handdator

Visa fullständig version : Deltagym


GymTT
2005-10-30, 19:45
Visst får alla köra gratis första gången?
Kommer mkt kollo folk köra i veckan?
Tänkte köra där tisdag eventuellt.

MVH :)




/ TT

Ryska_raketen
2005-10-30, 19:46
Visst får alla köra gratis första gången?
Kommer mkt kollo folk köra i veckan?
Tänkte köra där tisdag eventuellt.

MVH :)




/ TT


armar eller?

Zozza
2005-10-30, 19:48
armar eller?

BEN

HARDCORE WORKOUT AND KVARG MO'FO

Helen@
2005-10-30, 19:48
Tänkte köra där tisdag eventuellt.

MVH :)




/ TT

Det är stängt på tisdagar :devil:

Allan
2005-10-30, 19:49
Nu är jag kanske inte rätte mannen att säga det här, men tro inte att Delta är ett ställe där man jublar över att det drösar in en massa discotränande kidz. Det är det inte. Det är inte heller ett ställe där man stämmer träff med sina Kolopolare. Bara så du vet.

allan

Helen@
2005-10-30, 19:51
Nu är jag kanske inte rätte mannen att säga det här, men tro inte att Delta är ett ställe där man jublar över att det drösar in en massa discotränande kidz. Det är det inte. Det är inte heller ett ställe där man stämmer träff med sina Kolopolare. Bara så du vet.

allan

allan-i-Dalen well spoken :thumbup:

Peter-N1
2005-10-30, 19:53
Nej, för Delta är för tuffa vältränade personer. SÅ DET SÅ!

Fartman
2005-10-30, 19:57
wow, det där delta gym verkar vara ett skithäftigt ställe!

Helen@
2005-10-30, 20:00
Nej, för Delta är för tuffa vältränade personer. SÅ DET SÅ!

Exakt! Don't You ever forget that :devil:

Yankeee
2005-10-30, 20:01
Delta är skithäftigt, det var nästan så att jag skämdes lite när jag var där. Jag var minst trots att det var 50% tjejer där. Helt sjukt var det, synd att man inte uppfyller kraven för att få träna där.

Ironbabe
2005-10-30, 20:04
Nu är jag kanske inte rätte mannen att säga det här, men tro inte att Delta är ett ställe där man jublar över att det drösar in en massa discotränande kidz. Det är det inte. Det är inte heller ett ställe där man stämmer träff med sina Kolopolare. Bara så du vet.

allan
Delta har förändrats en del sen du varit där sist verkar det som.. :cool:

Det dräller av kollofolk och discotränande kidz där nu! De "gamla" gardet finns dock kvar och "förstör" den harmoniska stämningen HAHAHAHAHAHAHA!!

Allan
2005-10-30, 20:07
Delta har förändrats en del sen du varit där sist verkar det som.. :cool:


På ett par veckor?
:MrT:

allan

Peter-N1
2005-10-30, 20:12
Delta är skithäftigt, det var nästan så att jag skämdes lite när jag var där. Jag var minst trots att det var 50% tjejer där. Helt sjukt var det, synd att man inte uppfyller kraven för att få träna där.

Jag har glömt bort alla krav. Vad var de?

Man ska minst kunna bänka 3 st discokidz, håna alla som inte tränar som en själv och stava fel på sitt namn på medlemsansökan.

Var det något mer? (Helen@ :confused: )

Pudzianovski
2005-10-30, 20:13
Jag har glömt bort alla krav. Vad var de?

Man ska minst kunna bänka 3 st discokidz, håna alla som inte tränar som en själv och stava fel på sitt namn på medlemsansökan.

Var det något mer? (Helen@ :confused: )

:D

Helen@
2005-10-30, 20:14
Jag har glömt bort alla krav. Vad var de?

Man ska minst kunna bänka 3 st discokidz, håna alla som inte tränar som en själv och stava fel på sitt namn på medlemsansökan.

Var det något mer? (Helen@ :confused: )

...ha ha....fördomsfull liten

Zozza
2005-10-30, 20:16
Jag har glömt bort alla krav. Vad var de?

Man ska minst kunna bänka 3 st discokidz, håna alla som inte tränar som en själv och stava fel på sitt namn på medlemsansökan.

Var det något mer? (Helen@ :confused: )

Klockren. :thumbup: :laugh:

Yankeee
2005-10-30, 20:21
Jag har glömt bort alla krav. Vad var de?

Man ska minst kunna bänka 3 st discokidz, håna alla som inte tränar som en själv och stava fel på sitt namn på medlemsansökan.


Haha, underbart, helt underbart :D

Allan
2005-10-30, 20:54
Jag har glömt bort alla krav. Vad var de?

