handdator

Visa fullständig version : Forza Milan!


Lalla
2005-10-29, 21:43
Oj, oj, oj, oj.....
Jag är aldeles svettig, detta var värre än värsta vätternrundan. Så mycket somjag hoppade upp o ner i soffan av lycka!
Härligt att se Milan spela så bra och rolig fotboll i första halvlek! *popcorn*
Kan säga att min proteindrink råkade hamna lite var stans i glädjeruset.... ;)

Krokodil
2005-10-29, 21:44
Oj, oj, oj, oj.....
Jag är aldeles svettig, detta var värre än värsta vätternrundan. Så mycket somjag hoppade upp o ner i soffan av lycka!
Härligt att se Milan spela så bra och rolig fotboll i första halvlek! *popcorn*
Kan säga att min proteindrink råkade hamna lite var stans i glädjeruset.... ;)
Milan.. pfft!
Själv är jag glad över att DIF tog hem dubbeln idag! :hbang:

internazionale83
2005-10-30, 00:12
rätt åt juventus, dom har spelat så tråkigt i år trots alla vinsterna, hoppas inter kommer igång nu ochså. *flex*

Lalla
2005-10-30, 08:37
Visst hatar jag Inter över allt annat när det gäller fotboll. (nästan en plikt som Milansupporter)
Men jag tycker ändå lite synd om dom genom åren, så bra spelare och tränare dom haft utan att vinna något stort...
Hur lyckas dom ha så bra lag på papperet och år efter år misslyckas på planen? :confused:

chidde
2005-10-30, 08:57
ja det var sorgligt igår, milan hade juventus hela tiden.. det kommer man inte ifrån. men två av milans mål var ju riktiga tavlor, hade buffon eller abbiati stått där istället kanske det hade varit annorlunda. sen ska man inte ha så stora förväntningar om tredjemålvakten

domaren var väldigt snäll, han dömde ju i stort sett inga situationer *screwy*

sen saknar juve en klasspelare bredvid zlatan, när backarna lägger sin fokus på att hålla honom ska det finnas nån som kan titta fram. nedved é en sån kille, men han var blev igår... del piero har faktiskt varit het på sistone, men på väg neråt och trezeguet var katastrof igår. jag hade velat se henry i truppen

och EMERSON?! va fan sysslar han med? det é ju inte samma emerson vi fick se förra säsongen, han börjar bli gammal

o apropå det där med att spela fin och underhållande fotboll
kan hålla med om att juventus och seria a é ganska tråkig o kolla på,
men det é precis som zlatan har sagt, det är inte säkert att man vinner för att man spelar fint, till slut handlar det ändå bara om 90 minuter och 3 poäng

o det var givetvis citerat en viss capello :bow:

såja, då har man skrivit av sig lite :D

/zhidde

internazionale83
2005-10-30, 10:22
ja det var sorgligt igår, milan hade juventus hela tiden.. det kommer man inte ifrån. men två av milans mål var ju riktiga tavlor, hade buffon eller abbiati stått där istället kanske det hade varit annorlunda. sen ska man inte ha så stora förväntningar om tredjemålvakten

domaren var väldigt snäll, han dömde ju i stort sett inga situationer *screwy*

sen saknar juve en klasspelare bredvid zlatan, när backarna lägger sin fokus på att hålla honom ska det finnas nån som kan titta fram. nedved é en sån kille, men han var blev igår... del piero har faktiskt varit het på sistone, men på väg neråt och trezeguet var katastrof igår. jag hade velat se henry i truppen

och EMERSON?! va fan sysslar han med? det é ju inte samma emerson vi fick se förra säsongen, han börjar bli gammal

o apropå det där med att spela fin och underhållande fotboll
kan hålla med om att juventus och seria a é ganska tråkig o kolla på,
men det é precis som zlatan har sagt, det är inte säkert att man vinner för att man spelar fint, till slut handlar det ändå bara om 90 minuter och 3 poäng

o det var givetvis citerat en viss capello :bow:

såja, då har man skrivit av sig lite :D

/zhidde


zlatan är överskattad enligt mig, han är inte så duktig som svensk media skriver jämnt om, men visst är han duktig annars.
ja tycker att han fintar/dribblar lite för lite sen han kom till italien , det är säkert p g a tränaren capello som ligger bakom det , och det enda zlatan är riktigt duktig på är ju man mot man situation och dribbla sig förbi någån, enligt mig är LUCA toni från fiorentina en mycket vassare anfallare, trots sin längd så springer han jämnt o är mycket snabb *whatever*

