handdator

Visa fullständig version : Någon som jobbar som vakt på någon av Sthlms utekrogar? Stureplan?


GymTT
2005-10-31, 12:51
Undrar bara.
Lite frågor om yrket.

MVH

MacLeod
2005-10-31, 12:53
Det är samma yrke vid stureplan som i förorten.

GymTT
2005-10-31, 12:54
Det är samma yrke vid stureplan som i förorten.


.................Frågan står kvar

MacLeod
2005-10-31, 12:59
Jag kan besvara frågan. Du ska ha bricka.

GymTT
2005-10-31, 13:00
Jag kan besvara frågan. Du ska ha bricka.


Ska ha bricka?
Vilka här jobbat som vakt på någon av Stureplans uteställen....

HookersUnited
2005-10-31, 13:03
Ska ha bricka?
Vilka här jobbat som vakt på någon av Stureplans uteställen....
Exakt vad är det du vill veta?

GymTT
2005-10-31, 13:10
Exakt vad är det du vill veta?


Tiderna man jobbar, lön, hot, kontakt med polisen, ja allt

Bonnie
2005-10-31, 13:11
Ring och fråga den personen som är ansvarig för säkerheten på det stället du vill jobba på?

Tiderna man jobbar, lön, hot, kontakt med polisen, ja allt

Jay-Z
2005-10-31, 13:13
Tiderna man jobbar, lön, hot, kontakt med polisen, ja allt

Samma tider som krogen har öppet + några timmar innan öppning och stängning. Lön får man. Hot får man. Kontakt med polisen är oundvikligt, se föregående.

Tror inte så många under 20 står i dörren på mer, för att använda ett kraftuttryck, 'respektabla' ställen.

Diana
2005-10-31, 13:19
Min storebroder jobbade som det förrut i nåra år inne i sthlms stad, och just hoten va skälet till att han slutade :whipped:

H.Emanuel
2005-10-31, 13:20
Du har fått svar på frågan. Ingen här står i dessa dörrar du menar. Det är ett tufft jobb tror jag, man måste prata också, och jobba sent.

jwzrd
2005-10-31, 13:36
Annars verkar GymTT ha precis det som krävs för att stå i dörren på stureplan.

GymTT
2005-10-31, 13:37
Annars verkar GymTT ha precis det som krävs för att stå i dörren på stureplan.


Ska du larva dig nu igen? Svara på frågan istället om du har något att komma med.

Piranha
2005-10-31, 13:43