Man ska minst kunna bänka 3 st discokidz, håna alla som inte tränar som en själv och stava fel på sitt namn på medlemsansökan.

Var det något mer? (Helen@ :confused: )

Var inte det där kraven för att bli intagen på Polishögskolan?

allan

sunkan
2005-10-30, 20:56
Var inte det där kraven för att bli intagen på Polishögskolan?

allan
touchè

Yankeee
2005-10-30, 20:58
touchè

Nja, en usel kommentar utan relevans, ur underläge dessutom. Ser mest patetiskt ut.

Beast
2005-10-30, 21:02
Såna Gym måste finnas kvar. Vad är det ni hänger upp er på vad Allan skrev?

Peter-N1: Jo för byggare är ju tröga, inte för att du skulle veta det....

Yankeee
2005-10-30, 21:13
Vad är det ni hänger upp er på vad Allan skrev?


Men plz. Försöka framställa delta som något jävla hc-gym med enbart "rätt" personer = :laugh:

Cilia
2005-10-30, 21:14
Jag kan mycket väl förstå vad Helen@ och Allan är ute efter.
Det gäller ju inte bara gym utan många andra situationer och platser.
Man vill behålla den stämning och atmosfär som finns.

Beast
2005-10-30, 21:16
Men plz. Försöka framställa delta som något jävla hc-gym med enbart "rätt" personer = :laugh:

Jag vet inte vad det är för typ av gym men jag fattade det som att det var ett rent byggargym? Varför ska det då inte få vara det? Likaså med styrkegym o.s.v

Yankeee
2005-10-30, 21:19
Jag vet inte vad det är för typ av gym men jag fattade det som att det var ett rent byggargym? Varför ska det då inte få vara det? Likaså med styrkegym o.s.v

Det är som vilket gym som helst. Och det är ingen som säger att det inte får vara ett "byggargym" om nu någon tycker att det är det. Det som är så otroligt larvigt att ju hela grejen runt det. Som att vissa tydligen inte är välkomna osv.

Pez
2005-10-30, 21:21
Visst får alla köra gratis första gången?
Kommer mkt kollo folk köra i veckan?
Tänkte köra där tisdag eventuellt.

MVH :)




/ TT
Säg till att det är din första gång där så får du med all sannolikhet träna gratis, om inte annat så får du erlägga den facila avgiften 70:-. Ett veritabelt rån med andra ord.

Vad Allan troligtvis försöker få fram är att kommer man ner med normalt gymvett och en avslappnad attityd så är det absolut ingen som kollar snett på en, alla är välkomna. Men kör man med "jag tränar med mina 3 polare på ett badhusgym, vi är grymmast och har asfräscha badtofflor/tighta linnen på oss när vi ligger och juckar fram 16 set bänkpress var utan att släppa bänken åt nån annan" så hjälps det inte att man ser ut som hulken - då kommer folk gnissla tänder. Sen är det många som faktiskt är där för att träna, som är mitt uppe i tävlingssatsningar och tar sin träning väldigt seriöst.. då kan det bli en del sura miner om ett gäng sitter och tar upp plats i gymmet bara för att snacka skit. Sköt det uteslutande sociala i cafeet på övervåningen och träna på gymmet är mitt tips. Därav inte sagt att det inte går att vara social nere i gymmet, men folk du inte känner lär inte vara så pratsamma eller intresserade av att vara objekt i ditt personliga tittskåp. :thumbup:

Krokodil
2005-10-30, 21:23
Säg till att det är din första gång där så får du med all sannolikhet träna gratis, om inte annat så får du erlägga den facila avgiften 70:-. Ett veritabelt rån med andra ord.

Vad Allan troligtvis försöker få fram är att kommer man ner med normalt gymvett och en avslappnad attityd så är det absolut ingen som kollar snett på en, alla är välkomna. Men kör man med "jag tränar med mina 3 polare på ett badhusgym, vi är grymmast och har asfräscha badtofflor/tighta linnen på oss när vi ligger och juckar fram 16 set bänkpress var utan att släppa bänken åt nån annan" så hjälps det inte att man ser ut som hulken - då kommer folk gnissla tänder. Sen är det många som faktiskt är där för att träna, som är mitt uppe i tävlingssatsningar och tar sin träning väldigt seriöst.. då kan det bli en del sura miner om ett gäng sitter och tar upp plats i gymmet bara för att snacka skit. Sköt det uteslutande sociala i cafeet på övervåningen och träna på gymmet är mitt tips. Därav inte sagt att det inte går att vara social nere i gymmet, men folk du inte känner lär inte vara så pratsamma eller intresserade av att vara objekt i ditt personliga tittskåp. :thumbup:De där reglerna gäller väl på alla gym tycker jag!

