handdator

Visa fullständig version : Hur blödiga är ni?


Angel
2005-11-01, 21:15
Jag e nog väldans....

Kollade på biggest looser, lipade när killen åkte ut och tjejjen grät och det...

Sedan lipade jag när Ann-Charlotte gick under 100...

Sen i reklamen slog ja över till Discovery och lipade är en fågel tog en liten bäbis skäldpadda...

Se gick ja in på toa och grät en skvätt till bara för allt va så sorligt. *screwy*

HenrY
2005-11-01, 21:21
Herregud! *screwy*

mystic[-_-]
2005-11-01, 21:22
Herregud! *screwy*

I'm with stupid *uppdate*

Piranha
2005-11-01, 21:22
Herregud! *screwy*


Hon är tjej ..

Niclaaas
2005-11-01, 21:22
förlåt men... :laugh:

Helena B
2005-11-01, 21:25
Okej att jag oxå är blödig, kan inte se Lassie eller Armageddon utan att gråta...Men hallå ;) Har du mens eller ska du ha det snart?

Jay-Z
2005-11-01, 21:25
Dontcha' just love Kolo.



And don't ya wish your boyfriend was hot like me?

Jay-Z
2005-11-01, 21:26
Har du mens eller ska du ha det snart?

We are on a need-to-know-basis. And we don't need to know!

Helena B
2005-11-01, 21:27
Dontcha' just love Kolo.



And don't ya wish your boyfriend was hot like me?

girlfriend ska det ju vara :D Så du diggar sån musik

AFanatic
2005-11-01, 21:27
Dontcha' just love Kolo.



And don't ya wish your boyfriend was hot like me?

Eh? Du menar: And D-to-tha-izzont ya wizzish yo boyfriend was hot like me?


I'm just guessing here ya'll!

Piranha
2005-11-01, 21:28
Som kille får man lära sig att hålla igen.

Om man tex kikar på nån sorglig film och råkar få en tår i ögat så är inte tjejen sen med att utbrista :GRÅTER DU ?????? , och sen gör sig lustig över det..

Helena B
2005-11-01, 21:28
We are on a need-to-know-basis. And we don't need to know!

Skulle ju isf förklara hennes beteende. Många tjejer kan vara extra känsliga runt den tiden. *kissass*

mini_Arnold
2005-11-01, 21:30
kej.

Cilia
2005-11-01, 21:30
Jag e nog väldans....

Kollade på biggest looser, lipade när killen åkte ut och tjejjen grät och det...

Sedan lipade jag när Ann-Charlotte gick under 100...

Sen i reklamen slog ja över till Discovery och lipade är en fågel tog en liten bäbis skäldpadda...

Se gick ja in på toa och grät en skvätt till bara för allt va så sorligt. *screwy*
till att börja med måste man bry sig och jag kan ta mig tusan inte bry mig tillräckligt mycket om en doku såpa för att börja lipa.




Hon är tjej ..
blanda inte in mig i den där sörjan, tack
Som kille får man lära sig att hålla igen.

Om man tex kikar på nån sorglig film och råkar få en tår i ögat så är inte tjejen sen med att utbrista :GRÅTER DU ?????? , och sen gör sig lustig över det..
äähhh gå och duscha!

Angel
2005-11-01, 21:31
de va en fråga också..... *grr27*

Piranha
2005-11-01, 21:32
till att börja med måste man bry sig och jag kan ta mig tusan inte bry mig tillräckligt mycket om en doku såpa för att börja lipa.





blanda inte in mig i den där sörjan, tack

äähhh gå och duscha!

Gå å lägg dig kärring innan reumatismen slår till och du faller ihop på plats.
*kissass*

sunkan
2005-11-01, 21:33
de va en fråga också..... *grr27*

jag vet inte hur blödig jag är. Ge mig förslag på situationer så ska jag säga om jag bölar eller inte.

Helena B
2005-11-01, 21:34
kej.

