handdator

Visa fullständig version : Biggest loser


gladiatorerna1
2005-10-26, 10:33
Vad tyckte ni om gårdagens program? Jag tyckte att det var så sorligt vid utröstningen...hon som röstades ut verkade vara en väldigt omtyckt person av all.

Och så tycker jag som sagt att det är så komiskt med svenska Andreas.

bolt
2005-10-26, 10:44
Strongt gjort av dom att cykla i 8 timmar..
Känns nästan som han Andreas är en joker som bara förstör för Sverige..

gladiatorerna1
2005-10-26, 10:46
Strongt gjort av dom att cykla i 8 timmar..
Känns nästan som han Andreas är en joker som bara förstör för Sverige..

Han är så rolig, framförallt när han får en utskällning av pauline och när han säger "javisst" hela tiden.

mela
2005-10-26, 10:55
Han är så rolig, framförallt när han får en utskällning av pauline och när han säger "javisst" hela tiden.

Han är störd och bör skjutas. Är han så lat får han nästan skylla sig själv.

mini
2005-10-26, 11:11
Äsch, jag såg bara lite, men det kändes som masspsykos när danskarna grinade och sa "jag älskar dig mest i hela väääärlden". Har de inga barn/syskon/föräldrar/husdjur/kompisar?

Coldsmith
2005-10-26, 11:19
Jag håller mest på och svär tungan av mig pga Laila, denna avskyvärda människa, finns det INGEN där som kan tala vett i henne? Dom konfronterade henne i senaste programet men lät henne styra och ställa och skälla ut DOM. Sinnessjukt. TRYCK DIT HENNE för guds skull. NÅN. Det är ju skamligt att se. UUUUSCH. Äckliga, vidriga Laila. TRYCK DIT HENNE NU!

bolt
2005-10-26, 11:22
Jag håller mest på och svär tungan av mig pga Laila, denna avskyvärda människa, finns det INGEN där som kan tala vett i henne? Dom konfronterade henne i senaste programet men lät henne styra och ställa och skälla ut DOM. Sinnessjukt. TRYCK DIT HENNE för guds skull. NÅN. Det är ju skamligt att se. UUUUSCH. Äckliga, vidriga Laila. TRYCK DIT HENNE NU!

Var det inte tänkt att dom skulle rösta ut den?
Fast det vart en annorlunda utröstning.

Nitrometan
2005-10-26, 11:32
Äsch, jag såg bara lite, men det kändes som masspsykos när danskarna grinade och sa "jag älskar dig mest i hela väääärlden". Har de inga barn/syskon/föräldrar/husdjur/kompisar?
Jag tittade på det en stund igår. Jag ville spana in Pauline...
Det var en del roligt.

Men det jag reagerade på var detsamma som du. Har de verkligen ingen annan de älskar?

"Jeg elsker dig mest av allt i verlden!" *cry*

axlpxl
2005-10-26, 11:57
Men det jag reagerade på var detsamma som du. Har de verkligen ingen annan de älskar?

"Jeg elsker dig mest av allt i verlden!" *cry*

Kärleken mellan tjockisar är stark tror jag :)

mr ruhl
2005-10-26, 11:59
nästan så att man blev tårögd, hon verkade väldigt omtyckt.. grymt imponerande att cykla 8 timmar i sträck, hade jag aldrig pallat utan att ha några matpauser emellan.. andreas måste ha med ett gäng snickers eller nåt eller så är han hemskt slö, ja det är han ju oxå men han borde verkligen gå ner mest nu, han har ju inte varit där så länge ännu, fast han kanske har svårt att motivera sig, han var ju rätt nöjd med sitt utseende och sa att han legat med över 100 kvinnor *rolleyes*

tigerofsweden
2005-10-26, 12:01
nästan så att man blev tårögd, hon verkade väldigt omtyckt.. grymt imponerande att cykla 8 timmar i sträck, hade jag aldrig pallat utan att ha några matpauser emellan.. andreas måste ha med ett gäng snickers eller nåt eller så är han hemskt slö, ja det är han ju oxå men han borde verkligen gå ner mest nu, han har ju inte varit där så länge ännu, fast han kanske har svårt att motivera sig, han var ju rätt nöjd med sitt utseende och sa att han legat med över 100 kvinnor *rolleyes*

