kwon
2005-11-05, 03:27
Riktigt dålig? Självklart.

Dom e nyckfulla dom små liven.

Vissa gånger går man på moln och andra är det Teh Pit of Hell.

En gång så var jag så nere så jag sa upp mig från dåvarande jobbet och kunde lätt hålla mig för garv. (Länge sen)

Man blir ju äldre och mer härdad, så riktigt så dåligt kommer man ju inte må nuförtiden.

Mycket som hänt genom åren vilket förändrat ens perspektiv och sätt att ta itu med saker och ting.

Svar på frågan , hur dåligt har man mått? Riktigt dåligt.

Griip
2005-11-05, 03:36
Väldigt väldigt dåligt, relativt kortvarigt dock, bättre så än att förträna det och dras med det en längre tid. För jävla bra också givetvis. Ups and downs är det ju, och det är helt klart värt det.

Jet
2005-11-05, 04:14
"Kärlek är den värsta drogen som finns. När man blir kär glömmer man allt annat och hittar på en massa konstiga saker. Om det går åt helvete så hittar man på ännu konstigare saker, men vem fan vill leva med handbromsen åtdragen" - Clash Citat ´05

Lasse Kongo
2005-11-05, 07:47
Sist det "skar ihop sig" så blev jag av med jobbet, drog i från tjejen, blåst på 25.000 på en och samma vecka...

Som tur är fanns Herkulez som mental coach på msn, samt att gymkortet fanns i plånboken. Utan dessa hade jag nog inte orkat "gå vidare"...

(no kidding)


nicke

OMFG, kan precis tänka hur Herk skulle agera som mental coach för mig :laugh:

Rock'nRoll
2005-11-05, 10:30
Dåligt, mycket dåligt.. Men det var värt det ändå.

Kwon
2005-11-05, 11:13
Jag mår lite halvdåligt när jag ser en så intellektuel dam som Afan dra igång me sitt gangsta ghetto snack, men det är överkomligt. :laugh:

AFanatic
2005-11-05, 11:19
Jag mår lite halvdåligt när jag ser en så intellektuel dam som Afan dra igång me sitt gangsta ghetto snack, men det är överkomligt. :laugh:


Hahaha

Det är på obestämbar framtid också... :D

Kwon
2005-11-05, 11:21
Hahaha

Det är på obestämbar framtid också... :D

Är det ditt syfte? Att få mig att må dåligt och få kväljningar? :laugh:

AFanatic
2005-11-05, 11:23
Är det ditt syfte? Att få mig att må dåligt och få kväljningar? :laugh:

Nej inte alls, men det kan bli om du inte passar dig. Alltså du får helt enkelt sluta läsa mina inlägg.


Nu vet jag inte vem det är som ska åka på en [propp]?! :laugh:

Kwon
2005-11-05, 11:24
Nej inte alls, men det kan bli om du inte passar dig. Alltså du får helt enkelt sluta läsa mina inlägg.


Nu vet jag inte vem det är som ska åka på en [propp]?! :laugh:

Du vill alltså att jag skall undvika dina inlägg? :)

Och ge mig en [propp]... eller inte?

fonzie
2005-11-05, 11:30
Jag blev deprimerad, började skära mig i armarna, fick ätstörningar och fick börja med antidepressiva mediciner + lugnande.. *screwy*
Visserigen var det inte enbart för att jag blev sårad, men det var det som fick bägaren att rinna över så att säga.

ja har haft liknande...:(

värsting som jag är...

AFanatic
2005-11-05, 11:32
Du vill alltså att jag skall undvika dina inlägg? :)

Och ge mig en [propp]... eller inte?


För ditt eget bästa...inte ska du sitta och få kväljningar.

:eating:

Kwon
2005-11-05, 11:44
För ditt eget bästa...inte ska du sitta och få kväljningar.

:eating:

Så, vill du innerst inne ge mig en [Propp], har jag uppfattat det rätt? :)

AFanatic
2005-11-05, 11:57
Så, vill du innerst inne ge mig en [Propp], har jag uppfattat det rätt? :)


Nej. Jag skrev att jag inte visste vem av oss som skulle få en [propp]. :D

Kwon
2005-11-05, 11:58
Nej. Jag skrev att jag inte visste vem av oss som skulle få en [propp]. :D

Får jag ge dig en [Propp] TM ?

AFanatic
2005-11-05, 12:06
Får jag ge dig en [Propp] TM ?

Varför då? :MrT:

Oh mah god playa d-ya wizzay me ta git mizzad, i wizzay be so angry wit you

fo sho :laugh:

paranoid
2005-11-05, 12:09
Haha jamen vad ska jag göra då? Om jag säger att jag är 4 år äldre osv så tror hon ju att jag är helt psyk som har låtsats gå i en skola och hälsat på folk jag inte känner. Vill ju inte hon ska tro att jag är knäpp eller nåt.

Hehe, övertyga mig om att du faktiskt inte är knäpp! :)

Kwon
2005-11-05, 12:09
Varför då? :MrT:

Oh mah god playa d-ya wizzay me ta git mizzad, i wizzay be so angry wit you

fo sho :laugh:

Inte en hård [propp]

paranoid
2005-11-05, 12:14
Jag måste i vilket fall som helst säga att jag är IMPONERAD! En hel tråd full av killar som pratar känslor... :)

Kwon
2005-11-05, 12:19
Jag måste i vilket fall som helst säga att jag är IMPONERAD! En hel tråd full av killar som pratar känslor... :)

We're a sensitive bunch here on Kolozzeum

paranoid
2005-11-05, 12:21
Sitter och funderar lite om det är värt att träffa nån trots risken hur dåligt man kan må om det går åt skogen.


Jag tycker att du skall våga satsa. Du kan ju inte sitta ensam hemma på kammaren resten av livet. Det kanske fungerar jättebra, och annars är det väl inte hela världen? Njut medans det varar!

Övning ger dessutom färdighet! Hur skall man veta vad man vill ha om man inte prövar sig fram... ;)

paranoid
2005-11-05, 12:23
We're a sensitive bunch here on Kolozzeum

Hehe, vänta nu, läste jag inte precis ett inlägg om att du ville ge någon här en propp..? :) Fast det är klart, det är ju kroppskontakt det med... :thumbup:

Kwon
2005-11-05, 12:24
Hehe, vänta nu, läste jag inte precis ett inlägg om att du ville ge någon här en propp..? :) Fast det är klart, det är ju kroppskontakt det med... :thumbup:

När jag säger [Propp] till Afan menar jag egentligen [smisk]

paranoid
2005-11-05, 12:32
När jag säger [Propp] till Afan menar jag egentligen [smisk]

Detaljer är överflödiga, min vän! Vad ni gör på fritiden och vad ni har för böjelser är helt upp till er! :) Trevligt att ni verkar komma så bra överens, dock! :thumbup:

Kwon
2005-11-05, 12:40
Detaljer är överflödiga, min vän! Vad ni gör på fritiden och vad ni har för böjelser är helt upp till er! :) Trevligt att ni verkar komma så bra överens, dock! :thumbup:

Det gör vi inte.

bladhet
2005-11-05, 12:44
Jätte jätte dåligt, Bedragen för 3 gången på 3 år idag.
For upp till tjejen nu på dagen för att prata med henne, de har varit lite gorm i veckan. Och vad möter jag inte när jag kommer upp, jo hennes andra kille från luleå.
Så jag mår inte så värst bra idag.

Kwon
2005-11-05, 12:45
Jätte jätte dåligt, Bedragen för 3 gången på 3 år idag.
For upp till tjejen nu på dagen för att prata med henne, de har varit lite gorm i veckan. Och vad möter jag inte när jag kommer upp, jo hennes andra kille från luleå.
Så jag mår inte så värst bra idag.

Det där med andra eller tillochmed tredje kille suger pung!

Hoppas du hittar en som är trogen!

supra
2005-11-05, 12:46
Jätte jätte dåligt, Bedragen för 3 gången på 3 år idag.
For upp till tjejen nu på dagen för att prata med henne, de har varit lite gorm i veckan. Och vad möter jag inte när jag kommer upp, jo hennes andra kille från luleå.
Så jag mår inte så värst bra idag.

o fy fan..

lider verkligen med dej. :/

paranoid
2005-11-05, 12:50
Jätte jätte dåligt, Bedragen för 3 gången på 3 år idag.
For upp till tjejen nu på dagen för att prata med henne, de har varit lite gorm i veckan. Och vad möter jag inte när jag kommer upp, jo hennes andra kille från luleå.
Så jag mår inte så värst bra idag.

Tredje gången av samma tjej, eller har du bara en benägenhet att falla för "fel" tjejer? Oavsett så skall jag vara lite hård och säga att det verkar som att du behöver se över dina prioriteringar lite. Varför faller du för tjejer som bedrar dig? Det måste ju vara en viss typ av tjejer. Alla är inte sådana. Ta inte illa upp... inte menat att vara elak! :)

bladhet
2005-11-05, 12:51
Det där med andra eller tillochmed tredje kille suger pung!

Hoppas du hittar en som är trogen!


Jo de hoppas jag med, De värsta är att den här tjejen in förstår hur mycket hon sårar människor.. Helt störd verkar hon vara, alla har varnat mig men jag har inte lyssnat.

Tur att jag åkte dit och fick allt svart på vitt, annars hade jag gått här hemma och trott att hon var trogen..

