handdator

Visa fullständig version : Fotbollstråden


prime^
2005-10-31, 02:45
VIlle inte ta över den andra tråden för mkt
va tyckes om Torres i Athletico Madrid? eller här kanske inte finns många fotbollsfantaster? trots d verkar finnas några =)

mangemani
2005-10-31, 04:09
dagens fotboll ger jag inte så mycket för.
men lag uppställningarna alla lagen hade runt 1990-1997,hua hua,vilka lag,vilka ligor,vilka VM det var!

Focus
2005-10-31, 08:38
dagens fotboll ger jag inte så mycket för.
men lag uppställningarna alla lagen hade runt 1990-1997,hua hua,vilka lag,vilka ligor,vilka VM det var!

*bs*

Zpliff
2005-10-31, 09:15
VM 86, då snackar vi grejer ;)

daja
2005-10-31, 10:24
VM 2006, då snackar vi grejer.
Kommer bli hur stort som helst!

egge
2005-10-31, 10:47
Någon här som ska pallra sig ner till Tyskland nästa sommar?
Jag ska ner med en kompis. Närmare hemmaplan kommer vi väl aldrig. Dock vetefan hur man skaffar biljetter. Slutar väl med att vi ser alla matcher på TV på nån jävla bar men men, bättre än o sitta hemma framför TV:n. :D

daja
2005-10-31, 11:28
Någon här som ska pallra sig ner till Tyskland nästa sommar?
Jag ska ner med en kompis. Närmare hemmaplan kommer vi väl aldrig. Dock vetefan hur man skaffar biljetter. Slutar väl med att vi ser alla matcher på TV på nån jävla bar men men, bättre än o sitta hemma framför TV:n. :D
tror man kan anmäla sig på http://www.fifa.com
efter lottningen av grupperna den 12:e dec lottas biljetterna ut till de som anmält sitt intresse. jag var med på lottningen till EM i Portugal men fick inga plåtar, det fick däremot min polare jag tror inte att det är helt omöjligt och rekommenderar att du testar.

mangemani
2005-10-31, 13:07
*bs*

ehm,jo,det är så jag tycker

prime^
2005-10-31, 13:52
Någon här som ska pallra sig ner till Tyskland nästa sommar?
Jag ska ner med en kompis. Närmare hemmaplan kommer vi väl aldrig. Dock vetefan hur man skaffar biljetter. Slutar väl med att vi ser alla matcher på TV på nån jävla bar men men, bättre än o sitta hemma framför TV:n. :D
Jag ska antagligen, fast ska först se va priserna blir på StandByTeam-biljetterna.. Ska nog ner även ifall priserna e för höga, känns som d e nått man måste uppleva

6-Pack
2005-10-31, 13:58
VM 86, då snackar vi grejer ;)


VM 57, då snackar vi INGENTING

egge
2005-10-31, 14:08
Jag ska antagligen, fast ska först se va priserna blir på StandByTeam-biljetterna

Vad är de för biljetter??
Kollade på fifa länken (tack för den :thumbup: ), finalbljetter på långsidorna kostar 600 euro. Är de värt det?? Vetefasiken om inte svaret är JA! Dilemma, dilemma....inte lite pengar för student ju :(

prime^
2005-10-31, 14:11
Vad är de för biljetter??
Kollade på fifa länken (tack för den :thumbup: ), finalbljetter på långsidorna kostar 600 euro. Är de värt det?? Vetefasiken om inte svaret är JA! Dilemma, dilemma....inte lite pengar för student ju :(
d e så man köper t.ex. biljetter för sverige så följer du dom i alla deras matcher tills dom åker ut.. vet dock inte exakt ifall d gäller ända till finalen om laget går så långt :)

Rocco
2005-10-31, 14:33
tror man kan anmäla sig på http://www.fifa.com
efter lottningen av grupperna den 12:e dec lottas biljetterna ut till de som anmält sitt intresse. jag var med på lottningen till EM i Portugal men fick inga plåtar, det fick däremot min polare jag tror inte att det är helt omöjligt och rekommenderar att du testar.

Jag sökte via Svenska Fotbollsförbundet till EM 2004 och det var inga problem alls. Samtliga av mina polare fick även dom biljetter till alla matcher. Dock har jag hört att det lär bli svårare inför VM nu eftersom SvFF inte har blivit tilldelade lika många biljetter per match. Tydligen så jobbar dom på det...

Men, men... Ska göra allt jag kan för att få se VM på plats, det kan ju vara sista gången på väldigt länge man får denna möjlighet.

egge
2005-10-31, 14:33
d e så man köper t.ex. biljetter för sverige så följer du dom i alla deras matcher tills dom åker ut.. vet dock inte exakt ifall d gäller ända till finalen om laget går så långt :)

Låter som en bra ide med sådana biljetter. När kommer priserna?? Kostar dessa biljetter mer för lag som "förväntas" gå längre i turneringen??
Tänk Sverige vs. Brasilien i VM-final LIVE i münchen...ska gå och drömma lite om det nu :sleep:

Rocco
2005-10-31, 14:35
Låter som en bra ide med sådana biljetter. När kommer priserna?? Kostar dessa biljetter mer för lag som "förväntas" gå längre i turneringen??
Tänk Sverige vs. Brasilien i VM-final LIVE i münchen...ska gå och drömma lite om det nu :sleep:

Ja, det lär ju aldrig bli verklighet eftersom finalen spelas i Berlin ;)

egge
2005-10-31, 17:08
Ja, det lär ju aldrig bli verklighet eftersom finalen spelas i Berlin ;)

Fan...annars hade jag rätt :D

Jense
2005-10-31, 17:28
Någon här som ska pallra sig ner till Tyskland nästa sommar?
Jag ska ner med en kompis. Närmare hemmaplan kommer vi väl aldrig. Dock vetefan hur man skaffar biljetter. Slutar väl med att vi ser alla matcher på TV på nån jävla bar men men, bättre än o sitta hemma framför TV:n. :D


GIVET ska jag ner dit, jag farsan och brossan är alla fotbollsfanatiker. vill se tyskland mot england faktiskt, fyfan vilket tryck det måste va på läktaren då.

egge
2005-10-31, 18:11
GIVET ska jag ner dit, jag farsan och brossan är alla fotbollsfanatiker. vill se tyskland mot england faktiskt, fyfan vilket tryck det måste va på läktaren då.

