handdator

Visa fullständig version : Angående låst tråd i medlemsbilder


Pudzianovski
2005-10-31, 22:52
Varför måste man visa upp sig utan kläder?

Trodde detta var ett träningsforum och när då en som uppenbarligen lyckats med bedriften att gå ner i vikt och vill visa några bilder för att visa att han är stolt och ge inspiration till andra så låser Allan (tror jag det var) tråden pga att han har kläder på sig.

Bilderna i sig var inte speciellt bra men de var inte jättedåliga.

All träning går inte ut på att göra musklera synbart större.

Bara undrar :confused:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=54688

Dumleman
2005-10-31, 23:01
Någonstans måste de ju för feun dra en gräns eller är det ok att fota sig i heltäckande skoteroverall med hjälm? :) Syns ju på ansiktet men det hade gett så otroligt mycket mer om resten hade synts också imho.

Pudzianovski
2005-10-31, 23:03
Jo, visst. Han kanske kunde flyttat tråden till allmänt då?

H.Emanuel
2005-11-01, 00:09
Kollade tråden. Fattade ingenting av de bilderna

Löjtnant Blank
2005-11-01, 00:16
Jag är helt på Allans sida. De där bilderna var löjligt intetsägande. Ta en titt här:

http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=14738

Kebab-Arne
2005-11-01, 00:16
Gillar fortfarande tråden i medlemsbilder där Allan la upp en otydlig bild på Helen@s upppumbade överarm. Leva som man lär var det ja... Även om det var ett tag sen den tråden startades men diskussionen om vilka bilder som skulle finnas i medlemsbilder fanns redan då.

Och ja, jag tycker man ska få ha otydliga bilder och bilder med kläder på i medlemsbilder. Semesterbilderna från Kanarieöarna får gärna för min del läggas upp i medlemsbilder med.

mini
2005-11-01, 00:23
Kollade tråden. Fattade ingenting av de bilderna
Äsch, det finns inget att "fatta". Killen var tjock och reste på körresa. Sedan blev han smal och fick tjejer. Färdigt!

Kaboffastar
2005-11-01, 00:31
Äsch, det finns inget att "fatta". Killen var tjock och reste på körresa. Sedan blev han smal och fick tjejer. Färdigt!


hahaha :D true true

chidde
2005-11-01, 00:37
okej, då var det alltså inte bara jag som inte fattade nåt
tänkte faktiskt skriva i den tråden, men höll igen för att inte upplevas som "gnällig"

det här é ju ändå ett träningsrelaterat forum, och killen lägger upp bilder där han gör konstiga miner och står med en tjej? *screwy*

visst, han kanske hade gått ner i vikt.. och han lyckades på nåt sätt visa det på det sämsta sättet

mini gjorde en bra sammanfattning, frågan é om det ens é hans tjej :naughty:

H.Emanuel
2005-11-01, 06:41
Äsch, det finns inget att "fatta". Killen var tjock och reste på körresa. Sedan blev han smal och fick tjejer. Färdigt!
Först hade han väl killar?

Action
2005-11-01, 06:53
hm.. man ser ju tydligt att han gjort framsteg. Ansiktet hör ju även det till kroppen så jag anser att de är helt ok att visa framsteg även på det sättet.

Semesterbilder etc är också jäkligt kul att titta på. Kanske dags att dela upp och skapa fler ämnen.

Poseringsbilder för bedömning
Övriga medlemsbilder.

Jet
2005-11-01, 08:30
Eller varför inte en avdelning för vardagsbilder, så kan man fota ända från första toalettbesöket till sista.

skaparn
2005-11-01, 09:07
Eller varför inte en avdelning för vardagsbilder, så kan man fota ända från första toalettbesöket till sista.

Dina böner är hörda

medlemsbilden (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1087393&postcount=109)

Jet
2005-11-01, 09:21
Dina böner är hörda

medlemsbilden (http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1087393&postcount=109)

Den idolbilden har jag haft länge på väggen, vad jag saknar är en heldagsredogörelse av någon, när de blandar protte, bråkar med ungarna, tankar bilen etc.... Gärna i linne också, samt lite diskret leende in i kameran

skaparn
2005-11-01, 09:24
Den idolbilden har jag haft länge på väggen, vad jag saknar är en heldagsredogörelse av någon, när de blandar protte, bråkar med ungarna, tankar bilen etc.... Gärna i linne också, samt lite diskret leende in i kameran

Sant! Det råder en stor brist på ointressant information på internet idag som jag tycker vi ska ta vårt ansvar och tillhandahålla.

Jet
2005-11-01, 09:30
Sant! Det råder en stor brist på ointressant information på internet idag som jag tycker vi ska ta vårt ansvar och tillhandahålla.

Ska bara komma i form, sen ska kameran fram.