handdator

Visa fullständig version : En mans berättelse...how to teach your woman


Snake
2005-11-02, 22:10
"En mans berättelse:

Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och kvinnans sexualdrift skiljer sig så mycket. Jag har aldrig heller förstått det där med Venus och Mars. Jag har aldrig kommit underfund med varför männen tänker med huvudet och kvinnor med sina hjärtan.

Till exempel. En kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs.
Passionen börjar glöda i sovrummet, När hon till sist säger, "jag känner inte för det, jag vill att du bara ska hålla om mig".

Jag sade "VA??!! vad var det där?!".
Så säger hon dom orden alla pojkvänner fasar att höra....
Du är inte i kontakt med mina emotionella behov som kvinna tillräckligt för att jag ska kunna tillfredsställa dina fysiska behov som man".

Hon besvarade min frågand e med att säga, "Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte vad jag gör för dig i sovrummet?".

När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag. Nästa dag så tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne. Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort, stort onämnt shoppingcenter.
Jag gick med henne i affärerna när hon provade flera olika verkligt dyra klädesplagg.

Hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle ta så jag sade åt henne att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till hennes nya kläder. Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen. Tillåt mig säga..... Hon var så upphetsad. Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset. Jag började tro att hon testade mig när hon frågade om hon kunde få ett tennisarmband, när hon inte ens kan spela tennis.

Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa, "Det går bra älskling".
Hon var nästan nära sexuell tillfredställelse av allt shoppande. Med ett jättestort leende sade hon till sist, "Jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar". Jag kunde knappt hålla mig när jag till sist sade, "Nej älskling, Jag känner inte för det".

Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett förvånat "VA?". Jag sade sedan "älskling! Jag vill bara att du håller sakerna en stund. Du har inte kontakt med mina finansiella behov som man tillräckligt för att jag ska kunna tillfredställa dig som kvinna".

Sedan när hon såg ut som om hon skulle döda mig, fortsatte jag, "varför kan du inte älska mig som den jag är istället för dom saker jag köper åt dig?".

Tydligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller."

Pdaddy
2005-11-02, 22:14
´REEESPECT !!!

Sa du verkligen sådär, elelr rättaresagt gjorde du sådär :hbang:

Sanning nu.

M

Wicked
2005-11-02, 22:14
:laugh: :laugh: :laugh:

Den var grym. :bow: Vrålade av skratt asså.

// Wicked

rememberence
2005-11-02, 22:17
fyyy..den var BRA!! :devil: :hbang:

Trance
2005-11-02, 22:20
´REEESPECT !!!

Sa du verkligen sådär, elelr rättaresagt gjorde du sådär :hbang:

Sanning nu.

M

Den är rätt gammal, originalet är på engelska också.

Snake
2005-11-02, 22:22
´REEESPECT !!!

Sa du verkligen sådär, elelr rättaresagt gjorde du sådär :hbang:

Sanning nu.

M

Observera citat-tecknen ;)

XroW
2005-11-02, 22:23
haha så rätt :)
skulle vilja skaka hand med den kille som gjorde det där i verkligheten och sen överlevde ;P

Sheogorath
2005-11-02, 22:27
*myser*

axlpxl
2005-11-02, 22:29
Sjukt bra gjort :hbang:

Arne Persson
2005-11-02, 22:31
Inte helt osannolikt! :D Är mycket nyfiken på kommentarer från Kollots alla undersköna kvinnor! ;)

Weird
2005-11-02, 22:31
hahahahahah den va fan bra

Wopper
2005-11-02, 22:34
:bow: :cheers: :bow:

Man blir stum av förundran. A new king is born.....

Enda problemet är att du får leka med din Snake själv. ;)

Fatalist
2005-11-02, 22:41
"En mans berättelse:

Jag har aldrig riktigt kommit underfund med varför mannens och kvinnans sexualdrift skiljer sig så mycket. Jag har aldrig heller förstått det där med Venus och Mars. Jag har aldrig kommit underfund med varför männen tänker med huvudet och kvinnor med sina hjärtan.