Får nog plats ganska många kolomedlemmar där :D

Helena B
2005-11-01, 21:35
jag vet int ehur blödig jag är. Ge mig förslag på stuationer så ska jag säga om jag bölar eller inte

När Simbas pappa dör i Lejonkungen

internethjälten
2005-11-01, 21:35
hahahaahha, vilken j*vla tråd du skapat då *screwy*




;)

sunkan
2005-11-01, 21:36
När Simbas pappa dör i Lejonkungen
såg den senast med pappa på bio å jag rinade redan innan vi kommit fram till bion för ga fick reda på att biljetterna va slut. JA jag grinade...då iaf

Yes
2005-11-01, 21:36
Det närmaste jag kommit något sånt där är väl när jag nästan fick en liten tår i ögat när jag såg "Bicentenial Man". Men nära skjuter ingen hare här på Fortet. ;)

abjorn
2005-11-01, 21:38
Jag har nog tappat mina tårkanaler. Kan fan inte gråta hur ledsen jag än är även om jag försöker ;)

när jag är riktigt arg kanske.. Men det var länge sen det hände.

Yes
2005-11-01, 21:39
Kan fan inte gråta
Inte ens om Arne övar greppstyrka med din pung? ;)

Jense
2005-11-01, 21:41
Som kille får man lära sig att hålla igen.

Om man tex kikar på nån sorglig film och råkar få en tår i ögat så är inte tjejen sen med att utbrista :GRÅTER DU ?????? , och sen gör sig lustig över det..


och på vanligt manligt maner svarar man något i stil med "höhöh nä jag har fått en yxa i ögat höhöh, kvinna"

thomast
2005-11-01, 21:41
Om du använder p-piller så har du kanske en förklaring till din blödighet.

Jense
2005-11-01, 21:44
för att fråga på svaran.



jag gråter sällan om ens aldrig. jag grät när mina päron skildes, och tack vare den traumatiska händelsen förstörde jag delar av mitt liv. men som den vise en gång sa "det som inte dödar, det härdar" det va senast då va jag 10 år

Loke
2005-11-01, 21:57
Jag läser utvandrarna just nu, och när Karl Oskars dotter dör efter att ha förätit sig under svälten, då kom det faktiskt en tår för Karl Oskars skull. Det var minsann inte lätt på den tiden.

Men fan vad jag gillar den boken. Folk som tycker Moberg skriver tråkigt har ingen smak.

Cilia
2005-11-01, 21:57
Om du använder p-piller så har du kanske en förklaring till din blödighet.
pratar du av egen erfarenhet här?

Helena B
2005-11-01, 21:59
Om du använder p-piller så har du kanske en förklaring till din blödighet.

Blir man extra blödig om man äter p-piller?

datorjaevel
2005-11-01, 22:03
Jag läser utvandrarna just nu, och när Karl Oskars dotter dör efter att ha förätit sig under svälten, då kom det faktiskt en tår för Karl Oskars skull. Det var minsann inte lätt på den tiden.

Men fan vad jag gillar den boken. Folk som tycker Moberg skriver tråkigt har ingen smak.
Den som tycker att andra som inte tycker likadant har dålig smak/etc har låg intelligens

*rolleyes*

Jet
2005-11-01, 22:08
När djur är skadade eller sjuka så tar det hårt.. Minns när min hund var helt galen och rödsprängd över hela kroppen och bara morrade... Då var man inte så glad kan jag säga.. Men det fixade sig.

Angel
2005-11-01, 22:13
Jaja hade ni sett bäbis sköldisarna hade ni också lipat. Blodbad va det.


Och njet, ja har inte mens överhuvudtaget och äter ej p-piller. jag e bara fjompig.

Dissector
2005-11-01, 22:15
Grät första gången jag såg E.T , minns inte hur gammal jag var, men rätt liten. Sedan grät jag när min flickvän dumpade mig för nån hon känt nån månad. såna sissy-grejer mest. Har dock blivit bättring på det. Som någon sa, det som inte dödar det härdar, så nu kan jag knappt gråta över "heartbreaksaker" iaf :P

Helena B
2005-11-01, 22:17
Jaja hade ni sett bäbis sköldisarna hade ni också lipat. Blodbad va det.