Är nästa tjej otrogen mot mig så blir jag nog munk, eller så blir jag de redan nu.

mini
2005-11-05, 12:53
Det kan vara helt überjävligt när relationer inte funkar, när kärleken tar slut eller när kärleken finns kvar men partnern inte vill mer. Svek smärtar alltid.
Dock riskerar det att bli en självuppfyllande profetia. Man är så rädd att bli sårad och att det ska ta slut, så man satsar inte, man investerar inte känslomässigt. Gör man inte det så tar det ofelbart slut, och så kan man stå där och säga "vad var det jag sa".
Bottom line - satsa när det känns rätt, men strunta i de halvdanna relationerna.

zanzi
2005-11-05, 12:53
Jag måste i vilket fall som helst säga att jag är IMPONERAD! En hel tråd full av killar som pratar känslor... :)

Kolo är en bortförklaring för den tuffa, hårda byggaren till att sitta och nörda sig framför en dator och berätta vad han innerst inne under den hårda 120 kilos kroppen känner. :D

bladhet
2005-11-05, 12:54
Tredje gången av samma tjej, eller har du bara en benägenhet att falla för "fel" tjejer? Oavsett så skall jag vara lite hård och säga att det verkar som att du behöver se över dina prioriteringar lite. Varför faller du för tjejer som bedrar dig? Det måste ju vara en viss typ av tjejer. Alla är inte sådana. Ta inte illa upp... inte menat att vara elak! :)


Nää inte 3 gånger av samma tjej, eller inte vad jag vet i alla fall :)

Mmm jag fattar inte heller varför jag dras till sånna tjejer.
Trode att hon skulle vara annorlunda men där hade jag fel.
Och dessutom säger hon att allt är mitt fel, man kan inte annat än skratta.

paranoid
2005-11-05, 13:02
Vilken bitch...

Om du råkar falla för sådana tjejer om och om igen, så försök att se vad det är i deras sätt som du faller för. Kanske är det något som du saknar i ditt liv, men som du kan få på andra (mindre smärtsamma) sätt! :) Oj, vad psykologiskt det där blev... :MrT:

Diana
2005-11-05, 13:06
.
Och dessutom säger hon att allt är mitt fel, man kan inte annat än skratta.
men fy fan asså! :whipped:
man kan aldri skylla sitt eget agerande på nån annan, nånsinn, va det än handlar om,
man har ju allti ett val *screwy*
- som dr Phil skulle ha sagt :naughty: :D

svinigt av henne! hoppas du hittar nån bättre :thumbup:

bladhet
2005-11-05, 13:12
paranoid Vilken bitch...

Om du råkar falla för sådana tjejer om och om igen, så försök att se vad det är i deras sätt som du faller för. Kanske är det något som du saknar i ditt liv, men som du kan få på andra (mindre smärtsamma) sätt! Oj, vad psykologiskt det där blev...


Hmmm. Där kom du med något bra, ska verkligen försöka komma på vad de kan vara. I det här fallet tror jag att jag vet vad jag fall för.
Man börjar ju också fundera på om man själv gör något fel, men jag kan inte komma på något fel som jag gjort, i alla fall inte så att någon ska gå och vara otrogen och göra massa dumma saker.

ajja, de känns ju skönt att ha koloz damer på mig sida ;)

Kwon
2005-11-05, 13:18
paranoid Vilken bitch...

Om du råkar falla för sådana tjejer om och om igen, så försök att se vad det är i deras sätt som du faller för. Kanske är det något som du saknar i ditt liv, men som du kan få på andra (mindre smärtsamma) sätt! Oj, vad psykologiskt det där blev...


Hmmm. Där kom du med något bra, ska verkligen försöka komma på vad de kan vara. I det här fallet tror jag att jag vet vad jag fall för.
Man börjar ju också fundera på om man själv gör något fel, men jag kan inte komma på något fel som jag gjort, i alla fall inte så att någon ska gå och vara otrogen och göra massa dumma saker.

ajja, de känns ju skönt att ha koloz damer på mig sida ;)


Bladis

Tänk på att det kan vara så att det inte det är DIG det är fel på!

Vissa tjejer gillar uppmärksamhet från fler håll, nymfomaner etc

AFanatic
2005-11-05, 13:30
Detaljer är överflödiga, min vän! Vad ni gör på fritiden och vad ni har för böjelser är helt upp till er! :) Trevligt att ni verkar komma så bra överens, dock! :thumbup:


:laugh:


Det gör vi inte.

Nej, precis...<3 ya mah sweet shawty kizzung fu fighta :laugh:

Diana
2005-11-05, 13:30
Bladis

Tänk på att det kan vara så att det inte det är DIG det är fel på!

Vissa tjejer gillar uppmärksamhet från fler håll, nymfomaner etc
Precis, människor som har stort behov av bekräftelse är oftare otrogna än andra, testar hon dej mkt? tex. surar för ingenting, för att se hur mkt du ska bry dej osv? finns massa småsignaler man kan kolla efter för att se om de är den typen av person.

Kwon
2005-11-05, 13:38
:laugh:

Nej, precis...<3 ya mah sweet shawty kizzung fu fighta :laugh:

Aww shizzle mah nizzle will yah`? :naughty:

Kwon
2005-11-05, 13:38
Precis, människor som har stort behov av bekräftelse är oftare otrogna än andra, testar hon dej mkt? tex. surar för ingenting, för att se hur mkt du ska bry dej osv? finns massa småsignaler man kan kolla efter för att se om de är den typen av person.

Vissa e attentionwhores med andra ord! :thumbup:

bladhet
2005-11-05, 14:51
Precis, människor som har stort behov av bekräftelse är oftare otrogna än andra, testar hon dej mkt? tex. surar för ingenting, för att se hur mkt du ska bry dej osv? finns massa småsignaler man kan kolla efter för att se om de är den typen av person.


Japp hon surar för ingenting.
Hon sa att dom skulle ha fest med hennes bekanta där uppe i byn och givetvis ska hon då dricka, och varje gång hon dricker blir hon stupfull, så då sa jag att hon skulle ta det lungt med drickandet så att hon inte vart så otroligt full, åsså sa jag även att hon skulle tänka sig för eftersom hon har en far och en bror som är alkoholister m.m, och då vart hon fly förbanad, givetvis ber jag ju om ursäkt och och tycker själv att de var dumt sakt, men nu så här i efterhand så tycker jag inte att de var fel av mig att säga de, eftersom jag brydde mig om henne.

Och 4 dagar senare bjuder hon hem en annan kille som hon redan lurat en gång tidigare,, usch blää och tviii. Och jag som legat och grublat hela natten och kom fram till att jag verkligen vill vara med tjejen, och då medans jag ligger och kommer fram till det, så står hon på alla fyra med en kille som trycker på.. Huvva,, bilden som kommer upp i huvudet är inte vacker.. bläää

Jag hoppas att ingen fler faller för henne.

tobbz
2005-11-05, 14:56
Japp hon surar för ingenting.
Hon sa att dom skulle ha fest med hennes bekanta där uppe i byn och givetvis ska hon då dricka, och varje gång hon dricker blir hon stupfull, så då sa jag att hon skulle ta det lungt med drickandet så att hon inte vart så otroligt full, åsså sa jag även att hon skulle tänka sig för eftersom hon har en far och en bror som är alkoholister m.m, och då vart hon fly förbanad, givetvis ber jag ju om ursäkt och och tycker själv att de var dumt sakt, men nu så här i efterhand så tycker jag inte att de var fel av mig att säga de, eftersom jag brydde mig om henne.

Och 4 dagar senare bjuder hon hem en annan kille som hon redan lurat en gång tidigare,, usch blää och tviii. Och jag som legat och grublat hela natten och kom fram till att jag verkligen vill vara med tjejen, och då medans jag ligger och kommer fram till det, så står hon på alla fyra med en kille som trycker på.. Huvva,, bilden som kommer upp i huvudet är inte vacker.. bläää

Jag hoppas att ingen fler faller för henne.

Låter inte som en trevlig person, men sådana människor brukar straffa sig själva, genom diverse könsjukdomar och dåligt rykte =)

Cilia
2005-11-05, 16:34
Jätte jätte dåligt, Bedragen för 3 gången på 3 år idag.
For upp till tjejen nu på dagen för att prata med henne, de har varit lite gorm i veckan. Och vad möter jag inte när jag kommer upp, jo hennes andra kille från luleå.
Så jag mår inte så värst bra idag.
är det här samma tjej som du har pratat om tidigare som har barn och åt middag på restaurang med sin exman?

jag trodde du hade dumpat henne för flera veckor sedan?

bladhet
2005-11-05, 16:44
är det här samma tjej som du har pratat om tidigare som har barn och åt middag på restaurang med sin exman?

jag trodde du hade dumpat henne för flera veckor sedan?


Hmm jo de är ju tyvärr samma.
Men hon föklarade och jag trode på henne.

Det som krävdes var att ta henne med händerna i kakburken, och de gjorde jag nu.

Så nu är det färdigt för alltid.

Diana
2005-11-05, 17:39
Japp hon surar för ingenting.
Hon sa att dom skulle ha fest med hennes bekanta där uppe i byn och givetvis ska hon då dricka, och varje gång hon dricker blir hon stupfull, så då sa jag att hon skulle ta det lungt med drickandet så att hon inte vart så otroligt full, åsså sa jag även att hon skulle tänka sig för eftersom hon har en far och en bror som är alkoholister m.m, och då vart hon fly förbanad, givetvis ber jag ju om ursäkt och och tycker själv att de var dumt sakt, men nu så här i efterhand så tycker jag inte att de var fel av mig att säga de, eftersom jag brydde mig om henne.

