handdator

Visa fullständig version : Exhale Forum stängs ned.


Jay-Z
2005-10-22, 10:52
Förbered er för invasionen. :D

Raggningstråden...eh..jag menar tråden på Exhale om nedstängningen (http://www.exhalemag.com/forum/index.php?showtopic=9462&hl=)

puppas
2005-10-22, 10:54
åh nej...nu kommer det att svämma över av nya medlemmar...Trivs bra som det är..

mini_Arnold
2005-10-22, 10:54
Tråkigt att höra.
Jag är faktiskt medlem där.

norsk_gadd
2005-10-22, 10:57
Jag är också medlem på exhale men det gör inget att de lägger ner. Blir mer folk här, bara kul. Sen så tycker jag att exhale är så segt, aldrig något nytt.

supra
2005-10-22, 10:58
Jag som precis tänkte regga mig där.. men då slipper jag det.
Sen förstår jag inte hur man bara kan lägga ner ett forum med ett par tusen medlemmar..

Svårt att skrapa ihop pengar till en domän + server? reklamintäkterna lär ju täcka driften med råge.

Allan
2005-10-22, 11:21
Förbered er för invasionen. :D


Tror jag inte. De flesta är redan medlemmar här, fast under andra namn. StyrketräningsSverige är inte så stort, och dessutom har vi inte haft Berlinmuren mellan moderatorerna här och på Exhale.
Men...det skadar ju inte om ni är era vanliga trevliga artiga hjälpsamma jag om det skulle dyka upp nån vilsen själ....
*rolleyes*


allan

Löjtnant Blank
2005-10-22, 11:24
det skadar ju inte om ni är era vanliga trevliga artiga hjälpsamma jag om det skulle dyka upp nån vilsen själ....

Not to worry. Det tar jag på mig.

Allan
2005-10-22, 11:25
Not to worry. Det tar jag på mig.

Nu blev jag orolig....


allan

GilbertGottfried
2005-10-22, 11:38
Har Krampus skickat dödshot?

Herkulez
2005-10-22, 11:39
Har Krampus skickat dödshot?
nej myten, det har han nog inte.

GilbertGottfried
2005-10-22, 11:41
nej myten, det har han nog inte.


Byt avatar din blåsfisk!

chidde
2005-10-22, 11:54
exhale har faktiskt rätt trevliga medlemmar, finns ett par skumma typer dock (men såna finns ju överallt)

fast det é fortfarande två olika forum tycker jag, så jag håller med om att det hade förändrat dagens kolozzeum om allt rörs ihop

Slartibartfast
2005-10-22, 12:00
Det här blir soft.

Piranha
2005-10-22, 12:05
För att inte glömma alla med sin PT sidor som vill kränga sina tjänster...

Haaa ha ha WTF !

mr ruhl
2005-10-22, 12:07
Jag är också medlem på exhale men det gör inget att de lägger ner. Blir mer folk här, bara kul. Sen så tycker jag att exhale är så segt, aldrig något nytt.


förstår att du vill ha hit exhalarna, där finns ju några likasinnade som du..
http://www.exhalemag.com/forum/index.php?showtopic=9456

och hur ska det nu gå för den handfull exhalare som hypar varandra till max?
och reykyns tavelförsäljning? ja frågorna är många!

men det finns mycket kunnigt folk på det forumet oxå, och som allan skrev så
finns säkert många av dom redan här fast under andra namn..björnfällsmats tex är ju här fast under ett annat namn, faktiskt rätt vettig emellanåt :D

mr ruhl
2005-10-22, 12:13
Krampus!
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/member.php?find=lastposter&t=53530


är väl inget fel på krampus, verkar vara en soft kille..

GilbertGottfried
2005-10-22, 12:15
är väl inget fel på krampus, verkar vara en soft kille..

