handdator

Visa fullständig version : Unibet problem


Weird
2005-10-30, 13:34
Har för mig det finns några som spelar poker här så någon kanske har haft samma problem.
När jag försöker stara klienten så står det :
"The poker client cannot be started.
An error occurred while updating the software. Please try again later."
har försökt starta den sen i fredags och det står samma ska hela tiden.
Har mailat unibet och väntar på svar men det kanske är någon här som har haft samma problem. vad gjorde ni ?
har även ominstalerat det men det funkar inte ändå .

Mr Zero
2005-10-30, 14:10
Nu spelar jag inte på Unibet, men att fullständigt avinstallera och ladda ner på nytt har fungerat för mig dom gånger jag har haft liknande problem.
Prova att göra det en gång till och se om det fungerar.

Rock'nRoll
2005-10-30, 14:33
Unibet verkar krångla väldigt mycket. Jag tycker att Ladbrokes är den bästa sidan, enda stället jag aldrig haft några problem med.

Weird
2005-10-30, 15:27
Nu spelar jag inte på Unibet, men att fullständigt avinstallera och ladda ner på nytt har fungerat för mig dom gånger jag har haft liknande problem.
Prova att göra det en gång till och se om det fungerar.
har testa två gånger nu utan resultat

Weird
2005-10-30, 17:16
Bump
Det är ju turneringssöndag idag

-GP-
2005-10-30, 17:26
Kan det vara din brandvägg som spökar? Den kanske sabbar uppdateringen av programvaran. Körde igång mitt unibet för första gången på väldigt länge och den gick igång som den skulle efter att den uppdaterat programvaran.

Weird
2005-10-30, 17:28
Kan det vara din brandvägg som spökar? Den kanske sabbar uppdateringen av programvaran. Körde igång mitt unibet för första gången på väldigt länge och den gick igång som den skulle efter att den uppdaterat programvaran.
jo det trodde jag med först men det fungerar på en annan dator så det är nog inte det.

-GP-
2005-10-30, 17:33
jo det trodde jag med först men det fungerar på en annan dator så det är nog inte det.

Vad har du för brandvägg? Windows inbyggda? Kan ju alltid prova att tvärt stänga av brandväggen innan du uppdaterar programvaran.

Har du avinstallerat och tagit bort eventuellt kvarvarande filer innan du installerat om?

Weird
2005-10-30, 17:38
Vad har du för brandvägg? Windows inbyggda? Kan ju alltid prova att tvärt stänga av brandväggen innan du uppdaterar programvaran.

Har du avinstallerat och tagit bort eventuellt kvarvarande filer innan du installerat om?
har en d-link router med inbyggd brandvägg har jag för mig.
¨jo har tagit bort alla filer inna jag ominstallerade.