handdator

Visa fullständig version : jocke berg är en semla


myggan
2005-11-02, 01:35
nya KENT är sjUUUUKT bra!!!!!!

öronorgasm öronorgasm öronorgasm

puss på er


/KentFliKKa_17 (aka. myggan)

Big_Vik
2005-11-02, 01:39
Hackstait er mer semla. Coolt, Har han typ lärt sig ta tonerna rätt nu? :D

myggan
2005-11-02, 01:47
Hackstait er mer semla. Coolt, Har han typ lärt sig ta tonerna rätt nu? :D

han är mer gnällig än någonsin, det blir inte bättre

Olsson
2005-11-02, 02:16
Det här hade jag missat!!! köpte den på nätet nu :D
Snabblyssna på några bitar av låtarna nu. Känns inte 100% kent tycker jag, men jag vänjer mig nog. Jag brukar alltid vara lite skeptisk till däras nya låtar. Men sen när jag lyssnat några gånger så blir de bara bättre och bättre och till slut kan man bara njuta. Lär snurra mkt de kommande dagarna ialla fall.

För andra som är intresserade:
The Hjärta & smärta heter EPn som består av 4 låtar. Släpps i butik idag (onsdag).

burre
2005-11-02, 02:40
vad heter skivan?

Mago
2005-11-02, 07:20
kEnt er så bra11! mitt hjärta briZter om jag inte lyssnar varje dag *smajl*
*skera handled*

Hades
2005-11-02, 08:15
kEnt er så bra11! mitt hjärta briZter om jag inte lyssnar varje dag *smajl*
*skera handled*
Ha, ha, ha :D

abjorn
2005-11-02, 08:44
:sleep:

Scratch89
2005-11-02, 08:56
kEnt er så bra11! mitt hjärta briZter om jag inte lyssnar varje dag *smajl*
*skera handled*
:D

Dock har Kent förbannat soft musik. Ingen förfest musik dock, men soft.

mini_Arnold
2005-11-02, 08:57
Kent går att lyssna på. Om man är hög eller döv.

Frippe_L
2005-11-02, 09:02
nya KENT är sjUUUUKT bra!!!!!!

öronorgasm öronorgasm öronorgasm

puss på er


/KentFliKKa_17 (aka. myggan)

Jaså? Aldrig förstått varför man lyssnar på musik (nåja) som Kent och Winnerbäck tills öronen sprutar salut.
Enda gången jag fattade tycke för Kent var i nån video där en brud körde Ferrari.
Men men, kul för er som gillar det.

Scratch89
2005-11-02, 09:05
Jaså? Aldrig förstått varför man lyssnar på musik (nåja) som Kent och Winnerbäck tills öronen sprutar salut.
Enda gången jag fattade tycke för Kent var i nån video där en brud körde Ferrari.
Men men, kul för er som gillar det.
"Dom andra" hette låten :)
Vad EXAKT är det som är dåligt med Kent som gör att de flesta wannabe macho killar i åldern 14-30 hatar dem ?

Frippe_L
2005-11-02, 09:05
Kent går att lyssna på. Om man är hög eller döv.

*yourock*

abjorn
2005-11-02, 09:07
Kent går att lyssna på. Om man är hög eller döv.

vibrationerna av musiken skulle även få den döve att vända på klacken och gå därifrån. Hög möjligtvis ;)

Hades
2005-11-02, 09:09
"Dom andra" hette låten :)
Vad EXAKT är det som är dåligt med Kent som gör att de flesta wannabe macho killar i åldern 14-30 hatar dem ?
Trist sång, tråkiga texter, intetsägande melodier. Räcker det som anledning?

Frippe_L
2005-11-02, 09:10
"Dom andra" hette låten :)
Vad EXAKT är det som är dåligt med Kent som gör att de flesta wannabe macho killar i åldern 14-30 hatar dem ?
Jag hatar inte dem (alltså är jag ingen wannabe macho :-) ) har bara inte fallit mig i smaken, det är väl för mycket att tänka på och så i deras låtar (och det är jag väl för dum för att fatta). Mën jag skulle inte köpa en skiva eller gå på en konsert med dem, fast ja har "lånat" en del skivor som jag glömt kvar på datan haha, en del av dem gillar jag, som socker för det är gott tryck i den.

Pingu
2005-11-02, 09:12
Jag tål dom inte, blir magsjuk så fort jag hör Kent *spy*

daja
2005-11-02, 09:16
kEnt er så bra11! mitt hjärta briZter om jag inte lyssnar varje dag *smajl*
*skera handled*

:laugh: :laugh:

Scratch89
2005-11-02, 09:19
Jag hatar inte dem (alltså är jag ingen wannabe macho :-) ) har bara inte fallit mig i smaken, det är väl för mycket att tänka på och så i deras låtar (och det är jag väl för dum för att fatta). Mën jag skulle inte köpa en skiva eller gå på en konsert med dem, fast ja har "lånat" en del skivor som jag glömt kvar på datan haha, en del av dem gillar jag, som socker för det är gott tryck i den.
Du har rätt i det du säger.
Det är inget favoritband, men det är ändå soft musik att lyssna på.
Och Socker är riktigt skön. :D