Och 4 dagar senare bjuder hon hem en annan kille som hon redan lurat en gång tidigare,, usch blää och tviii. Och jag som legat och grublat hela natten och kom fram till att jag verkligen vill vara med tjejen, och då medans jag ligger och kommer fram till det, så står hon på alla fyra med en kille som trycker på.. Huvva,, bilden som kommer upp i huvudet är inte vacker.. bläää

Jag hoppas att ingen fler faller för henne.

Ja tycker de va jätte bra sagt av dej att hon ska ta det lungt me alkohol :thumbup: me tanke på att de finns alkoholism i släkten, och visst vissa är känsligare än andra när de gäller att få höra sånt.. men kommer det från en som bryr sej, så är det verkligen överdrivet av henne att bli sur för en sån grej *screwy* typiskt ett test för att se om/hur mkt du ska krypa för henne.. Sånna människor undviker jag både som vänner och mer, blir bara destruktivt att umgås med i längden =) du får se de som så, att de va tur att du fick henne ut ur ditt liv NU, så du slapp slösa tid på en sån ;)

och som tobbz säger, de straffat sejsjälva i längden.. för hon är garanterat så mot sina vänner/familj oxå,
och det är få som orkar med sånna människor i längden ;)

bladhet
2005-11-05, 17:58
Ja tycker de va jätte bra sagt av dej att hon ska ta det lungt me alkohol :thumbup: me tanke på att de finns alkoholism i släkten, och visst vissa är känsligare än andra när de gäller att få höra sånt.. men kommer det från en som bryr sej, så är det verkligen överdrivet av henne att bli sur för en sån grej *screwy* typiskt ett test för att se om/hur mkt du ska krypa för henne.. Sånna människor undviker jag både som vänner och mer, blir bara destruktivt att umgås med i längden =) du får se de som så, att de va tur att du fick henne ut ur ditt liv NU, så du slapp slösa tid på en sån ;)

och som tobbz säger, de straffat sejsjälva i längden.. för hon är garanterat så mot sina vänner/familj oxå,
och det är få som orkar med sånna människor i längden ;)

Skönt att höra att du tyckte de var rätt :)

Jo, hon har redan tappat en drös med vänner, och fler lär de nog bli.
Allt är på hennes vilkor hela tiden.

Ajja, Mitt liv har ju precis börjat, hennes börjar ju ta slut, i alla fall i den här lilla stan eftersom hon är 26år har två ungar med en pundare osv osv.

Jag är faktiskt glad att jag åkte upp och såg allt själv så att jag nu verkligen kan gå vidare på riktigt.

Tack för alla värmande ord.

HellCat
2005-11-05, 20:30
Har både haft uppgångar o motgångar..
Den värsta fick mig att hamna på psykakuten..

Men som tur fanns det en vän där o lyfte upp mig.. o nu 1,5 år senare, så har vi erkänt vad vi faktiskt känner för varandra.. o jag är så saaaaaaaaaaaatans lycklig =)

Krampus
2005-11-05, 20:36
Jag mår jävligt dåligt just nu faktiskt.
Men som Jörgen och Timbaak sa: Det ordnar sig..

Jay-Z
2005-11-05, 20:38
Men som Jörgen och Timbaak sa: Det ordnar sig..

Det hoppas jag att det gör. :)

Kwon
2005-11-06, 07:29
Jag mår jävligt dåligt just nu faktiskt.
Men som Jörgen och Timbaak sa: Det ordnar sig..

Damn Bro! :(

Pingu
2005-11-06, 08:27
Bladhet : Du skulle absolut inte bett om förllåtelse för att du sa till henne att ta det lugnt med spriten. Hon verkar hå gått samma väg som sina 2 släktingar.
Kunde du behärska dig när du såg henne på alla fyra ???

Jag skulle inte ha klarat det. Otrohet är bland det fulaste man kan göra, det ultimata sveket helt enkelt. Inget straff är ont nog för dom som är det

Yankeee
2005-11-06, 09:14
Jag mår jävligt dåligt just nu faktiskt.
Men som Jörgen och Timbaak sa: Det ordnar sig..

Hoppas det inte går ut över dina inlägg på kolo.

bladhet
2005-11-06, 09:58
Bladhet : Du skulle absolut inte bett om förllåtelse för att du sa till henne att ta det lugnt med spriten. Hon verkar hå gått samma väg som sina 2 släktingar.
Kunde du behärska dig när du såg henne på alla fyra ???

Jag skulle inte ha klarat det. Otrohet är bland det fulaste man kan göra, det ultimata sveket helt enkelt. Inget straff är ont nog för dom som är det


Nu så här i efterhand ångrar jag mig att jag bad om förlåtelse.

Haha jag såg henne aldrig på alla fyra, utan jag kom dit precis när killen for där ifrån.

Hade jag sett dom ha sex, så tror jag nog att jag hade fått sitta i polisförhör inatt.

Men det var riktigt nära att jag åkte dit kl 4 på morgonen bara för att jag mådde så dåligt att jag inte pratat med henne på flera dagar, och då hade jag förmodligen kommit på dom i sängen. Då hade de blivit mindre kul.
Hon sa ju även att hon inte hade nå förpliktelser och att jag inte ägde henne.
Så hon fick göra vad hon ville. usch.

Just nu tycker jag mest synd om ungarna och den andra killen som också kommer att bli lurad IGEN.

Hoppas verkligen att det finns en trogen tjej till mig där ute i världen.

Kwon
2005-11-06, 10:00
Hoppas det inte går ut över dina inlägg på kolo.

Asbra avatar Yankee!

Hmm vilket val ska jag göra? :)

Kwon
2005-11-06, 10:01
Nu så här i efterhand ångrar jag mig att jag bad om förlåtelse.

Haha jag såg henne aldrig på alla fyra, utan jag kom dit precis när killen for där ifrån.

Hade jag sett dom ha sex, så tror jag nog att jag hade fått sitta i polisförhör inatt.

Men det var riktigt nära att jag åkte dit kl 4 på morgonen bara för att jag mådde så dåligt att jag inte pratat med henne på flera dagar, och då hade jag förmodligen kommit på dom i sängen. Då hade de blivit mindre kul.
Hon sa ju även att hon inte hade nå förpliktelser och att jag inte ägde henne.
Så hon fick göra vad hon ville. usch.

Just nu tycker jag mest synd om ungarna och den andra killen som också kommer att bli lurad IGEN.

Hoppas verkligen att det finns en trogen tjej till mig där ute i världen.


Skit i henne och hennes ungar och alla hon umgås med och skaffa ny som förhoppningsvis är trogen!

Lägg inte ner mer energi på den där!

Yankeee
2005-11-06, 10:07
Asbra avatar Yankee!

Hmm vilket val ska jag göra? :)

Den är rätt klockren :)

mini
2005-11-06, 10:39
Hon sa ju även att hon inte hade nå förpliktelser och att jag inte ägde henne.
Så hon fick göra vad hon ville.

Men ni gjorde väl slut för ett litet tag sedan just för att hon sa att hon inte ville ha ett förhållande? Och du tyckte det var skönt att du var av med henne, eftersom hon var falsk och lömsk och störd och skulle sluta som prostituerad sprutnarkoman?
Alltså, tjejen verkar kanske inte vara ett kap direkt, men hade du inte den minsta aning om att det inte var ett förhållande att satsa på?

s_himself
2005-11-06, 10:49
Bladet; Jag har en ramsa jag hörde på radion förra veckan..


BBK ÄR DOM BÄSTA! HEJA HEJA, HEJA BODEN! BBK ÄR DOM BÄSTA HEJA HEJA, HEJA BODEN!


:) Nu kommer jag inte ihåg om dett va BBK eller BBS eller vad sista bokstaven va.. Typ så :D

Sheogorath
2005-11-06, 10:50
Well, jag sitter och mår dåligt aws. Har nyligen gjort slut med min dam för andra gången, och det känns tomt och sorgligt. Sen att jag är mycket dålig på att hålla mig i skinnet när jag är ute och festar som singel och sedan av någon djävla anledning alltid får ångest för minsta lilla jag gör, gör ju inte saken bättre.

Hur dåligt man mått p.g.a. flickvän? Well, jag fick gå runt med Sobril i fickan ett tag eftersom jag visste att jag skulle crasha fullständigt om jag såg mitt X (en annan tjej, det har blivit ett par stycken), särskilt eftersom hon hookade upp med sitt X direkt efter att vi hade separerat. Såg dem på stan några gånger. Nischt gut.

Callister
2005-11-06, 10:52
Inte blivit sårad särskilt, är ihop med en dam nu (6 månader) och att bli lämnad lr liknande känns ju SKIT :)

paranoid
2005-11-06, 11:01
Men ni gjorde väl slut för ett litet tag sedan just för att hon sa att hon inte ville ha ett förhållande? Och du tyckte det var skönt att du var av med henne, eftersom hon var falsk och lömsk och störd och skulle sluta som prostituerad sprutnarkoman? Alltså, tjejen verkar kanske inte vara ett kap direkt, men hade du inte den minsta aning om att det inte var ett förhållande att satsa på?

Mja, jag börjar också fundera. Om detta händer ständigt kanske det inte är världens bästa strategi att klappa dig på huvudet och säga att det är synd om dig. Vad du skulle behöva är kanske istället en fet smäll på käften och någon som sade åt dig att skärpa till dig! No offense...

Kwon
2005-11-06, 11:22
crasha fullständigt om jag såg mitt X (en annan tjej, det har blivit ett par stycken), särskilt eftersom hon hookade upp med sitt X direkt efter att vi hade separerat. Såg dem på stan några gånger. Nischt gut.

Ja, hur kul e det?