Är det någon som påstått något annat?

mr ruhl
2005-10-22, 12:33
Är det någon som påstått något annat?


vafan svarade inte jag på den här frågan nyss, nån mod som blev sur?

jaja svarar på nytt, ska formulera mig bättre denna gång=)

undrade bara för att du länkade till hans personliga sida i samband med att nån länkat till 2 andra figurer som jag anser inte verkar vara lika "vettiga" som krampus.

Jet
2005-10-22, 12:44
Obehagligt *cry*

morte
2005-10-22, 13:14
*popcorn* *popcorn* *popcorn*

Baha
2005-10-22, 13:17
kollade nu lite på bodys forum, fylls sakta på där med exhale-medlemmar ser jag nu.

bra ju mer folk det är på ett forum, mer aktivitet, så ett bort=fler på det här och andra är ju bra.

internethjälten
2005-10-22, 13:25
Hoppas bara att MickeB kommer hit och startar en träningsjournal
alt en tråd i medlemsbilder =)


nicke

aliquis
2005-10-22, 13:30
Förbered er för invasionen. :D

Raggningstråden...eh..jag menar tråden på Exhale om nedstängningen (http://www.exhalemag.com/forum/index.php?showtopic=9462&hl=)" NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEJ :weird: ", Johan S....

Berätta när han har blivit medlem ;)

Rätt trevligt ändå, ett forum är bättre än flera :D

Kanske dags att slänga in en medlemsavgift på nya medlemmar? ;)

Krampus
2005-10-22, 13:38
vafan svarade inte jag på den här frågan nyss, nån mod som blev sur?

jaja svarar på nytt, ska formulera mig bättre denna gång=)

undrade bara för att du länkade till hans personliga sida i samband med att nån länkat till 2 andra figurer som jag anser inte verkar vara lika "vettiga" som krampus.


:thumbup: :D

chidde
2005-10-22, 13:44
Hoppas bara att MickeB kommer hit och startar en träningsjournal
alt en tråd i medlemsbilder =)


nicke

har han aldrig postat nåt här?
eller det kanske är jag som har blandat ihop

men ändå, det hade varit kul
killen är ju större än gud på grannforumet :bow:

Krampus
2005-10-22, 13:46
Förbered er för invasionen. :D

Raggningstråden...eh..jag menar tråden på Exhale om nedstängningen (http://www.exhalemag.com/forum/index.php?showtopic=9462&hl=)


Det kan vara kul att få hit de som har ett genuint träningsintresse och vill disskutera knasiga OT-ämnen i timmar.
Kunskapsmässigt tror jag inte det finns ngn som skulle kunna tillföra kollo ngt av större mått..
"Skönhetsbiten" och utseendefixeringen som finns där är ngt som jag personligen skulle vilja slippa här... Tror att den stämmningen och jargongen som råder på kollo kommer att trötta ut dem som har den typen av inställning dock.

Tricklev
2005-10-22, 14:01
Där ryker grannskapet :MrT:

Cilia
2005-10-22, 15:09
Jag är också medlem på exhale men det gör inget att de lägger ner. Blir mer folk här, bara kul. Sen så tycker jag att exhale är så segt, aldrig något nytt.
så vad skulle dom tillföra?

Pingu
2005-10-22, 15:10
Sega råttor kanske

Kwon
2005-10-22, 15:14
Ska bli kul att få hit Emma_Linnea, Micke B och Big Bounce! :thumbup:

melancoolio
2005-10-22, 15:14
"Skönhetsbiten" och utseendefixeringen som finns där är ngt som jag personligen skulle vilja slippa här... Tror att den stämmningen och jargongen som råder på kollo kommer att trötta ut dem som har den typen av inställning dock.

För fan kompis det är bara för oss att krypa till korset och erkänna att vi var för fula för att hänga där! Hade jag lagt ut en bild på mitt feja på exhale hade jag lätt blivit bannad :naughty:

xynd
2005-10-22, 15:16
Kul att dom länkar till kollo men inte powerboard :naughty:

Jorgen
2005-10-22, 15:17
Kul att dom länkar till kollo men inte powerboard :naughty:
Det är väl inte så konstigt.
Det länkas inte till PB på kolo heller.