Till exempel. En kväll förra veckan gick min flickvän och jag till sängs.
Passionen börjar glöda i sovrummet, När hon till sist säger, "jag känner inte för det, jag vill att du bara ska hålla om mig".

Jag sade "VA??!! vad var det där?!".
Så säger hon dom orden alla pojkvänner fasar att höra....
Du är inte i kontakt med mina emotionella behov som kvinna tillräckligt för att jag ska kunna tillfredsställa dina fysiska behov som man".

Hon besvarade min frågand e med att säga, "Kan du inte bara älska mig för den jag är och inte vad jag gör för dig i sovrummet?".

När jag förstod att inget skulle hända den natten så somnade jag. Nästa dag så tog jag ledigt från jobbet för att vara med henne. Vi gick ut och åt en fin lunch och gick och shoppade i ett stort, stort onämnt shoppingcenter.
Jag gick med henne i affärerna när hon provade flera olika verkligt dyra klädesplagg.

Hon kunde inte bestämma sig vilken hon skulle ta så jag sade åt henne att vi tar alla. Hon ville ha skor som komplement till hennes nya kläder. Så jag sa att vi får köpa ett par till varje ensemble. Vi gick sedan till juvelavdelningen där hon valde ut ett par diamantörhängen. Tillåt mig säga..... Hon var så upphetsad. Hon måste ha trott att jag var ett steg från mentalsjukhuset. Jag började tro att hon testade mig när hon frågade om hon kunde få ett tennisarmband, när hon inte ens kan spela tennis.

Jag tror att hon trodde jag var knäpp när jag sa, "Det går bra älskling".
Hon var nästan nära sexuell tillfredställelse av allt shoppande. Med ett jättestort leende sade hon till sist, "Jag tror att det är allt älskling, vi går och betalar". Jag kunde knappt hålla mig när jag till sist sade, "Nej älskling, Jag känner inte för det".

Hennes ansikte blev helt vitt och hennes haka föll till marken med ett förvånat "VA?". Jag sade sedan "älskling! Jag vill bara att du håller sakerna en stund. Du har inte kontakt med mina finansiella behov som man tillräckligt för att jag ska kunna tillfredställa dig som kvinna".

Sedan när hon såg ut som om hon skulle döda mig, fortsatte jag, "varför kan du inte älska mig som den jag är istället för dom saker jag köper åt dig?".

Tydligen kommer jag inte att ha sex ikväll heller."

Seriöst, så jääääääääääääääävla bra! :bow:

Läs och lär, alla supplementerande tofflar!!

elan
2005-11-02, 22:43
Inte helt osannolikt! :D Är mycket nyfiken på kommentarer från Kollots alla undersköna kvinnor! ;)

Ptja vad vill du att vi ska säga? Jag tyckte historien var skojig. :) Och personligen har jag aldrig sagt "jag känner inte för det" och inte heller skulle jag få för mig att låta mannen/pojken/grabben i mitt liv betala för en hel dags shopping. Hell, jag skulle inte ens orka med en heldag med shopping. ;)

Coldsmith
2005-11-02, 22:44
Stämmer så jävla bra.

Dags för männen att ta makten! Inte låta sig domineras och kontrolleras av tjejer pga sexet. Dags för M! manligt initiativ. Partiet som kämpar för männens rätt till att ****** utan tjejers tjat om emotionella fånigheter (emotionellt=smycken/kläder)

;)

mini
2005-11-02, 22:45
Inte helt osannolikt! :D Är mycket nyfiken på kommentarer från Kollots alla undersköna kvinnor! ;)
Ah, det måste vara mig du tänker på.
Ganska intetsägande faktiskt, men det är ju skoj att ni pojkar kan få ha lite roligt ibland.
Jag skulle ju naturligtvis kunna ta upp de reproducerande och könsrollskonserverande aspekterna, men då skulle jag vara lika förutsägbar som historien, så jag låter bli.

Arne Persson
2005-11-02, 22:50
Ah, det måste vara mig du tänker på.
Ganska intetsägande faktiskt, men det är ju skoj att ni pojkar kan få ha lite roligt ibland.
Jag skulle ju naturligtvis kunna ta upp de reproducerande och könsrollskonserverande aspekterna, men då skulle jag vara lika förutsägbar som historien, så jag låter bli.


