handdator

Visa fullständig version : Adenergy Stack-användande??!


rajtzing
2005-10-24, 21:20
jag har inthandlat adenergy stack som ja nu kör med 100%whey och kreatin. nu till problemet:
jag vaknar runt 9-tiden då jag också tar adenergy stack. sen väntar jag i 45 min och käkar frukost. därefter så brukar jag träna runt 12-tiden. då kommer frågan, NÄR ska jag ta min andra drink adenergy? om ja ska ta den andra drinken 30-45 min före träning så blir det väldigt tätt inpå efter den tidiga drinken.. och efter är ju inte rekomenderat? nåt tips från nån som vet? nån som provat olika varianter?

vet att de finns en liknande tråd på http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=37675&highlight=adenergy+stack.. men jag tycker inte att det svarar riktigt på mitt problem.. nån som har koll?? läste där att man kunde ta ena drinken innan kvällsproteinet? vad blir skillnaden?

Doktor V
2005-10-25, 12:41
Ta den runt 16-18 på kvällen, helst på tom mage

rajtzing
2005-10-25, 16:33
okej, varför så tidigt? blir det inte för långt "hopp" till träningen? är det inte bättre att i så fall ta den strax innan man går och lägger sig? eller?

Lizard
2005-10-25, 17:01
På muskelbyggarns bräda är det en på morgonen och en innan lunch alternativt innan träning som verkar vara det vanligaste användandet.
Själv gör jag det sistnämnda.

Lizard