H.Emanuel
2005-10-22, 15:20
Har faktiskt aldrig varit på Exhale, men klart det måste kännas trist för dom som varit med där länge, om man ser på det hela med empati

Fartman
2005-10-22, 15:20
Kul att dom länkar till kollo men inte powerboard :naughty:

Det står ju faktiskt alla LAGLIGA forum eller något i den stilen, med det menar dom att det inte ska länkas till forum som behandlar steroider exempelvis

Kwon
2005-10-22, 15:23
Har faktiskt aldrig varit på Exhale, men klart det måste kännas trist för dom som varit med där länge, om man ser på det hela med empati

Helt klart, tänk om samma sak skulle hända här? Många tårar hade det blivit...

Tänk om situationen hade varit som så att vi hade varit tvungna att emigrera från Kolo till Exhale tex... Deprimerande tanke.

Laan
2005-10-22, 15:50
Helt klart, tänk om samma sak skulle hända här? Många tårar hade det blivit...

Tänk om situationen hade varit som så att vi hade varit tvungna att emigrera från Kolo till Exhale tex... Deprimerande tanke.


Då hade jag nog lagt ner träningsforumsverksamheten... hängde där de första två veckorna typ..

mr ruhl
2005-10-22, 16:01
Det står ju faktiskt alla LAGLIGA forum eller något i den stilen, med det menar dom att det inte ska länkas till forum som behandlar steroider exempelvis


undrar vad som är olagligt med powerboard då jag själv är reggad där? otrevligt om polisen kommer och knackar på dörren för att man är reggad där *cry* finns en massa delar som behandlar kost, träning mm på det forumet sen finns det visst en disskutionsdel som tar upp ämnet mediciner men såvitt jag vet så kan man undvika den delen, tror dessutom inte att det är olagligt att diskutera ämnet..

chidde
2005-10-22, 16:02
Helt klart, tänk om samma sak skulle hända här? Många tårar hade det blivit...

Tänk om situationen hade varit som så att vi hade varit tvungna att emigrera från Kolo till Exhale tex... Deprimerande tanke.

jag hade saknat dig mest kwon :love:

Yankeee
2005-10-22, 16:03
Dags för ett nytt underforum nu? "Solarie, vaxning och tandblekning"

Beast
2005-10-22, 16:03
undrar vad som är olagligt med powerboard då jag själv är reggad där? otrevligt om polisen kommer och knackar på dörren för att man är reggad där *cry* finns en massa delar som behandlar kost, träning mm på det forumet sen finns det visst en disskutionsdel som tar upp ämnet mediciner men såvitt jag vet så kan man undvika den delen, tror dessutom inte att det är olagligt att diskutera ämnet..

:thumbup:

mr ruhl
2005-10-22, 16:11
btw: förstår att kolo mfl inte länkar till powerboard, försöker bara spela dum, vill bara poängtera att det finns andra delar på pb som inte handlar om prepp, man är inte tvungen att gå in i dom delarna, man får intrycket att många som inte varit där tror att det är ett forum om prepp enbart vilket det absolut inte är!

Kwon
2005-10-22, 16:12
jag hade saknat dig mest kwon :love:

Thanks Bro! Love Ya too! :thumbup:

Ryska_raketen
2005-10-22, 16:17
Thanks Bro! Love Ya too! :thumbup:



asiaterna håller ihop?Ris är tjockare än potatis ? :D

Diana
2005-10-22, 16:21
Ser fram emot trådar om vilket smink man ska ha på morron prommenixen mm. :naughty: :D

Nämen, Exhalefölket verkar trevliga, de flesta iaf :thumbup: Välkommnar dem me de öppnaste av armar *popcorn*

Diana
2005-10-22, 16:22
asiaterna håller ihop? Lis är tjockare än potatis ? :D
:eek:

Cilia
2005-10-22, 16:28
fast lite ledsen är jag
jag har ju knappt börjat min karriär på exhale trots att jag har varit reggat ett längre tag där
nu får jag ju ingen rikgit chans ....