Yankeee
2005-10-30, 21:24
Nu kom du lämpligt och styrde upp pez ;)

mini
2005-10-30, 21:24
Grrrawl... De kommer käka dig levande TT!

Goddaniel
2005-10-30, 21:26
Det är som vilket gym som helst. Och det är ingen som säger att det inte får vara ett "byggargym" om nu någon tycker att det är det. Det som är så otroligt larvigt att ju hela grejen runt det. Som att vissa tydligen inte är välkomna osv.

:thumbup:

TT: Jag kommer vara där hela veckan tror jag, säg en tid om du känner för! :)

Pez
2005-10-30, 21:39
Grrrawl... De kommer käka dig levande TT!
Hysch! Vi har ett gäng med proteinhungrande bottybillters som vill sätta tänderna i GymTT.. försöker invagga kraken i säkerhet bara..

PS. bli inte oroliga om dom tar fram bbq-såsen när ni stiger in..

Cilia
2005-10-30, 21:40
Grrrawl... De kommer käka dig levande TT!
inte döda honom långsamt över öppen eld med en god marinad menar du?
så besviken jag blir

Allan
2005-10-30, 21:43
Det är som vilket gym som helst.

Delta har flest tävlande byggare i Sverige. Hela inriktningen har i många år varit elit. Nu på sistone har man satsat mer på motionärerna, men chanserna för att få se årets SM-segrare är större där än på andra gym. Det gör att stämningen där är lite speciell. För att inte tala om att ägaren månar om sina tävlande - det är inget zoo.
Jag är övertygad om att alla utom Yankeee fattade det - alla är välkomna men det skadar inte att hålla sig i bakgrunden och se vad som gäller tills man är hemtam där.

allan

Pez
2005-10-30, 21:44
Nu kom du lämpligt och styrde upp pez ;)
Äh.. vad man ska ha klart för sig är att Delta troligtvis har både högre snittålder och grad av seriositet/inriktning/insnöing på sina medlemmar än ditt genomsnittliga förortsgym. Acceptansen är hög, så länge du uppför dig.

melancoolio
2005-10-30, 21:46
Jag har överlevt ett pass på det "gamla" delta och ett på det "nya" och överlevt båda gångerna! Det säger allt tycker jag :thumbup:

Jense
2005-10-30, 21:49
jo men kan man inte tärna utan att välta maskiner eller prata med någon helt okänd som ligger och bänkar kan man bli hemma och ta sin medicin

Helen@
2005-10-30, 21:56
Som att vissa tydligen inte är välkomna osv.

Lillsnorre, ta nu och kamma till Dig lite - det mesta är skoj, ironi, jävelskap etc etc etc.....naturligtvis är alla (läs: de flesta) välkomna dit. Även Du Putte :) så länge Du uppför Dig :devil:

Puss på Dig brevbärar'n :booty:

//Helena

Yankeee
2005-10-30, 21:59
Delta har flest tävlande byggare i Sverige. Hela inriktningen har i många år varit elit. Nu på sistone har man satsat mer på motionärerna, men chanserna för att få se årets SM-segrare är större där än på andra gym. Det gör att stämningen där är lite speciell. För att inte tala om att ägaren månar om sina tävlande - det är inget zoo.
Jag är övertygad om att alla utom Yankeee fattade det - alla är välkomna men det skadar inte att hålla sig i bakgrunden och se vad som gäller tills man är hemtam där.

allan

Personligen tyckte jag stämmningen var mer "ey yo jag är tuff för att jag tränar på delta med sm-ettan".

Ja oh ja, alla fattade det förutom jag, som vanligt :| Jag måste bli bättre på att tolka "jag är så sjukt macho att jag måste påpeka det i varje inlägg"-inlägg.

Angel
2005-10-30, 22:00
Hmm, var ligger detta "farliga" gym?

Yankeee
2005-10-30, 22:00
Äh.. vad man ska ha klart för sig är att Delta troligtvis har både högre snittålder och grad av seriositet/inriktning/insnöing på sina medlemmar än ditt genomsnittliga förortsgym. Acceptansen är hög, så länge du uppför dig.

Ja, men ffs. Det förstår vad jag också. Har inte sagt något annat heller ;)

Kwon
2005-10-30, 22:00
Angel, Delta ska enligt många va det bästa gymet!

Tränar du med Helen@ så blir du Grofv! :thumbup:

Krokodil
2005-10-30, 22:01
Hmm, var ligger detta "farliga" gym?I en källare på Hälsingegatan.

Mandus
2005-10-30, 22:01
Hmm, var ligger detta "farliga" gym?


Hälsingegatan, nära Odenplan.

Pez
2005-10-30, 22:03
Ja, men ffs. Det förstår vad jag också. Har inte sagt något annat heller ;)
Kanske det.. men nu använde jag mest ditt inlägg för att jag inte orkade haka fast mitt "tillägg" till mitt tidigare inlägg. Varför tror du att allt handlar om dig, när det egentligen handlar om mig? Pah! :D

Yankeee
2005-10-30, 22:04
Lillsnorre, ta nu och kamma till Dig lite - det mesta är skoj, ironi, jävelskap etc etc etc.....naturligtvis är alla (läs: de flesta) välkomna dit. Även Du Putte :) så länge Du uppför Dig :devil:

Puss på Dig brevbärar'n :booty:

//Helena

Äh, jag vet. Känner inte för att ha en utläggning om vissa saker publikt bara ;) Det är mest för att ha kul jag håller på som jag gör, en dag kanske ni alla förstår ;) De som behöver förstå, gör det redan :P

mini
2005-10-30, 22:04
Men, jag ska i ärlighetens namn erkänna att jag var ganska rädd första gången jag var där. Det berodde definitivt på delar av deras skrämmande klientel. Nu känns det bättre. Nu är det bara Helen@ jag är rädd för.

Angel
2005-10-30, 22:05
Kollade på länken Helen@ hade i sin signatur nu och kikade lite. Och det verkar vara ett fint och fräscht gym. Mest nyfiken på vart det låg (Sthlm) så nu får ni fortsätta tjaffsa om vilka det är till för.. Fast det står "här tränar eliten tillsammas med motionärer" på startsidan :) Jag hade behövt någon av föreläsingarna känner jag.

Helen@
2005-10-30, 22:06
Det är mest för att ha kul jag håller på som jag gör, en dag kanske ni alla förstår

Dito :thumbup:

Yankeee
2005-10-30, 22:06
Kanske det.. men nu använde jag mest ditt inlägg för att jag inte orkade haka fast mitt "tillägg" till mitt tidigare inlägg. Varför tror du att allt handlar om dig, när det egentligen handlar om mig? Pah! :D

Maha, du är snäll, ska inte hålla på med dig :P

Helen@
2005-10-30, 22:08
Nu är det bara Helen@ jag är rädd för.

Äsch :em: jag är bara stor i käften och inget annat - en fegis egentligen....tror f-n jag är en tangentbordsbyggerska också :D



Är faktiskt snäll


//Helena

Kwon
2005-10-30, 22:08
Kollade på länken Helen@ hade i sin signatur nu och kikade lite. Och det verkar vara ett fint och fräscht gym. Mest nyfiken på vart det låg (Sthlm) så nu får ni fortsätta tjaffsa om vilka det är till för.. Fast det står "här tränar eliten tillsammas med motionärer" på startsidan :) Jag hade behövt någon av föreläsingarna känner jag.

Är ju riktigt duktiga som tränar där, så det finns säkert någon som kan hjälpa till, Pez Tricepsmoderatorn till exempel.

Grymmaste tjejen här som tränar där är väl Helen@! Använd dessa personers tips/råd och kunskaper om du skall träna där!

Sen blir du i form på nolltid! :devil:

Angel med Pez-triccar etc...

mini
2005-10-30, 22:10
Äsch :em: jag är bara stor i käften och inget annat [/SIZE]


//Helena
Joho. Jag har nog hört skvallret om dina 40 centimeter. Lovar att inte springa åt andra hållet om jag ser dig därnere någon gång.

Angel
2005-10-30, 22:13
Är ju riktigt duktiga som tränar där, så det finns säkert någon som kan hjälpa till, Pez Tricepsmoderatorn till exempel.

Grymmaste tjejen här som tränar där är väl Helen@! Använd dessa personers tips/råd och kunskaper om du skall träna där!

Sen blir du i form på nolltid! :devil:

Angel med Pez-triccar etc...



Äsh jag bor ju i Jkpg och tränar på vad jag iallfall tror är det största fjortis/tanter/alla möjliga folk gymmet där, F&S

Jay-Z
2005-10-30, 22:14
De få gånger jag har varit på Delta har jag slagits av hur trevlig Dimman är, att en-två personer har stuckit ut avseende grovhet och att de flesta ser ut som klientelet på många andra gym.


Fast vad vet jag, jag har ju inte tränat på alla gym i världen som vissa andra, och inte sett allting och inte gjort allting både en eller två gånger. (tänkte påpeka det så här i förväg....)

Arnesson
2005-10-30, 22:14
Är inte den här tråden lite OT? :D

Lallle
2005-10-30, 22:15
Måste säga att delta låter riktigt spännande.

Larsson
2005-10-30, 22:15
Är inte den här tråden lite OT? :D

Som allt annat på allmänt då :)

Pez
2005-10-30, 22:19
Är inte den här tråden lite OT? :D
OT? Hmm.. "OTOTOT!" Njaa..snarare lite åt.. "Zoot zoot Zooooot!"-hållet.

jwzrd
2005-10-30, 22:20
OT? Hmm.. "OTOTOT!" Njaa..snarare lite åt.. "Zoot zoot Zooooot!"-hållet.

