handdator

Visa fullständig version : Saker på gymmet som ni stör er på ..


lauria
2005-11-01, 13:20
Ja som sagt...

Några saker ja tycker kan vara nerv-kittlande är när en del frågar vad man dricker och ja svarar gainer. DÅ säger dom: " Vill du bli fet eller?"

Och det finns dom som säger att att kreatin ÄR doping. Och just de, nrä folk surrar så man knappt kan andas, spec när man lyfter.

sunkan
2005-11-01, 13:22
folk som står å stirrar på en när man tränar, man känner hur dom bara står å blänger på en när man knäböjer och vill ha full koncentration *grr27*

lauria
2005-11-01, 13:23
folk som står å stirrar på en när man tränar, man känner hur dom bara står å blänger på en när man knäböjer och vill ha full koncentration *grr27*

Off: Tränar du på arla? som ligger vid polisstationen..

hangatyr
2005-11-01, 13:27
tanterna som har cafeterian och receptionen (jag styrketränar på ett företagsgym) som inte vill ha saker som protein och sådana hemskheter till salu i shopen. de vill inte uppmuntra till sånt beteende, ni vet: folk som tar protein, det är ju ungefär samma som prepp.

sunkan
2005-11-01, 13:28
Off: Tränar du på arla? som ligger vid polisstationen..
jepp, men de ä en bit från polistationen å dit men skitsamma, why?

Jay-Z
2005-11-01, 13:29
folk som tar protein, det är ju ungefär samma som prepp.

Det är samma sak. Protein är bara ett annat ord för prepp.

hangatyr
2005-11-01, 13:30
Det är samma sak. Protein är bara ett annat ord för prepp.

jaha, då har ju tanterna rätt!

Mass-Tech
2005-11-01, 13:31
Folk som vrålar så man tror de ska sätta världsrekor i marklyft men kör hantelyft åt sidan med 5kg.

Piranha
2005-11-01, 13:32
Alla utom mig själv,

Jay-Z
2005-11-01, 13:33
jaha, då har ju tanterna rätt!

Prepptanter!11111

hangatyr
2005-11-01, 13:34
Prepptanter!11111


stora som hus för helvete½!!!!!

Honn
2005-11-01, 13:38
Just nu är det att alla ska vara så förbaskat starka. Gick från att vara bland de starkare på gymmet till att vara bland de svagare. Finns vissa nackdelar att gå från ett gym fullt av hockeykillar till ett med lyftare.

fonzie
2005-11-01, 13:44
alla 50+ kärringar som kör cirkelträning, de ockuperar hela jävla gymmet och skriker "KOM IGEN GOGOGO!!" samtidigt som de har bumbibjörnarna på högsta volym...omfg?

Solros
2005-11-01, 13:48
Folk som står tio meter från varandra, men ändå för ett samtal. Håll käft förhelvete.

Helena B
2005-11-01, 13:54
Tjejer som sminkar upp sig och visar stringen när de tränar *screwy*

Personer som inte torkar bort sin svett från maskinerna *spy*

När gymmet sätter på lugna favoriter när jag ska köra latsdrag *grr27*

De som inte fattar vilken ordning jag gör mina övningar så de snor mina maskiner och jag måste vänta :D

Metal_boy_
2005-11-01, 13:55
Folk som smyggökar med varandra.

abjorn
2005-11-01, 13:56
skuggboxare och bruce lee wannabees. Sen var det en snubbe som gick föri mig när jag körde böj, och skakade på huvudet och sa: "Det där kan aldrig vara bra!".

userfriendly
2005-11-01, 14:00
att killarna går in på damernas o skiter för att de inte vågar skita på sin egen toa (det är aldrig många damer på gymmet men alltid många herrar) vafan JAG får ju lida.. *grr27*

wintzell
2005-11-01, 14:00
Att det ingår en nybörjar-grundinstruktion när man köper 6 månaders kort. Bra första gången, men när jag köper 6 månaders för andra gången är jag inte intresserad av det. Tredje gången jag köpte 6 månaderskort och ville att en instruktör skulle kolla mitt utförande i marklyft och knäböj istället för nybörjarturen så gick det inte, även fast det var mitt på dagen och väldigt lite folk. För att få en instruktör att kolla på detta måste jag betala PT-priset vilket är 550 spänn.

Riktigt, riktigt dåligt, jag vill verkligen kontrollera min teknik så jag inte skadar mig utan att betala 550 spänn. Satan va arg jag är nu!

prime^
2005-11-01, 14:12
2 små fjortiskillar som gör bänkpress, fast går bara ner halvt i övningen osså står kompisen berdvid och skriker "KRIGA!!!!!!".. första gången körde jag själv hantelpress när dom gjrode d o höll på o få vikterna i huvet för jag började skratta så mkt åt dom, låter så jävla töntigt. Nu e d bara irriterande

Snorkfröken
2005-11-01, 14:17
Ett par spännisar som tror de äger hela gymmet, eller halva åtminstone. Breder i alla fall ut sig som om det vore så.. En vattenflaska på bänken vid hantlarna, en handduk på bänkpressen, ett bälte vid Smithen... och så allt det gånger två. Gissa hur många maskiner/bänkar etc. man har att välja på då de är i huset *grr27* Abductorn och adductorn typ. Grr... har iofs börjat fråga dem nu om de är mitt i något, de gånger de har sina grejer utströdda där jag behöver köra.. och då flyttar de nog snällt på sig :D