Allan
2005-10-22, 16:37
..... man är inte tvungen att gå in i dom delarna, man får intrycket att många som inte varit där tror att det är ett forum om prepp enbart vilket det absolut inte är!

Min definitiva erfarenhet är att tryckandet blir den allt över allt dominerande frågan på forum som tillåter de debatterna. Ser man på uppdateringarna i de andra delarna händer det nog inte så mycket där.


allan

Diana
2005-10-22, 16:37
fast lite ledsen är jag
jag har ju knappt börjat min karriär på exhale trots att jag har varit reggat ett längre tag där
nu får jag ju ingen rikgit chans ....
Jo fast de är ju rätt seeeegt där iaf.. :)
stor skillnad i aktivitet jämfört me kolo,
inte vänsterprassla nu Cilian :nono: :D

Krampus
2005-10-22, 16:48
För fan kompis det är bara för oss att krypa till korset och erkänna att vi var för fula för att hänga där! Hade jag lagt ut en bild på mitt feja på exhale hade jag lätt blivit bannad :naughty:

Men nu har vi hittat hem till fulhetens epicentra! :love:

Cilia
2005-10-22, 16:57
inte vänsterprassla nu Cilian :nono: :D
yeppers men under en pseudo så ni vet inte vem jag är *blinx*

Yankeee
2005-10-22, 16:59
yeppers men under en pseudo så ni vet inte vem jag är *blinx*

Så många är det väl inte som använder *omgimsofuckintired* *omglaughing* *omgyoufuckincuntgrin* osv, eller?

Cilia
2005-10-22, 17:01
Så många är det väl inte som använder *omgimsofuckintired* *omglaughing* *omgyoufuckincuntgrin* osv, eller?
fler än du tror kanske ;P

Kwon
2005-10-22, 17:01
Men nu har vi hittat hem till fulhetens epicentra! :love:

Där alla är välkomna! :laugh:

Jay-Z
2005-10-22, 17:20
yeppers men under en pseudo så ni vet inte vem jag är *blinx*

Ja, det är ju oerhört svårt att lista ut.

Cilia
2005-10-22, 17:23
Ja, det är ju oerhört svårt att lista ut.
Om du har gjort det tror jag du är den enda så knip! *L*
men jag tror att du bara vet för att jag hintade en gång.

Diana
2005-10-22, 17:32
Jay DOO TELL! :confused:

Jay-Z
2005-10-22, 17:41
Jay DOO TELL! :confused:

Jag måste respektera en dams önskan idag.

Fartman
2005-10-22, 17:43
undrar vad som är olagligt med powerboard då jag själv är reggad där? otrevligt om polisen kommer och knackar på dörren för att man är reggad där *cry* finns en massa delar som behandlar kost, träning mm på det forumet sen finns det visst en disskutionsdel som tar upp ämnet mediciner men såvitt jag vet så kan man undvika den delen, tror dessutom inte att det är olagligt att diskutera ämnet..

Ja det förstår ju jag med. Jag skrev bara en anledning till varför dom inte länkade till PB, thats all. Det är nog förövrigt olagligt att diskutera ämnet.

xynd
2005-10-22, 18:56
Min definitiva erfarenhet är att tryckandet blir den allt över allt dominerande frågan på forum som tillåter de debatterna. Ser man på uppdateringarna i de andra delarna händer det nog inte så mycket där.


allan

Så du hänger på powerboard du =)

Fartman
2005-10-22, 18:58
Ja det förstår ju jag med. Jag skrev bara en anledning till varför dom inte länkade till PB, thats all. Det är nog förövrigt olagligt att diskutera ämnet.