Och njet, ja har inte mens överhuvudtaget och äter ej p-piller. jag e bara fjompig.


Oj undra hur det är när du väl har mens då ;) :D

Angel
2005-11-01, 22:23
Oj undra hur det är när du väl har mens då ;) :D

fast ja har inte det längre...alls...

men oj oj nu ändrade tråden ämnet här alldeles.

Helena B
2005-11-01, 22:24
fast ja har inte det längre...alls...

men oj oj nu ändrade tråden ämnet här alldeles.

Okej jag fattar..Men jag skojade bara med dig :thumbup:

Loke
2005-11-01, 22:34
[/B]
Den som tycker att andra som inte tycker likadant har dålig smak/etc har låg intelligens

*rolleyes*

Oh the irony... Inser du att ditt resonemang inkluderar dig med nu, vilket gör att att du också har låg intelligens enligt det resonemanget?

mini
2005-11-01, 22:42
Jag är blödig ibland. Senaste filmen det föll en tår på var nog Finding Neverland. Att gråta är ett sätt att ladda ur för mig, men jag gör det helst så sällan jag kan och i ensamhet.
Har en kompis som inte kan låta bli att snyfta till Extreme Home Makeover. Han är jättesöt.

JoelR
2005-11-01, 22:45
Jag läser utvandrarna just nu, och när Karl Oskars dotter dör efter att ha förätit sig under svälten, då kom det faktiskt en tår för Karl Oskars skull. Det var minsann inte lätt på den tiden.

Men fan vad jag gillar den boken. Folk som tycker Moberg skriver tråkigt har ingen smak.

:thumbup:

Diana
2005-11-01, 23:01
är väldigt få filmer ja gråtit till,
allt sorgligt som är påhittat har ja rätt stor distans till..
men de finns dokumentärer ja kan grina som faaen till,
minns speciellt sånna om djurplågeri och nån om slakt som va riktigt tragiska *cry*

annars har ja otrooligt lätt att bli känslosam och få tårar i ögonen av riktigt vackra/sorgliga smörlåtar *screwy* :D :love:

Diana
2005-11-01, 23:04
Jag läser utvandrarna just nu, och när Karl Oskars dotter dör efter att ha förätit sig under svälten, då kom det faktiskt en tår för Karl Oskars skull. Det var minsann inte lätt på den tiden.

Men fan vad jag gillar den boken. Folk som tycker Moberg skriver tråkigt har ingen smak.
ahhh minns att ja tyckte just den biten i filmen va skit sorglig! :(
då lär ju boken va ännu värre..

Dumleman
2005-11-01, 23:06
Suck minns inte senast jag grät, är det bra eller dåligt?

Mago
2005-11-01, 23:15
Jag blir helt heartbroken när någons syskon eller barn dör vid ung ålder.
Fällde någon tår när nån här på kollo berättade att hans barn gått bort. Jag beklagar.. :~(

chidde
2005-11-01, 23:47
Som kille får man lära sig att hålla igen.

Om man tex kikar på nån sorglig film och råkar få en tår i ögat så är inte tjejen sen med att utbrista :GRÅTER DU ?????? , och sen gör sig lustig över det..

håller med!! och ibland har man så otur att man börjar bli trött o gäspar lite
i samband med det kommer det tårar, samma reaktion *screwy*

Garnax
2005-11-02, 00:11
Jag gråter inte...

Fyller ingen funktion.

Kwon
2005-11-02, 00:13
Blev gråtmild när jag såg

Lejonkungen

Mark Kerr i Smashing Machine

Confuse-a-Cat sketchen med Monty Python (Episode 5)

mini
2005-11-02, 00:14
Jag gråter inte...

Fyller ingen funktion.
Det kan det väl göra. Det är inte många biologiska (?) funktioner som inte har ett syfte.

Frippe_L
2005-11-02, 00:19
Gråter väldigt sällan sålänge det inte händer nån jag håller av något hemskt. Men bara för det (att man inte gråter för nåt alltså) behöver det ju inte betyda att man skiter i vad som händer folk. Senast jag grät var på en väns minnesgudstjänst.

Fartman
2005-11-02, 03:09
Jag har nog tappat mina tårkanaler. Kan fan inte gråta hur ledsen jag än är även om jag försöker ;)


Samma här, helskumt. Det går bara inte. Sitter säkert djupt rotat att man ska hålla igen och "vara man". Jag gråter inte ens längre till lejonkungen när mufasa dör!
Men skulle jag lipa, då är det förmodligen till Landet för längesedan. Har fortfarande bara sett den en enda gång när jag var liten och då konstaterade jag att den var för sorglig för att öht kunna se.

Mago
2005-11-02, 07:15
När det gäller filmer å andra sidan är jag stenhård. ;)
Aldrig gråtit av en film eller ens blivit lite blöt i ögat eller liknande, inte ens nära! It´s not foreal!!

Davil
2005-11-02, 07:22
Hm. Jag fällde en tår då jag såg : den gröna milen och titanic.

Snorkfröken
2005-11-02, 08:16
Hm. Jag fällde en tår då jag såg : den gröna milen och titanic.

Japp, samma här... och så då hästen dör i "Borta med vinden" *screwy* Nån som kan förklara varför det känns så hemskt att se djur lida, medan man kan se människor bli dödade på löpande band på film utan att ens röra en min? Har man blivit avtrubbad?

Scratch89
2005-11-02, 08:38
Sist jag grinade var väl för ett par år sedan, det var då på en begravning.

Annars borde jag ha bra gener för att lipa ;)

Mor min fäller tårar konstant. Hon brukar också bli tårögd av Extreme House Makeover, hon snyftar till VÅRA BÄSTA ÅR (omg?) samt till de allra flesta filmer.

När jag var liten var vi och tittade på Rädda Willy II, och självklart var ju morsan tvungen att tjuta så att hela salongen vände sig om och undrade vad fan det var som lät. :D

Pingu
2005-11-02, 09:09
Självklart händer det att man gråter

mangs
2005-11-02, 10:07
Det här med att gråta som kille är ganska intressant. I tonåren och strax därefter anses det omanligt att gråta och därför har många lätt för att hålla igen. När man blir äldre och visare inser man oftast att det inte är omanligt att gråta. Snarare är det gansla manligt att visa sina känslor och att man är sårbar. Jag öppnade upp mina tårkanaler för en 5 år sedan när min hund dog och efter det så gråter jag när jag känner för det utan att jag tycker det är något fel. Blir illa berörd när barn och djur plågas. *cry*

Jax
2005-11-02, 10:13
Att inte gråta behöver inte betyda att man inte kan visa känslor. Jag kan inte ens minnas senast jag grät, det torde vara nästan 10 år sedan. Tycker inte det är fel att gråta, men jag gör det inte, vet inte varför. Det betyder dock inte att jag spelar macho och försöker vara manlig, det har inget med det att göra överhuvudtaget.

Tricklev
2005-11-02, 10:41
När man ser lejonkungen är det obligatoriskt att bli lite tårögd.

Edit: Det är rent av optimalt :thumbup:

Big_Vik
2005-11-02, 10:49
När man ser lejonkungen är det obligatoriskt att bli lite tårögd.

Edit: Det är rent av optimalt :thumbup:

Icke. Slutscenen i Terminator 2 däremot, när han sänker ner sig i flytande stålet. Då kändes det som att gråten var riktigt ära, men lyckades typ hålla mig?

Nitrometan
2005-11-02, 11:15
Jaja hade ni sett bäbis sköldisarna hade ni också lipat. Blodbad va det.

