handdator

Visa fullständig version : Remember the titans


prime^
2005-10-29, 21:40
har börjat på 4an nu, sjukt bra.. borde ses av alla som inte sett den! :thumbup:

min favvo film :D

Helena B
2005-10-29, 21:43
har börjat på 4an nu, sjukt bra.. borde ses av alla som inte sett den! :thumbup:

min favvo film :D

Det är min favoritfilm oxå, älskar den *kissass*

mela
2005-10-29, 21:44
ryan gosling :naughty:

Mandus
2005-10-29, 21:44
Fruktansvärt bra!!

Helena B
2005-10-29, 21:44
ryan gosling :naughty:

Han är fin, fast han hade mer muskler i "unge Herkules" :D

prime^
2005-10-29, 21:44
Det är min favoritfilm oxå, älskar den *kissass*
kanske e lite väl när man sitter o säger meningarna exakt som dom säger d, fast några sekunder innan.. aaaaah, avgudar den :booty:

mela
2005-10-29, 21:45
Han är fin, fast han hade mer muskler i "unge Herkules" :D

han är mer charmig.. "sunshine" satt jag och tjejerna och dregla över sist :D haha :D

Helena B
2005-10-29, 21:46
kanske e lite väl när man sitter o säger meningarna exakt som dom säger d, fast några sekunder innan.. aaaaah, avgudar den :booty:

Jo jag ryser av den. Men det roligaste är när dem dansar innan matchen :D

mela
2005-10-29, 21:46
Jo jag ryser av den. Men det roligaste är när dem dansar innan matchen :D
de* :D

prime^
2005-10-29, 21:47
jag tycker Lastik e bäst =) Förutom Petey då, eller "Superman"... aaaaaah har så många favoriter :D

prime^
2005-10-29, 21:48
Jo jag ryser av den. Men det roligaste är när dem dansar innan matchen :D
haha, antar att du försöker dansa som dom då eller? :D

mela
2005-10-29, 21:50
jag tycker Lastik e bäst =) Förutom Petey då, eller "Superman"... aaaaaah har så många favoriter :D

nu är det ju bara utseendet då :D :naughty:

prime^
2005-10-29, 21:50
nu är det ju bara utseendet då :D :naughty:
d yttrar jag mig inte om, men tycker inte Cheerleadersen e helt fel :D så dom röstar jag på =)

Helena B
2005-10-29, 21:51
You take a look at her. Cause once you step on that bus you aint got your mama no more. You got your brothers on the team and you got your daddy. You know who your daddy is, doncha? Gary, if you want to play on this football team, you answer me when I ask you who is your daddy? Who's your daddy, Gary? Who's your daddy?



This is where they fought the battle of Gettysburg. Fifty thousand men died right here on this field, fighting the same fight that we are still fighting among ourselves today. This green field right here, painted red, bubblin' with the blood of young boys. Smoke and hot lead pouring right through their bodies. Listen to their souls, men. I killed my brother with malice in my heart. Hatred destroyed my family. You listen, and you take a lesson from the dead. If we don't come together right now on this hallowed ground, we too will be destroyed, just like they were. I don't care if you like each other of not, but you will respect each other. And maybe... I don't know, maybe we'll learn to play this game like men.



According to Greek mythology, the Titans were greater even than the gods. They ruled their universe with absolute power! Well that football field out there tonight, that's our universe. Let's rule it like Titans!

Helena B
2005-10-29, 21:52
de* :D

Sorry talspråk :em: :D

prime^
2005-10-29, 21:53
You take a look at her. Cause once you step on that bus you aint got your mama no more. You got your brothers on the team and you got your daddy. You know who your daddy is, doncha? Gary, if you want to play on this football team, you answer me when I ask you who is your daddy? Who's your daddy, Gary? Who's your daddy?



