handdator

Visa fullständig version : ska ja "tjacka" Lean?


jono
2005-10-23, 12:16
halloj...
har sett några trådar här om LEAN och många säger att det är ett väldigt bra kosttillskot osv osv.


jag tränar thaiboxning 3-4dar i veckan å ska nu utöka mitt träningsschema så att jag får in gym, simning och löpning...

ja väger cirkus 69-70 kg... har lite späck runt magpartiet som önskas försvinna...

Är då LEAN något man ska satsa på tycker ni?

Fartman
2005-10-23, 13:01
nja, det är nog bättre att du ser över kosten i stort.

mangemani
2005-10-23, 13:12
LEAN i kombination med sund och bra kost samt hård träning,i all ära.
gör som fartman säger,se över kosten,slipa till den(om den nu ser bedrövlig ut dvs) och sen kan du fundera på att införskaffa LEAN.

Helena B
2005-10-23, 13:14
För mig funkar Lean inte alls, men det är väl olika från person till person.

mangemani
2005-10-23, 13:23
För mig funkar Lean inte alls, men det är väl olika från person till person.


kör du med rekomendationerna som står på burken?pröva att kanske gå över dom och se om det blir nån skillnad?

Helena B
2005-10-23, 13:24
kör du med rekomendationerna som står på burken?pröva att kanske gå över dom och se om det blir nån skillnad?

Tar 3 stycken innan ett pass

ZLTN
2005-10-23, 20:02
För mig funkar Lean inte alls, men det är väl olika från person till person.

Lean och koffeintabletter tar jag för jag känner mer att jag orkar hålla energin uppe längre då, inte att jag blir starkare.

Hörrö för några veckor sen så funkade det ju! *slap* :D

Helena B
2005-10-23, 20:10
Hörrö för några veckor sen så funkade det ju! *slap* :D

Nej jag sa aldrig att det funkade, jag sa att jag tog det för energins skull. Väntar fortfarande på att de ska börja verka ;) Eller så funkar de fast jag inte märker någon nämnvärd skillnad *slap* :D

H.Emanuel
2005-10-23, 20:30
Nej jag sa aldrig att det funkade, jag sa att jag tog det för energins skull. Väntar fortfarande på att de ska börja verka ;) Eller så funkar de fast jag inte märker någon nämnvärd skillnad *slap* :D
Vaddå, du vaknar inte upp som en bb-tjej? Vilket skitpreparat!

Helena B
2005-10-23, 20:35
Vaddå, du vaknar inte upp som en bb-tjej? Vilket skitpreparat!

BB-tjej, äh nej verkligen inte ;) Jag tar det för att jag ska orka träna längre. Men det verkar ju funka för andra så.

H.Emanuel
2005-10-23, 20:46
BB-tjej, äh nej verkligen inte ;) Jag tar det för att jag ska orka träna längre. Men det verkar ju funka för andra så.
Är det nåt liknande kreatin?

Helena B
2005-10-23, 20:48
Är det nåt liknande kreatin?

Nej mer likt koffeintabletter, ta det innan träning för att få energi.

ZLTN
2005-10-24, 15:14
Nej jag sa aldrig att det funkade, jag sa att jag tog det för energins skull. Väntar fortfarande på att de ska börja verka ;) Eller så funkar de fast jag inte märker någon nämnvärd skillnad *slap* :D
Du sa att du "kände". ;) Aja nog om det, hoppas d börjar verka! :thumbup:

Callek
2005-10-24, 15:23
Jag har testat LEAN till Judoträningen, ungefär samma effekt som att dricka kaffe tycker jag.

Blir väl iof inte lika kass i magen som när man dricker kaffe ;)

userfriendly
2005-10-24, 16:27
JAG tycker det är bra (deffar) inte bara i koffeinsynpunkt utan även grönt the synpunkt. Höjer förbränningen, svettas mera, blir piggare. Tar mer än rekommenderad dos.... jag rekommenderar iaf 2 före träning... bara en ger inte så mkt effekt..