handdator

Visa fullständig version : Börja med protein o kreatin!


Computerman
2005-10-27, 17:17
Hejsan! Har tränat i några är på gymmet och skött min kosthållning ganska bra, känner nu dock att jag inte får i mig tillräckligt med protein och funderar på att testa proteinpulver och kreatin i några månader.
Har ingen som helst koll på vad det är som gäller på marknaden men fick tipset om gymgrossistens extraerbjudande på Whey-80 proteinpulver!?
Vad tror ni om det?

*flex*

Bengan
2005-10-27, 17:28
Hejsan! Har tränat i några är på gymmet och skött min kosthållning ganska bra, känner nu dock att jag inte får i mig tillräckligt med protein och funderar på att testa proteinpulver och kreatin i några månader.
Har ingen som helst koll på vad det är som gäller på marknaden men fick tipset om gymgrossistens extraerbjudande på Whey-80 proteinpulver!?
Vad tror ni om det?

*flex*
Funkar lika bra som alla de andra produkterna skulle jag tro. kör själv med det. Men titta gärna i kolozzeums butik de har lika bra pulver för nästan samma pris.

För oss som inte är elit tror jag på att köpa det billigaste!!! :thumbup:

Kotten
2005-10-27, 22:16
jag käkar 1 burk keso/kvarg om dagen vilket ger mig ca 60g protein, tar halva på morgonen och halva på kvällen. + att jag äter annat oxå, så det är inga problem att få i sig den mängden protein man behöver om verkligen vill, behöver inte bli så dyrt heller.

fast kan ju vara bra att ha ett lite snabbare vasle protein att direkt efter träningen