Mass-Tech
2005-11-01, 14:18
att killarna går in på damernas o skiter för att de inte vågar skita på sin egen toa (det är aldrig många damer på gymmet men alltid många herrar) vafan JAG får ju lida.. *grr27*
he he he :laugh:
Fy fan vad män är svin :D

Chopsuey
2005-11-01, 14:57
Alla idioter *grr27* :furious:

Baha
2005-11-01, 15:02
"Tjejer som sminkar upp sig och visar stringen när de tränar" sånt där bör uppmuntras tyckér jag. :)



Stör mig nästan alcdrig på ngt, visst lite segt att vänta på nån maskin eller så ibland dock. Fattar dock inte varför folk inte kan plocka undan vikterna efter sig, lämna 300 kg på i marklyft bara 25or eller motsvarande i benpressen etc.

Kryss
2005-11-01, 15:09
Folk som envisas med att föra så mycket oväsen som möjligt precis brevid en, och folk som inte kan plocka undan efter sig alt. springer o gömmer hantlar/stänger här och var

Susanne
2005-11-01, 15:10
Jag kan störa mig på personer som absolut måste köra supertungt då de inte har nån form av teknik medans deras PT står bredvid och hejjar på.. Kan även störa mig på personer som slamrar med 10kg hantlar enbart för att få lite uppmärksamhet.
Kan störa mig på mig själv med, när jag sprätter med benen när jag kör bänkpress för att det är tungt..Tungt för mig iaf :em:

TrasMannen
2005-11-01, 15:18
Turkarna som kommer in i stora dunjackor och 5dm platådojjor, som går direkt till bänkpressen (utan att ta av sig jackorna) och lyfter 2 set fjunvikter. Sen står dom och är högljudda i 30 minuter.

Små fjuniga tonåringar som har ett minimalt linne och bröstar upp sig något enormt och går runt med en kaxig attityd. Slänger högljutt ut sig byggar/sl termer (oftast felaktigt). Ger ofta felaktiga tränartips till sina kompisar.´

När dom byter till skitmusik. Händer dock nästan aldrig nuförtiden.

Om dom två första "problemen" är i närheten. brukar dom lösas med en par prottefisar :booty:

Det är inte ofta jag är irrterad på mitt gym dock. Så det är bra =)

TrasMannen
2005-11-01, 15:23
Ett par spännisar som tror de äger hela gymmet, eller halva åtminstone. Breder i alla fall ut sig som om det vore så.. En vattenflaska på bänken vid hantlarna, en handduk på bänkpressen, ett bälte vid Smithen... och så allt det gånger två. Gissa hur många maskiner/bänkar etc. man har att välja på då de är i huset *grr27* Abductorn och adductorn typ. Grr... har iofs börjat fråga dem nu om de är mitt i något, de gånger de har sina grejer utströdda där jag behöver köra.. och då flyttar de nog snällt på sig :D

Äh, varför fråga. Har man lämnat en "grej" för att markera att det är sin station. har man ca 30 sek - 1 minut att komma tillbaka. Annars e det bara att köra på. FTW!!!1 dom kan ju inte sno så många ställen.

morte
2005-11-01, 15:28
Styrkelyftare! Finns inga värre på att ockupera favoritutrustningen i en evighet. Vafan, måste de köra bänk i en timme? kan de inte nöja sig med halva tiden och sen köra hantlar?

sunkan
2005-11-01, 15:29
Styrkelyftare! Finns inga värre på att ockupera favoritutrustningen i en evighet. Vafan, måste de köra bänk i en timme? kan de inte nöja sig med halva tiden och sen köra hantlar?

kör mellan då? eller är du för feg för att fråga?

Snorkfröken
2005-11-01, 15:30
Äh, varför fråga. Har man lämnat en "grej" för att markera att det är sin station. har man ca 30 sek - 1 minut att komma tillbaka. Annars e det bara att köra på. FTW!!!1 dom kan ju inte sno så många ställen.

Mmm.. du har rätt. Härefter är det slutfrågat :cool: :D

thomast
2005-11-01, 15:30
Musiken. Jag vill inte lyssna på Darin när jag böjer.

jwzrd
2005-11-01, 15:30
Styrkelyftare! Finns inga värre på att ockupera favoritutrustningen i en evighet. Vafan, måste de köra bänk i en timme? kan de inte nöja sig med halva tiden och sen köra hantlar?

Du snackar inte om turkarna med platådojjor och dunjackor nu?

Naesetgrabb
2005-11-01, 15:43
Folk som smyggökar med varandra.

Vad går du på för gym egentligen? :D

morte
2005-11-01, 15:44
kör mellan då? eller är du för feg för att fråga?