whoops. det ska stå, Det är nog förövrigt INTE olagligt att diskutera ämnet.

mr ruhl
2005-10-23, 08:12
Min definitiva erfarenhet är att tryckandet blir den allt över allt dominerande frågan på forum som tillåter de debatterna. Ser man på uppdateringarna i de andra delarna händer det nog inte så mycket där.


allan


?? ja inte som jag upplevt det iaf, tror jag har en bra bit över 2000 poster där och ev kan jag ha postat 3st på dom "dåliga" sidorna, bör påpeka att dom 3 posterna är när jag drivit med nåt fån :D varför jag tog mig som exempel är att det inte riktigt stämmer det du skrev, om man lyckas posta över 2000, kanske närmare 3000 utan att behandla ämnet så måste det ju finnas lite annat där :confused:

HenrY
2005-10-24, 11:00
BUMP

Det läggs tydligen inte ner!

mr ruhl
2005-10-24, 11:22
BUMP

Det läggs tydligen inte ner!


såg det, nån annan som tar över..

Nitrometan
2005-10-24, 11:48
såg det, nån annan som tar över..
Vem? Vem? Vem? :confused:

z_bumbi
2005-10-24, 12:16
Vem? Vem? Vem? :confused:

Martin Naess

Nitrometan
2005-10-24, 12:30
OK. Tackar för info.

z_bumbi
2005-10-24, 12:44
OK. Tackar för info.

Jag har däremot ingen aning om vem det är utan det stog i en tråd på exhale att han skulle ta över. :)

Fatalist
2005-10-24, 12:49
Jaa! Bra Naess! :thumbup:

morte
2005-10-24, 12:50
ett tips till Naess som ny ägare och allt, borde vara att styra upp skutan på direkten, visa vart skåpet skall stå o dyl.

mini
2005-10-24, 12:53
ett tips till Naess som ny ägare och allt, borde vara att styra upp skutan på direkten, visa vart skåpet skall stå o dyl.
Men de som hänger på exhale verkar ju gilla att det är som det är.

JJ
2005-10-24, 12:56
Men de som hänger på exhale verkar ju gilla att det är som det är.

Ja, alla andra är ju bannade :)

morte
2005-10-24, 12:59
Ja, alla andra är ju bannade :)

Både en och två ggr. :hbang:

mini
2005-10-24, 13:05
Ja, alla andra är ju bannade :)
Jag :love: Kollo!

Lallle
2005-10-24, 13:09
NEJ! Dags för :em: *yourock* :bow: :naughty: :em: gänget att komma hit? =(

mini_Arnold
2005-10-24, 13:11
NEJ! Dags för :em: *yourock* :bow: :em: :em-gänget att komma hit? =(
Alltid varit här..

jwzrd
2005-10-24, 13:12
NEJ! Dags för :em: *yourock* :bow: :naughty: :em: gänget att komma hit? =(

Du menar: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: :hump: ?

Lallle
2005-10-24, 13:12
Alltid varit här..

Inte dom allra värsta. "La Ana" lägger upp nån bild där hon knappt får plats med brösten i bilden och möts av "Ack, du är så vacker :naughty: :naughty: *kissass* *kissass* :naughty: "

Krampus
2005-10-24, 15:09
Ja, alla andra är ju bannade :)

Har klarat mig så här långt, men jag tänker dö med stil snart... :D

JJ
2005-10-24, 15:19
Har klarat mig så här långt, men jag tänker dö med stil snart... :D

Ja, Emmalinnea har ju en blogg nu så man kan ju följa henne även utanför Exhale :D

RutgerHauer
2005-10-24, 15:21
Ja, Emmalinnea har ju en blogg nu så man kan ju följa henne även utanför Exhale :D


Ordet blogg borde helt raderas ut, är så trött på alla bloggar, har folk inget bättre för sig?
Det är så man loggar ur!

Dumleman
2005-10-24, 15:24
Jag har tvärgluttat några gånger i exhales allmänt forum och det som har slagit mig då är att många trådar är likadana som här :). Samma medlemar som postar samma trådar på båda forumen, lite kul att det är så :). Det kan iofs va jag som har knarkat och minns fel :).

Krampus
2005-10-24, 15:28
Ja, Emmalinnea har ju en blogg nu så man kan ju följa henne även utanför Exhale :D


Min vardagstristess är nu som borta och jag fylls med innre lycka!!! :bow:

skaparn
2005-10-24, 15:53
Ja, Emmalinnea har ju en blogg nu så man kan ju följa henne även utanför Exhale :D

Och på denna står det följande mening med tre ord som jag verkligen inte tål

Spinning och pump och prommisar

Fråga mig inte varför, fråga inte heller varför jag fortsätter läsa igenom hela bloggen när jag egentligen borde läsa hemläxor.

Kebab-Arne
2005-10-24, 16:13
Ja, Emmalinnea har ju en blogg nu så man kan ju följa henne även utanför Exhale :D

Med risk att göra bort mig... Är inte hennes viktnedgång ganska... öhh inte direkt jätteimponerade?

JJ
2005-10-24, 16:14
Med risk att göra bort mig... Är inte hennes viktnedgång ganska... öhh inte direkt jätteimponerade?

Vad i helvete, det viktiga är att hon kämpar!?!?! Har du inget positivt att skriva så håll det för dig själv.

:D

mini
2005-10-24, 16:15
Känns kanske lite onödigt att sitta och fegdissa en tjej från ett annat forum om vad hon skriver där. Hon är dessutom reggad här, plus har en egen blog, så om ni undrar något kan ni ju alltid fråga henne.

Jorgen
2005-10-24, 16:16
Känns kanske lite onödigt att sitta och fegdissa en tjej från ett annat forum om vad hon skriver där. Hon är dessutom reggad här, plus har en egen blog, så om ni undrar något kan ni ju alltid fråga henne.
Det vågar dom inte.

Och ni som håller på. Lägg ner.

jwzrd
2005-10-24, 16:16
Känns kanske lite onödigt att sitta och fegdissa en tjej från ett annat forum om vad hon skriver där. Hon är dessutom reggad här, plus har en egen blog, så om ni undrar något kan ni ju alltid fråga henne.

Reflex-lackning?

Kwon
2005-10-24, 16:17
Med risk att göra bort mig... Är inte hennes viktnedgång ganska... öhh inte direkt jätteimponerade?

Hon försöker iaf o kör hårt!

Måste allt vara imponerande?

Jag skulle kunna skapa en blog om mina dagliga analyser av navelluddssamlingar över världen tex (inte så imponerande)

mini
2005-10-24, 16:18
Reflex-lackning?
Skitsnack-bakom-ryggen-lackning, kärringar. *slap*

Kebab-Arne
2005-10-24, 16:19
JJ och Kwon: Sant. *slap* på mig.

:)

Kaew
2005-10-24, 16:20
Känns kanske lite onödigt att sitta och fegdissa en tjej från ett annat forum om vad hon skriver där. Hon är dessutom reggad här, plus har en egen blog, så om ni undrar något kan ni ju alltid fråga henne.

Sant . Men hon har sig sjalv att skylla hon har ju bantat i over ett ar nu med 2-3? kilos viktnedgang , trots att han pastar att hon ater runt 1600 kcal dag samt tranar mycket . ljuger man sa mycket far man ta lite smallar .

Slartibartfast
2005-10-24, 16:21
Med risk att göra bort mig... Är inte hennes viktnedgång ganska... öhh inte direkt jätteimponerade?

Hon La Ana har väl gjort en hyffsat snygg förvandling?

Jorgen
2005-10-24, 16:23
Sant . Men hon har sig sjalv att skylla hon har ju bantat i over ett ar nu med 2-3? kilos viktnedgang , trots att han pastar att hon ater runt 1600 kcal dag samt tranar mycket . ljuger man sa mycket far man ta lite smallar .
Skriv det till henne då.
Gör det inte här bara.

Allan
2005-10-24, 17:38
Vad är detta? Skitsnackarligan på fri fot? Har ni inget snällt att skriva kan ni lägga ner totalt. Var det inte sånt här ni med förakt såg på det andra forumet?


allan
på bannarhumör

Pudzianovski
2005-10-24, 17:40
Jag håller med Allan, blir så förbannad.
Här på kolo ska vi bara skriva snälla saker.

/P

JJ
2005-10-24, 17:42
Ja, herregud vilka elaka inlägg.

Krampus
2005-10-24, 17:43
Det vågar dom inte.

Och ni som håller på. Lägg ner.

Jo, jag vågar och har gjort det både konstruktivt och mindre konstruktivt till personen...
Men ni har rätt. Man ska inte snacka bakom rygg.

Slartibartfast
2005-10-24, 17:55
Är det nån av er som postat dethär på Emmalinneas blog?

"Postat av: exhale
bra viktminskning o gå upp ett kg på din nya bantning :D haha du suger pung"

Fy!

mini
2005-10-24, 18:02
Ibland förvånas man av vilka tuffingar som finns på Internet. Lätt att vara sådär modig när man kan vara anonym. *rolleyes*

Löjtnant Blank
2005-10-24, 18:05
Är det nån av er som postat dethär på Emmalinneas blog?

"Postat av: exhale
bra viktminskning o gå upp ett kg på din nya bantning :D haha du suger pung"

Fy!
Vidrigt.

Slartibartfast
2005-10-24, 18:08
Hon är verkligen usel på att banta, det är uppenbart (det är inte elakt att konstatera fakta), men man behöver ju inte slänga det i ansiktet på tjejen hela tiden heller.

Pudzianovski
2005-10-24, 18:08
Jävla tjat om hennes blogg...vem är hon? vad är adressen till hennes blogg??

Har jag missat något?

Kwon
2005-10-24, 18:09
Är det nån av er som postat dethär på Emmalinneas blog?

"Postat av: exhale
bra viktminskning o gå upp ett kg på din nya bantning :D haha du suger pung"

Fy!

Det var inte jag Slarti.

Löjtnant Blank
2005-10-24, 18:17
Hon är verkligen usel på att banta, det är uppenbart (det är inte elakt att konstatera fakta), men man behöver ju inte slänga det i ansiktet på tjejen hela tiden heller.
Framför allt behöver man inte skriva "du suger pung" till en tjej med viktproblem och förmodat dåligt självförtroende. Jävla högstadiemobbning.

Kwon
2005-10-24, 18:27
Framför allt behöver man inte skriva "du suger pung" till en tjej med viktproblem och förmodat dåligt självförtroende. Jävla högstadiemobbning.

Väl talat Kapten!

Teabagging i all ära men nån måtta får det vara! :thumbup:

Pudzianovski
2005-10-24, 18:33
ingen som vill svara på mitt inlägg??

Skicka pm då om ni inte vågar skriva här.

*cry*

Kwon
2005-10-24, 18:35
ingen som vill svara på mitt inlägg??

Skicka pm då om ni inte vågar skriva här.

*cry*

Jag kan svara på din fråga, nej.

http://img430.imageshack.us/img430/4897/spit0nc.gif

Kaew
2005-10-24, 18:36
ingen som vill svara på mitt inlägg??

Skicka pm då om ni inte vågar skriva här.

*cry*


http://www.emmalinnea.blogg.se/

Krampus
2005-10-24, 20:04
Efter ett lite konstigt inlägg av Slarti här tvingas man försvara sig.. :notme:

Att skriva som som den personen har skrivit är avskyvärt.
Personligen skulle jag aldrig göra mig lustig över en persons fysiska attribut och åkommor, om den själv upplever det som negativt. Det strider mot mina principer. Har jag gjort så ngnstans får ni skälla på mig.

