handdator

Visa fullständig version : Ursäkter att inte träna


H.Emanuel
2005-10-31, 18:42
Jag känner mig helt enkelt skittrött och kommer därför inte att gå iväg till gymet som planerat. Anses det som en bra ursäkt att inte träna?
Eller, att jag framöver måste uppsöka banken och höra mig för om bostadslån och sådana saker som tar på krafterna, eller anser ni att det ska man väl för f-n hinna med utöver att träna?

Fultjack
2005-10-31, 18:44
vila om du är trött

Genesis
2005-10-31, 18:45
När jag känner mig mentalt trött så åker jag till gymmet i alla fall, väl där piggnar jag alltid till. Kanske är att man kommer ut i friska luften en sväng innan, vad vet jag. :)

GymTT
2005-10-31, 18:46
Jag känner mig helt enkelt skittrött och kommer därför inte att gå iväg till gymet som planerat. Anses det som en bra ursäkt att inte träna?
Eller, att jag framöver måste uppsöka banken och höra mig för om bostadslån och sådana saker som tar på krafterna, eller anser ni att det ska man väl för f-n hinna med utöver att träna?



Jo det där med tröttheten, åk till gymmet och kör lite mindre då? Typ mage?

AFanatic
2005-10-31, 18:49
När jag absolut inte vill träna, seg och trött, ja det är då det går som bäst oftast. Inga ursäkter.

H.Emanuel
2005-10-31, 18:49
Jo det där med tröttheten, åk till gymmet och kör lite mindre då? Typ mage?
Körde mage rätt hårt igår, faktum är att jag har träningsvärk i magmusklerna, Och det hör inte till vanligheterna. Det var planerat ett axlar-tricepspass ikväll egentligen

mini_Arnold
2005-10-31, 18:54
Jo det där med tröttheten, åk till gymmet och kör lite mindre då? Typ mage?
Eller biceps? :D

Tycker inte du ska till gymmet o köra nånting. Stanna hemma o vila och med gott samvete! Ät bra och väx under din vila! :thumbup:

Fatalist
2005-10-31, 19:01
Ähh, ät en daimtårta + drick en massa kaffe sen drar du och tränar nåt du känner för :thumbup:


biceps

mela
2005-10-31, 19:02
Vafan.. Vill du inte träna så träna inte...

H.Emanuel
2005-10-31, 19:04
Vafan.. Vill du inte träna så träna inte...
Haha. Som om du levde efter den devisen, Miss

Kebab-Arne
2005-10-31, 19:11
Tänk på att det är jättemycket folk, massa discobyggare kommer vara där, lokala fotbollslaget ska träna juckböj och biceps i smyg, äckelmannen är där mm.

sunkan
2005-10-31, 19:14
om man måste starta en tråd för att fråga om man ska träna eller inte så känns det som att motivationen är så låg så att iafjag skulle skita i det.

Lasse Kongo
2005-10-31, 19:19
Shit..

Klarar man inte av att gå till banken OCH träna ja då är det fan illa.

Vafan är det för jobbigt med att gå till banken??? visst jobbigt för skallen kanske, men du tränar väl med kroppen? din kropp behöver motion även när du är trött i skallen, det är då den behöver det som mest tom.

Fan så lata alla är, komma med ursäkter hit och dit, stora mål man når då liksom :thumbup:

Knip nu och gå och träna istället, du blir ju nöjd efteråt eller hur? hur nöjd blir man av att sitta hemma och runka?

lauria
2005-10-31, 19:30
Om ja e psykiskt trött så brukar ja träna. Men fysikst trött så aldrig, för då kan ja inte prestera något alls.

H.Emanuel
2005-10-31, 19:31
Tänk på att det är jättemycket folk, massa discobyggare kommer vara där, lokala fotbollslaget ska träna juckböj och biceps i smyg, äckelmannen är där mm.
Det är aldrig mycket folk där kvällstider. En och annan man känner igen numera, ibland ingen alls. Det är ett guldgym på så vis, ingen väntan nånstans

H.Emanuel
2005-10-31, 19:36
Shit..

Klarar man inte av att gå till banken OCH träna ja då är det fan illa.

Vafan är det för jobbigt med att gå till banken??? visst jobbigt för skallen kanske, men du tränar väl med kroppen? din kropp behöver motion även när du är trött i skallen, det är då den behöver det som mest tom.

Fan så lata alla är, komma med ursäkter hit och dit, stora mål man når då liksom :thumbup:

Knip nu och gå och träna istället, du blir ju nöjd efteråt eller hur? hur nöjd blir man av att sitta hemma och runka?
Hehe. Klart att det är jobbigt att gå till en bankjävel med mössan i hand och böjd nacke och få höra om man duger eller ej. Ikväll har jag spanat runt bland olika mäklare på nätet. Bara en sån sak. Otroligt att jag ens kan skriva här samma kväll. Menar du att jag skulle rusa iväg nu och träna DESSUTOM? Du är inte klok, människa.