Hehe...tyskland mot england, glöm inte hjälmen för stolar kommer flyga :thumbup:
Jag har fått någon konstig känsla att england kommer att gå långt denna gången. *screwy*

hammer95
2005-10-31, 19:09
Någon här som ska pallra sig ner till Tyskland nästa sommar?
Jag ska ner med en kompis. Närmare hemmaplan kommer vi väl aldrig. Dock vetefan hur man skaffar biljetter. Slutar väl med att vi ser alla matcher på TV på nån jävla bar men men, bättre än o sitta hemma framför TV:n. :D

Jag ska köra ner, men det är biljetterna som saknas just nu...

hammer95
2005-10-31, 19:12
GIVET ska jag ner dit, jag farsan och brossan är alla fotbollsfanatiker. vill se tyskland mot england faktiskt, fyfan vilket tryck det måste va på läktaren då.
Drömmatchen!! Fast Sveriges matcher skulle inte sitta så illa det...

emmphiil
2005-11-13, 08:56
Själv har man redan biljetter... nu är det bara allt annat som måste fixas...

internazionale83
2005-11-13, 09:01
vm 94 i usa va något speciellt tycker ja
brasilien -holland var kanon

egge
2005-11-13, 11:22
Själv har man redan biljetter... nu är det bara allt annat som måste fixas...

Vad har du för biljetter och vad gav du för dom??

emmphiil
2005-11-14, 08:19
Vad har du för biljetter och vad gav du för dom??

TST-6... pungade ut 6500 för dom...

mmartin
2005-11-14, 08:43
turkiet- england e nog oxå hyffsat tryck ;)


Annars så visst torres är en av de stora man vill se i ett stort lag nu! likadant med joaqin...

personligen e jag frälst i Christiano Ronaldo... 19 år och dribblar i princip ifrån vem som helst om han e på humör, och äntligen lärt sig effiktivitet med bra inlägg... kan bli hur stor som helst o är REDAN en stor stjärn spelare..

AngelLove
2005-11-14, 09:46
personligen e jag frälst i Christiano Ronaldo... 19 år och dribblar i princip ifrån vem som helst om han e på humör, och äntligen lärt sig effiktivitet med bra inlägg... kan bli hur stor som helst o är REDAN en stor stjärn spelare..
Ronnie blir bättre och bättre men fortfarande så överarbetar han sakerna. Hade han lärt sig att släppa på överlapp mer så... *yummie*

Roo är ju en annan som är grym. Var tveksam när vi köpte honom men ojojoj va glad man är nu att det var vi som fick honom.

manko
2005-11-14, 15:39
TST-6... pungade ut 6500 för dom...

Vad får se då? En match eller alla sveriges matcher? Är jävligt sugen att åka till tyskland och kolla vm :)

emmphiil
2005-11-15, 10:28
Vad får se då? En match eller alla sveriges matcher? Är jävligt sugen att åka till tyskland och kolla vm :)

Då får jag se alla Sveriges matcher fram till Semifinal... OM Sverige åker ur får man följa laget som slog ut dom.. så kommer att se en semifinal i vilket fall som helst... :)

mmartin
2005-11-15, 12:36
UOTE=AngelLove]Ronnie blir bättre och bättre men fortfarande så överarbetar han sakerna. Hade han lärt sig att släppa på överlapp mer så... *yummie*

Roo är ju en annan som är grym. Var tveksam när vi köpte honom men ojojoj va glad man är nu att det var vi som fick honom.[/QUOTE]

håller med helt och hållet, dock är det aningens tragiskt för united supportrar att hela deras offensiv hänger på två unga 19 åringar! det håller ju liksom inte... nistelrooy i all ära men han skapar ingenting, han behöver bli serverad... Så ballack som det pratas flitigt om, hade suttit fint som köp i januari! läste nyss att vieira även kommenterat att han trots en nylig flytt kan tänka sig att ta o axla keane`s plats... intressant!!

egge
2005-11-19, 11:58
Då får jag se alla Sveriges matcher fram till Semifinal... OM Sverige åker ur får man följa laget som slog ut dom.. så kommer att se en semifinal i vilket fall som helst... :)

Var köpte du dina biljetter? Finns det några kvar? Har bestämt med en kompis att vi ska ner dit i sommar. :D :D :D

emmphiil
2005-11-19, 12:08
Var köpte du dina biljetter? Finns det några kvar? Har bestämt med en kompis att vi ska ner dit i sommar. :D :D :D
Köpte mina på fifa.com ... kolla där... men jag tror att dom har slutat sälja till Sverige tyvärr.. Annars kan du ju lägga in en intresseanmälan på SvFF där säljs blijetter efter att lottningen varit...

VM kommer förhoppningsvis bli som den dröm jag drömt mången natt :)