handdator

Visa fullständig version : Kära Kolozzeum


Pudzianovski
2005-10-24, 21:28
Det har efter info från vissa medlemmar framkommit att den allmänna uppfattningen på kolozzeum, är att jag gillar droger och är drogliberal.

Jag vill härmed förtydliga mig en gång för alla.

Jag ogillar droger jag har aldrig använt droger (alkohol bara).
Jag kommer inte eller planerar inte att använda droger.

Alla som fortfarande tror att jag dopar mig, gillar droger...eller på ngt annat vis tror att jag är positivt inställd till droger har FEL FEL FEL.

Jag vet inte varifrån denna falska info som verkar ha spridits om mig kommit ifrån och jag hoppas att detta inte fortsätter.

Mvh Pudz

JJ
2005-10-24, 21:37
Det har efter info från vissa medlemmar framkommit att den allmänna uppfattningen på kolozzeum, är att jag gillar droger och är drogliberal.


Skumt, jag tycker att du varit rätt tydlig med att du inte gillar droger.

jwzrd
2005-10-24, 21:48
Det har efter info från vissa medlemmar framkommit att den allmänna uppfattningen på kolozzeum, är att jag gillar droger och är drogliberal.

Jag vill härmed förtydliga mig en gång för alla.

Jag ogillar droger jag har aldrig använt droger (alkohol bara).
Jag kommer inte eller planerar inte att använda droger.

Alla som fortfarande tror att jag dopar mig, gillar droger...eller på ngt annat vis tror att jag är positivt inställd till droger har FEL FEL FEL.

Jag vet inte varifrån denna falska info som verkar ha spridits om mig kommit ifrån och jag hoppas att detta inte fortsätter.

Mvh Pudz

Måste vara någon som skämtar.

Mart|n
2005-10-24, 21:58
Måste vara någon som skämtar.

Jao, jag har inte fått nån sån uppfattning om Mr. Pudding.

jwzrd
2005-10-24, 22:00
Jao, jag har inte fått nån sån uppfattning om Mr. Pudding.

Nej den enda drogen jag hört talas om när det gäller Puddingen är att han trippar på Lotta Engberg på fredagskvällarna :em:

Bjorne
2005-10-24, 22:00
Innebär det att du inte längre kommer sälja Deca?

Pudzianovski
2005-10-24, 22:01
En mycket känd forummedlem meddelat mig detta.


Därför ville jag förtydliga mig nu.

Kwon
2005-10-24, 22:24
Det har jag aldrig trott, däremot tyckte jag om Pudzis insats i Transporter! :thumbup:

Hur kan man tro det? Har aldrig sett ett drogliberalt inlägg från Teh Pudz