handdator

Visa fullständig version : Hur funkar ratingen?


Big_Vik
2005-10-23, 20:41
Snackar om ratingen i journalforumet nu, med anledning av killgänget som toppröstade sina journaler för en tid sen. Hur många ska ha röstat för att man ska få åtnjuta några stjärnor?

Fatalist
2005-10-23, 20:42
Snackar om ratingen i journalforumet nu, med anledning av killgänget som toppröstade sina journaler för en tid sen. Hur många ska ha röstat för att man ska få åtnjuta några stjärnor?

Haha blev det andra killgänget (fjortgänget :booty: ) lite purkna?

Det räcker med 2 olika personer har röstat så får tråden en rating.

Big_Vik
2005-10-23, 20:55
Haha blev det andra killgänget (fjortgänget :booty: ) lite purkna?

Det räcker med 2 olika personer har röstat så får tråden en rating.

Vicket gäng? :confused: ;)

Jaså, men jag har röstat på en herrans massa dagböcker (inklusive min egen :angel: ) och det har aldrig hänt nåt, man tycker ju att fler borde rösta. Om ingen röstar måste ju funktionen vara onödig?

Big_Vik
2005-10-23, 20:57
Ursäkta mig bäste moderator som flyttade tråden :em: Man skulle inte kunna vinkla frågan lite och flytta tillbaka den till allmänt, där den blir sedd? Typ, varför använder ni inte ratingfunktionen?

Jarod
2005-10-25, 20:18
Ursäkta mig bäste moderator som flyttade tråden :em: Man skulle inte kunna vinkla frågan lite och flytta tillbaka den till allmänt, där den blir sedd? Typ, varför använder ni inte ratingfunktionen?

Ratingfunktionen är på. Det har den alltid varit. Dock så är det som Fatalist säger att det krävs flera röster för att något resultat ska visas.
:thumbup:

Big_Vik
2005-10-25, 20:45
Ratingfunktionen är på. Det har den alltid varit. Dock så är det som Fatalist säger att det krävs flera röster för att något resultat ska visas.
:thumbup:

Hur många då på ett ungefär? Om det som Fatalist säger endast krävs två röster betyder det att jag i stort sett är den ende som röstat. :confused:

Jarod
2005-10-25, 20:58
Det krävs tre röster.

Pellefant
2005-10-25, 21:14
Nu gav jag en rating till denna tråd. :)

Zakath
2005-10-25, 21:46
Nu gav jag en rating till denna tråd. :)


Jag också :)