Hubba hubba... zoot zoot?

Arnesson
2005-10-30, 22:20
OT? Hmm.. "OTOTOT!" Njaa..snarare lite åt.. "Zoot zoot Zooooot!"-hållet.

Näää??

Jay-Z
2005-10-30, 22:21
Hubba hubba... zoot zoot?

a dum dum?

Pez
2005-10-30, 22:22
Näää??
Sorry.. vi röstade (se ovanstående). Tre mot en. Zoot it is.

jwzrd
2005-10-30, 22:24
a dum dum?

a nam.
Heba huba zat zat
a nam.
pahuve pahuve
pa
osv :)

Rock'nRoll
2005-10-30, 23:36
Jag hadde faktiskt tänkt och byta ut gammla Worldclass Alvik mot just Delta innom en snar framtid. Nu blir jag nästan lite rädd.

Jay-Z
2005-10-31, 07:46
Jag hadde faktiskt tänkt och byta ut gammla Worldclass Alvik mot just Delta innom en snar framtid. Nu blir jag nästan lite rädd.

Vänta några år. Man måste vara supertuff och kunna hänga med allan för att passa in. Du vet, det finns ju folk och folk. :thumbup:

MacLeod
2005-10-31, 10:28
"Im all lost in the supermarket"

GymTT
2005-10-31, 12:08
Oj vad många svar!
Gjorde tråden innan man drog på en utgång igår. och se nu :thumbup:

Nejdå Allan, jag kör på samma träningssett som du sade skulle jag vilja påstå, jag är seriös i min träning, gillar inte att prata skit på gymmet och är väldigt vänlig med att lämna från mig bänkar eller låta folk köra imellan.

Men varför har Delta stängt på tisdagar :confused:


Goddaniel: Jag säger till! Absolut, tänkte köra med ett par polare i veckan.

MVH Gustaf

Kebab-Arne
2005-10-31, 12:29
Har gymmet stängt på tisdagar skulle jag då inte börja på det gymmet. Är bara en tidsfråga innan det skulle sitta fint med träningspass på tisdagen och då är det surt. Mitt gym har lördagsstäng över sommaren, finner det alltid lika störande...

mystic[-_-]
2005-10-31, 12:30
Men varför har Delta stängt på tisdagar :confused:
MVH Gustaf

Det var ett skämmt 09-22 tror jag tiderna är

GymTT
2005-10-31, 12:34
']Det var ett skämmt 09-22 tror jag tiderna är


Okej, kul skämt, hah.

Tiderna låter bra!

Bonnie
2005-10-31, 13:52
Caramba?

a nam.
Heba huba zat zat
a nam.
pahuve pahuve
pa
osv :)

jwzrd
2005-10-31, 13:53
Caramba?

Yes :D

Trance
2005-10-31, 13:58
Accepterar man epileptiker eller homosexuella där? ;)

mini
2005-10-31, 13:59
Accepterar man epileptiker eller homosexuella där? ;)
Letar du nytt gym?

mini
2005-10-31, 14:05
Reminder to self:
http://www.bungycomedy.se/

Rock'nRoll
2005-10-31, 15:26
Vänta några år. Man måste vara supertuff och kunna hänga med allan för att passa in. Du vet, det finns ju folk och folk. :thumbup:

Fan va illa! Får nog bli friskis & svettis istället då..

Ironbabe
2005-10-31, 15:40
Accepterar man epileptiker eller homosexuella där? ;)
Jadå..Du är såå välkommen så :naughty:

T-train
2005-10-31, 18:07
o så är det skön stämning där. Sedan är utrustningen bra och fräsch. Enda jag kan sakna är en bastu inne i tjejomklädningsrummet..men annars har delta allt..jag lär mig alltid något bara av att se mig runt..finns mycket inspiration att hämta på Delta.

Trance
2005-10-31, 21:57
Oh you girls went there. It's on!

prime^
2005-10-31, 22:26
Låter som enbart dom "stora" får träna där.. Precis som man får träna upp sig non annanstans o sen när man väl tar relativt mkt får man börja där

mini
2005-10-31, 22:30
Låter som enbart dom "stora" får träna där.. Precis som man får träna upp sig non annanstans o sen när man väl tar relativt mkt får man börja där
Det är inte leg i dörren, utan måttband. Under 45 runt överarmen göre sig icke besvär.