Lallle
2005-10-30, 10:28
Tråkigt :( Speciellt när milan är mitt hatalag.

Zpliff
2005-10-30, 10:36
Milan äger, Gattuso ftw ;D

bigtraps
2005-10-30, 10:38
zlatan är överskattad enligt mig, han är inte så duktig som svensk media skriver jämnt om, men visst är han duktig annars.
ja tycker att han fintar/dribblar lite för lite sen han kom till italien , det är säkert p g a tränaren capello som ligger bakom det , och det enda zlatan är riktigt duktig på är ju man mot man situation och dribbla sig förbi någån, enligt mig är LUCA toni från fiorentina en mycket vassare anfallare, trots sin längd så springer han jämnt o är mycket snabb *whatever*

Du har så rätt så rätt. Svensk media tävlar just nu med varandra att ge
superlativ åt Zlatan
Ta en titt på Ronaldinio eller Henry. det är ju en grym skillnad
Jag är uppväxt med Maradona, Van Basten och Platini
Dit fram har Zlatan långt långt kvar

Zpliff
2005-10-30, 10:45
Neh, nån van Basten har jag svårt att tro att Zlatan någonsin kommer bli. Zlatan är överskattad och jag tror hans problem är att han överskattar sig själv också, kanske därför han är så grinig och inte får ut så mycket av sitt spel för tillfället.

Menar inte att han är dålig, han är riktigt bra i sina bästa stunder och han är grymt teknisk men han får nog visa lite mer än bara potential innan jag tycker att han är så bra som media vill få oss att tro ;)

chidde
2005-10-30, 13:32
jag måste hånskratta lite åt gattuso :laugh:
det var fan ett under att han inte ens fick en varning igår, han é ett jävla djur
ställer till med bråk hela tiden och blir allmänt förbannad på allt
det var t ex i en situation med nedved när han började pillade honom i håret för att reta honom, sånt hör inte hemma på en fotbollsplan

säg nån spelare som media inte försöker blåsa upp, det é nästintill omöjligt att vara osynlig när man é bra eller har potential

sen har fotbollen utvecklats en hel del sen maradonas tid t ex, så det kanske é lite orättvist att jämföra. vi kan börja med div taktiker, backarna har en högre lägstanivå osv

zlatan kanske inte kan mätas med dem större namnen, men han é viktig för juventus vare sig om han gör mål eller inte. det é inget man kommer ifrån när man tittar på startelvan, oavsett hur han presterar i förra matchen är han given nästa

givetvis ska en striker leverera mål, men capello har sett vad zlatan kan göra och format honom därefter. han har en utmärkt bollmottagning, kan hålla i den och täcka sina motståndare mha sin stora och långa fysik.. och i det ögonblicket kan laget flytta upp sig. det é inte ofta man ser zlatan sticka i djupled, just det... det é en annans roll

zlatan gör mål när försvaret é samlat (t ex fasta situationer) eller när han själv kommer in i straffområdet dribblandes. på kontringar eller vid snabba växlingsspel har jag bara sett honom överarbeta och trolla bort bollen till motståndaren

Baan
2005-10-30, 13:47
Vad är problemet med att media skriver om Zlatan? Vi har en duktig spelare som lyckats internationellt, varför inte skriva om honom?