Knasig känsla. Lätt att hålla sig för garv etc

bladhet
2005-11-06, 11:35
Mja, jag börjar också fundera. Om detta händer ständigt kanske det inte är världens bästa strategi att klappa dig på huvudet och säga att det är synd om dig. Vad du skulle behöva är kanske istället en fet smäll på käften och någon som sade åt dig att skärpa till dig! No offense...



Haha jag håller med dig. Jag borde ha fått en fet smäll på käften av mina vänner eftersom jag gick tillbaka till henne. Tror jag ska ge mig själv en fet smäll på käften idag :)

bladhet
2005-11-06, 11:38
Men ni gjorde väl slut för ett litet tag sedan just för att hon sa att hon inte ville ha ett förhållande? Och du tyckte det var skönt att du var av med henne, eftersom hon var falsk och lömsk och störd och skulle sluta som prostituerad sprutnarkoman?
Alltså, tjejen verkar kanske inte vara ett kap direkt, men hade du inte den minsta aning om att det inte var ett förhållande att satsa på?


Tjejen är verkligen inte ett kap, men jag ville i min lilla värld tro att hon var det, men nu vet jag verkligen bättre eftersom jag fick se det med egna ögon.

Pingu
2005-11-06, 11:41
Är man inne i ett dåligt förhållande så ser man själv inte hur dåligt det är. Har själv varit med om det och nu i efter hand så fattar jag inte vad jag tänkte.
Blir ungefär som att man sätter sig ned med en alkohålist och förklarar för denna att den har problem och måste ha hjälp. Det funkar aldrig utan missbrukaren måste själv inse sitt problem och söka hjälp när denne är redo.
Så bladhet dina polare hade kunnat slå dig gul och blå utan att det hade gått in, du var tvungen at "upptäcka" det själv

Sheogorath
2005-11-06, 11:46
Ja, hur kul e det?

Knasig känsla. Lätt att hålla sig för garv etc

Det var faktiskt rätt traumatiskt. Vi hade skaffat lägenhet ihop (det var precis när jag skulle flytta hemmifrån). Lådorna var packade. Hela mitt rum i kartonger. Veckan innan hade hon fått kalla fötter och i princip sagt att hon inte vågade flytta ihop med mig. Som den sucker jag var sa jag väl i stort sett att om det var vad som krävdes just nu för att förhållandet skulle funka så kunde hon flytta in själv, för ett tag. Flyttade in hos en bekant gjorde jag, som förbarmade sig över min sitation (och behövde pengar). Strax därpå åkte jag iväg en vecka med familjen till Marocco, och hela resan hade jag en skum känsla av att något inte var bra (undrar varför *screwy*). När jag kom hem och ringde från flygplatsen "hade hon inte tid att träffas" och skulle ut med "kompisarna". Där stod jag med presenterna jag köpt och då gick det ju verkligen upp för mig att allt var fucked. Jag stack ändå hem till henne och där satt hon och pimplade rödvin med väninnorna. Fortfarande sucker bestämde jag mig för att "vänta" tills hon festat klart och satt på en pub och drack öl medan hon var ute och dansade. Jag tror aldrig att den ångest jag kände när jag satt där och stirrade på min butelj har överträffats någonsin. Placet hon var på stängde 0200, och när hon inte ringt när klockan var kvart över stack jag dit. Sucker. Ringde till henne och hon blev defensiv, kom med ursäkter om att det var lång kö. När jag gick ner för att hämta henne var det väl hon och fyra andra kvar, i runda slängar. Hon blev aggressiv och jag ställde ett ultumatum till henne. Då kom allt fram med hur hon träffas sitt X I VÅR lägenhet (som jag inte ens varit i då hon flyttade in när jag var borta) och att "det har hänt grejor". Hon nekade förstås till att de knullat men det var ju som väntat. Well, vi gick hem till henne. Sucker jag var. Sov på hennes nyköpta säng, men hon ville inte veta av mig. Gick upp på natten och spydde, av ångest. Efter det är allt svart men jag vet att jag på något sätt måste tagit mig där ifrån, och att jag gjort slut.

Jag mådde rätt dåligt i rätt många veckor efter det. Hmm. Man lär sig så länge man lever, antar jag.

Kwon
2005-11-06, 13:01
Det var faktiskt rätt traumatiskt. Vi hade skaffat lägenhet ihop (det var precis när jag skulle flytta hemmifrån). Lådorna var packade. Hela mitt rum i kartonger. Veckan innan hade hon fått kalla fötter och i princip sagt att hon inte vågade flytta ihop med mig. Som den sucker jag var sa jag väl i stort sett att om det var vad som krävdes just nu för att förhållandet skulle funka så kunde hon flytta in själv, för ett tag. Flyttade in hos en bekant gjorde jag, som förbarmade sig över min sitation (och behövde pengar). Strax därpå åkte jag iväg en vecka med familjen till Marocco, och hela resan hade jag en skum känsla av att något inte var bra (undrar varför *screwy*). När jag kom hem och ringde från flygplatsen "hade hon inte tid att träffas" och skulle ut med "kompisarna". Där stod jag med presenterna jag köpt och då gick det ju verkligen upp för mig att allt var fucked. Jag stack ändå hem till henne och där satt hon och pimplade rödvin med väninnorna. Fortfarande sucker bestämde jag mig för att "vänta" tills hon festat klart och satt på en pub och drack öl medan hon var ute och dansade. Jag tror aldrig att den ångest jag kände när jag satt där och stirrade på min butelj har överträffats någonsin. Placet hon var på stängde 0200, och när hon inte ringt när klockan var kvart över stack jag dit. Sucker. Ringde till henne och hon blev defensiv, kom med ursäkter om att det var lång kö. När jag gick ner för att hämta henne var det väl hon och fyra andra kvar, i runda slängar. Hon blev aggressiv och jag ställde ett ultumatum till henne. Då kom allt fram med hur hon träffas sitt X I VÅR lägenhet (som jag inte ens varit i då hon flyttade in när jag var borta) och att "det har hänt grejor". Hon nekade förstås till att de knullat men det var ju som väntat. Well, vi gick hem till henne. Sucker jag var. Sov på hennes nyköpta säng, men hon ville inte veta av mig. Gick upp på natten och spydde, av ångest. Efter det är allt svart men jag vet att jag på något sätt måste tagit mig där ifrån, och att jag gjort slut.

Jag mådde rätt dåligt i rätt många veckor efter det. Hmm. Man lär sig så länge man lever, antar jag.


Fyfan! Jobbigt

Då var min historia jag skulle berätta inget å ha, men det var liknande iaf

När man ser na med hennes ex va första tanken SAY WHAT???!?!

Att dom aldrig kan bestämma sig dom små liven!

Jaja, hoppas du hittar en bättre och mer pålitlig! :thumbup:

Sheogorath
2005-11-06, 13:05
Jaja, hoppas du hittar en bättre och mer pålitlig! :thumbup:

Det gjorde jag. En pålitlig, söt, varm och go tjej som jag tillsammans med i nära ett år. Men jag slutade vara så kär som jag borde. Ibland vill man bara ge sig själv en smäll på käften.

bladhet
2005-11-06, 13:22
Är man inne i ett dåligt förhållande så ser man själv inte hur dåligt det är. Har själv varit med om det och nu i efter hand så fattar jag inte vad jag tänkte.
Blir ungefär som att man sätter sig ned med en alkohålist och förklarar för denna att den har problem och måste ha hjälp. Det funkar aldrig utan missbrukaren måste själv inse sitt problem och söka hjälp när denne är redo.
Så bladhet dina polare hade kunnat slå dig gul och blå utan att det hade gått in, du var tvungen at "upptäcka" det själv


Så sant så sant.

Kwon
2005-11-06, 13:28
Det gjorde jag. En pålitlig, söt, varm och go tjej som jag tillsammans med i nära ett år. Men jag slutade vara så kär som jag borde. Ibland vill man bara ge sig själv en smäll på käften.

Ja ibland ser man inte vad bra tjej man har egentligen heller och gör själv saker man ångrar. Man får sluta ta saker för givet helt enkelt.

Fatalist
2005-11-06, 13:40
Ja ibland ser man inte vad bra tjej man har egentligen heller och gör själv saker man ångrar. Man får sluta ta saker för givet helt enkelt.

Kliché, men woord dat.

Det stämmer ju verkligen... *slap*

paranoid
2005-11-06, 13:40
Själv tycker jag att kärlek är gräsligt komplicerat. Funderar allvarligt på att lägga ner hela verksamheten. Fast i mitt fall är det främst JAG som är problemet. Vet inte vad det är, men jag LEDSNAR helt otroligt snabbt. Det är jättejobbigt. Vet inte varför det är så. Även om killen är hur bra som helst så ledsnar jag. Mognadsproblem, kanske?? Saknar kontakt med mina känslor? Någon annan som har samma problem?

Kwon
2005-11-06, 13:50
Själv tycker jag att kärlek är gräsligt komplicerat. Funderar allvarligt på att lägga ner hela verksamheten. Fast i mitt fall är det främst JAG som är problemet. Vet inte vad det är, men jag LEDSNAR helt otroligt snabbt. Det är jättejobbigt. Vet inte varför det är så. Även om killen är hur bra som helst så ledsnar jag. Mognadsproblem, kanske?? Saknar kontakt med mina känslor? Någon annan som har samma problem?

Ja det är mitt problem också, tröttnar o ledsnar fort.

För min del måste jag vara superenormtförälskad för att det ska funka, vilket jag tycker jag har svårt att bli nuförtiden.

Det va enklare förr.

Det är i efterhand man ser hur bra tjejen har varit egentligen etc..