Allan
2005-10-31, 22:30
Låter som enbart dom "stora" får träna där.. Precis som man får träna upp sig non annanstans o sen när man väl tar relativt mkt får man börja där

Naturligtvis inte. Alla är välkomna. Men läs vad Pez skrev - Delta är annorlunda. Uppför man sig som folk är man välkommen dit - ska man dit för att glo på djuren har man kommit fel. Det är superinspirerande att träna där - har man tur kan man få se de senaste trettio årens SM-dominanter under ett och samma träningspass. Plus en del Kolokändisar.

allan

Allan
2005-10-31, 22:31
Det är inte leg i dörren, utan måttband. Under 45 runt överarmen göre sig icke besvär.

Annars räcker det med att vifta med ögonfransarna och kasta med håret, eller hur?
:D

allan

prime^
2005-10-31, 22:33
Det är inte leg i dörren, utan måttband. Under 45 runt överarmen göre sig icke besvär.
Har faktist den synen av gymmet efter alla kommentarerna.. Och en massa sura (gammla!) styrketränare som tar ut ilskan över dom nya på gymmet för dom har en dålig dag eller nått

Trance
2005-10-31, 22:35
Naturligtvis inte. Alla är välkomna. Men läs vad Pez skrev - Delta är annorlunda. Uppför man sig som folk är man välkommen dit - ska man dit för att glo på djuren har man kommit fel. Det är superinspirerande att träna där - har man tur kan man få se de senaste trettio årens SM-dominanter under ett och samma träningspass. Plus en del Kolokändisar.

allan

Men SATS måste ta emot alla, även de som är lite jobbigare? Underbara dubbelmoralen.

Enbart för att jag är trött och du forsätter att håna mig. ;)

Allan
2005-10-31, 22:37
Men SATS måste ta emot alla, även de som är lite jobbigare? Underbara dubbelmoralen.

Enbart för att jag är trött och du forsätter att håna mig. ;)

Va?


allan

mini
2005-10-31, 22:39
Annars räcker det med att vifta med ögonfransarna och kasta med håret, eller hur?
:D

allan
Nja, det funkar ju bara på de mer sinnessvaga individerna.
Ja just det, jag glömde att samtliga byggare är sinnessvaga - så javisst! Funkade finfint!

Trance
2005-10-31, 22:40
Va?


allan

Heh, tänkte bara på de ändlösa kommentarerna så fort det SATS är med i aftonbladet etc. T.ex. epileptikern eller liknande, då skall det alltid raljeras över hur SATS enbart vill ha dem som passar sin egen mall och att de hatar riktiga byggare. Alla skall inte få träna osv.

Men så kommer Delta-gym, hardcorens högborg och har en jäkla massa krav för att man skall få känna sig välkommen.

Nu bryr jag mig inte det minsta, men alltid lustigt att se.

prime^
2005-10-31, 22:45
Naturligtvis inte. Alla är välkomna. Men läs vad Pez skrev - Delta är annorlunda. Uppför man sig som folk är man välkommen dit - ska man dit för att glo på djuren har man kommit fel. Det är superinspirerande att träna där - har man tur kan man få se de senaste trettio årens SM-dominanter under ett och samma träningspass. Plus en del Kolokändisar.

allan
Förstår inte vad som e annrolunda :S Tycker d där gäller alla gym. Kan dock va kanske för mig d där e självklart, tar inte kontakt med några bjässar ifall dom inte säger hej först eller nått sånt.

Jense
2005-10-31, 22:51
Förstår inte vad som e annrolunda :S Tycker d där gäller alla gym. Kan dock va kanske för mig d där e självklart, tar inte kontakt med några bjässar ifall dom inte säger hej först eller nått sånt.


det som är annerlunda är att där är väldigt tätt med tävlingsbyggare, vilket det inte är på de flesta andra ställena. och som tävlingsbyggare veckorna innan SM är man inte så sugen på att bli uttittad i sitt andra hem

stefannn
2005-10-31, 22:51
Låter som enbart dom "stora" får träna där.. Precis som man får träna upp sig non annanstans o sen när man väl tar relativt mkt får man börja där
låter som nån stans där dom stora "jagharvaritmobbadihelamittlivmennuärjagbiff" kan ta ut sin hämnd och äntligen säga med styrka i rösten- det här är mitt område!

prime^
2005-10-31, 22:57
det som är annerlunda är att där är väldigt tätt med tävlingsbyggare, vilket det inte är på de flesta andra ställena. och som tävlingsbyggare veckorna innan SM är man inte så sugen på att bli uttittad i sitt andra hem
Folk ska väl va glada att man vill se när dom tränar, för d e inspirerande.. Jag menar inte att man råglor.. Om non glor på mig på mitt gym tycker jag d e kul, för enligt mig kollar dom antingen för dom tycker jag gör nått bra eller att jag e otroligt snygg :D Några andra anledningar finns d inte att dom kollar, så bra självförtroende har jag :)

stefannn
2005-10-31, 23:01
Folk ska väl va glada att man vill se när dom tränar, för d e inspirerande.. Jag menar inte att man råglor.. Om non glor på mig på mitt gym tycker jag d e kul, för enligt mig kollar dom antingen för dom tycker jag gör nått bra eller att jag e otroligt snygg :D Några andra anledningar finns d inte att dom kollar, så bra självförtroende har jag :)

men många av dessa kilalr har nog inte ditt självförtroende,,, eftersom dom inte tycker ett gym ska vara för alla utan bara för dom "häftiga"

prime^
2005-10-31, 23:04
men många av dessa kilalr har nog inte ditt självförtroende,,, eftersom dom inte tycker ett gym ska vara för alla utan bara för dom "häftiga"
Men jag syftare på dessa SM-finalisterna som byggde på delta.. Har inte dom självförtroende så heter jag Mohammed.. Knappast man ställer upp i SM om man inte har självförtroendet att man e bättre än dom flesta

mini
2005-10-31, 23:05
men många av dessa kilalr har nog inte ditt självförtroende,,, eftersom dom inte tycker ett gym ska vara för alla utan bara för dom "häftiga"
Ni ska nog inte spekulera i vad "dessa kilalr" på Delta tycker. Var inte så rädda. Som flera redan sagt - det handlar om sunt förnuft och omdöme.

stefannn
2005-10-31, 23:07
Ni ska nog inte spekulera i vad "dessa kilalr" på Delta tycker. Var inte så rädda. Som flera redan sagt - det handlar om sunt förnuft och omdöme.
va faan ska jag vara rädd för ?? hade inte tänkt sätta min fot på delta.. vad ska jag dit att göra...
och spekulera får jag väl göra hur mycket jag vill tycker bara det är så töntigt när folk ska bete sig och sätta upp regler hur stor man ska vara och så...

Runda Grodan
2005-10-31, 23:12
Jag provade på att träna på Delta någon gång för ett par år sedan. Det måste ha varit gamla Delta. Jag tyckte det var en rätt lustig upplevelse.

Det första som hände mig när jag skulle köra axelpressar var att jag sträckte mig i nacken. Alldeles när detta hände ställde sig en svettig och rätt bitig kille sig bakom mig och började säga saker, som jag antar skulle vara motiverande, till mig, typ "kom igen nurå" eller nåt liknande. Han hjälpte mig även med ett par forcerade reps fast jag inte hade bett om det. Jag ville inte verka oartig så jag fortsatte pressa trots att jag hade ont i nacken och fick till ett par skrangliga reps. Han grymtade något om att det var bra gjort och gick sedan därifrån.

Efter detta hade jag så ont i nacken att jag bara kunde gå runt och lalla lite i olika maskiner. Hoa Hoa gick också runt och lallade lite och jag kommer inte ihåg hur det gick till men han började prata och sedan pratade han rätt mycket. Medan jag lyssnade på Hoa Hoa tittade jag på när Lance Gille, som såg ut som om han ramlat i en grop med getingar körde en massa set bröst i kabelmaskinen. Lances rattar såg groteska ut och dom var så uppumpade att det såg ut som om hans bröstvårtor i vilken sekund som helst skulle pysa iväg.

mini
2005-10-31, 23:13
va faan ska jag vara rädd för ?? hade inte tänkt sätta min fot på delta.. vad ska jag dit att göra...
och spekulera får jag väl göra hur mycket jag vill tycker bara det är så töntigt när folk ska bete sig och sätta upp regler hur stor man ska vara och så...
Jag skojade bara angående måttbandet. :booty:
Och reglerna för vem som "får" träna eller inte sätter inte Allan eller Pez eller någon annan jeppe här. Det gör den som driver gymmet.

Löjtnant Blank
2005-11-01, 00:39
"Im all lost in the supermarket"
Ah! Strummer! "I can no longer shop happily... I came in here for that special offer... A guaranteed personality..."

Jay-Z
2005-11-01, 07:10
Jag provade på att träna på Delta någon gång för ett par år sedan. Det måste ha varit gamla Delta. Jag tyckte det var en rätt lustig upplevelse.

Det första som hände mig när jag skulle köra axelpressar var att jag sträckte mig i nacken. Alldeles när detta hände ställde sig en svettig och rätt bitig kille sig bakom mig och började säga saker, som jag antar skulle vara motiverande, till mig, typ "kom igen nurå" eller nåt liknande. Han hjälpte mig även med ett par forcerade reps fast jag inte hade bett om det. Jag ville inte verka oartig så jag fortsatte pressa trots att jag hade ont i nacken och fick till ett par skrangliga reps. Han grymtade något om att det var bra gjort och gick sedan därifrån.