Jämförelserna med andra spelare är ju fullt normalt när ens egna spelare lyckas, man vill gärna överdriva deras prestationer, så vad är det konstiga med det? Känns som mycket kritik mynnar från någon avundsjuka, man har svårt att glädjas åt ens landsmän meriter, eller kanske det är för att han är invandrare och inte lite kaxig?

bigtraps
2005-10-30, 14:17
Vad är problemet med att media skriver om Zlatan? Vi har en duktig spelare som lyckats internationellt, varför inte skriva om honom?

Jämförelserna med andra spelare är ju fullt normalt när ens egna spelare lyckas, man vill gärna överdriva deras prestationer, så vad är det konstiga med det? Känns som mycket kritik mynnar från någon avundsjuka, man har svårt att glädjas åt ens landsmän meriter, eller kanske det är för att han är invandrare och inte lite kaxig?

Ja självklart baseras allt på att jag är avundsjuk och hatar invandrare

Baan
2005-10-30, 14:24
Ja självklart baseras allt på att jag är avundsjuk och hatar invandrare

något måste det ju vara, man ser varje gång zlatan säger något lustigt så är det alltid ett gäng irriterade människor som inte tycker han får säga vad han nu sa osv, att han ska vara mer inställsam.

det med att jämföra och överdriva ens egna spelarens prestationer som sagt är en gammal tradition, och något man gör i alla sporter i princip, men det är sällan någon kommer och klagar på någon annan än zlatan, lite intressasnt är det ändå. hockeyspelarna borta i NHL brukar i vissa fall grovt överskattars, men det är sällan någon kritiserar journalisterna då.

chidde
2005-10-30, 15:22
många kanske tycker att zlatan överskattar sig själv, men han hade aldrig varit där han é nu om han inte hade gjort det
en människa med hopp och tro om sig själv är oövervinnliga

vem tog oss till slutspelet i portugal-EM?
jo, puckot som ser bollen studsa och tror att han kan klacka in den
hur många spelare hade trott det i en sån situation?

fast något jag stör mig på é när media skriver "svensken...."
det é lite fel i sammanhanget tycker jag, han é ju inte svensk
men sen é det också en definitionsfråga

så fort han é målskytt eller framspelare heter det "svensken målskytt... svensken spelade fram..." och när han gör lite dummare saker heter det "zlatan skallade... zlatan körde på journalist..." osv

internazionale83
2005-10-30, 15:28
jag måste hånskratta lite åt gattuso :laugh:
det var fan ett under att han inte ens fick en varning igår, han é ett jävla djur
ställer till med bråk hela tiden och blir allmänt förbannad på allt
det var t ex i en situation med nedved när han började pillade honom i håret för att reta honom, sånt hör inte hemma på en fotbollsplan

säg nån spelare som media inte försöker blåsa upp, det é nästintill omöjligt att vara osynlig när man é bra eller har potential

sen har fotbollen utvecklats en hel del sen maradonas tid t ex, så det kanske é lite orättvist att jämföra. vi kan börja med div taktiker, backarna har en högre lägstanivå osv

zlatan kanske inte kan mätas med dem större namnen, men han é viktig för juventus vare sig om han gör mål eller inte. det é inget man kommer ifrån när man tittar på startelvan, oavsett hur han presterar i förra matchen är han given nästa

givetvis ska en striker leverera mål, men capello har sett vad zlatan kan göra och format honom därefter. han har en utmärkt bollmottagning, kan hålla i den och täcka sina motståndare mha sin stora och långa fysik.. och i det ögonblicket kan laget flytta upp sig. det é inte ofta man ser zlatan sticka i djupled, just det... det é en annans roll

zlatan gör mål när försvaret é samlat (t ex fasta situationer) eller när han själv kommer in i straffområdet dribblandes. på kontringar eller vid snabba växlingsspel har jag bara sett honom överarbeta och trolla bort bollen till motståndaren


enligt mig är zlatan viktig för juventus p g a trezeguet o del piero är inte bra. ja förstår inte hela den här grejen med del piero , han är inte bra, han skulle inte ens passa ett mittenlag i italien eller nån annan bra liga ,och trezeguet har haft mycket skader senaste tiden , men han är inte heller en stor-spelare som han var tidigare när han kom från monaco.
så just därför tror jag att zlatan blir given i startelvan,
zlatan varken springer eller hjälper till på nåt sätt till laget utan boll, han är lat, trög, kaxig. :D

internazionale83
2005-10-30, 15:30
Vad är problemet med att media skriver om Zlatan? Vi har en duktig spelare som lyckats internationellt, varför inte skriva om honom?

Jämförelserna med andra spelare är ju fullt normalt när ens egna spelare lyckas, man vill gärna överdriva deras prestationer, så vad är det konstiga med det? Känns som mycket kritik mynnar från någon avundsjuka, man har svårt att glädjas åt ens landsmän meriter, eller kanske det är för att han är invandrare och inte lite kaxig?


heheh . jag är ochså invandrare

Lalla
2005-10-30, 15:41
Som jag ser det så överdriver ALLTID svensk media en svensk sportprofils betydelse.
Så fort Zlatan gör ett mål, eller Lundqvist håller nollan en match så är de världens bästa spelare!!!

Men snälla nån, visst har sverige väldigt bra sportprofiler, men man behöver ju inte överdriva. Jag tycker alltid att det är roligare att läsa tex. USA Today för NHL referaten, där blir inte svenskarna upphausade i tid och otid utan bara när de verkligen ÄR bra.

Men tillbaka till matchen så undrar till och med jag som inbitet Milanfan hur Gattuso lyckades undvika varning...Vilken retsticka! ;)
Visst är Zlatan bra men lite som ni säger är det väl, Juve har inte något riktigt, riktigt bra forward. tex. Scheva, Henry osv. Nästan så att Larsson skulle ta en plats i startelvan... (inget ont om honom, en bra spelare)

O Emerson, vad är det med människan?! Känns som att han och Totti (för att racka ner på en annan "lirare") sett sina bästa dagar...
Kanske skulle Milan värva Totti... Istället för den ständige bänknötaren Rui Costa, frågan är om Totti skulle vilja nöta bänk i Milano.

Kan vi inte enas om ett gemensamt hatobjekt? Zlatan är ju trots allt svensk, så vi kan väl ta Cassano! Vilken löjlig lite barnunge och superdiva, idioten tror att världen kretsar kring honom, *usch* vad jag hatar honom. (om man kan säga så utan att träffat och lärt känna honom personligen)

prime^
2005-10-30, 15:42
zlatna e bäst, bara att inse.. sluta tracka ner på han! zlatan gör kanske en dribbling för mkt emellanåt, och? d e väl dribblingarna och ett samba spel vi vill se?

när han lyckas med nått så hyllar alla han, men när han sen råka misslyckas så hackar alla på han.. hade han inte lyckats med sin klack mot italien tror jag folk hade hackat på han för att han ens försökte..

sen tycker jag d e synd att zlatan inte e den gamla zlatan som skrattade med sitt stora léende o sa han e bäst.. nu e han helt tyst pga all media har förstört han

zlatan för president!

mmartin
2005-10-30, 16:20
stora spelare har dock stort ego.. ingen som sett interjuer med Henry?? kille´n e fan kaxigare än zlatan! han säger rakt ut att han e bäst osv.. ingen ödmjukhet där inte...


roligaste spelarna att se LIRA fotboll idag!? ronaldinho, okocha, christiano ronaldo, zlatan, quaresma, joaqin....

prime^
2005-10-30, 16:21
stora spelare har dock stort ego.. ingen som sett interjuer med Henry?? kille´n e fan kaxigare än zlatan! han säger rakt ut att han e bäst osv.. ingen ödmjukhet där inte...


roligaste spelarna att se LIRA fotboll idag!? ronaldinho, okocha, christiano ronaldo, zlatan, quaresma, joaqin....
mm exakt, dom som kommer längst e dom med störst ego som gör d lilla extra istället för att låta non annan göra d!

Zpliff
2005-10-30, 16:50
Skillnaden mellan Zlatan och Henry är väl i och för sig i min åsikt ganska markant, Henry är faktiskt lätt en av världens bästa målskyttar om inte den bäste, att han är kaxig kanske inte är så konstigt, det behöver nog som sagt de flesta på den nivån, ett ego, annars kommer man ingen vart.