Jaja, det kommer väl! :D

mini
2005-11-06, 13:56
Jaja, det kommer väl! :D
Säg inte det. Ju längre man är singel desto mer bekväm och kräsen blir man, och desto svårare får man att rubba sina cirklar.

Jorgen
2005-11-06, 14:06
Säg inte det. Ju längre man är singel desto mer bekväm och kräsen blir man, och desto svårare får man att rubba sina cirklar.
Tyvärr sant.

paranoid
2005-11-06, 14:10
Ja det är mitt problem också, tröttnar o ledsnar fort.

För min del måste jag vara superenormtförälskad för att det ska funka, vilket jag tycker jag har svårt att bli nuförtiden.


Exakt likadant här. Sedan förvärras problemet av att den ene ofrånkomligen jämt förvandlas till toffel när den blir osäker på den andres känslor. Funderar dock på om det skulle fungera bättre om man träffade någon som var likadan själv ( :naughty: ,hehe) Jag behöver nog känna mig lite osäker för att inte ledsna. (Vänta nu - inte är väl det ett tecken på emotionell omognad..? :confused: ;))

paranoid
2005-11-06, 14:14
Säg inte det. Ju längre man är singel desto mer bekväm och kräsen blir man, och desto svårare får man att rubba sina cirklar.

Jag är inte helt säker. För min del gäller snarare att ju närmre uppbrottet av en relation jag befinner mig, desto mer känner jag att jag ALDRIG mer skall ge mig in i en ytterligare igen. Men så går tiden lite... och så är man där igen. Försöker övertala mig själv om att det blir bättre bara jag träffar den "rätte"... hehe

Kwon
2005-11-06, 14:24
Exakt likadant här. Sedan förvärras problemet av att den ene ofrånkomligen jämt förvandlas till toffel när den blir osäker på den andres känslor. Funderar dock på om det skulle fungera bättre om man träffade någon som var likadan själv ( :naughty: ,hehe) Jag behöver nog känna mig lite osäker för att inte ledsna. (Vänta nu - inte är väl det ett tecken på emotionell omognad..? :confused: ;))

Jag har varit toffel en gång i hela mitt liv, och det var första förhållandet... Här vill jag nog citera Herkiz,Jense etc maste knula snela! :laugh:

*Flash*
2005-11-06, 14:29
Jag har varit deppig över en kille (eller kanske mer killar i allmänhet) sedan igår.

paranoid
2005-11-06, 14:31
Jag har varit deppig över en kille (eller kanske mer killar i allmänhet) sedan igår.

Det är meningslöst, lilla vän! :)

paranoid
2005-11-06, 15:22
Jag har varit toffel en gång i hela mitt liv, och det var första förhållandet... Här vill jag nog citera Herkiz,Jense etc maste knula snela! :laugh:

Och det måste du inte längre då eller...? :confused: Oops, jag inser att denna tråd håller på att falla isär och att jag är en av de bidragande orsakerna... *rolleyes*

Cilia
2005-11-06, 15:24
Ja det är mitt problem också, tröttnar o ledsnar fort.

För min del måste jag vara superenormtförälskad för att det ska funka, vilket jag tycker jag har svårt att bli nuförtiden.

Det va enklare förr.
Hur gammal är du?



Säg inte det. Ju längre man är singel desto mer bekväm och kräsen blir man, och desto svårare får man att rubba sina cirklar.
är du så säker på att ni har samma referensramar?
det är inte jag nämligen.....

paranoid
2005-11-06, 15:26
Ja, få höra nu, vad har ni för referensramar? *popcorn*

Kwon
2005-11-06, 15:34
Och det måste du inte längre då eller...? :confused: Oops, jag inser att denna tråd håller på att falla isär och att jag är en av de bidragande orsakerna... *rolleyes*

I förhållanden efter det behövde jag inte vara toffel för att få doppa i köttsjön! :laugh:

En tjej var hur bra som helst tex, hon gjorde allt och ändå så var jag inte nöjd. Som sagt att man inte insåg då hur bra hon va! :)

Förstår du hur jag menar?

Cilia
2005-11-06, 15:41
I förhållanden efter det behövde jag inte vara toffel för att få doppa i köttsjön! :laugh:

En tjej var hur bra som helst tex, hon gjorde allt och ändå så var jag inte nöjd. Som sagt att man inte insåg då hur bra hon va! :)

Förstår du hur jag menar?
japp, det kommer med åldern.
du är helt enkelt ung.....

Kwon
2005-11-06, 15:42
japp, det kommer med åldern.
du är helt enkelt ung.....

Inte ung längre, men då var jag det! :)

paranoid
2005-11-06, 15:43
Jo, jag vet vad du menar! Problemet ligger inte hos tjejen utan hos dig. Du är helt enkelt känslomässigt handikappad. :D (Det är min teori, och den är åtminstone applicerbar på mig själv!!!! ;) )

Kwon
2005-11-06, 15:43
Jo, jag vet vad du menar! Problemet ligger inte hos tjejen utan hos dig. Du är helt enkelt känslomässigt handikappad. :D (Det är min teori, och den är åtminstone applicerbar på mig själv!!!! ;) )

Det var det jag trodde .. :thumbup:

Nej det var verkligen inget problem hos tjejen, jag säger ju att det är ju jag som tröttnar och ledsnar även fast det är bra.

paranoid
2005-11-06, 15:48
Jag vet inte vad den biologiska åldern har att göra med känslomässig mognad? :confused: Jag har iallafall accepterat mitt öde... ;)

Kwon
2005-11-06, 15:55
Jag vet inte vad den biologiska åldern har att göra med känslomässig mognad? :confused: Jag har iallafall accepterat mitt öde... ;)

Biologiskt är jag inte så ung, men mentalt e jag nog 14! :thumbup:

paranoid
2005-11-06, 16:02
Biologiskt är jag inte så ung, men mentalt e jag nog 14! :thumbup:

Skulle det vara en bra kombination? :confused: :laugh:

paranoid
2005-11-06, 16:09
Nå, Kwon, skall du besvara Celias fråga nu då? Hur gammal är du, vi dööööööööööör av nyfikenhet. :)

Kwon
2005-11-06, 17:52
Skulle det vara en bra kombination? :confused: :laugh:

Kan va i vissa fall! :)

Om det är optimalt eller ej beror på situation! Men nog kan jag ha roliga på Gröna Lund (Liseberg, valfritt tivoli, Bollhav etc) än andra? :D

paranoid
2005-11-06, 18:22
Kan va i vissa fall! :)

Om det är optimalt eller ej beror på situation! Men nog kan jag ha roliga på Gröna Lund (Liseberg, valfritt tivoli, Bollhav etc) än andra? :D

Jaså, och det skulle vara eftersträvansvärt då eller, menar du? :) Fast jag erkänner, det är något visst med bollhav... ;)

paranoid
2005-11-06, 18:48
VA??? ÄR DU 60 ÅR, KWON?? DET HADE JAG ALDRIG TROTT!!

TrasMannen
2005-11-07, 10:16
I sommras tog det slut mellan min tjej och jag. Vi hade varit tillsammans i 5 år. Jag tyckte att vårat förhållande var bättre än någonsin. Medan tjejen tyckte tvärt om (det var antagligen det som skar sig, jag frågade om vi skulle flytta ihop, hon frågade om vi skulle göra slut)

Jag försökte övertala henne i flera veckor, vilket verkade fungera. trodde jag. Men tillslut gjorde hon slut med mig ( i juni). Jag tog det väldigt bra. tyckte väl. fine. det är som det är. det kanske blir något sen. Men 1 månad senare hade hon träffat nån annan snubbe. Höll på att avlida av smärta. Men 1 månad senare var det värsta över och idag mår jag bättre än någonsin. Är så himla nöjd med att det är slut. Allting känns fiiiiinemangt!

Frantic
2006-03-06, 17:45
Tjejer kan få sex med vem dom vill.. men inte få vilken kille dom vill !! (Tillsammans)

Jag antar att du är kille? Vad baserar du det på? Har du aldrig tackat nej till sex?

Grahn
2006-03-06, 17:51
Orka bumpa en flera månader gammal tråd med det inlägget SmOkZz....

bolt
2006-03-06, 17:54
Förlåt då *cry*

Tönt! :D

Tricklev
2006-03-06, 18:14
Nej, du ska inte säga emot honom :D


Själv mår jag väll ganska sunket pga en tjej nu, men har tänkt o lösa det med den patenterade Grip lösningen.

hahavaffan
2006-03-06, 18:41
Har mått jävligt dåligt p.g.a. kvinns, men det var innan jag kom till insikt. Och kanske för att jag var rätt ung då ;)

Herkulez
2006-03-06, 18:47
Sist det "skar ihop sig" så blev jag av med jobbet, drog i från tjejen, blåst på 25.000 på en och samma vecka...

Som tur är fanns Herkulez som mental coach på msn, samt att gymkortet fanns i plånboken. Utan dessa hade jag nog inte orkat "gå vidare"...

(no kidding)


nicke
såg det först nu.

im kolos dr phil, när jag väl blir allvarligt =)


men nu har du ju gått över till bättre jaktmarker så att säga så allt löste sig.

nemd
2006-03-06, 18:49
Haft (o)turen att aldrig fått chansen att må dåligt av en tjej..

Herkulez
2006-03-06, 18:53
Haft (o)turen att aldrig fått chansen att må dåligt av en tjej..
aha du är homosexuell.

