handdator

Visa fullständig version : Skip La Cour ren?


Cerberus
2005-10-27, 21:33
http://skiplacour.com/Book_Covers/packing_on_muscle.gif

Läste på ett amerikanskt forum att Skip ska va helt ren från droger, om det e möjligt så är jag väldigt motiverad :)

Någon som vet mer om saken?

mini_Arnold
2005-10-27, 21:35
Han är ren.
Din motivation är på topp nu känner jag!
Gör dig själv en tjänst och läs inte mer i tråden!! :thumbup:

Rock'nRoll
2005-10-27, 21:35
Han verkar ju köra Max-OT, då är ingenting längre omöjligt.

sunkan
2005-10-27, 21:36
han kanske är ren nu, men om han var det tidigare kan man ju bara spekulera i tyvärr

Cerberus
2005-10-27, 21:42
:( som ja tänkte då..

Pudzianovski
2005-10-27, 21:58
Vem var det som alltid tjatade om honom och att han var ren?

:confused:

Bjorne
2005-10-27, 21:59
han kanske är ren nu, men om han var det tidigare kan man ju bara spekulera i tyvärrSå är det ju med alla, styrkelyftare som dörrvakter.

michael
2005-10-27, 22:10
Två ord;
Yeah right!

myggan
2005-10-27, 23:35
SKALL inte alla från ******* vara rena?

dom pratar ju väldigt strong emot steroider i deras texter i alla fall, fast det är ju som sagt ganska svårt att veta vad killarna gjorde för 10 års sen.

ung och dum som man säger :)

Fartman
2005-10-27, 23:47
SKALL inte alla från ******* vara rena?

dom pratar ju väldigt strong emot steroider i deras texter i alla fall, fast det är ju som sagt ganska svårt att veta vad killarna gjorde för 10 års sen.

ung och dum som man säger :)

Tja, sen har ju AST salufört prohormoner.. och i min värld är man inte speciellt ren om man kör med sånna.

Solros
2005-10-27, 23:49
AST gör så bra saker att det kan fan räknas som doping!
Protein med 123% bättre upptag, otroliga shakers som gör att du kan trycka in mera syre i muskelplasman och öka upp til 32kg muskler på ett år. Men ät inget annat än deras grejor, då går det åt helvete!

jesse
2005-10-28, 00:19
Skip har tagit (tar?) prohormoner när han tävlade som "natural bodybuilder" eftersom det va lagligt i USA då.

Så jag skulle väll inte vilja säga att han är direkt "ren" :MrT:

Vic_1981
2005-10-28, 00:25
tycker han borde skip-pa skitsnacket.

Börje H
2005-10-28, 08:21
[QUOTE=Cerberus
Någon som vet mer om saken?[/QUOTE]
Det kan väl endast vara Skip själv som vet något mer. Hur i hela friden skall ett gäng forumnördar tusentals mil från USA veta någonting om vad han gör och inte gör??

petersson
2005-10-28, 08:27
[QUOTE=Cerberus
Någon som vet mer om saken?
Det kan väl endast vara Skip själv som vet något mer. Hur i hela friden skall ett gäng forumnördar tusentals mil från USA veta någonting om vad han gör och inte gör??[/QUOTE]

menar det. men! det står på *******.com (deras amerikanska sida) att skip kör med prohormoner.. står typ i hans träningsjournal tror jag.

Mass-Tech
2005-10-28, 08:33
Han blev testad på en tävling och där klarar han sig, men om han har varit ren hela sitt liv vet bara han själv.

mr ruhl
2005-10-28, 09:42
han duschar säkert lika ofta som dom flesta andra, vet inte vad han har för jobb, om det är ett fysiskt men om inte annat så är han kanske inte ren efter träningspasset..det var ett väldans tjat om proffsen är ren. *screwy* sköt er egen hygien och skit i andra så länge dom inte stör er med deras odör (om dom inte är ren)

Runda Grodan
2005-10-28, 09:44
Vad jag har förstått har Skip "erkänt" att han använt prohormoner. Jag skriver erkänt inom situationstecken då han inte anser att användningen av prohormoner var att dopa sig, åtminstone inte då det fortfarande var lagligt (dock borde det ju ha varit förbjudet på tävlingar han ställt upp i???)

norsk_gadd
2005-10-28, 09:47
han duschar säkert lika ofta som dom flesta andra, vet inte vad han har för jobb, om det är ett fysiskt men om inte annat så är han kanske inte ren efter träningspasset..det var ett väldans tjat om proffsen är ren. *screwy* sköt er egen hygien och skit i andra så länge dom inte stör er med deras odör (om dom inte är ren)

:laugh: :laugh:
Nej, nu ska jag ta en dusch.

mr ruhl
2005-10-28, 09:53
:laugh: :laugh:
Nej, nu ska jag ta en dusch.


haha så du blir ren menar du? :D

mr ruhl
2005-10-28, 09:56
Vad jag har förstått har Skip "erkänt" att han använt prohormoner. Jag skriver erkänt inom situationstecken då han inte anser att användningen av prohormoner var att dopa sig, åtminstone inte då det fortfarande var lagligt (dock borde det ju ha varit förbjudet på tävlingar han ställt upp i???)


det kommer alltid finnas prohormoner som är lagliga, såfort dom förbjuder en så gör tillverkarna om en molekyl eller nåt så blir det lagligt en stund tills den blir förbjuden igen osv..använder man sig av prohormoner så tror inte jag att steget fullt ut är så långt borta..

J.Saarela
2005-10-28, 09:56
han duschar säkert lika ofta som dom flesta andra, vet inte vad han har för jobb, om det är ett fysiskt men om inte annat så är han kanske inte ren efter träningspasset..det var ett väldans tjat om proffsen är ren. *screwy* sköt er egen hygien och skit i andra så länge dom inte stör er med deras odör (om dom inte är ren)



:laugh:

Runda Grodan
2005-10-28, 10:00
det kommer alltid finnas prohormoner som är lagliga, såfort dom förbjuder en så gör tillverkarna om en molekyl eller nåt så blir det lagligt en stund tills den blir förbjuden igen osv..använder man sig av prohormoner så tror inte jag att steget fullt ut är så långt borta..
Tror att du kan ha rätt i det.

jwzrd
2005-10-28, 10:04
Men skit i om han trycker eller inte, han tävlar på en hög nivå, är alltid snorhård, har lyckats utveckla en bra kropp, tjänar bra med pengar och är framgångsrik i det han gör, tränar hårdare än självaste satan, sitter antagligen inne med en snygg donna/kille. Vaffan gör det om han snortar kola, trycker testo eller runkar bulle förutom det? *grr27*

Nitrometan
2005-10-28, 10:07
Ren och ren, är han älg? Det vill jag veta!

Han, Skip De La Cour, är han älg?

Mass-Tech
2005-10-28, 10:09
Vad jag har förstått har Skip "erkänt" att han använt prohormoner. Jag skriver erkänt inom situationstecken då han inte anser att användningen av prohormoner var att dopa sig, åtminstone inte då det fortfarande var lagligt (dock borde det ju ha varit förbjudet på tävlingar han ställt upp i???)
Pro-hormoner är tillåtet på NA tävlingar, därför tycker en del proffs att det är lite fucked upp.

Runda Grodan
2005-10-28, 10:12
Pro-hormoner är tillåtet på NA tävlingar, därför tycker en del proffs att det är lite fucked upp.
Ja det var lite konstigt men det beror ju på vad man definierar som ren.

Mass-Tech
2005-10-28, 10:18
Ja det var lite konstigt men det beror ju på vad man definierar som ren.
Det är därför proffsen inte tycker om dem, de får en massa skit för de tar droger från de "naturliga".
Det är som en alkis ska gnälla på heronist.

Runda Grodan
2005-10-28, 10:29
Det är därför proffsen inte tycker om dem, de får en massa skit för de tar droger från de "naturliga".
Det är som en alkis ska gnälla på heronist.
Schysst liknelse. :D

Beast
2005-10-28, 10:35
Om ni slutar koncentrera er på vad andra gör och börjar koncentrera er på er själva......

Runda Grodan
2005-10-28, 10:38
Om ni slutar koncentrera er på vad andra gör och börjar koncentrera er på er själva......
Det skulle man kunna säga till dig med i detta fallet. :)

Om jag vill prata om detta så gör jag det.

Jay-Z
2005-10-28, 10:38
Personligen är jag såååå trött på dessa trådar att jag tycker att nästa person som startar en liknande bör bannas. Det blir ju som en jävla repig skiva. INGET nytt framkommer.