Men de kör ju ALLTID i flock! jag vill inte vänta 8-10min mellan seten, och behöva lasta om medans några idioter skall leka telefonkatalogsbänkpress med 57,5kg, eller ännu värre leka med tidtagarur och göra ett lyft var trettionde sekund (fast det är iofs i marken). Värre än värst är ändå när de plockar bort bänken från bänkpressen och lägger sig på golvet och pressar.

morte
2005-11-01, 15:46
Du snackar inte om turkarna med platådojjor och dunjackor nu?

hehe, nej de kör i smithen, så de slipper man.

jwzrd
2005-11-01, 15:49
hehe, nej de kör i smithen, så de slipper man.

Det är en praktiskt sak där jag tränar. Vi var två smith-maskiner varav en är av en typ som innebär att stången inte väger något alls. Där tränar alla turkarna på vårt gym (som uppvärmning innan cablecrossen på 2x för tung vikt).

Det är ju ingenting jag stör mig på så jag vet inte varför jag snackar om det ens. Däremot har vi en whigger med polare som tränar skiten ur alla maskiner genom att tex släppa magasinet i golv-fjädrarna, gärna med 20kg extravikter på. Detta i gamla skitmaskiner med rep istället för stålvajer...

Hantlarna släpps alltid i golvet så några av dom är nu böjda i handtaget.

TrasMannen
2005-11-01, 15:55
Det är en praktiskt sak där jag tränar. Vi var två smith-maskiner varav en är av en typ som innebär att stången inte väger något alls. Där tränar alla turkarna på vårt gym (som uppvärmning innan cablecrossen på 2x för tung vikt).

Det är ju ingenting jag stör mig på så jag vet inte varför jag snackar om det ens. Däremot har vi en whigger med polare som tränar skiten ur alla maskiner genom att tex släppa magasinet i golv-fjädrarna, gärna med 20kg extravikter på. Detta i gamla skitmaskiner med rep istället för stålvajer...

Hantlarna släpps alltid i golvet så några av dom är nu böjda i handtaget.

Haha, det är ju klockrent!
Skall fråga styrelsen om turk[vikter] och turk[stänger] ^^

Griip
2005-11-01, 16:30
Tjejer som sminkar upp sig och visar stringen när de tränar *screwy*



Vart tränar du sadu?

Kwon
2005-11-01, 16:36
Tjejer som sminkar upp sig och visar stringen när de tränar *screwy*


Vart ser du detta fenomen?

fredz
2005-11-01, 16:37
Har tydligen turen att träna på ett ställe med vettiga människor eftersom jag inte kommer på nån jag retar mig på *kissass*

Men MUSIKEN !!!!! :devil:
HEEEEELVEEEEETEEEEEEEE! Jag vill inte träna till Celine Dion :cryout:

skaparn
2005-11-01, 16:42
Jag retar mig på duscharna i herrarnas på IKSU.
Den längst till vänster är smärtsamt kall, den i mitten svarar endast på avancerad regndans och två har uselt tryck och man måste stå minst 5 minuter innan man blir blöt. Det är bara den längst till höger som är något att ha och följdaktligen blir det kö till den så man måste stå naken tätt tryckt intill en massa andra män för att ha en chans på dusch.

jwzrd
2005-11-01, 16:45
Jag retar mig på duscharna i herrarnas på IKSU.
Den längst till vänster är smärtsamt kall, den i mitten svarar endast på avancerad regndans och två har uselt tryck och man måste stå minst 5 minuter innan man blir blöt. Det är bara den längst till höger som är något att ha och följdaktligen blir det kö till den så man måste stå naken tätt tryckt intill en massa andra män för att ha en chans på dusch.

Du ser iofs ut att trivas med det ;)

skaparn
2005-11-01, 17:07
Du ser iofs ut att trivas med det ;)

Jag är avslöjad. Är du den där grova killen som alltid kollar in mig i duschen alltså? Med tanke på all din sekretessbelagda info.

Kebab-Arne
2005-11-01, 17:22
Att draperierna till duschen efter ombyggnaden är helt borta. Nu är det en enda stor dusch, tidigare var det skiljeväggar det är det inte nu. Även om frågan är hur fräscha duschdraperierna egentligen var, kanske därför de är borta nu...?

Helena B
2005-11-01, 17:25
Vart tränar du sadu?

Vart ser du detta fenomen?

World Class. Men ni ska ju inte uppmuntra sånt beteende, de får ju oss andra som kör tung styrketräning att se fula ut ju *grr27*


:D :D :D

puppas
2005-11-01, 17:25
Alla utom mig själv,


Samma här.

Ser alla som mina fiender på gymmet *screwy*

trasan
2005-11-01, 17:25
Folk som inte värmer upp..

Griip
2005-11-01, 17:26
World Class. Men ni ska ju inte uppmuntra sånt beteende, de får ju oss andra som kör tung styrketräning att se fula ut ju *grr27*


:D :D :D


Sålänge ni styrketränar i string som syns så är det lugnt alltså.. :D

jwzrd
2005-11-01, 17:33
Jag är avslöjad. Är du den där grova killen som alltid kollar in mig i duschen alltså? Med tanke på all din sekretessbelagda info.