Frippe_L
2005-11-02, 09:26
Du har rätt i det du säger.
Det är inget favoritband, men det är ändå soft musik att lyssna på.
Och Socker är riktigt skön. :D

Jag är mer en hårdrock/stöveltramptechno människa än trallvisor ala Winnerbäck. Med det inte sagt att jag inte lyssnar på lugn musik som Anna Ternheim osv. , hon var ju tom förband till Kent :-)

Scratch89
2005-11-02, 09:36
Jag är mer en hårdrock/stöveltramptechno människa än trallvisor ala Winnerbäck. Med det inte sagt att jag inte lyssnar på lugn musik som Anna Ternheim osv. , hon var ju tom förband till Kent :-)
Winnerbäck klarar jag inte av.
Jag är punkrockare, men jag kan alltid svänga åt olika håll. ;)

Frippe_L
2005-11-02, 09:41
Winnerbäck klarar jag inte av.
Jag är punkrockare, men jag kan alltid svänga åt olika håll. ;)

Kan man kalla sig för en gunga? För så är jag med, lyssnar på det jag tycker är bra.

mystic[-_-]
2005-11-02, 09:46
Kent fyfan *spy* Det Mago skrev stämmer perfekt :thumbup:

s_himself
2005-11-02, 09:53
Jag gillar dom verkligen inte.. Tror det finns en radiohit dom hade för 1 år sedan jag kunde lyssna på.


Senast igår spela p3 nån låt med dom. fy fan, jag trodde jag skulle få huvudvärk av den gnälligaste rösten i sverige så jag stängde av radion *spy*

Jax
2005-11-02, 09:57
Nya skivan är utsökt, precis som nästan alla annan musik de har gjort.

Big_Vik
2005-11-02, 10:16
:D

Dock har Kent förbannat soft musik. Ingen förfest musik dock, men soft.

Ok, och sen kallar du mej tjock också, nu har jag tappat all respekt för dej! *grr* ;)

På vilket sätt kan musiken vara soft om man inte är fjortis och bara har lyssnat på radio och Brittan m.fl. förut?

tenchi
2005-11-02, 12:19
det känns helt klart som Kent! Jag somna direkt....

Tricklev
2005-11-02, 12:31
kEnt er så bra11! mitt hjärta briZter om jag inte lyssnar varje dag *smajl*
*skera handled*

:laugh: :laugh: :laugh:

Kent är inget för mig.

Fairing
2005-11-02, 12:51
Jag tål dom inte, blir magsjuk så fort jag hör Kent *spy*

:thumbup:

Lasse Kongo
2005-11-02, 13:05
Namnet säger allt:

KENT

MOOOOHAAAAHAHAHAHA vilket *bs*

*spy*

Tacka vet ja Darin :hbang:

Metal_boy_
2005-11-02, 13:07
Namnet säger allt:

KENT

MOOOOHAAAAHAHAHAHA vilket *bs*

*spy*

Tacka vet ja Darin :hbang:


Håller med. Sångaren i Kent har en Tena Lady i kalsongerna när han sjunger, för sjunger man som han så måsste man vara jävligt pissnödig och samtidigt ha svårt att hålla sig.

J.Saarela
2005-11-02, 13:16
kEnt er så bra11! mitt hjärta briZter om jag inte lyssnar varje dag *smajl*
*skera handled*

:D

wintersnowdrift
2005-11-02, 13:21
Jag gjorde misstaget att somna till Kents musik i helgen när jag låg däckad i 38,5 graders feber. Blev ganska lustiga feberdrömmar. Mycket blod, svarta kostymer, vita tigrar och randiga strumpor. *screwy*

//Kristin

Jax
2005-11-02, 13:35
Jag gjorde misstaget att somna till Kents musik i helgen när jag låg däckad i 38,5 graders feber. Blev ganska lustiga feberdrömmar. Mycket blod, svarta kostymer, vita tigrar och randiga strumpor. *screwy*

//Kristin
Haha, låter som en intressant upplevelse.
Hoppas du har frisknat till nu. Så långtråkigt att vara sjuk.

Fatcan
2005-11-02, 13:48
Kent är jävligt bra :thumbup:, speciellt låtarna Elvis, 747, beskyddaren, 10 minuter och du är ånga :).

MilkmaN
2005-11-02, 15:37
Kent är fruktansvärt bra, så är det och så förblir det.

Alla byggare med manlighetskomplex som inte klarar av att ha lite hjärta och smärta som bangar dem.

Fatcan
2005-11-02, 23:17
Alla låtar på the hjärta & smärta = :thumbup:. Speciellt Ansgar & Evelyne.

myggan
2005-11-03, 00:14
Kent är fruktansvärt bra, så är det och så förblir det.

Alla byggare med manlighetskomplex som inte klarar av att ha lite hjärta och smärta som bangar dem.

