handdator

Visa fullständig version : creatine serum?


Philippp
2005-10-29, 13:16
Något nytt 'kreatin' vi nyss fått till sverige läste jag, låter som rena mirakelkuren från det jag läst om det, någon som vet något om det?

Där står tex, att det går inte tar lång tid att bli upptaget, att man inte får kreatinin bildningar och att det inte bildar vatten i musklerna etc.

mangemani
2005-10-29, 13:36
dom som säljer kosttillskotten har en viss tendens att överdriva i sin reklamation av sina varor,dom får det att låta som att det är världens bästa produkt när det egentligen inte är bättre än en annan fast samma sorts produkt.

dock så har jag aldrig hört talas om denna produkt och har ej testat på den än,så visst,dom kan ju ha rätt i det dom skriver om den.

Magnus
2005-10-29, 14:49
Kreatin serum är väl inget nytt, har hört talas om det flera år sen om jag inte missminner, tror det finns nån tråd här på kollo om det.

Något nytt 'kreatin' vi nyss fått till sverige läste jag, låter som rena mirakelkuren från det jag läst om det, någon som vet något om det?

Där står tex, att det går inte tar lång tid att bli upptaget, att man inte får kreatinin bildningar och att det inte bildar vatten i musklerna etc.

Philippp
2005-10-29, 18:21
hittade inga posts där det stod om kreatin serum :S bara orden var för sig som inte var associerade till varandra

Honn
2005-10-29, 19:43
Vad jag sett så är de flesta rörande ense om att kreatin serum inte fungerar.