Efter detta hade jag så ont i nacken att jag bara kunde gå runt och lalla lite i olika maskiner. Hoa Hoa gick också runt och lallade lite och jag kommer inte ihåg hur det gick till men han började prata och sedan pratade han rätt mycket. Medan jag lyssnade på Hoa Hoa tittade jag på när Lance Gille, som såg ut som om han ramlat i en grop med getingar körde en massa set bröst i kabelmaskinen. Lances rattar såg groteska ut och dom var så uppumpade att det såg ut som om hans bröstvårtor i vilken sekund som helst skulle pysa iväg.

Hoa-Hoa var där vid mitt senaste besök. Tillsammans med en herre i 80-årsåldern. Sedan såg jag den där Exhale-Slampus där också. Han smög omkring och smygkikade på folk i duschen. Men måttband. Fast ingen trodde på sagan om att man ska mäta biceps i varmt vatten.

Sedan försökte han bjuda på jesus juice. Eller var det JustinCredible på Toys 'r Us? :confused:

T-train
2005-11-01, 10:22
det är att skapa myter...det är bara att slänga iväg ett par ironiska komentarer *screwy*
Delta rockar! :hbang:

Pez
2005-11-01, 10:41
det är att skapa myter...det är bara att slänga iväg ett par ironiska komentarer *screwy*
Delta rockar! :hbang:
Redan för 10 år sen hörde jag att man "måste väga över 80kg och bänka 100+ för att få träna på Delta Gym"..

Det är ett GYM ffs..med alla arter av tränande individer på plats. Stora, små, tjocka, smala, grova, puckon, trevliga, äldre, yngre... ja...osv

mini
2005-11-01, 10:46
Redan för 10 år sen hörde jag att man "måste väga över 80kg och bänka 100+ för att få träna på Delta Gym"..

Det är ett GYM ffs..med alla arter av tränande individer på plats. Stora, små, tjocka, smala, grova, puckon, trevliga, äldre, yngre... ja...osv
...tunna ben...

Pez
2005-11-01, 10:49
...tunna ben...
...dvärgar..

mini
2005-11-01, 10:59
...dvärgar..
Precis. Alla är välkomna! :thumbup:

T-train
2005-11-01, 13:02
Redan för 10 år sen hörde jag att man "måste väga över 80kg och bänka 100+ för att få träna på Delta Gym"..

Det är ett GYM ffs..med alla arter av tränande individer på plats. Stora, små, tjocka, smala, grova, puckon, trevliga, äldre, yngre... ja...osv

tjejer

Ironbabe
2005-11-01, 17:58
Redan för 10 år sen hörde jag att man "måste väga över 80kg och bänka 100+ för att få träna på Delta Gym"..

Stämmer bra det..Det var intagningstestet när jag köpte mitt kort iaf :em:

Jense
2005-11-01, 18:01
haha mini ba "tumma ben" sen ba pez "dvärgar" HAhahaha *LEEEeeeeeeeer*

MacLeod
2005-11-01, 19:15
Precis. Alla är välkomna! :thumbup:


Alla är inte alls välkommna. Det finns en del som fått "foten" från Delta.

mini
2005-11-01, 19:26
Alla är inte alls välkommna. Det finns en del som fått "foten" från Delta.
Ja, okej, låt mig omformulera - jag har egentligen ingen aning om vilka som är välkomna, men antar att ingen får foten redan innan personen gjort sitt första pass där enbart pga att personen är för liten. Jag och Pez har ju fått komma in.

Langster
2005-11-01, 20:51
Man måste missköta sig rejält för att bli utslängd. Grejen är väl den att man inte kan bete sig hursomhelst. Men normalt funtade människor får inga problem.
Sen ska man nog inte gå dit att träna bara för att det är tufft att träna med de som är stora (a la Allan ;)). Det är ett bra gym helt enkelt, med bra stämning och bra inspiration och ägaren ser helt enkelt till att det fortsätter att vara så genom att avlägsna gaphalsar och duschfluktare.

Ironbabe
2005-11-01, 20:54
Det är ett bra gym helt enkelt, med bra stämning och bra inspiration och ägaren ser helt enkelt till att det fortsätter att vara så genom att avlägsna gaphalsar och duschfluktare.
Först läste jag duschfluktare som DUSCHLUKTARE och tänkte på några tränande som inte verkar tvätta sina träningskläder alltför ofta *spy*

Allan
2005-11-01, 21:28
Sen ska man nog inte gå dit att träna bara för att det är tufft att träna med de som är stora (a la Allan ;)).

Va?


allan

Langster
2005-11-01, 21:35
...har man tur kan man få se de senaste trettio årens SM-dominanter under ett och samma träningspass.
Nämen, det var ett skämt, förlåt... :(