Herkulez
2006-03-06, 19:03
Mår också dåligt pga TJEJ.... strula runt med 2 st på samma kväll gjorde hon..
vad ska man göra.. :|.. ska man förlåta?
sen är det ju alkohol i bilden.. men det kanske inte går o skylla på?
nej, alkohol går inte att skylla på, bara du som kan svara på om du kan förlåta henne. själv skulle jag aldrig kunnat göra det.

hahavaffan
2006-03-06, 19:14
Mår också dåligt pga TJEJ.... strula runt med 2 st på samma kväll gjorde hon..
vad ska man göra.. :|.. ska man förlåta?
sen är det ju alkohol i bilden.. men det kanske inte går o skylla på?Då är hon en jävla fjortisnolla. Dumpa henne fortare än blixten. Jag antar att du/ni inte är så himla gamla, eller?

Helena B
2006-03-06, 19:16
Så här dåligt -------------------------> typ

I believe in Karma what you give is what you get returned
I believe you can't appreciate real love until you've been burned
I believe the grass is more greener on the other side
I believe you don't know what you've got until you say goodbye

Men jag kör på den här filosofin.

mini
2006-03-06, 19:21
Så här dåligt -------------------------> typ

I believe in Karma what you give is what you get returned
I believe you can't appreciate real love until you've been burned
I believe the grass is more greener on the other side
I believe you don't know what you've got until you say goodbye

Men jag kör på den här filosofin.
På den djupsinniga Savage Garden-filosofin? *popcorn*

nemd
2006-03-06, 19:24
aha du är homosexuell.

Fan! Påkommen, awmajgad, vad göra nu då, nu är ju hela mitt rykte åt helvete.. *rolleyes*

Helena B
2006-03-06, 19:25
På den djupsinniga Savage Garden-filosofin? *popcorn*

Vad kan jag säga, den hjälpte mig iaf.

nemd
2006-03-06, 19:26
jag vet.. hjärnan vill inte förlåta.. men hjärtat vill.. :(
men ändå.. 1gång är ingen gång.. 2 gånger är 1 gång förmycket?
kanske borde köra efter det :(

Dåligt gjort av henne, men det går ju även att förlåta och sen vara ihop och allt är lika bra igen , för alla kan göra fel, även fast det var ett ganska dåligt fel. Men inte alltid det funkar..

Men hör dig för med dig själv hur du känner..du kanske tycker om henen så mycket så du kan förlåta henne.. då är ju kanske det o testa. funkar det inte efter det så får ni bryta då men då har du gett det en chans till...

GL.

christian
2006-03-06, 19:35
Mått dåligt, ja.
Mått bra, ja.
Mått riktigt jävla illa, ja.
Mått riktigt jävla bra, ja.

Hamnar jag på någon nollpunkt då?

Kwon
2006-03-06, 20:07
OJOJ! Grymt sunkig en gång i tiden.

Aldrig mer!

Noodles
2006-03-06, 20:09
Jupp.. det är det som är det sjuka? .. jag vill verkligen förlåta..
Är verkligen bränd :( .. men för min egen skull så ska jag ge henne 1 chans till...

Om du har känslor för henne är det klart att du innerst inne vill förlåta. Frågan är om det hon gjorde tyder på ett synsätt som kommer leda till en upprepning. Hur mycket känner du att du litar på henne idag?

sissa
2006-03-06, 20:19
Förrutom nångång när jag var 13 år, så är det jag själv som har fått mig att må dåligt i ett förhållande. Jag har stått för den biten bra själv.

WheyProtein
2007-07-09, 15:43
Sämre än nånsin... :'/

hultman
2007-07-09, 15:51
Riktigt jävla dåligt... I ett par dagar. Någon gång måste man för fan bita ihop och känna efter bollarna, som Mr.Moose skulle uttryckt det.

Fatalist
2007-07-09, 16:37
sjukt jäkla dåligt, fast riktigt tokbra med :)

det som inte dödar härdar och NEJ, det är inte värt att leva celibat bara för att man kan bli sårad.

Det är vi inte heller gjorda för :)

Word!

Raggis
2007-07-09, 16:46
"Det som inte dödar, härdar" samt "Tiden läker alla sår" <-- Förhoppningsvis.

Sheogorath
2007-07-09, 17:17
"Det som inte dödar, härdar" samt "Tiden läker alla sår" <-- Förhoppningsvis.

Bullshit. ;) Det finns få saker som söndrar själen så mycket som hjärtesår. Erfarenheter får man, men att bli "härdad" är ju knappast samma sak som erfarenheter. Sanningen är väl snarare att det finns en del saker i ens (min?) historia som gjort en till en mer skör människa än man annars hade varit. På gott och ont. :)

Raggis
2007-07-09, 17:21
Bullshit. ;) Det finns få saker som söndrar själen så mycket som hjärtesår. Erfarenheter får man, men att bli "härdad" är ju knappast samma sak som erfarenheter. Sanningen är väl snarare att det finns en del saker i ens (min?) historia som gjort en till en mer skör människa än man annars hade varit. På gott och ont. :)

Tyst! Det härdar!! :D






Måste stilla min sorg med det.

Sheogorath
2007-07-09, 17:22
Tyst! Det härdar!! :D






Måste stilla min sorg med det.

(ok då kör vi på det ;))

Sofia4_4
2007-07-09, 17:23
Jag tog det rätt djupt en enda gång. Men killen var psykopat och så fantastisk bra på att manipulera, så nu känns det som att det var värt det. (jag tyckte om att vara manipulerad...men en gång är det nog)

mathor
2007-07-09, 17:42
Nej, jag mår aldrig dåligt.

tntballe
2007-07-09, 18:11
Tycker att det är lite som fysisk smärta, jobbigt första gången. Sen vet man på ett ungefär hur ont det gör och hur länge det känns, sen är det bara att bita ihop.

Deceiver85
2007-07-09, 18:13
Så här (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=95780) dåligt

Sheogorath
2007-07-09, 18:52
Jag tog det rätt djupt en enda gång. Men killen var psykopat och så fantastisk bra på att manipulera, så nu känns det som att det var värt det. (jag tyckte om att vara manipulerad...men en gång är det nog)

Meeeen. Det är ju bara tjejer som kan vara psykopater.

Sofia4_4
2007-07-09, 19:19
Meeeen. Det är ju bara tjejer som kan vara psykopater.

Jag vet, men jag hade lite otur! Jag råkade träffa en av de få killarna som också är psykopater. *gah!* :D

Lexidos
2007-07-09, 19:41
Vid 2 tillfällen mått dåligt pga en tjej

Kimball
2007-07-09, 19:59
Alldeles för många gånger, och alldeles för djupt många gånger *grr27*

Eddie Vedder
2007-07-09, 20:36
Fruktansvärt, extremt, jävla, hemskt dåligt.:( Vet inte om jag är återhämtad än faktiskt (var snart två år sen), är såklart inte kär i henne längre men har en helt annan känsla inför det där med förhållanden nu efter henne.

Deceiver85
2007-07-09, 20:40
Fruktansvärt, extremt, jävla, hemskt dåligt.:( Vet inte om jag är återhämtad än faktiskt (var snart två år sen), är såklart inte kär i henne längre men har en helt annan känsla inför det där med förhållanden nu efter henne.

Sånt är jävligt surt...men det går över...

regus
2007-07-09, 20:42
Jag brukar slå av och tycka "äh skitsamma" om det händer något man borde bli grinig av (när det handlar om kärlek o quinns).
Har aldrig blivit riktigt sårad eller ledsen.

Trashcan
2010-08-08, 17:54
I princip inte alls. Har haft endast ett förhållande och jag har inte blivit av med det än på nästan fem år. :)

rooz
2010-08-08, 17:56
Väldigt dåligt....Har blivit helt sänkt vissa gånger.

ceejay
2010-08-08, 18:01
Mådde ju inte särskilt bra en tid efter att det inte blev något med första personen man blev kär i. Försöker att inte bli det för mycket nuförtin.

Lellee
2010-08-08, 18:22
Väldigt dåligt....Har blivit helt sänkt vissa gånger.

+1 Flickor är riktiga jävular ibland,*grr*

miss_incorrigible
2010-08-08, 18:23
Jag är väldigt duktig på att se mina egna sårade känslor som något tillfälligt, borsta av mig och resa mig igen. Ibland ligger man kvar lite extra och marinerar i olyckan. Det behövs ibland.

Luttis
2010-08-08, 18:28
Egentligen inte speciellt dåligt alls. Klart man inte mår bra just då men med lite perspektiv har det inte varit så farligt.. Kan iofs bero på att jag är värdelös på sånt och inte riktigt lyckats hitta någon jag tycker om på riktigt så det har varit rätt lätt att skaka av sig det.

MrBoris
2010-08-08, 18:33
Bara jag som har en känsla att kvinnan oftast tar det lättare än killen? Eller kommer över det snabbare? Generalisten slår till som vanligt :) Men vad beror detta fenomen på? Jag tror det är för att de på en sekund kan hitta en ny kille att vara med, ibland till och med innan de dumpar sin pojkvän

sweetkarolina
2010-08-08, 19:04
Bara jag som har en känsla att kvinnan oftast tar det lättare än killen? Eller kommer över det snabbare? Generalisten slår till som vanligt :) Men vad beror detta fenomen på? Jag tror det är för att de på en sekund kan hitta en ny kille att vara med, ibland till och med innan de dumpar sin pojkvän

Men ja jippie, en ny könsdebatt, kvinnor är djävular, killar är offer och eftersom majoriteten av kolozzeums användare är karlar så får du fler exempel på killar som motsvarar det du vill läsa dig till. Just det, du vill antagligen tolka att killar är den sårade och kvinnorna har hittat nya fort osv.
Jag som är tjej kan nog lika gärna läsa mig till motsatt uppfattning, om jag ville det. Och när jag blev dumpad senast slutade jag äta, tappade 10 kg och höll på att gå under. Medans karlsloken hade hittat en ny om inte innan han dumpade mig så jävligt snart efter.
Och det kan ju också vara så att när jag har problem med karlar, så vänder jag mig till mina tjejkompisar, inte mina killkompisar och de gör likadant. Jag får aldrig höra mina killkompisar beklaga sig över krossade hjärtan men jag är ändå helt övertygad om att de lider av det precis som jag och mina tjejkompisar gör.