Har faktiskt inget emot Zlatan, jag tycker han är grymt duktig men att kalla honom för en av de bästa i nuläget är att ta i. Han har potentialen helt klart men han är inte där än. Det jag menade med att han och andra kanske överdriver hans kapacitet är att alla inklusive han själv tror att han verkligen är så gudabra i dagsläget, det är han inte, han kan glimta till och göra helt underbara saker men hans medelnivå är helt enkel för låg än så länge för att han ska ha en plats bland de största. Jag hoppas verkligen att han når dit snart dock. För det krävs det ett stort ego och en stor tilltro till sig själv, men en övertro kan också stjälpa då han kanske stannar i utvecklingen för att han tror att han är bra nog redan ;)

Spela roll att han är invandrare i grund och botten, han spelar för sverige och är svensk medborgare och han är fostrad i Sverige och har lärt sig spela fotboll i Sverige, vad har då hans föräldrars nationalitet med saken att göra?

mmartin
2005-10-30, 16:52
tycker personligen att det finns spelare i anfallsposition med markant större talang än zlatan om man ska jämföra så...

spelare så som robinho, messi och rooney...

Zpliff
2005-10-30, 16:59
tycker personligen att det finns spelare i anfallsposition med markant större talang än zlatan om man ska jämföra så...

spelare så som robinho, messi och rooney...

Precis, det ger ett litet perspektiv på Zlatan i jämförelse med andra i dagsläget, faktumet är att det finns ganska många som är före honom för tillfället. Sen är det ju faktiskt inte så att talang = bäst, det finns otroligt många talanger och begåvade spelare som aldrig blommar ut.

chidde
2005-10-30, 17:05
Som jag ser det så överdriver ALLTID svensk media en svensk sportprofils betydelse.
Så fort Zlatan gör ett mål, eller Lundqvist håller nollan en match så är de världens bästa spelare!!!

Men snälla nån, visst har sverige väldigt bra sportprofiler, men man behöver ju inte överdriva. Jag tycker alltid att det är roligare att läsa tex. USA Today för NHL referaten, där blir inte svenskarna upphausade i tid och otid utan bara när de verkligen ÄR bra.

Men tillbaka till matchen så undrar till och med jag som inbitet Milanfan hur Gattuso lyckades undvika varning...Vilken retsticka! ;)
Visst är Zlatan bra men lite som ni säger är det väl, Juve har inte något riktigt, riktigt bra forward. tex. Scheva, Henry osv. Nästan så att Larsson skulle ta en plats i startelvan... (inget ont om honom, en bra spelare)

O Emerson, vad är det med människan?! Känns som att han och Totti (för att racka ner på en annan "lirare") sett sina bästa dagar...
Kanske skulle Milan värva Totti... Istället för den ständige bänknötaren Rui Costa, frågan är om Totti skulle vilja nöta bänk i Milano.

Kan vi inte enas om ett gemensamt hatobjekt? Zlatan är ju trots allt svensk, så vi kan väl ta Cassano! Vilken löjlig lite barnunge och superdiva, idioten tror att världen kretsar kring honom, *usch* vad jag hatar honom. (om man kan säga så utan att träffat och lärt känna honom personligen)

samtidigt é det ganska förståeligt, sverige é ju faktiskt en liten nation så det é klart att det blir stort

både schevan och henry é på väg neråt tycker jag, schevan har t ex inte gjort så mycket väsen av sig hittills denna säsongen och henry har liksom han haft skadeproblem.. o det hade han förra säsongen också jag tror inte spotti hade velat lämna roma med tanke på lönen han får där, ruskigt mycket för den killen, frågan é ju om han é värd det

larsson har faktiskt mycket mer att hämta i europa, han é fortfarande pigg och hungrig o man kan ju fråga sig vilka som é det vid 34 årsålder
skottarna dyrkar honom som en gud, han har fått ta emot stående ovationer på camp nou, hyllas av sina kamrater... och ändå är han samma henke, båda fötterna på jorden och världens ödmjukaste människa