:thumbup:

precis därför det var så roligt att ta upp ämnet här :)

myggan
2005-11-03, 00:15
Alla låtar på the hjärta & smärta = :thumbup:. Speciellt Ansgar & Evelyne.

ja den är så annorlunda och så himla bra, riktigt jäkla vacker

Makk
2005-11-03, 00:16
Ahh äntligen, köper den just nu.. Är den hälften så bra som det mesta de gjort så är den braa!


Fan vad jag ser ner på folk som sitter och säger att man blir magsjuk av att lyssna på musiken och att sångaren har tena lady m.m. m.m. *whatever*

Jag har verkligen inte en jävla aning hur man kan sitta och lyssna på den musik som de flesta här verkar lyssna på.. men inte fan sitter jag och säger att jag blir magsjuk av att lyssna på den musiken, utan jag nöjer mig med att inte lyssna bara.......... så lägg ner skit snacket

Olsson
2005-11-03, 00:47
JAAA Ansgar & Evelyne är underbar!! mest kent som bara den.
Jag gilla "dom som försvann" oxå. Lite nyskapande där.
Månadens erbjudande var oxå riktigt bra.
Vi mot världen och Flen/paris var ganska bra de med.

Alla var helt enkelt bra. Precis som de brukar vara :)

lauria
2005-11-03, 00:49
Har ogillat kent från den sekunden ja hörde dom. Bara ett evigt knällande helatiden tycker ja. Men smaken är som baken.

Jense
2005-11-03, 05:58
"Dom andra" hette låten :)
Vad EXAKT är det som är dåligt med Kent som gör att de flesta wannabe macho killar i åldern 14-30 hatar dem ?


för att kents lyssnare vräker ur sig sådan skit.

Lasse Kongo
2005-11-03, 07:00
för att kents lyssnare vräker ur sig sådan skit.

Calzowned

Nej men vadå, musiken är ju bara så kass, deppig skitmusik, enda tillfället det funkar är som sagt för folk som sitter med rakbladet i handen...

Har inte hört EN ENDA bra låt med dem, hur mycket jag än försöker så går det bara inte, nej nej och åter nej!

Dock är det ju kul att det finns folk som gillar dem, alla har vi ju olika smak, som tur är :D

MilkmaN
2005-11-03, 07:04
semlor!

Olsson
2005-11-03, 09:48
Jag tycker kent är avkopplande och mysigt.
Sitter ni med en arm i luften och svänger med huvet för fullt när ni sitter vid datorn samtidigt som ni lyssnar på er hårda musik?

Från början gillade jag inte heller kent. Mina tjejkompisar pratade hela tiden om hur bra de va och jag bara racka ner på kent. Sen kom den dagen då jag faktisk lyssnade igenom flera låtar och försökte ta det till mig. Det hela började skämt om att man fick brudar om man lyssnade på kent. (vilket inte var helt osant). Hur som helst fortsatte jag lyssna på kent i smyg och efter ett tag var jag fast. Nu går det inte en dag utan att jag lyssna på kent när jag sitter hemma och tar det lugnt.

Lyssna på till exempel "utan dina andetag" och erkänn att texten är oehört vacker. För det är den.

På en fest skulle kanske sundance kid, kräm och pärlor passa in men annars ser jag inte det som nån festmusik såklart.

tenchi
2005-11-03, 10:14
Kent är fruktansvärt bra, så är det och så förblir det.

Alla byggare med manlighetskomplex som inte klarar av att ha lite hjärta och smärta som bangar dem.

måste man somna till Kent om man vill ha lite hjärta och smärta? Finns annan musik utöver Kännt.

Lasse Kongo
2005-11-03, 10:29
Jag tycker kent är avkopplande och mysigt.
Sitter ni med en arm i luften och svänger med huvet för fullt när ni sitter vid datorn samtidigt som ni lyssnar på er hårda musik?

Från början gillade jag inte heller kent. Mina tjejkompisar pratade hela tiden om hur bra de va och jag bara racka ner på kent. Sen kom den dagen då jag faktisk lyssnade igenom flera låtar och försökte ta det till mig. Det hela började skämt om att man fick brudar om man lyssnade på kent. (vilket inte var helt osant). Hur som helst fortsatte jag lyssna på kent i smyg och efter ett tag var jag fast. Nu går det inte en dag utan att jag lyssna på kent när jag sitter hemma och tar det lugnt.

Lyssna på till exempel "utan dina andetag" och erkänn att texten är oehört vacker. För det är den.

På en fest skulle kanske sundance kid, kräm och pärlor passa in men annars ser jag inte det som nån festmusik såklart.

Mental Boy gör! Han har tom odlat en liten mustasch...

Papi
2005-11-03, 14:01
Helt ok skiva. Nästan allt Kent gör är ju bra.
Fast den där jävla gosskören i en av låtarna spydde jag nästan av... *spy*

Fatalist
2005-11-03, 14:19
Har inte hört denna, men kent har gjort många sköna låtar!

En himmelsk drog, t ex! :bow:

MilkmaN
2005-11-03, 14:26
måste man somna till Kent om man vill ha lite hjärta och smärta? Finns annan musik utöver Kännt.


Vad hade det med mitt inlägg o göra om jag får fråga?

Och ja, det finns annan musik. Är det någon som har hävdat motsatsen?