H.Emanuel
2005-10-31, 19:37
om man måste starta en tråd för att fråga om man ska träna eller inte så känns det som att motivationen är så låg så att iafjag skulle skita i det.
Om jag ens orkade skulle jag kolla i "arkiven" efter alla briljanta och äppelkäcka trådar du skapat, men det får vara

sunkan
2005-10-31, 19:40
Om jag ens orkade skulle jag kolla i "arkiven" efter alla briljanta och äppelkäcka trådar du skapat, men det får vara

nu ska du inte ta det här så illa. Jo men kolla i min första trådar du, rätt rolig läsning faktiskt, kan bjuda på det

Lasse Kongo
2005-10-31, 19:46
Hehe. Klart att det är jobbigt att gå till en bankjävel med mössan i hand och böjd nacke och få höra om man duger eller ej. Ikväll har jag spanat runt bland olika mäklare på nätet. Bara en sån sak. Otroligt att jag ens kan skriva här samma kväll. Menar du att jag skulle rusa iväg nu och träna DESSUTOM? Du är inte klok, människa.

hehe nej jag är inte klok, och jut därför växer mina muskler heeela tiden ;)

Nu vill jag att du i fortsättningen tar dig i kragen och går till gymet varje gång du har ett pass på schemat :whipped:

H.Emanuel
2005-10-31, 19:48
Faktiskt ordentligt skönt att sitta härhemma och känna det missade passet vina iskallt genom lägenheten...

scythe
2005-10-31, 19:50
sei att du har hont i rykken

Baha
2005-10-31, 19:57
Låter som du behöver en skön tankerensande vila kroppen lång promenad,

¨
fuck gymmet, går jämt skit om man inte känner för det

H.Emanuel
2005-10-31, 19:58
Men i morrn då jävlar. Hur gör ni? Låt oss säga att ni missar ett planerat exempelvis bröst-biceps-pass, kör ni då det följande dag istället?
haha, idiotiska frågor säkert. Men jag vill helst köra ett benpass imorron, är rädd att falla ur strukturen fullständigt

reinholdsson
2005-10-31, 20:36
Men i morrn då jävlar. Hur gör ni? Låt oss säga att ni missar ett planerat exempelvis bröst-biceps-pass, kör ni då det följande dag istället?
haha, idiotiska frågor säkert. Men jag vill helst köra ett benpass imorron, är rädd att falla ur strukturen fullständigt

Om jag skulle missa ett pass är det just det, missat.

Då kör jag på som vanligt, och flyttar inte om något för det.

Ryska_raketen
2005-10-31, 20:37
finns inga!

rQx
2005-10-31, 20:39
Vafan.. Vill du inte träna så träna inte...
Precis, vad jag tänkte skriva ;)

H.Emanuel
2005-10-31, 20:39
Om jag skulle missa ett pass är det just det, missat.

Då kör jag på som vanligt, och flyttar inte om något för det.
Tack, då gör jag också så.

raZmus
2005-10-31, 20:42
Du känner på dig själv om det är en ursäkt eller inte. Märker du det minsta att det kan vara en ursäkt, så gå och träna ändå. :)

Frazze
2005-10-31, 20:45
Jag undrar bara vem du ursäktar dig för? Dig själv? Bättre ett bra pass än två skitpass pga bristande motivation.

Piranha
2005-10-31, 21:11
Bra ursäkter:
Lårbensbrott ( för benpass )
Akut diarré
Ebola
Ev bortgång.


Mindre bra ursäkter.
Jag känner mig lite yrslig
Jag har lovat tjejen att gå på bio
Har inte tid.


Värdelösa ursäkter.
Hittar inte dragremmarna
Bilen startar inte
Jag vill inte bli för stor.

Dissector
2005-10-31, 23:09
Jag känner mig helt enkelt skittrött och kommer därför inte att gå iväg till gymet som planerat. Anses det som en bra ursäkt att inte träna?
Eller, att jag framöver måste uppsöka banken och höra mig för om bostadslån och sådana saker som tar på krafterna, eller anser ni att det ska man väl för f-n hinna med utöver att träna?

känner jag mig FÖR trött en dag tränar jag nästa, garanterat bättre pass :P Behöver inga större viktiga anledningar, känner jag att jag ska träna så gör jag det, känner jag mig inte på humör så skiter jag i det. Däremot brukar trötthet inte hindra mig sålänge det inte är ordentlig tröttnad. då försöker jag göra något för att pigga upp mig istället.

aliquis
2005-10-31, 23:10
äsch skit i o träna om du inte känner för det.

Löjtnant Blank
2005-11-01, 00:31
1. Knapra tre-fyra koffeintabletter.
2. Dra igång Pumping Iron och valfritt Ass Parade-avsnitt samtidigt.
3. Titta tills du känner dig tillräckligt motiverad och testomaxad.
4. Packa träningsväskan.

Diana
2005-11-01, 08:11
Beror på HUR trött jag är.. :)
ibland tror man sej ju va slöare än man är och de kan hjälpa att trycka ett par koffeintabletter bara :thumbup:
men känner man sej helt slut och inte alls på träningshumör brukar dom passen ändå gå åt helvete och bli tråkiga för mej :whipped:
finns ju nog med saker i livet man MÅSTE göra fast man inte känner för,
varför göra träningen till ännu en..? *popcorn*

Tricklev
2005-11-01, 08:17
Träna inte om du inte känner för det, Muskler är inte så viktigt.