jag håller med martin, zlatan har tappat lite av sin självkänsla
incidenten i ajax där han drar ett par backar och placerar den i mål lär vi aldrig få se igen. vi har fått en ny zlatan och inte zlatan som satt i malmös turnébuss som sa: när jag blir proffs i europa ska jag köpa en ferrari, den ska vara röd och den ska ha en registreringsskylt där det står "toys".. jag kommer bli proffs, jag vet att jag kommer bli proffs"

vem kläckte denna?
jag har hellre en kaxig duktig spelare än en ödmjuk medelmåttig spelare på plan

va det alex ferguson eller capello? nån stortränare va det iallafall :confused:

chidde
2005-10-30, 17:14
Precis, det ger ett litet perspektiv på Zlatan i jämförelse med andra i dagsläget, faktumet är att det finns ganska många som är före honom för tillfället. Sen är det ju faktiskt inte så att talang = bäst, det finns otroligt många talanger och begåvade spelare som aldrig blommar ut.

rooney é en av dem
spriten och kvinnorna kommer ta hans liv, precis som mike tyson
(även om mike tyson har hunnit med en hel del, som att lämna sin rolls på vägen för att självdö pga en punktering)

zlatan é 24 bast, så vi får nog ha tålamod


det där med nationalitet é egentligen lika mycket en skitsak som en principsak
om nån frågar mig var jag kommer ifrån kan jag ju inte säga att jag é svensk
jag är född här, jag är uppfostrad här, but still the fact... jag é kines, jag har snea ögon, jag är kort och jag är svarthårig

folk hade skrattat ihjäl sig om jag gick runt och kallade mig för svensk i stan

prime^
2005-10-30, 17:37
samtidigt é det ganska förståeligt, sverige é ju faktiskt en liten nation så det é klart att det blir stort

både schevan och henry é på väg neråt tycker jag, schevan har t ex inte gjort så mycket väsen av sig hittills denna säsongen och henry har liksom han haft skadeproblem.. o det hade han förra säsongen också jag tror inte spotti hade velat lämna roma med tanke på lönen han får där, ruskigt mycket för den killen, frågan é ju om han é värd det

larsson har faktiskt mycket mer att hämta i europa, han é fortfarande pigg och hungrig o man kan ju fråga sig vilka som é det vid 34 årsålder
skottarna dyrkar honom som en gud, han har fått ta emot stående ovationer på camp nou, hyllas av sina kamrater... och ändå är han samma henke, båda fötterna på jorden och världens ödmjukaste människa

jag håller med martin, zlatan har tappat lite av sin självkänsla
incidenten i ajax där han drar ett par backar och placerar den i mål lär vi aldrig få se igen. vi har fått en ny zlatan och inte zlatan som satt i malmös turnébuss som sa: när jag blir proffs i europa ska jag köpa en ferrari, den ska vara röd och den ska ha en registreringsskylt där det står "toys".. jag kommer bli proffs, jag vet att jag kommer bli proffs"

vem kläckte denna?
jag har hellre en kaxig duktig spelare än en ödmjuk medelmåttig spelare på plan

va det alex ferguson eller capello? nån stortränare va det iallafall :confused:
När jag blir proffs ska jag ha lila Diablo. Det är en bil. Och på registreringesskylten ska där stå Toys. Leksak. På engelska. Osså ler han på d sättet bara zlatan kan :D

förstår inte hur ni kan jämnföra rooney och zlatan.. rooney har mkt mer än zlatan att lära, han e en liten snorvalp!

datorjaevel
2005-10-30, 18:10
vart köpte ni ert fotbollsintresse?

chidde
2005-10-30, 18:34
När jag blir proffs ska jag ha lila Diablo. Det är en bil. Och på registreringesskylten ska där stå Toys. Leksak. På engelska. Osså ler han på d sättet bara zlatan kan :D

förstår inte hur ni kan jämnföra rooney och zlatan.. rooney har mkt mer än zlatan att lära, han e en liten snorvalp!

