handdator

Visa fullständig version : Jense - Grepputrustning


Bjorne
2005-10-26, 20:56
Vad hände? Hur blir det med greppgrejs? Kommer du tillverka sådant?

Bjorne
2005-10-27, 18:54
Bump?

Jense
2005-10-27, 19:01
ja. skicka pm igen ni som vill ha

Bjorne
2005-10-27, 19:19
ja. skicka pm igen ni som vill haJag är helt ny på det här. Kan du inte sätta upp en liten lista på vad du kan tillverka (sedan får man google upp vad det är för något), samt priser :)


Precis börjat träna greppet, körde linte pinch idag och så brukar jag köra med gripper, testa att "flippa" med en viktskiva också, vet inte ifall de ger någon direkt styrka i nävarna, för 10kgs kan jag flippa många gånger, men finns ingen 15kg som är bra storlek, så där blir det noll gånger :P

Jense
2005-10-27, 19:24
Jag är helt ny på det här. Kan du inte sätta upp en liten lista på vad du kan tillverka (sedan får man google upp vad det är för något), samt priser :)


Precis börjat träna greppet, körde linte pinch idag och så brukar jag köra med gripper, testa att "flippa" med en viktskiva också, vet inte ifall de ger någon direkt styrka i nävarna, för 10kgs kan jag flippa många gånger, men finns ingen 15kg som är bra storlek, så där blir det noll gånger :P


15 kilos i bra storlek.. så stor är inte skillnaden mellan 15kilosplattor :D

du får googla först och fråga sen faktiskt, kan göra det mesta som inte kräver så mycket arbete då jag har ganska mycket på jobb nu

Bjorne
2005-10-27, 19:44
15 kilos i bra storlek.. så stor är inte skillnaden mellan 15kilosplattor :D

du får googla först och fråga sen faktiskt, kan göra det mesta som inte kräver så mycket arbete då jag har ganska mycket på jobb nuDe vi hade var antingen allt för smala (tävlings-skiva) eller för tjock (gummiklädd).

Någon annan greppnisse som kan rekommedera saker att fortsätta med för att få ett så starkt grepp som möjligt, använder som sagt grippers och har börjat pincha.

Jense
2005-10-27, 19:48
De vi hade var antingen allt för smala (tävlings-skiva) eller för tjock (gummiklädd).

Någon annan greppnisse som kan rekommedera saker att fortsätta med för att få ett så starkt grepp som möjligt, använder som sagt grippers och har börjat pincha.


thickbars och bending,, vbar också iofs men du kan börja så smått med att träna upp handlederna också, bending, plate curl, plate wrist curl eller vanlig wrist curl

fintelligens
2005-10-27, 20:02
Eller en extrafet v-bar ;)

Jense
2005-10-27, 20:04
Eller en extrafet v-bar ;)


hade varit ball, fast inte nödvänligt :D