This is where they fought the battle of Gettysburg. Fifty thousand men died right here on this field, fighting the same fight that we are still fighting among ourselves today. This green field right here, painted red, bubblin' with the blood of young boys. Smoke and hot lead pouring right through their bodies. Listen to their souls, men. I killed my brother with malice in my heart. Hatred destroyed my family. You listen, and you take a lesson from the dead. If we don't come together right now on this hallowed ground, we too will be destroyed, just like they were. I don't care if you like each other of not, but you will respect each other. And maybe... I don't know, maybe we'll learn to play this game like men.



According to Greek mythology, the Titans were greater even than the gods. They ruled their universe with absolute power! Well that football field out there tonight, that's our universe. Let's rule it like Titans!
haha ja jisses, jag hoppas inte du skrev d där själv?

Helena B
2005-10-29, 21:55
haha ja jisses, jag hoppas inte du skrev d där själv?

Nä jag kom inte ihåg allt och om man stavade fel så skulle någon gärna tala om det :D Men det är några av de bästa dialogerna i filmen.

prime^
2005-10-29, 21:58
Honesty? You want honesty? Honestly, I think you're nothing.. Nothing but a pure waste of God-given talent. You don't listen to nobody man, not even Doc or Boone. Shiver push on the line everytime and you blow right past 'em. Push 'em, pull 'em. do something.. You can't run over everyone in this league and everytime you do you leave one of your teammates hanging out to dry, me in particular?

--

- I ain't lookin' at that for weeks, man. Take it down.
- You can close your eyes for weeks, all I care. Why don't you look at your wall and I'll look at mine?
- I'll look wherever I want to and I don't want to be looking at that for weeks.
- Then you better use your X-ray vision, Superman and look right through it, 'cause it ain't comin' down.

prime^
2005-10-29, 21:59
Nä jag kom inte ihåg allt och om man stavade fel så skulle någon gärna tala om det :D Men det är några av de bästa dialogerna i filmen.
finns många bra.. speciellt när Bertier har blivit påkörd och ligger i sjukhuset och kallar Julius sin bror inför sjuksköterskan.. såå kärt :em: gudans bra! :thumbup:

Pingu
2005-10-29, 22:01
Den ska jag se

sunkan
2005-10-29, 22:10
finns många bra.. speciellt när Bertier har blivit påkörd och ligger i sjukhuset och kallar Julius sin bror inför sjuksköterskan.. såå kärt :em: gudans bra! :thumbup:
Inga fler spoilers nu tack

prime^
2005-10-29, 22:14
Inga fler spoilers nu tack
ah sorry, jag bara skojjade.. d hände aldrig! jag bara hitta på

mini_Arnold
2005-10-29, 22:22
Han är fin, fast han hade mer muskler i "unge Herkules" :D
*screwy*


Sorry :D

Helena B
2005-10-29, 22:24
*screwy*


Sorry :D

*kissass*

trasan
2005-10-29, 22:32
Left Side
Strong Side

Helena B
2005-10-29, 22:37
You make sure they remember, FOREVER, the night they played the Titans!

prime^
2005-10-29, 22:43
You make sure they remember, FOREVER, the night they played the Titans!
Hade jag kunnat så hade jag bannat dig från tråden, du gick emot mig i andra tråden *cry*

Trodde inte remember the titans-kompanjoner gjorde d.. vavavavava *grr27*

Helena B
2005-10-29, 22:44
Hade jag kunnat så hade jag bannat dig från tråden, du gick emot mig i andra tråden *cry*

Trodde inte remember the titans-kompanjoner gjorde d.. vavavavava *grr27*

Sorry gubben....du får kalla på grubben då :D

Gick inte emot dig, sa bara vad jag trodde...Har inte sagt att jag har rätt eller att du har fel ;)

prime^
2005-10-29, 22:53
Sorry gubben....du får kalla på grubben då :D

Gick inte emot dig, sa bara vad jag trodde...Har inte sagt att jag har rätt eller att du har fel ;)
Okej för denna gången då..

Men jag tror också du har rätt haha :(