Ja. Jag tvålade in dig sist, har du glömt det? *grr27*

Jense
2005-11-01, 17:46
folk som man ser blir irriterade är jävligt irriterande.

fitnesssnubbar som är ständigt stora i truten . SITT NER OCH STÄNG IGEN

Baan
2005-11-01, 17:55
folk som man ser blir irriterade är jävligt irriterande.


yeeeeeeeees.

ok, folk som har med sig handdukar till gymmet. va fan vi är väl där för att absorbera varanderas svett, ungefär som att ha sex men ja mer oskyldigt. förtår inte denna svettnoja.

att det inte är fler brudar som visar stringen (jag tror helena b hittar på), förvisso finns det en del tjejer, men inte ofta man ser något.. speciellt

Diana
2005-11-01, 18:01
tanterna som har cafeterian och receptionen (jag styrketränar på ett företagsgym) som inte vill ha saker som protein och sådana hemskheter till salu i shopen. de vill inte uppmuntra till sånt beteende, ni vet: folk som tar protein, det är ju ungefär samma som prepp.:D true dat


hmm finns inget som stör mej på vårt gym va ja kan kommer på..
men skulle nåra börja jucka skulle ja nog tappa koncentrationen lite smått ja *screwy* :laugh:

fel sorts musik hade varit att stort störmoment oxå,
lider me er som tvingas latsdra till lugna favoriter mm. :D

skaparn
2005-11-01, 18:03
Jag störde mig lite grann på att jwzrd alltid skulle tvåla in mig i duschen men har börjat vänja mig, så det är inte längre ett problem.

sunkan
2005-11-01, 18:04
Jag störde mig lite grann på att jwzrd alltid skulle tvåla in mig i duschen men har börjat vänja mig, så det är inte längre ett problem.

det är ju praktiskt om inte annat

Baan
2005-11-01, 18:04
Jag störde mig lite grann på att jwzrd alltid skulle tvåla in mig i duschen men har börjat vänja mig, så det är inte längre ett problem.

det är ju sånt man har polare för

Diana
2005-11-01, 18:25
det är ju sånt man har polare för
tjänster och gentjänster

Baan
2005-11-01, 18:30
tjänster och gentjänster

FEL. en polare ställer upp och håller inte räkning +- hur många tjänster man är skyldig honom/henne. en polare ställer upp även om du inte är skyldig h*n en tjänst. bra, då har vi det avklarat

lauria
2005-11-02, 11:36
Kom på en sak till, killar som inte kör knäböj och marklyft. Visst det är helt okej att du inte gör det, men dom behöver inte hitta på så enormt dåliga ursäkter. Och när folk kör trekvartsböjjar på relativt små vikter, ist för att köra riktigt och att få lite massa ist.

mini
2005-11-02, 11:42
Jag irriterar mig på folk som inte kör ordentligt oberoende av kön. Ser ibland en kille som bara går mellan pec-decen och magmaskinen. Alltid. Jag får lika stor lust varje gång att förklara grunderna för honom.
Något som stör mig på ett mer sorgligt sätt är alla de, oftast tjejer, som står timtals på konditionsmaskinerna trots att de har ohälsosamt lågt kroppsfett och brist på muskulatur.

Sheogorath
2005-11-02, 11:49
alla 50+ kärringar som kör cirkelträning, de ockuperar hela jävla gymmet och skriker "KOM IGEN GOGOGO!!" samtidigt som de har bumbibjörnarna på högsta volym...omfg?

Jepp. För helvete vad jag stör mig på sådana. Ibland är vissa delar av gymmet avstängt för deras jävla friskis-o-svettis-fasoner.

Larsson
2005-11-02, 11:52
Jepp. För helvete vad jag stör mig på sådana. Ibland är vissa delar av gymmet avstängt för deras jävla friskis-o-svettis-fasoner.

Inge fel på F&S ;) Förutom att här i JKPG är det en stor byggarbetsplats nu, halva gymmet e avstängt med fin byggplast. Men blir väl bra sen får man hoppas:)

jwzrd
2005-11-02, 11:54
Jag irriterar mig på folk som inte kör ordentligt oberoende av kön. Ser ibland en kille som bara går mellan pec-decen och magmaskinen. Alltid. Jag får lika stor lust varje gång att förklara grunderna för honom.
Något som stör mig på ett mer sorgligt sätt är alla de, oftast tjejer, som står timtals på konditionsmaskinerna trots att de har ohälsosamt lågt kroppsfett och brist på muskulatur.

Det är inte lätt att få tjejer ELLER killar att förstå att fettförbränningsträning och deff inte är det man bör satsa på för att bli "fastare" (väljer att skriva fastare eftersom jag förtfarande tycker att "hård" är något som beskriver känslan/trycket i hårt och tungt tränade muskler snarare en som ett symptom av fettprocenten) i kroppen. Det tar ett tag att förstå att tung "core"-träning är det som drar igång alla processer på max som gör allting fastare, stabiliare och dessutom drar upp fett- och energiförbrukningen på max.