MrBoris
2010-08-08, 19:06
Men ja jippie, en ny könsdebatt, kvinnor är djävular, killar är offer och eftersom majoriteten av kolozzeums användare är karlar så får du fler exempel på killar som motsvarar det du vill läsa dig till. Just det, du vill antagligen tolka att killar är den sårade och kvinnorna har hittat nya fort osv.
Jag som är tjej kan nog lika gärna läsa mig till motsatt uppfattning, om jag ville det. Och när jag blev dumpad senast slutade jag äta, tappade 10 kg och höll på att gå under. Medans karlsloken hade hittat en ny om inte innan han dumpade mig så jävligt snart efter.
Och det kan ju också vara så att när jag har problem med karlar, så vänder jag mig till mina tjejkompisar, inte mina killkompisar och de gör likadant. Jag får aldrig höra mina killkompisar beklaga sig över krossade hjärtan men jag är ändå helt övertygad om att de lider av det precis som jag och mina tjejkompisar gör.

Ta det lugnt skrev bara att jag fick känslan av det. Du har säkert rätt, och jag har säkert rätt också

Snobbe
2010-08-08, 19:10
Ta det lugnt skrev bara att jag fick känslan av det. Du har säkert rätt, och jag har säkert rätt också

Båda kan ju inte ha rätt? Eftersom ni säger 2 helt olika saker. Jag tror däremot att det inte beror på könet utan personen vissa kanske går direkt o hittar en ny medans andra blir jävligt ledsna beror ju även på hur relationen är och hur kär man är i personen som gör slut med en.

Oxe
2010-08-08, 19:46
Har mått så dåligt att det fick mig att ***** under ett gäng år, gick ifrån en ganska bra människa till en ganska dålig människa

Morrris
2010-08-08, 19:58
Nej, jag är lite för bra på att stänga av känslor. Grinar ordentligt, är så social jag bara orkar och bryter kontakten helt.

1684_
2010-08-08, 20:39
Sista seriösa förhållandet jag hade var vintern 2008, (Känner mig lite desperat).. Raggarsvinet strulande med nån när jag kämpade hem ett styrkelyfts guld i KIRUNA, dvs 155mil hemifrån... Den jäveln försökte blåsa mig totalt, vi gick på samma skola och allt. Vi hade de super och så gör han bara SÅ??!?! vi som skulle göra en massa saker när jag kom hem, typ bio osv.. Jäjä, men den jäveln fick sig en rejäl omgång utskällning inför resten av fordons 1orna och 3orna när jag kom hem och dom flesta höll me mig; svineri.

Jag var så himla ledsen, för jag fick reda på detta dagen innan vi skulle åka hem, hela natten och resan hem grät jag. Hemma var jag totalt förstörd. Sen dess har jag svårt att lita på andra... Förutom familjen.

Yes
2010-08-08, 20:46
Helt förstörd har man varit/blivit. Det är vad man får när man tillåter sig att vara en vekling. Vet inte om sånt egentligen går över, eller om man bara är för upptagen med annat för att tänka på det. En sak är i varje fall säker - kärleksproblem ger stora muskler.

Ristretto
2010-08-08, 20:53
Mådde ju inte särskilt bra en tid efter att det inte blev något med första personen man blev kär i. Försöker att inte bli det för mycket nuförtin.

Låter precis som mina egna erfarenheter. Känner du något för henne nu? Hur länge satt känslorna i?

ceejay
2010-08-08, 21:05
Låter precis som mina egna erfarenheter. Känner du något för henne nu? Hur länge satt känslorna i?

Nja vet inte, det var ju ungefär 8 månader sedan. Rätt lugnt just nu men jag vet inte riktigt.

Några månader kanske?

fiskebulle
2010-08-08, 21:11
Personligen så investerade jag mycket av mig själv i tidigare relationer - Det slutade och det kändes som den delen av mig som jag investerat försvunnit. Utåt visar jag inget men det ligger och gror väldigt länge inuti mig. Sjukt ovärt. Nuförtiden så skyr jag förhållanden som pesten. Så fort något verkar "vara på allvar" så blir jag fel i huvudet och börjar göra idiotiska saker.

Bränt barn skyr elden.

L-Sami
2010-08-08, 21:26
Helt klart har det tagit riktigt hårt vid vissa tillfällen. Om det finns evig kärlek kan man fråga sig, det gäller ju skaffa sig copingstrategier om man skulle hamna i liknande situationer i framtiden.

Nekrofascist
2010-08-08, 21:59
Fruktansvärt. Kan inte föreställa mig att någon har upplevt samma sak som jag ... även om folk säkert har det. Men det var inte bara hon som försvann, utan med henne hela mitt liv och allt som var värt att leva för. Hon är fortfarande den vackraste människan jag vet, och den roligaste, och den snällaste, och den sötaste och ja ... helt enkelt perfekt. Synd att jag suger.

Känslorna i mig när jag ser bilder på henne där hon kysser en annan kille är så himla fruktansvärda att de inte går att beskriva med ord. Mord, död, ånger och hat är det enda som fyller mig.

Jag är helt övertygad om att jag aldrig någonsin igen kommer att känna sak för en annan levande människa. Jag kan ibland sitta och läsa igenom hela hennes blogg som sträcker sig över två år, och med i snitt ett inlägg per dag, samtidigt som jag lyssnar på deppmusik.

Jag har försökt att glömma henne, men det går inte. Slutar jag läsa hennes blogg blir jag bara sinnessjuk; tar jag bort henne från facebook så blir jag sinnessjuk; tar jag bort henne från MSN blir jag det också ...

Nekrofascist
2010-08-08, 21:59
Fruktansvärt, extremt, jävla, hemskt dåligt.:( Vet inte om jag är återhämtad än faktiskt (var snart två år sen), är såklart inte kär i henne längre men har en helt annan känsla inför det där med förhållanden nu efter henne.

Vad hände?

<Mike>
2010-08-08, 22:22
There's more fish in the sea, det lär man sig efter ett tag.

Lite matte:
Det finns närmare 7 miljarder människor på jorden just nu. Medellivlängden på en människa är 67 år hela världen inräknad. 7000000000/67=104 477 612 dvs ca 104 miljoner människor i varje ålder, eller ca 52 miljoner damer i alla åldrar. Om vi säger att 4 år yngre tjejer till 4 år äldre är inom ramen för en eventuell sexuell relation så finns det ändå ca 418 miljoner potentiella partners världen över. Eller ca 434000 potentiella partners inom ramen bara i Sverige.


Slutsats: Det är inte värt det att deppa ner sig över EN av alla MILJONER flickor som det finns. Det finns roligare saker att göra.

wintersnowdrift
2010-08-08, 22:39
Tror (tyvärr?) att jag ligger på plus. Vet att jag gjort ett par personer av motsatt kön väldigt illa. Själv har jag väl på min höjd blivit dissad med ett "jag tror att det blir bäst så" (meaning: you and me ain't gonna happen).

Min första stora kärlek blev iofs tillsammans med en annan tjej trots att jag trodde att vi två hade något ihop. Minns att jag fick veta detta genom Lunarstorm (those were the days ;), jag var 16...) och det tog mig ganska hårt. Tonåren var förvisso ett känsloinferno och jag tror att saker som hände då tog mycket större skruv än vad de gör idag.

//Kristin

Kek
2010-08-08, 22:50
Mådde sjukt jävla dåligt sen förra sommaren och precis när det börjar lägga sig och man tror att allt är lugnt kommer en ny jävla tjej och vänder upp och ner på min värld igen *gah!*

camilla
2010-08-08, 22:59
Fruktansvärt dåligt, alldeles för länge. Jag är känslig. Lek inte med mig sa jag ju!

Mantus
2010-08-08, 23:06
Dåligt , sjukt, sjukt, sjukt dåligt men jag blev starkare av det och har kommit fram till att det var bäst det som skedde.

Lallle
2010-08-08, 23:15
För en månad sen tog ett tvåårigt förhållande slut. Borde kanske må sämre. Försöker bara att tränga bort alla tankar på henne och direkt koncentrera mig på nya tjejer. Att åka på festival är ett tips.

ha:cl
2010-08-08, 23:17
Jaa det kan ta helt åt pipen hårt. 3år och efterdyningarna duggar fortfarande, om än glest, så är de där.

kalle_banan
2010-08-09, 09:28
Det är fyra år sedan det tog slut med första riktiga förälskelsen, jag funderar fortfarande på att ringa henne ibland. Förra sommaren hade jag en romans med en helt fantastisk tjej men det blev inget av det, konstigt nog kan jag träffa henne än idag och inte må dåligt när jag gör det. Mitt senaste ex skickade mig åt helvete med en oerhörd ångest, tappad matlust och snudd på apati i ett par veckor. Det har motiverat mig att ta tag i saker och ting och jag hoppas att nästa förhållande blir lite lättare att hantera.