Han kanske kör med ljuset släckt i sängkammaren *rolleyes*

gladiatorerna1
2005-10-26, 12:09
Jag blev glad för nroska Andreas skull att han kom med i "biggest loser" igen. Han blev otroligt glad!

mr ruhl
2005-10-26, 12:12
Han kanske kör med ljuset släckt i sängkammaren *rolleyes*


jo förvisso men man ska ju lyckas få dit dom oxå..och även om dom inte ser nåt i mörkret så borde dom ju ha känsel :confused:

mr ruhl
2005-10-26, 12:13
Jag blev glad för nroska Andreas skull att han kom med i "biggest loser" igen. Han blev otroligt glad!


han har ju sin nyfunna kärlek där, dom såg glad ut bägge, han hade gått ner en massa, han hade väl vägt nästan 200kg när programmet började, imponernade, hoppas att viktnedgångarna håller i sig.

gladiatorerna1
2005-10-26, 12:15
Jag hoppas att norska andreas vinner.

Gabriel_
2005-10-26, 12:16
Han är störd och bör skjutas. Är han så lat får han nästan skylla sig själv.


http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?p=1128104#post1128104

kunde inte låta bli :D

(ta nu inte detta på för stort allvar)

Bjorne
2005-10-26, 12:23
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=51581&highlight=loser

chidde
2005-10-26, 12:53
vill någon insatt förklara för mig vad tävlingen går ut på?
är det en lagtävling eller en individuell tävling?
varför får folk komma tillbaka?

tittade på det igår, ganska underhållande
8 timmars cykling, helt okej även om dem inte kom så långt :)
hon blonde från sverige börjar ju bli snygg, minus 50 kg till hade varit :thumbup:

utröstningen var löjlig som fan, onödigt känsloladdat
"eeeh, jag har känt dig i 49 dagar... jag älskar dig över allt annat"
för fan, tänker inte folk på vad dem säger på tv? de sliter ju ut ordet och dess betydelse

som sagt, ett bra program annars... en go uppvärmning till big brother :D

Three pigs
2005-10-26, 12:59
jag råkade somnade efter ungefär halva programmet =\

bigtraps
2005-10-26, 15:13
Paulin tyckte cykling var en kärringsport
Undrar vad Lance Armstrong tycker om fitness? ;)

Fartman
2005-10-26, 15:16
Paulin tyckte cykling var en kärringsport
Undrar vad Lance Armstrong tycker om fitness? ;)

haha, pauline är bäst! gillar hennes hårda stil!

Mental
2005-10-26, 15:25
Paulin tyckte cykling var en kärringsport
Undrar vad Lance Armstrong tycker om fitness? ;)

Nej, inte cykling, spinning.
Och det var nog mer sagt för att trösta än för att hon har något emot de som sysslar med spinning.

Ralle
2005-10-26, 15:48
Hur kan dom vara så tjocka och cyckla så länge som 8h och knappt vara svettig?? jag hade inte haft en torr fläck nån stans om jag cycklat en fjärdedel av tiden

strong-man
2005-10-26, 17:20
Paulin är så jävla fin :kinky:

mini_Arnold
2005-10-26, 17:34
haha, pauline är bäst! gillar hennes hårda stil!
Pauline, hård? Kanske hennes kropp men jag tycker hon tar det lugnt med tjockisarna.
Pauline är vettigaste tjejen i det programmet. :hbang:

Bjorne
2005-10-26, 18:33
Hur kan dom vara så tjocka och cyckla så länge som 8h och knappt vara svettig?? jag hade inte haft en torr fläck nån stans om jag cycklat en fjärdedel av tidenJag har inte en torr fläkt efter att ha cyklat 30 min :p

Ifall man håller högt tempo då, annars är det väl ingen mening med det, bara slöseri med tid.

Sonny
2005-10-26, 19:27
Hahahaha, fyfan vad jag garvade vid utröstningen, JAG ÄLLSKAR DIIG, fyfan vad överspelat det var :D

Förresten är Pauline med mindre o mindre imo. skärpning på den fronten!