Pepz
2005-11-02, 11:56
hatar idioter som inte utför övningen rätt utan slänger på så mycket vikt de bara orkar och sen ser de nöjda ut när de använder samma vikt som en själv...
vi har snubbe på gymmet som kör dips en tredjedel av rörelselängden dvs till typ 130grader i armbågen och slänger på 30kg extra i ett viktbälte, och gör två-tre dips på det..

mini
2005-11-02, 11:58
Det är inte lätt att få tjejer ELLER killar att förstå att fettförbränningsträning och deff inte är det man bör satsa på för att bli "fastare" (väljer att skriva fastare eftersom jag förtfarande tycker att "hård" är något som beskriver känslan/trycket i hårt och tungt tränade muskler snarare en som ett symptom av fettprocenten) i kroppen. Det tar ett tag att förstå att tung "core"-träning är det som drar igång alla processer på max som gör allting fastare, stabiliare och dessutom drar upp fett- och energiförbrukningen på max.
Plus att de som pysslar med denna typ av träning sällan är de som är i behov av att bli "fastare" utan de behöver något som fyller ut lite. Det är naturligtvis subjektivt ur estetisk synvinkel, men mer objektivt om man ser till hälsoaspekterna.

jwzrd
2005-11-02, 12:03
Plus att de som pysslar med denna typ av träning sällan är de som är i behov av att bli "fastare" utan de behöver något som fyller ut lite. Det är naturligtvis subjektivt ur estetisk synvinkel, men mer objektivt om man ser till hälsoaspekterna.

Ironin är rätt bra ändå. Tjejer tränar häcken till förbannelsen för att .. få mindre/fastare häck och tränar enbart benövningar som ger stuprörslår! Bra ide! :thumbup: Häcken blir större, låren ser smalare ut -> häckens och höfternas storlek förstärks av mer ljumsk- och häckmuskler. Bara att gatulera :)

Skulle tjejer köra djup knäböj istället så blir lårsvepen större och häcken växer bakåt istället för på bredden -> kvinnliga svepande lår med fastare häck i proportioner som gör att låren ändå inte ser stora ut.

elan
2005-11-02, 12:08
Jag bytte gym i somras och har nu sluppit undan det största störmomentet: en snubbe som hela tiden skulle "hjälpa" mig med mina övningar och sa att jag skulle göra dem på ett annat sätt trots att jag var övertygad om att han hade fel. Där fanns också gott om fjortisar som inte hade en aning om vad de gjorde och sådana finns det färre av där jag tränar nu. :)

Största störmomentet just nu är nog som många andra påpekat musiken (idag var nog femte gången i rad jag var där och fick träna till Mr Vain) samt de som nöter löpband, crosstrainer och trappmaskiner helt maniskt.

Pingu
2005-11-02, 12:18
Är inte så lätt att störa mig när jag tränar men jag blir ganska irriterad på dom som kör för tungt och sen släpper ned vikterna. Har fått laga pec decen och en massa hantlar pga det

skaparn
2005-11-02, 12:46
Ironin är rätt bra ändå. Tjejer tränar häcken till förbannelsen för att .. få mindre/fastare häck och tränar enbart benövningar som ger stuprörslår! Bra ide! :thumbup: Häcken blir större, låren ser smalare ut -> häckens och höfternas storlek förstärks av mer ljumsk- och häckmuskler. Bara att gatulera :)

Skulle tjejer köra djup knäböj istället så blir lårsvepen större och häcken växer bakåt istället för på bredden -> kvinnliga svepande lår med fastare häck i proportioner som gör att låren ändå inte ser stora ut.

Du borde slå dig in på kvinnodesign. Det kan vara ett framtidsyrke.

Diana
2005-11-02, 12:57
Ironin är rätt bra ändå. Tjejer tränar häcken till förbannelsen för att .. få mindre/fastare häck och tränar enbart benövningar som ger stuprörslår! Bra ide! :thumbup: Häcken blir större, låren ser smalare ut -> häckens och höfternas storlek förstärks av mer ljumsk- och häckmuskler. Bara att gatulera :)

Skulle tjejer köra djup knäböj istället så blir lårsvepen större och häcken växer bakåt istället för på bredden -> kvinnliga svepande lår med fastare häck i proportioner som gör att låren ändå inte ser stora ut.
hoppas verkligen att dessa skeva fakta, som de flesta tjejer går på, utrotas nån gång :thumbup:
fattar inte att de tycks ha evigt liv alla myter och felaktig info om hur en viss typ av träning ger ett visst resultat *screwy* :D

The_RobRoy
2005-11-02, 13:01
Jag bytte gym i somras och har nu sluppit undan det största störmomentet: en snubbe som hela tiden skulle "hjälpa" mig med mina övningar och sa att jag skulle göra dem på ett annat sätt trots att jag var övertygad om att han hade fel. Där fanns också gott om fjortisar som inte hade en aning om vad de gjorde och sådana finns det färre av där jag tränar nu. :)

Största störmomentet just nu är nog som många andra påpekat musiken (idag var nog femte gången i rad jag var där och fick träna till Mr Vain) samt de som nöter löpband, crosstrainer och trappmaskiner helt maniskt.

vad bytte du från och till?

Metal_boy_
2005-11-02, 13:02
Vad går du på för gym egentligen? :D


Fan trodde vi snackade svingelklubbar!!! :confused:

:D

elan
2005-11-02, 13:40
vad bytte du från och till?