Eller så kan jag sluta läsa dem. :D

Runda Grodan
2005-10-28, 10:40
Personligen är jag såååå trött på dessa trådar att jag tycker att nästa person som startar en liknande bör bannas. Det blir ju som en jävla repig skiva. INGET nytt framkommer.
Jag är personligen rätt trött på en massa olika trådar... :)

Jay-Z
2005-10-28, 10:50
Jag är personligen rätt trött på en massa olika trådar... :)

Jo, det är sant. Men jag har stängt min träningsjournal så den slipper du. :)

Men när jag kom på att jag inte behöver läsa allt blev mitt liv mycket lättare. :D

Ps. Jag tror Skip är ren för han använder RightGuard Xtreme.

http://www.auravita.com/prodimages/GILL/gill13890.jpg

Slartibartfast
2005-10-28, 14:34
Orkar inte läsa tråden, men inte en chans i helvete att han är ren.

Runda Grodan
2005-10-28, 15:16
Jo, det är sant. Men jag har stängt min träningsjournal så den slipper du. :)
Det var synd, även om det är ett tag sedan jag var inne där.

Grisen
2005-10-29, 15:27
Vem var det som alltid tjatade om honom och att han var ren?

:confused:


Det var väl Pauline Nordin, eller Tinner???

:confused:

skaparn
2005-10-29, 15:46
Men skit i om han trycker eller inte, han tävlar på en hög nivå, är alltid snorhård, har lyckats utveckla en bra kropp, tjänar bra med pengar och är framgångsrik i det han gör, tränar hårdare än självaste satan, sitter antagligen inne med en snygg donna/kille. Vaffan gör det om han snortar kola, trycker testo eller runkar bulle förutom det? *grr27*

Det står faktiskt inget i hans träningsjournal om runkbulle.

Angående ifall man ska spekulera i frågan ren/oren så tycker jag att det där med höga hästar - hårdare fall, passar bra in. Det vore ju en sak om han bara höll käft eller kanske drog en Colemansk "jag är inte ren, men laglig". Men nu skryter ju ast upp sig så kopiöst om att de är så rena att man måste definiera om ren för att ordet ska räcka till att beskriva deras renhet. Då får man ta lite skit ifall man har fingrarna ens i närheten av dunderhonungsburken.

Lite som Schyman och skattefusk.

Karl_alfred
2005-10-29, 15:56
Orkar inte läsa tråden, men inte en chans i helvete att han är ren.
:thumbup:

Jacksatan
2005-10-29, 16:12
han kanske är ren nu, men om han var det tidigare kan man ju bara spekulera i tyvärr

Det spelar inte så stor roll. Hur mycket du än dopar dig så faller du alltid tillbaka till ditt genetiska max för vad du kan hålla ren ändå. Du kan inte dopa upp dig som fan i 5år och tro att du kan behålla allt. Det är muskler till låns, så är han ren nu är det en imponerande fysik varesig han dopat sig förut eller inte.

Baha
2005-10-29, 16:17
han framhävdes som ren i gamla ironman tidningar ens innan han blev ast's posterboy

som sagt är väl knappast ren, men allt är ju relativt, även coleman var ju i hans nivå förr när han vann Vm och sågs som ren och nu väger han 30+kg rena muskler mer.

verkar ju finnas massor man kan eller iaf kunde använda i usa och ändå klassas som "natural"

Piranha
2005-10-29, 16:36
Who cares ?

Om han säger han är det får man väl tro på det.

HenrY
2005-10-29, 17:10
Who cares ?

Om han säger han är det får man väl tro på det.

Gäller samma sak för Coleman?

Piranha
2005-10-29, 17:14
Gäller samma sak för Coleman?

Vad är mitt intresse i vad andra stoppar i sig ?
jag finner ingen glädje i att spekulera om vad dem pysslar med.

Om dem är fullproppade eller tokrena fine , de kör sitt rejs.

HenrY
2005-10-29, 17:16
Vad är mitt intresse i vad andra stoppar i sig ?
jag finner ingen glädje i att spekulera om vad dem pysslar med.

Om dem är fullproppade eller tokrena fine , de kör sitt rejs.

jaja, I c.
Men nu var ju frågan om man trodde att han var ren eller inte. Varför inte låta de som vill spekulera/delge sina tankar kring det, och kanske skippa skriva det som du skrev tidigare?