MANNEN :bow: :bow:
du kan det till och med ordagrant, jag får ta tillbaka mina felaktiga uppgifter

ibland tror man att man är det största zlatanfanet, men se där... det finns alltid nån värre :D

fotbollsintresset växte ur tv-soffan, det var inte meningen att det skulle gå så långt alltså :em:

mmartin
2005-10-30, 18:54
jämföra rooney o zlatan?

visst rooney e klart mer omogen men samtidigt hela 4 år yngre... Spelmässigt o, bägge är på topp är rooney ett par snäpp bättre tveklöst det kan man inte ens som svensk förneka.

internazionale83
2005-10-31, 00:13
stora spelare har dock stort ego.. ingen som sett interjuer med Henry?? kille´n e fan kaxigare än zlatan! han säger rakt ut att han e bäst osv.. ingen ödmjukhet där inte...


roligaste spelarna att se LIRA fotboll idag!? ronaldinho, okocha, christiano ronaldo, zlatan, quaresma, joaqin....


okocha är inte lika het som förr men , chelseas robben , cole, duff är inte några dåliga spelare med, njuter bara av att se dom tre speciellt robben dribbla, så lätt det ser ut..

jag bara älskar den där grabben

prime^
2005-10-31, 00:14
okocha är inte lika het som förr men , chelseas robben , cole, duff är inte några dåliga spelare med, njuter bara av att se dom tre speciellt robben dribbla, så lätt det ser ut..

jag bara älskar den där grabben
robben har 2 vänsterfötter.. och dirbbla kan han inte, enligt mig iaf

internazionale83
2005-10-31, 00:19
robben har 2 vänsterfötter.. och dirbbla kan han inte, enligt mig iaf


vet du vad prime, du och jag borde åka till stamford bridge o kolla på nån chelsea match med robben i action ,o därifrån tar vi flyget till italienska staden turin för att ta en titt på den där zlatan. :naughty:

prime^
2005-10-31, 00:22
vet du vad prime, du och jag borde åka till stamford bridge o kolla på nån chelsea match med robben i action ,o därifrån tar vi flyget till italienska staden turin för att ta en titt på den där zlatan. :naughty:
eller kan vi kolla på canal+? ;)
jag tycker dock att robben e ävligt överskattad, säger inte att jag e bättre än han, men han e inte så bra som folk vill få d till.. han spelar i ett lag med ihopköpta stjärnor, vem klarar inte av egentligen ?

internazionale83
2005-10-31, 00:24
eller kan vi kolla på canal+? ;)
jag tycker dock att robben e ävligt överskattad, säger inte att jag e bättre än han, men han e inte så bra som folk vill få d till.. han spelar i ett lag med ihopköpta stjärnor, vem klarar inte av egentligen ?

hehe nu överdriver du lite.... robben är en spelare som skapar lägen till andra

prime^
2005-10-31, 00:27
hehe nu överdriver du lite.... robben är en spelare som skapar lägen till andra
hmm, ska väl inte nedvärdera han helt, eftersom han tydligen får spela.. men jag tycker itne han e bra, han e inte bra enligt mig =)precis som du nog inte tycker Gattuso e en bra spelare, dock jag älskar han :D

chidde
2005-10-31, 00:33
eller kan vi kolla på canal+? ;)
jag tycker dock att robben e ävligt överskattad, säger inte att jag e bättre än han, men han e inte så bra som folk vill få d till.. han spelar i ett lag med ihopköpta stjärnor, vem klarar inte av egentligen ?

håller med dig där, till och med jag hade gjort bra ifrån mig bredvid så många guldklimpar. é det nåt jag stör mig på så é det abrimhaprgaonbd (han som äger chelsea), han tror att han kan köpa allt för pengar, nu lyckades han iofs köpa till sig ligatiteln, men ändå... hoppas att nåt lag kör över dem i slutspurten så dem går utan titel iår :)