Från Centralbadet (jag såg då inga smyggökare där) i Norrköping till Campushallen i Linköping. Visst kommer det alltid att gå att hitta saker att störa sig på men än så länge är jag rätt nöjd. :thumbup:

Helena B
2005-11-02, 13:45
att det inte är fler brudar som visar stringen (jag tror helena b hittar på), förvisso finns det en del tjejer, men inte ofta man ser något.. speciellt

Då inbjuder jag dig härmed till ett pass på det fantastiska World Class i Gävle :D Skulle vara knäppt att bli irriterad på något som inte existerar, eller ;)

Pepz
2005-11-02, 14:24
stör mig oerhört på att de nyinköpta maskinerna har alldeles för lite vikter. Jag är definitivt inte störst och starkast på gymet men dessa maskiner måste jag lassa på hantlar för att få advekvat motstånd
axelpress
sittande lårcurl
benspark
sittande rodd
Pec dec

ja jag kör egentligen mest med fria vikter men brukar avsluta med maskinövningar.. ocg ändå är vikten för liten på dessa..

ArnoldOnLehmä
2005-11-02, 14:33
World Class. Men ni ska ju inte uppmuntra sånt beteende, de får ju oss andra som kör tung styrketräning att se fula ut ju *grr27*


:D :D :D

I gävle? Synd, för där kan man ju inte ens låtsas att man är intresserad av träning och inte av tjejer i string. Har dem ens skivstänger :) Kan du inte smyga in några reklamblad från Kraftsport i deras träningsväskor, snälla!?

mela
2005-11-02, 14:39
Stör mig på folk som tar cablecrossen och bara använder EN cable..
När folk behöver båda. *grr27*

heltzonicka
2005-11-02, 14:41
Prepptanter!11111


Ja fan! vi har ju bevis!!

Dom har ju för fan bitchtits!

HenrY
2005-11-02, 14:45
Stör mig på en jävla gubbe i 40 års åldern. Han tror att han e as bra, går o speglar sig hela tiden!
I själva verket ser han ut som en jävla flaska med en stor jävla ölmage!
Men han tror jämt att han äger hela gymmet, så e han as kaxig.
Han går också o fäller massa dumma kommentarer som gör att typ alla hatar honom....

TrasMannen
2005-11-02, 14:46
Stör mig på folk som tar cablecrossen och bara använder EN cable..
När folk behöver båda. *grr27*

Jag stör mig på folk som tar båda cablecrossen, när jag endast behöver en. :thefinger

Griip
2005-11-02, 14:54
Stör mig på en jävla gubbe i 40 års åldern. Han tror att han e as bra, går o speglar sig hela tiden!
I själva verket ser han ut som en jävla flaska med en stor jävla ölmage!
Men han tror jämt att han äger hela gymmet, så e han as kaxig.
Han går också o fäller massa dumma kommentarer som gör att typ alla hatar honom....


Idealet, alltså?

mela
2005-11-02, 14:54
Jag stör mig på folk som tar båda cablecrossen, när jag endast behöver en. :thefinger


HAHA.. Finns ju en fri cable på mitt gym.. Som sällan används ;D

Helena B
2005-11-02, 14:58
I gävle? Synd, för där kan man ju inte ens låtsas att man är intresserad av träning och inte av tjejer i string. Har dem ens skivstänger :) Kan du inte smyga in några reklamblad från Kraftsport i deras träningsväskor, snälla!?

Ha ha. Ja vi har faktiskt skivstänger *slap* :D Dock bara en stång till mark, bänk och böj. Gå till Högskolan och dela ut personligen flygblad från Kraftsport, om du vill ha dessa tjejer...mig gör det inget om de byter gym *innocent* :D

TrasMannen
2005-11-02, 15:42
HAHA.. Finns ju en fri cable på mitt gym.. Som sällan används ;D

Har vi på vårat gym också, fast med rep. i dont do rep, såååå. inge sånt för mäj :P

Lomas
2005-11-02, 17:48
Folk som kör strikta repetitioner, + alla de som är starkare än mej (de flesta mao). Är helst själv på gymmet när jag tränar, ok om Sve, OggeP och ett par tre andra är där också.

Dissector
2005-11-02, 18:01
stora gäng som ockuperar alla maskiner för att de ska köra 10 set var på samma maskin efter varandra. En hel omgång lutande bänk kan försvinna på det.

Höglljudda discobyggare som varenda gång man är där tränar biceps, bröst och lite axlar. Extra jobbigt är det när dessa är invandrare som står och gapar om "eyy brusshan, fan värsta fyllan i helgen asså" samtidigt som de står och skämtboxas med varnandra och har sig. Ordentligt störigt.

En lite mindre sak är även musiken, när det är riktig adrenalindödar-musik. Sånt är inte kul

elan
2005-11-04, 12:57
"Stör" kanske är fel ord men idag när jag tränade var där en tjej som jag först tyckte såg lovande ut. Hon hade liksom rätt attityd och utstrålade säkerhet bland vikterna. Men så tog hon 2-kilos hantlarna och bar iväg dem till en bänk, där satt hon sedan och gosade med sin pojkvän ett bra tag. När han sedan gick la hon sig på bänken och viftade med armarna, både med och utan hantlar. Jag kunde för mitt liv inte begripa vad det var hon tränade, kanske var något avancerat rehab-schema eller något. Jag småfnissade i alla fall lite för mig själv för det såg rätt roligt ut. :) Sedan kom pojkvännen tillbaka och de gosade lite mer innan han också viftade lite med några alldeles för lätta vikter.