;) :D

Snake
2005-11-02, 22:51
Ah, det måste vara mig du tänker på.
Ganska intetsägande faktiskt, men det är ju skoj att ni pojkar kan få ha lite roligt ibland.
Jag skulle ju naturligtvis kunna ta upp de reproducerande och könsrollskonserverande aspekterna, men då skulle jag vara lika förutsägbar som historien, så jag låter bli.

Gee...kunde aldrig ana vad konsekvenserna skulle bli av att posta det här på Kollo *rolleyes*




*popcorn*

jwzrd
2005-11-02, 22:53
Ah, det måste vara mig du tänker på.
Ganska intetsägande faktiskt, men det är ju skoj att ni pojkar kan få ha lite roligt ibland.
Jag skulle ju naturligtvis kunna ta upp de reproducerande och könsrollskonserverande aspekterna, men då skulle jag vara lika förutsägbar som historien, så jag låter bli.

Ironin i ditt icke-svar är desto bättre! :thumbup:

Pingu
2005-11-02, 23:02
Ingen som har testat nått liknande ???

Den var ju klockren :thumbup:

mela
2005-11-03, 00:04
Va? Beter sig kvinnor så? *screwy* :D

Trance
2005-11-03, 00:11
Grejen är ju hyfast anpassad till ett amerikanskt levnadsätt så det är ju rätt främmande för de flesta svenskar. Så man känner mer igen det genom tv-serier etc än riktiga livet skulle jag tro, speciellt eftersom väldigt få nog har hemmafruar utan kontroll över ekonomi. En sak som är väldigt roligt är ju en del svar från killar som riktigt hoppas att den skall kritiseras av tjejer, för då kan de posta DET ÄR SANT; HOHOHOH, etc. Ni är allt lustiga djur.

Dock skrattade jag första gången när jag läste den kan jag erkänna, men kan inte relatera då det är jag som får stävja inviter till sex hela tiden från de fotomodeller jag bor med.

datorjaevel
2005-11-03, 10:41
haha grymt bra. nu blev ja på bra humör

delta_mats
2005-11-03, 10:46
AAHAHAHAHA!!! :laugh: :laugh: :laugh:
Bästa jag läst på väldigt länge. Måste spara den och visa för tjejen :laugh:

Langster
2005-11-03, 11:10
Grejen är ju hyfast anpassad till ett amerikanskt levnadsätt så det är ju rätt främmande för de flesta svenskar. Så man känner mer igen det genom tv-serier etc än riktiga livet skulle jag tro, speciellt eftersom väldigt få nog har hemmafruar utan kontroll över ekonomi. En sak som är väldigt roligt är ju en del svar från killar som riktigt hoppas att den skall kritiseras av tjejer, för då kan de posta DET ÄR SANT; HOHOHOH, etc. Ni är allt lustiga djur.
Historien var rolig, men du har helt rätt.

Man har nog ett rätt dåligt förhållande om sex används som valuta/utpressningsmedel. Tjejers lust brukar det ju inte vara nåt fel på annars...

RassK
2005-11-03, 11:27
egd

prime^
2005-11-03, 12:21
finns ingen som överlever det där

Slartibartfast
2005-11-03, 13:21
HAHA! Svinbara! :laugh: :thumbup:

Grisen
2005-11-05, 19:39
Ah, det måste vara mig du tänker på.
Ganska intetsägande faktiskt, men det är ju skoj att ni pojkar kan få ha lite roligt ibland.
Jag skulle ju naturligtvis kunna ta upp de reproducerande och könsrollskonserverande aspekterna, men då skulle jag vara lika förutsägbar som historien, så jag låter bli.


Du får gärna göra det! Så att jag kan använda din analys i en hemtenta om folklore =)

Cilia
2005-11-06, 11:18
Inte helt osannolikt! :D Är mycket nyfiken på kommentarer från Kollots alla undersköna kvinnor! ;)
Jag har inget behov av att bli köpt.

Kwon
2005-11-06, 11:20
REEESPEKT om det hade varit sant SNAKE! :thumbup: