handdator

Visa fullständig version : Köpa nya träningsbrallor!!!


Henkan
2005-10-23, 18:51
Hej

behöver råd och tips.
Jag ska ha nya träningsbrallor och vill ha lite tips.
Dem ska inte vara i polyester (helst inte)..utan gärna något mjukare som inte är så sladdrigt.

Funderare lite på GASP Jersey Training Pant. Hur är dem???
Hur är dem i storlekarna? Tänkte ev på XXL. Jag är 2m lång och ganska välbyggd med mina 110kg så jag vill bara att dem inte ska vara för korta.

Tacksam för tips....för dme gamla pantsen hänger inte ihop längre hehe.
Även tips på andra modeller uppskattas.

Piranha
2005-10-23, 19:08
XXL lär bli bra , är 189 lång och då är XL lagom i längden, vidden behlöver du inte ens tänka på.

Henkan
2005-10-23, 19:15
XXL lär bli bra , är 189 lång och då är XL lagom i längden, vidden behlöver du inte ens tänka på.

Alltså är dem stora? bara dem inte är rent för "vida" så att de serut som tändstickor när fläkten blåser på brallorna.
Har du dem brallorna? Vilka e färgmässigt enligt dig snyggast?

Piranha
2005-10-23, 19:20
Alltså är dem stora? bara dem inte är rent för "vida" så att de serut som tändstickor när fläkten blåser på brallorna.
Har du dem brallorna? Vilka e färgmässigt enligt dig snyggast?


Jag gillar dem grå bra , sen har better ett par mörkblå med vita stripes utefter sidorna i samma modell som jag tycker är riktigt snygga, inte en massa text och krusiduller på heller.

Vida ja de är vida såklart , men inte så att det ser ut som McHammer på 80 talet direkt .. alltså de funkar

Ja sen beror de lite såklar på vad man stoppar i brallan :)

Mr. Moose
2005-10-24, 05:30
Jag gillar dem grå bra , sen har better ett par mörkblå med vita stripes utefter sidorna i samma modell som jag tycker är riktigt snygga, inte en massa text och krusiduller på heller.

Vida ja de är vida såklart , men inte så att det ser ut som McHammer på 80 talet direkt .. alltså de funkar

Ja sen beror de lite såklar på vad man stoppar i brallan :)

Va fan??? Går ni till gymmet för och träna eller är det en modevisning? *grr27* ;)

Claes

Piranha
2005-10-24, 07:46
Va fan??? Går ni till gymmet för och träna eller är det en modevisning? *grr27* ;)

Claes


Givetvis eftersom jag är guds gåva till träningen så tänker jag klä mig därefter.

Mr. Moose
2005-10-24, 11:20
Givetvis eftersom jag är guds gåva till träningen så tänker jag klä mig därefter.

Lucky you, själv gav jag upp för länge sen. *cry*

Guds gåva hmmmm, titta på "Victoria's secrets" mode visning för ett tag sen. :naughty: :naughty: En av damerna hade ett par ängla vingar, det kanske hade varit något?? Kanske lite svårt att köra bänk men vad gör man inte för o visa att man är en gåva från Gud? :hbang:

Själv använder jag ett par slitna shorts. Inte så glamoröst med dom är bekväma. *flex*

Kör hårt.

Claes

Piranha
2005-10-24, 11:23
Lucky you, själv gav jag upp för länge sen. *cry*

Guds gåva hmmmm, titta på "Victoria's secrets" mode visning för ett tag sen. :naughty: :naughty: En av damerna hade ett par ängla vingar, det kanske hade varit något?? Kanske lite svårt att köra bänk men vad gör man inte för o visa att man är en gåva från Gud? :hbang:

Själv använder jag ett par slitna shorts. Inte så glamoröst med dom är bekväma. *flex*

Kör hårt.

Claes


*skrattar* sen är de lite klimatskillnad emellan Thailand å kliva ut här å få rimfrost på ballarna efter passet..

Fy fasiken..

Mr. Moose
2005-10-24, 11:41
*skrattar* sen är de lite klimatskillnad emellan Thailand å kliva ut här å få rimfrost på ballarna efter passet..

Fy fasiken..

Det går mot vinter här också, vi hade bara 28°C igår natt. Brrrrrr

Dag o börja använda värmefilten. :em:

Claes