handdator

Visa fullständig version : Dry Hands.


skillz
2005-10-28, 11:11
Någon som använder sig av detta och kan redogöra närmare för mig vad det består av, samt vad det gör med händerna.

skillz
2005-10-28, 11:15
Någon som använder sig av detta och kan redogöra närmare för mig vad det består av, samt vad det gör med händerna.
Eller är magnesium ett bättre alternativ?

Mini_me
2005-10-28, 11:16
Magnesium rockar fett. Kör bara med det. Dock vet jag inte var dry hands är. Något liknade Absolut Torr?

skillz
2005-10-28, 11:20
Magnesium rockar fett. Kör bara med det. Dock vet jag inte var dry hands är. Något liknade Absolut Torr?
Aight, nej riktigt som absolut torr är det nog inte men, är väl i stil med det.

sök på "dry hands+extremepower" på google så hittar du det.

randig
2005-10-28, 12:25
jag har dryhands om det nu e sånt dära spray man sprejar på händerna?
funkar mycket bra särskilt precis när man sprayat på det då känns det som om händerna klistrar fast sig i stången fast efter en stund försviner det och håler bara svet borta från händerna.

fast jag föredrar magnesia

skillz
2005-10-28, 12:38
jag har dryhands om det nu e sånt dära spray man sprejar på händerna?
funkar mycket bra särskilt precis när man sprayat på det då känns det som om händerna klistrar fast sig i stången fast efter en stund försviner det och håler bara svet borta från händerna.

fast jag föredrar magnesia

Aight, thanks.

jimcg
2005-10-28, 14:31
jag har dryhands om det nu e sånt dära spray man sprejar på händerna?
funkar mycket bra särskilt precis när man sprayat på det då känns det som om händerna klistrar fast sig i stången fast efter en stund försviner det och håler bara svet borta från händerna.

fast jag föredrar magnesia

Jag har testat den flytande varianten och upplever ingen som helst klister-effekt - däremot blir händerna snustorra och förblir så tills man tvättar sig. Inte riktigt samma sak som magnesium med andra ord. Jag föredrar tveklöst magnesium.

//Jim