handdator

Visa fullständig version : behöver schema


Pojk18
2005-11-01, 19:36
Tjenare!
Jag har presis börjat gyma ( tränat i 2 veckor nu ) Men bara tränat vad jag känner för. Nu känns det som jag behöver ett schema att träna efter. Sattsar på att träna hela kroppen med möjligen en liten fördel på överkroppen framförallt bröst/mage.
Nu är jag 1.86 lång, väger 74-78 kg.

tränar:tisdag,fredag,söndag, möjligen någon mer dag ibland.

Det är volym jag är ute efter och möjligen öka i vikt ( muskler ) att väga sådär 80-85 kg muskler skulle inte vara fel. Så jag behöver ett schema( övningar,reps,sets osv) eller lite hjälp med hur ja ska träna och möjligen äta för att se resultat.

Är aningen oerfaren inom gymträning men jag ska göra mitt bästa för att inte ställa onödiga frågor.

Hoppas det inte är för mycket att fråga efter.
tack på förhand!

Jay-Z
2005-11-01, 19:40
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=9555

Välkommen till Kolo.

H.Emanuel
2005-11-01, 20:55
Tjenare!
Jag har presis börjat gyma ( tränat i 2 veckor nu ) Men bara tränat vad jag känner för. Nu känns det som jag behöver ett schema att träna efter. Sattsar på att träna hela kroppen med möjligen en liten fördel på överkroppen framförallt bröst/mage.
Nu är jag 1.86 lång, väger 74-78 kg.

tränar:tisdag,fredag,söndag, möjligen någon mer dag ibland.

Det är volym jag är ute efter och möjligen öka i vikt ( muskler ) att väga sådär 80-85 kg muskler skulle inte vara fel. Så jag behöver ett schema( övningar,reps,sets osv) eller lite hjälp med hur ja ska träna och möjligen äta för att se resultat.

Är aningen oerfaren inom gymträning men jag ska göra mitt bästa för att inte ställa onödiga frågor.

Hoppas det inte är för mycket att fråga efter.
tack på förhand!
Du kommer hitta massor av tips här om såväl upplägg av träningen samt kosthållningen. Välkommen hit säger jag också :bow:

Pojk18
2005-11-01, 22:40
tackar :D känns härligt med ett fint mottagande :) kommer nog ha mycket glädje här på sidan ;) tack för tippset på schemat också! perfekt :) ska följa det så gott ja kan ;)

tack igen!