handdator

Visa fullständig version : Kolozzeumträff - Helsingborg


chidde
2005-10-28, 00:20
bänkpress-DM i helsingborg på lördag, den ?? .. (ja, vilket datum det nu é.. denna lördan som kommer)
det verkar vara ett par från forumet som kommer dyka upp här iallafall, vad säger ni om en liten träff?

stora som små, det hade väl varit kul eller?

har faktiskt inga idéer på vad vi kan göra, men nåt vi inte bör räkna med é väl vädret... bowling kanske? äta? vad som helst?
(vi kommer säkert på nåt)

ni kan väl kladda lite här om ni é intresserade, skriv lite om hur ni ser ut och vad ni kommer ha på er osv så man vet vad man ska titta efter. bilder och sånt é onödigt, jag é världens sämsta människa på att känna igen folk mha bilder

jag är en liten kines, lär nog inte finnas så många där
förmodligen en grå jacka och kommer vara där runt 12-snåret

nå?

Jense
2005-10-28, 05:40
bänkpress-DM i helsingborg på lördag, den ?? .. (ja, vilket datum det nu é.. denna lördan som kommer)
det verkar vara ett par från forumet som kommer dyka upp här iallafall, vad säger ni om en liten träff?

stora som små, det hade väl varit kul eller?

har faktiskt inga idéer på vad vi kan göra, men nåt vi inte bör räkna med é väl vädret... bowling kanske? äta? vad som helst?
(vi kommer säkert på nåt)

ni kan väl kladda lite här om ni é intresserade, skriv lite om hur ni ser ut och vad ni kommer ha på er osv så man vet vad man ska titta efter. bilder och sånt é onödigt, jag é världens sämsta människa på att känna igen folk mha bilder

jag är en liten kines, lär nog inte finnas så många där
förmodligen en grå jacka och kommer vara där runt 12-snåret

nå?


om jag och martin får för oss att dra dit så ser du oss, en grov snubbe och en rakad biker, jag kommer på dig hälsa, du bjuder sen på mat.

Nitrometan
2005-10-28, 06:37
Jense: Mart|n känner jag igen, så om jag ser en liten rakad snubbe som svansar runt honom - då är det du? :cool: :MrT:

HerrArne
2005-10-28, 08:37
Jag kommer som sagt att vara där, i sällskap med en blond, hoppig fyraårig son samt en exakt 90 kg tung far i tävlingsform (Nitrometan borde känna igen honom på den klingande björkolmska dialekten :) ). Själv skäggig stor och tjock skånepåg.

Har klart begränsade möjligheter att delta i kuliga aktiviteter (fyraåring i släptåg, som sagt) men det vore ju kul att hälsa på er, så... :D

Nitrometan
2005-10-28, 08:49
En Bjööökolmare! Alltid roligt.

Vad heter han? Kanske nån man känner igen?

HerrArne
2005-10-28, 09:05
En Bjööökolmare! Alltid roligt.

Vad heter han? Kanske nån man känner igen?

Nja, han är naturaliserad skåning sedan drygt 30 år. Men den dialekten är ju odödlig... :)
Resten av släkten bor kvar i den vackra staden, dock.

Ett namn har du hursomhelst i PM (inte så att det är hemligt, men det är ju en principsak att fråga innan publicering, så :D ).

B-jay
2005-10-28, 13:11
Jag kommer antagligen titta dit och kolla läget!
Men har tyvärr möjlighet att medverka på aktiviteter seanre på dagen.

jag är ca 1,90 ca 100kilo smågrov.
Rakad med lite skägg. kommer antagligen ha en ferrarijacka på mig!

vilken tid var det?

jwzrd
2005-10-28, 13:24
Jag kommer som sagt att vara där, i sällskap med en blond, hoppig fyraårig son samt en exakt 90 kg tung far i tävlingsform (Nitrometan borde känna igen honom på den klingande björkolmska dialekten :) ). Själv skäggig stor och tjock skånepåg.

Har klart begränsade möjligheter att delta i kuliga aktiviteter (fyraåring i släptåg, som sagt) men det vore ju kul att hälsa på er, så... :D

Vi är många tjocka skäggiga skåningar som kommer dit :D

Nitrometan
2005-10-28, 13:27
Vi är många tjocka skäggiga skåningar som kommer dit :D
Det är väl så skåningar ser ut?
Ricky Bruch, Johnny Wahlquist, Edward Persson (fast han rakade sig innan filmerna)... *rolleyes*

jwzrd
2005-10-28, 13:31
Det är väl så skåningar ser ut?
Ricky Bruch, Johnny Wahlquist, Edward Persson (fast han rakade sig innan filmerna)... *rolleyes*

Exakt! Jag försöker bli accepterad som riktig skåning trots orent ursprung genom att odla skägg :/

HerrArne
2005-10-28, 13:38
Exakt! Jag försöker bli accepterad som riktig skåning trots orent ursprung genom att odla skägg :/

Odla? Ett jämrans ogräs är vad det är... Hopplöst att hålla borta så jag har gett upp...
*rolleyes*

...fastjagharjuintehellerrentskånsktursprungnej...

chidde
2005-10-28, 14:02
Jag kommer antagligen titta dit och kolla läget!
Men har tyvärr möjlighet att medverka på aktiviteter seanre på dagen.

jag är ca 1,90 ca 100kilo smågrov.
Rakad med lite skägg. kommer antagligen ha en ferrarijacka på mig!

vilken tid var det?

kommer du i en ferrari också? :D

edit: visste inte ens att det var så många från helsingborg, men men... där ser man

Jense
2005-10-28, 14:08
Jense: Mart|n känner jag igen, så om jag ser en liten rakad snubbe som svansar runt honom - då är det du? :cool: :MrT:


182cm, 93 kilo är jag, inte liten, men inte stor öht , så ja :D

B-jay
2005-10-28, 14:09
kommer du i en ferrari också? :D

edit: visste inte ens att det var så många från helsingborg, men men... där ser man

Klart, parkerar den precis utanför! :cool:

Vi är nog en del folk från hbg.
kan kanske dra ihop något med malmöfolket framöver, något som inte har så kort varsel!