Nä. Jag gråter åt saker som berör mig och känns sorgliga. Men att en fågel äter sig mätt på sköldpaddsungar är inget som jag blir ledsen av. Fågeln blev ju mätt. Det är naturligt att ett rovdjur äter...

har sett en jätterolig variant på det. Efter Exxon Valdez-olyckan jobbade Greenpeace häcken av sig för att rädda massa oljeskadade djur. Det är bra. Det var jättebra gjort av dem. Sen hade de en stor presskonferens när de skulle släppa ut de två första sälarna. De visade bilder på hur illa det hade varit med oljan på dem och berättade om hur de hade tvättat och matat och haft sig. Sen simmade sälarna ut. De hann inte så långt innan det kom en späckhugagre och åt upp bägge två. The irony. Dyr middag...

Tricklev
2005-11-02, 11:32
har sett en jätterolig variant på det. Efter Exxon Valdez-olyckan jobbade Greenpeace häcken av sig för att rädda massa oljeskadade djur. Det är bra. Det var jättebra gjort av dem. Sen hade de en stor presskonferens när de skulle släppa ut de två första sälarna. De visade bilder på hur illa det hade varit med oljan på dem och berättade om hur de hade tvättat och matat och haft sig. Sen simmade sälarna ut. De hann inte så långt innan det kom en späckhugagre och åt upp bägge två. The irony. Dyr middag...

:laugh:

HenrY
2005-11-02, 11:44
Icke. Slutscenen i Terminator 2 däremot, när han sänker ner sig i flytande stålet. Då kändes det som att gråten var riktigt ära, men lyckades typ hålla mig?

Tänkte precis säga den scenen! Jag vart fan lite tårögd när jag såg den första gångerna... Men inte när jag väl sett den ett par ggr!

Sen i Braveheart har jag också blivit tårögd...En av världens bästa filmer enligt mig! :thumbup:

norsk_gadd
2005-11-02, 11:52
Extreme house makeover eller filmer/program när folk gör något fint för någon annan. Det är så ovanligt så jag blir lite blöt i ögat, döljer det dock för tjejen. :cool:

Sorgliga saker brukar inte beröra mig lika mycket då man är van med att folk är jävliga mot varandra.

Nitrometan
2005-11-02, 12:42
Sen i Braveheart har jag också blivit tårögd...En av världens bästa filmer enligt mig! :thumbup:
Braveheart är en riktigt bra film.

FREEEEEEE-DOOM!!!

ugglan
2005-11-02, 13:58
Okej att jag oxå är blödig, kan inte se Lassie eller Armageddon utan att gråta...

Jag kan fan inte heller se Armageddon utan att gråta.

*flex*

gladiatorerna1
2005-11-02, 15:02
Jag tycker att det var otroligt sorligt när Andreas från Svergie och Andreas från Danmark åkte ut. Jag tyckte synd om tjejen. Jag grät när sussie åkte ut förra veckan

gladiatorerna1
2005-11-02, 15:03
Jag börjar storgråta varje gång jag ser "Americen History X" och "Philadelphia"! Det är mina absoluta favoriter! Någon som håller med?

Focus
2005-11-02, 15:13
Det var flera år sedan jag grät senast. När jag var mindre grät jag ganska mkt, men det är nog så för alla skulle jag tro.

gladiatorerna1
2005-11-02, 15:14
Jag gråter alltid när jag ser "The Swan" och "Extreme makeover".

Cendra
2005-11-02, 15:28
Jag kan gråta till vad som hellst och för vad som hellst känns det som, jag behöver knappt en anledning till att börja gråta.. *screwy*
Pojken brukar säga att jag är kännsligare än kinesiskt porslin..

sp33dy
2005-11-02, 15:34
Sista avsnittet av O.C säsong 1 var jäkligt sorgligt.. bölade som fan *cry* :em:

Angel
2005-11-02, 16:17
Jag kan gråta till vad som hellst och för vad som hellst känns det som, jag behöver knappt en anledning till att börja gråta.. *screwy*
Pojken brukar säga att jag är kännsligare än kinesiskt porslin..


Cendra, your my bitch :)