Ett tips är att läsa Egil Linge och Dan Josefssons bok "Hemligheten", den förklarar varför folk gör som dom gör i förhållanden och ger tips på hur man kan ändra sina vanor.

Olegh
2010-08-09, 09:36
Inte alls, typ. Har man inget, kan man heller inget förlora. Har inga traumatiska, tidigare upplevelser av obesvarade känslor heller att tala om..

Kwon
2010-08-09, 10:49
Ja ibland ser man inte vad bra tjej man har egentligen heller och gör själv saker man ångrar. Man får sluta ta saker för givet helt enkelt.

Hoho såg detta inlägg jag gjorde 2005 och det gäller ju igen!
Jag lär mig aldrig!

shadowfire
2010-08-09, 10:56
ojoj, få saker har knäckt mig så hårt i livet som dödsfall av vänner/familj, ekonomiska problem och brusten/utebliven kärlek... skiter sig något av de tre fenomenen så blir jag bitchslappad deluxe.

Å andra sidan har motsatsen skänkt mig förbaskat mkt "överskott" av glädje. Levande vänner/familj, en stabil o trygg ekonomi och en härlig kärlek, satan vad gott man kan må på det. =)

Kwon
2010-08-09, 10:58
Dödsfall av familj+vänner+brusten kärlek i kombination, det e grejjer det Skuggan! Total ägd bitchslap.

shadowfire
2010-08-09, 11:02
Dödsfall av familj+vänner+brusten kärlek i kombination, det e grejjer det Skuggan! Total ägd bitchslap.

Been there, done that. Lärt mig mkt genom det också dock, lärdomar som har gett mig ett bättre liv och gjort mig till en bättre människa gentemot andra efteråt.

En brusten relation har fått mig att reflektera, fundera på hur jag kan bli en bättre pojkvän/sambo/karl till nästa relation, tagit med mig massa lärdomar och behandlat nästa kvinna ännu bättre än tidigare. Skapat ett ännu bättre förhållande och undvikit förra relationens fällor osv.

Allt ont för med sig något gott. Om man vill och om man har förmågan att se.

bapeee
2010-08-09, 11:15
Brusten i ett år, exet träffade en som jag pressenterade hon till, enmånad efter säger hon att hon vill prata och sa att hon var tillsammans med han...
det sved i ett år...



Back on track, bring them on,.

von huff
2010-08-09, 12:47
Inte egentligen, visst har man varit ledsen i några dgar och förbannad essto längre men knäckt har man inte varit

mikaelj
2010-08-09, 12:57
Det är fyra år sedan det tog slut med första riktiga förälskelsen, jag funderar fortfarande på att ringa henne ibland. Förra sommaren hade jag en romans med en helt fantastisk tjej men det blev inget av det, konstigt nog kan jag träffa henne än idag och inte må dåligt när jag gör det. Mitt senaste ex skickade mig åt helvete med en oerhörd ångest, tappad matlust och snudd på apati i ett par veckor. Det har motiverat mig att ta tag i saker och ting och jag hoppas att nästa förhållande blir lite lättare att hantera.

Ett tips är att läsa Egil Linge och Dan Josefssons bok "Hemligheten", den förklarar varför folk gör som dom gör i förhållanden och ger tips på hur man kan ändra sina vanor.

+1 på båda två!

Skillnaden från min situation är att jag är över ex:et och att det var fem år sedan. Apatin och ångesten de första två veckorna var verkligen inte att leka med. Sedan var det ett halvår av svårmod. Ett år senare var hon nästan helt borta ur mina dagliga tankar. :-)

Ju högre du hoppar, desto längre blir fallet.

shadowfire
2010-08-09, 13:30
Det jobbiga är ju när ens egen hjärna börjar trolla med en.
Man kommer plötsligt ihåg en söt tjej man var ihop med för 5-6 år sedan, minns plötsligt bara hennes goda sidor och förstorar omedvetet gärna upp dem o hissar henne till skyarna.. plötsligt förstår man inte alls varför man dumpade henne en gång i tiden och får värsta ångesten.

Bara o skalla en vägg o tala om för hjärnan o schluta upp med fjollfasonerna. Det fanns dåliga sidor, det fanns starka själ nog att bryta upp o gå vidare, sluta trolla uppe på hjärnkontoret liksom.

KlopFer
2010-08-09, 15:25
Skapligt dåligt. Men deeet är ööver nuuuu föör jag kommer ihåg alla dagar med dig det är öööver nu.

ah, det är över nu :)

Oxe
2010-08-09, 16:57
Snart svept i mig en sjuttis, pga min stora kärlek som det inte gått så bra med...

Kwon
2010-08-09, 17:16
Snart svept i mig en sjuttis, pga min stora kärlek som det inte gått så bra med...

Join the club Broskie, Join the club...

Sheogorath
2010-08-09, 17:24
Skapligt dåligt. Men deeet är ööver nuuuu föör jag kommer ihåg alla dagar med dig det är öööver nu.

ah, det är över nu :)

Bara för att du mår dåligt behöver du inte få alla andra att börja göra det också.

Lance Uppercut
2010-08-11, 09:27
Sista seriösa förhållandet jag hade var vintern 2008, (Känner mig lite desperat).. Raggarsvinet strulande med nån när jag kämpade hem ett styrkelyfts guld i KIRUNA, dvs 155mil hemifrån... Den jäveln försökte blåsa mig totalt, vi gick på samma skola och allt. Vi hade de super och så gör han bara SÅ??!?! vi som skulle göra en massa saker när jag kom hem, typ bio osv.. Jäjä, men den jäveln fick sig en rejäl omgång utskällning inför resten av fordons 1orna och 3orna när jag kom hem och dom flesta höll me mig; svineri.

Jag var så himla ledsen, för jag fick reda på detta dagen innan vi skulle åka hem, hela natten och resan hem grät jag. Hemma var jag totalt förstörd. Sen dess har jag svårt att lita på andra... Förutom familjen.

Styrkelyftsguld... Showdown inför hans skola... Du skulle ha nitat honom. Helt klart.

Akoral
2010-08-11, 09:35
Det jobbiga är ju när ens egen hjärna börjar trolla med en.
Man kommer plötsligt ihåg en söt tjej man var ihop med för 5-6 år sedan, minns plötsligt bara hennes goda sidor och förstorar omedvetet gärna upp dem o hissar henne till skyarna.. plötsligt förstår man inte alls varför man dumpade henne en gång i tiden och får värsta ångesten.

Bara o skalla en vägg o tala om för hjärnan o schluta upp med fjollfasonerna. Det fanns dåliga sidor, det fanns starka själ nog att bryta upp o gå vidare, sluta trolla uppe på hjärnkontoret liksom.

:D så jävla sant! Hände mig igår, fast jag råkade träffa tjejen mitt i min förrviring så jag bjöd på en fika och gick hem tok förrvirad :em:

Bailah
2010-08-11, 09:50
Alla har väl mått dåligt pga av en dam / herre nångång i livet. Det är väl bara att veta att såsmåningom blir det bättre. Fast dom första veckorna även månaderna kan vara riktigt jävla tuffa. Bara å tänka på att det finns så många människor i världen, det finns alltid någon :>

Kwon
2010-08-11, 10:09
Sista seriösa förhållandet jag hade var vintern 2008, (Känner mig lite desperat).. Raggarsvinet strulande med nån när jag kämpade hem ett styrkelyfts guld i KIRUNA, dvs 155mil hemifrån... Den jäveln försökte blåsa mig totalt, vi gick på samma skola och allt. Vi hade de super och så gör han bara SÅ??!?! vi som skulle göra en massa saker när jag kom hem, typ bio osv.. Jäjä, men den jäveln fick sig en rejäl omgång utskällning inför resten av fordons 1orna och 3orna när jag kom hem och dom flesta höll me mig; svineri.

Jag var så himla ledsen, för jag fick reda på detta dagen innan vi skulle åka hem, hela natten och resan hem grät jag. Hemma var jag totalt förstörd. Sen dess har jag svårt att lita på andra... Förutom familjen.

Hur länge hade ni varit tillsammans?

Märkte du aldrig av några tecken att det inte skulle vara Super etc?

Grotesk
2010-08-11, 10:16
Hade det underbart med exet, som sedan bedrog mig och skickade mig med enkelbiljett till helvetet. Men nu har jag fått min returbiljett och har träffat en grymt mycket bättre tjej (låter löjligt, jag vet.)

KlopFer
2010-08-11, 11:52
Bara för att du mår dåligt behöver du inte få alla andra att börja göra det också.

Gilla du inte min sångröst? :D


Det var säkert 3år sedan som mådde dåligt över en tjej. Hoppas det går ytterliggare 3+3+3^10 år till.

Bullen!
2010-08-11, 16:15
Hur dåligt har ni mått pga av en tjej/kille?

jättedåligt. iaf i en period. har nog inte upplevt sådana känslosvängningar i något tillfälle som man kan göra p.g.a kärleksproblem.

Bailah
2010-08-15, 19:00
Fan, nu när jag läser det jag skrev så är det svårare sagt än gjort.
Blev precis burned.. Hårt. För något jag inte kunde hjälpa. Mår jävligt skit.. Jobbiga nu är att försöka hitta ljuset i tunneln för hon var verkligen perfekt. Men issues och gamla X's som sabbat det för tjejer borde fan bara försvinna. Hatar det.. Boooo :/

Sheogorath
2010-08-15, 19:19
Gilla du inte min sångröst? :D


:D

Per Gessle är mer smärtsamt för mig än att släpa pungen 10 mil genom krossat glas och ÄNDÅ inte få höra Kwon fjärta genom en walkie-talkie. Förstår du då hur illa det är?