Jense
2005-10-28, 14:14
Klart, parkerar den precis utanför! :cool:

Vi är nog en del folk från hbg.
kan kanske dra ihop något med malmöfolket framöver, något som inte har så kort varsel!


hade varit kul!

jwzrd
2005-10-28, 14:14
hade varit kul!

Kommer du till IH då?

Jense
2005-10-28, 14:17
Kommer du till IH då?



internationella Hivdagen?


jwzrd
2005-10-28, 14:23
internationella Hivdagen?



Skit på dig då :D

Herkulez
2005-10-28, 14:26
hmm en biker utan bike, är det som en zigenare utan stöldgods under kjolen?


skämt baserade på fördommare RULES

Jense
2005-10-28, 14:35
hmm en biker utan bike, är det som en zigenare utan stöldgods under kjolen?


skämt baserade på fördommare RULES


du då, ett fetto utan penis!!!!!!11111EN!!!!!11111111

jwzrd
2005-10-28, 14:36
PAPPERSKYKEN!!!!!!11111EN!!!!!11111111

Ja!

LBacker
2005-10-28, 14:36
hmm en biker utan bike, är det som en zigenare utan stöldgods under kjolen?


skämt baserade på fördommare RULES

Räknas mini-stöldgods? :)

Herkulez
2005-10-28, 14:38
du då, ett fetto utan penis!!!!!!11111EN!!!!!11111111
nu pratar du om din mamma igen jense.

Jense
2005-10-28, 14:39
nu pratar du om din mamma igen jense.


DU ÄR MIN MAMMA







moste knula snela

Herkulez
2005-10-28, 14:43
WCC TRÖJJA
http://www.bekijkhetmaar.net/TGR/uploads/ArtPicBig_3493_WCA002BACKS-200.jpg

-

Bike
http://www.bigbike.net/images/bigdog/chopper-small.jpg

=

Bajker wannabi jense
http://www.sillyjokes.co.uk/images/dress-up/acc/hats/biker.jpg

jwzrd
2005-10-28, 14:45
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA :laugh:

HerrArne
2005-10-28, 14:47
Hmmm... Någon som antyder att SLM har en lokalavdelning i HBG?
*innocent*

Olsson
2005-10-28, 14:49
Håll er till tråden nu annars skickar jag Allan på er! :D
Jag kanske oxå dyker upp med chidde en stund ialla fall. Har en del annat att göra imorron också så jag får se om jag hinner.

Jense
2005-10-28, 14:50
haha lönt o posta en bild på dig själv herk

J.Saarela
2005-10-28, 19:13
mohahahahahahah

chidde
2005-10-29, 00:20
vafan, det blir en snabb hälsning... och en liten titt på tävlingen
eventuellt nåt litet efteråt...
kom på att jag é bokad till större evenemanger på lördagen! (iallafall på kvällen)

HerrArne
2005-10-29, 15:05
Hemma igen. Hittade ingen att hälsa på... :D
Letade i ärlighetens namn inte så noga heller, sonen var hemma magsjuk och att leta reda på er för att (eventuellt) dela med mig av sådant hade varit taskigt...

(( Konstaterade också krasst att jag fått en silverpeng om jag varit tävlande, ety det bara var en tävlande i min viktklass... :) ))

chidde
2005-10-29, 16:10
Hemma igen. Hittade ingen att hälsa på... :D
Letade i ärlighetens namn inte så noga heller, sonen var hemma magsjuk och att leta reda på er för att (eventuellt) dela med mig av sådant hade varit taskigt...

(( Konstaterade också krasst att jag fått en silverpeng om jag varit tävlande, ety det bara var en tävlande i min viktklass... :) ))

vi (jag & olsson) hittade inte heller många, precis som du så letade vi inte så noga heller. men nitrometan hittade oss ganska snabbt iallafall, typ direkt när vi kom in :D
(inte så konstigt eftersom vi fick ta emot stående ovationer av publiken för att vi var så snygga)

har ett par bilder och några .avi-klipp med min digitalkamera (så förvänta er inte nån superkvalité) där vi bl a får se nitrometan och hak greppets jörgen lindblad sätta ett nytt sydsvenskt rekord :)

jwzrd
2005-10-29, 16:11
Jag var också där men såg ingen jag kände igen. Får väl se på bilderna antar jag.

B-jay
2005-10-29, 17:08
Jag var också där, men bara i slutet, så jag såg bara dom sista lyften, men kände inte igen någon härifrån! :cryout:

Släng upp bilderna och klippen!

Cilia
2005-10-29, 17:21
vad är det med Kolo och träffar?
går det troll i dom?

LBacker
2005-10-29, 18:10
vad är det med Kolo och träffar?
går det troll i dom?

Snarare så att trollen går på träffarna. ;)

Nitrometan
2005-10-29, 21:44
Snarare så att trollen går på träffarna. ;)
Hahahahaha *evil-scientist-laughter*

Så kan det vara.

Chidde: Torino var ett bra tips. Goda pizzor. Vi klarade oss ända hem.