handdator

Visa fullständig version : Söker tråd med kille som bulkat och deffat 2 ggr


oowl
2005-11-02, 21:33
Som rubriken lyder..

Killen som hade första bilden då han satt vid en dator.. började träna, bulkade, deffade..

Han gjorde detta 2 ggr..

Bilder på resultatet också! Kan nån ge mig länk till den tråden, sökt i en timme nu och letat igenom alla forum :( :furious:



tack

Zera
2005-11-02, 21:35
Som rubriken lyder..

Killen som hade första bilden då han satt vid en dator.. började träna, bulkade, deffade..

Han gjorde detta 2 ggr..

Bilder på resultatet också! Kan nån ge mig länk till den tråden, sökt i en timme nu och letat igenom alla forum :( :furious:



tack

Han tog bort den tråden.

oowl
2005-11-02, 21:37
Han tog bort den tråden.



Varför då?

Bland det bästa jag läst här.

Pez
2005-11-02, 21:47
Han tog bort den tråden.
Det har jag svårt att tänka mig.. möjligtvis blev den borttagen på begäran av trådskaparen.

Oowl.. kan du vara lite mer specifik? Inom vilket tidsintervall postades tråden tex?

oowl
2005-11-02, 21:50
Det har jag svårt att tänka mig.. möjligtvis blev den borttagen på begäran av trådskaparen.

Oowl.. kan du vara lite mer specifik? Inom vilket tidsintervall postades tråden tex?



Ja det var inte många dagar sedan det skrevs i den..

han hade kommit på sitt sätt att bygga muskler på skrev han..

Tränade och bulkade, för att sedan deffa, deffen tog prick 8 veckor tror jag oavsett vikt..skrev han..

norsk_gadd
2005-11-02, 21:52
Cheesians tråd?

mystic[-_-]
2005-11-02, 21:53
Jag pratar med han nu. Han bad en mod ta bort tråden punkt slut

sunkan
2005-11-02, 21:53
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=38561


edit:den?

oowl
2005-11-02, 21:56
']Jag pratar med han nu. Han bad en mod ta bort tråden punkt slut



Okej, men varför den var ju så intressant!

cheesian
2005-11-02, 22:07
Helooo

Jag skapade i tråden i någon slags Public Service anda.. vettefan vad man ska kalla det. Ville bara visa hur jag tänker och vad som funkar för mig, handlade ju inte om feedback på min fysik, för den har jag redan fått och är väl medveten om vad som är bra och dåligt. Hursomhelst bla bla jag är en babblare.. asdf

Ajja. Så fick jag en länk med en massa skitsnack på söndagsnatten , vilket mer eller mindre fick direkta konsekvenser från folk nära mig."Öh va fan är det där dom skriver ?? Är det sant bla bla" Förbannat jävla sur blir jag så jag bad en moderator ta bort hela skiten. Är redan trött på mycket och orkar inte bråka med ännu mer folk pga att jag gör en tråd om hur man bygger muskler på ett systematiskt och rätt så effektivt sätt.
Kunde visst tryckt på report knapp, men att skvallra för fröken är inte min grej.


Mental hälsa gick före trådens befintlighet..

Vet att trådar kan återskapas och om en mod vill lägga tillbaks den och samtidigt tar bort allt skitsnack i slutet är det ok för mig. Sen om jag besparas mer skitsnack är jag jätteglad för jag mår som en kvargbytta till och från.

Kent har släppt ny EP.. vet det stör någon så jag var tvungen skriva det :devil:

cheesian
2005-11-02, 22:08
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=38561


edit:den?

inte den hehe

Pez
2005-11-02, 22:26
Grattis Oowl. Today is your lucky day. ;)

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=54758

Cheesy - nåt mer som skulle rensas i tråden? Hör av dig isåfall.

fonzie
2005-11-02, 22:34
jaaaa! den är tillbaka! pez moderator fantastico indeed. :bow:

Min bibel det där. :thumbup:

oowl
2005-11-02, 22:50
Grattis Oowl. Today is your lucky day. ;)

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=54758

Cheesy - nåt mer som skulle rensas i tråden? Hör av dig isåfall.



Härligt! :thumbup:

Sånt som inspirerar än! Vanligt folk som lyckas

Dissector
2005-11-02, 23:18
Snackades det skit om den där? För såna trådar tycker jag är de absolut roligaste och trevligaste att läsa över huvudtaget. Före-Efter, och liknande är alltid extremt roligt. Särskilt när det gäller långa tidsperioder.
Kanske missuppfattade vad du skrev nu, men där är min mening iaf ^^

Yankeee
2005-11-03, 06:04
Snackades det skit om den där?

Preppdiskution kan man väl anta.

Shadow Warrior
2005-11-03, 06:23
Man får ju inte öka synligt i muskelmassa inte... speciellt inte snabbare än vad Grub anser att man kan göra... *rolleyes*

Bra tråd Cheesian!! Mycket inspirerande!! :thumbup:

Lasse Kongo
2005-11-03, 06:54
[QUOTE=Shadow Warrior]
speciellt inte snabbare än vad Grub anser att man kan göra... *rolleyes*

QUOTE]

Haha bästa idag :D