De spelade samma skiva som vanligt. Lite East 17, Pandora och Deff Leppard. Däremot lyckades jag idag missa Mr Vain. :)

Nina L
2005-11-04, 13:59
Idag störde jag mig lite på en tjej som körde latsdrag med ryggen mot maskinen. Hon hade låtit håret växa under armarna och jag visste inte vart jag skulle titta. Av någon anledning så ville jag verkligen stirra...

"Det måste vara en sån där feminist" tänkte jag. (Jag har sett dom på teve.) Så kollade jag lite till i alla fall och på hennes T-shirt stod det "I'm gonna steal your girlfriend". Shit! En lesbisk feminist. Nu blev det ju ännu svårare att inte kolla. Sen funderade jag på om hon kanske tyckte att jag var sexig (eftersom hon var lesbisk) eller om hon blev förbannad för att jag har silikonbröst (eftersom hon var feminist).

Det är störigt när folk nojjar upp mig på gymmet, alltså. ;)

Kwon
2005-11-04, 14:00
Idag störde jag mig lite på en tjej som körde latsdrag med ryggen mot maskinen. Hon hade låtit håret växa under armarna och jag visste inte vart jag skulle titta. Av någon anledning så ville jag stirra...

"Det måste vara en sån där feminist" tänkte jag. (Jag har sett dom på teve.) Så kollade jag lite till i alla fall och på hennes T-shirt stod det "I'm gonna steal your girlfriend". Shit! En lesbisk feminist. Nu blev det ju ännu svårare att inte kolla. Sen funderade jag på om hon kanske tyckte att jag var sexig (eftersom hon var lesbisk) eller om hon blev förbannad för att jag har silikonbröst (eftersom hon var feminist).

Det är störigt när folk nojjar upp mig på gymmet, alltså. ;)

Verkar vara ganska vanligt med lesbiska feminister, eller?

Kan mini utveckla? :naughty:

Jet
2005-11-04, 14:50
Faktiskt ingenting på det gym jag tränar nu! Öppet alltid, bra folk,och trivsam träningspartner. Så för en gångs skull ska jag inte gnälla alls

AFanatic
2005-11-04, 14:54
Idag störde jag mig lite på en tjej som körde latsdrag med ryggen mot maskinen. Hon hade låtit håret växa under armarna och jag visste inte vart jag skulle titta. Av någon anledning så ville jag verkligen stirra...

"Det måste vara en sån där feminist" tänkte jag. (Jag har sett dom på teve.) Så kollade jag lite till i alla fall och på hennes T-shirt stod det "I'm gonna steal your girlfriend". Shit! En lesbisk feminist. Nu blev det ju ännu svårare att inte kolla. Sen funderade jag på om hon kanske tyckte att jag var sexig (eftersom hon var lesbisk) eller om hon blev förbannad för att jag har silikonbröst (eftersom hon var feminist).

Det är störigt när folk nojjar upp mig på gymmet, alltså. ;)


Haha :D :thumbup:


Själv är jag som teflon på gymmet. Vore om någon man känner skämtar o har sig eller om musiken är fel, men inte ens då störs jag direkt av det, utan återupptar the seriousiznit shit på a few secondzizzey.

Kwon
2005-11-04, 15:59
Själv är jag som teflon på gymmet. Vore om någon man känner skämtar o har sig eller om musiken är fel, men inte ens då störs jag direkt av det, utan återupptar the seriousiznit shit på a few secondzizzey.

Niggah plz! :laugh:

Man ska ju ha kul på gymet, lägg teflonet nån annanstans! :thumbup:

Det e ju ingen begravning!

AFanatic
2005-11-04, 16:09
Niggah plz! :laugh:

Man ska ju ha kul på gymet, lägg teflonet nån annanstans! :thumbup:

Det e ju ingen begravning!

Oh mah god you overgrown midget . Keep'n it gangsta dogg! I do it mah way like Franky Boy, witout yo comments lost fizzle joy cuz its a G thang.

Jag skulle väl aldrig göra något fyra dagar i veckan om jag inte tyckte om det? plz niggah! :D

Diana
2005-11-04, 16:14
sicko wiggahs :laugh: :laugh:

önskar ja hade sån disciplin asså :bow:
retar inte heller lätt upp mej på saker.. men tappar lätt koncentrationen när folk flummar sej :laugh:
och kan va minst sagt knepigt att återfå den.. :D

Kwon
2005-11-04, 16:14
Oh mah god you overgrown midget . Keep'n it gangsta dogg! I do it mah way like Franky Boy, witout yo comments lost fizzle joy cuz its a G thang.

Jag skulle väl aldrig göra något fyra dagar i veckan om jag inte tyckte om det? plz niggah! :D

Ja men "jag e som teflon på gymet", niggah plz! :D

Man kan ha lika kul på gymet som på ett fik, disco, cirkus(!) eller tivoli!

Man behöver inte anstränga sig för att vara teflon, har man kul, vill man skratta, så GÖR det!

Leave teh teflon at home nugga! Fo Shazzle!

AFanatic
2005-11-04, 16:27
Ja men "jag e som teflon på gymet", niggah plz! :D

Man kan ha lika kul på gymet som på ett fik, disco, cirkus(!) eller tivoli!

Man behöver inte anstränga sig för att vara teflon, har man kul, vill man skratta, så GÖR det!

Leave teh teflon at home nugga! Fo Shazzle!


But hey! Du förutsätter att jag inte har kul. Why dogg? I am cruisin' tha time of mah life at tha gizzy it is jizzay that I laugh inside, I am there ta W-to-tha-izzork out, homey.

Kwon
2005-11-04, 16:32
But hey! Du förutsätter att jag inte har kul. Why dogg? I am cruisin' tha time of mah life at tha gizzy it is jizzay that I laugh inside, I am there ta W-to-tha-izzork out, homey.

OK! I'm feelin' ya Nugga!

But what's that talk about "im like teh teflon when i'm at teh gym cause when i'm there i'm pure business fo shizzle!" huh?

That's what i'm talkin 'bout! Just because u at teh gym liftin teh iron don't mean ya have to be rockface, ya know whut i'm sayin'? Ya feelin me?

Speak on this!

AFanatic
2005-11-04, 16:42
OK! I'm feelin' ya Nugga!

But what's that talk about "im like teh teflon when i'm at teh gym cause when i'm there i'm pure business fo shizzle!" huh?

That's what i'm talkin 'bout! Just because u at teh gym liftin teh iron don't mean ya have to be rockface, ya know whut i'm sayin'? Ya feelin me?

Speak on this!

Allright mizzan, I hear you! You wizzy just have ta come n see fo` yoself how serious I am. But bring yo own proteinpowda where the sun be shinin and I be rhymin'.

Allright M-to-tha-izzan, I hizzle you! You will jiznust have ta come n see fo` yoself how serious I am fo yo bitch ass. But bring yo own pusha.


Oh mah god I am repet'n myself...


Out!

mystic[-_-]
2005-11-04, 16:42
Allright mizzan, I hear you! You wizzy just have ta come n see fo` yoself how serious I am. But bring yo own proteinpowda where the sun be shinin and I be rhymin'.

Allright M-to-tha-izzan, I hizzle you! You will jiznust have ta come n see fo` yoself how serious I am fo yo bitch ass. But bring yo own pusha.


Oh mah god I am repet'n myself...


Out!

VITARE ÄN SNÖ :laugh:

Jay-Z
2005-11-04, 16:45
']VITARE ÄN SNÖ :laugh:


Jag försökte köra AFans inlägg i www.gizoogle.com men det blev typ ingen skillnad. :D

Allright mizzan, I hear you! You wizzy jizzust have ta come n see fo` yoself how serious I am wit da big Bo$$ Dogg. But bring yo own proteinpowda where tha sun be shinin n I be rhymin'.

Allright M-to-tha-izzle I hizzle you . Drop it like its hot! You will jiznust have ta come n see fo` yoself how serious I am fo yo beyotch ass n shit. But bring yo own pusha , chill yo.


Oh mah god I am repet'n myself...


Out!

Furiren
2005-11-04, 16:48
tanterna som har cafeterian och receptionen (jag styrketränar på ett företagsgym) som inte vill ha saker som protein och sådana hemskheter till salu i shopen. de vill inte uppmuntra till sånt beteende, ni vet: folk som tar protein, det är ju ungefär samma som prepp.
Man skulle kunna tro vi tränar på samma gym. Kosttillskott kan man ju inte sälja det är helt onödigt, men det är helt OK att kränga läsk och chockladkakor och annan skit!

AFanatic
2005-11-04, 16:49
Jag försökte köra AFans inlägg i www.gizoogle.com men det blev typ ingen skillnad. :D

Thanx baller we need all tha pr we can get. fo` sure! :D *popcorn*

Kwon
2005-11-04, 16:50
Allright mizzan, I hear you! You wizzy just have ta come n see fo` yoself how serious I am. But bring yo own proteinpowda where the sun be shinin and I be rhymin'.

Allright M-to-tha-izzan, I hizzle you! You will jiznust have ta come n see fo` yoself how serious I am fo yo bitch ass. But bring yo own pusha.


Oh mah god I am repet'n myself...


Out!

DAMN! Ya be droppin' it like it's hot n chillin', dealin' and stealin'!

I gotcha mah niggah!

You keepin' it real fo sho! I'm feelin' ya!

Peace out!


http://news.allakhazam.com/uf/Vegrent/11293811309262.gif

Topworker
2005-11-09, 08:57
1 Skitmusiken, alla på gymmet är så "hårda" så de måååste lyssna till extreeem hårdrock, eller mer skammel, som saknar allt vad musik heter, och som dessutom bara slutar helt abrubt och någon skriker "I wanna shoot my self in the head!!!" i 1 min....

2. Folk som jobbar stenhårt för att få upp vikterna, inte för träningens skull, men för att kunna kasta dem mot golvet med absolut maximal kraft för att generera så mycket levande som möjligt. Dessutom tenderar de att släppa tex hissen mellan varje repps!?!

3. Folk som börjar träna,sväller upp 10 kg muskler utan fett på 2 mån, försvinner 2 mån, för att ses ett sista pass 10 kg mindre , stirrandes i väggen... Dessutom ser de extreeemt självgoda ut under "svällperioden"...(ni vet vad jag menar)...