Men därimot kan jag gå på som en ångvält om personen är obstinat, ljuger, fjäskar, kommer med irrelevanta inlägg, beter sig barnsligt, är obefogat taskig mot ngn annan osv...
Jag har aldrig skrivit ngt om berörda persons fysik. I början kom jag som andra med tips, men gav snabbt upp då det predikades för döva öron.

Just DET inlägget var för jävligt, men jag gillar inte det ni nu försöker framställa i denna tråden. Det förekommer betydligt värre kollektiv mobbning på DETTA forum...

Allan
2005-10-24, 20:14
Vill bara påpeka att moderatorerna har ett vakande öga på den här tråden. Vill också påpeka att ingen är immun på Kolozzeum - beter man sig illa åker man, oavsett antal poster. Jag är inte heller särkilt förtjust i den här skenheliga stilen vissa verkar ha lagt sig till med. På Kolozzeum är ALLA välkomna - och det är moderatorerna som avgör vad som är lämpligt eller inte. Ni kan använda REPORT-knappen om ni vill, men i övrigt kan ni lämna eventuella synpunkter åt oss.

allan

Pudzianovski
2005-10-24, 20:20
På Kolozzeum är ALLA välkomna - och det är moderatorerna som avgör vad som är lämpligt eller inte.
allan

Alla som beter sig som ni vill menar du. Kolodemokrati. (som sagt)

Men det står väl redan i reglerna ?

Jorgen
2005-10-24, 20:29
Alla som beter sig som ni vill menar du. Kolodemokrati. (som sagt)
Detta är ingen demokrati.

rememberence
2005-10-24, 20:33
Detta är ingen demokrati.
nej, och tur är väll det?, hur skulle kolozzeum se ut annars? :D

HenrY
2005-10-24, 20:34
nej, och tur är väll det?, hur skulle kolozzeum se ut annars? :D

Som Exhale....Geeeoooooh! Kunde inte låta bli i denna tråd!:D

Cilia
2005-10-24, 20:41
Tycker det är extremt tröttsamt med alla kommentarer som dyker upp hela tiden om hur moderatorerna sköter sitt arbete. Har ni någonsin lyckats med att kommentera det öppet i en tråd? Hur kul är det att lägga ner massa tid av ens fritid och sen få massa gnäll för det man gör? Lägg av, det handlar ju aldrig av några påhopp från moderatorerna utan att dom försöker se till så att medlemmarna följer forumets regler som vi alla accepterade när vi reggade oss.

HenrY
2005-10-24, 20:45
Tycker det är extremt tröttsamt med alla kommentarer som dyker upp hela tiden om hur moderatorerna sköter sitt arbete. Har ni någonsin lyckats med att kommentera det öppet i en tråd? Hur kul är det att lägga ner massa tid av ens fritid och sen få massa gnäll för det man gör? Lägg av, det handlar ju aldrig av några påhopp från moderatorerna utan att dom försöker se till så att medlemmarna följer forumets regler som vi alla accepterade när vi reggade oss.

Jomen sen har dom ju faktiskt taget på sig ett ansvar att faktiskt moderera detta forum.... Tycker man att dom gör någonting fel så ska man väl endå få säga det?

jag tycker dom gör ett bra jobb iaf!

Krampus
2005-10-24, 20:47
OT: Jag hobby-modererar just nu Exhale.

Krampus
2005-10-24, 20:48
OT: Jag hobby-modererar just nu Exhale.
Och jag gör ett bra jobb!

z_bumbi
2005-10-24, 20:49
Och jag gör ett bra jobb!

*flex*

Krampus
2005-10-24, 21:02
*flex*

Tacktack, tacktack!
Har precis gett Jörgen en varning om en varning.

HenrY
2005-10-24, 21:03
Tacktack, tacktack!
Har precis gett Jörgen en varning om en varning.

Då jag är överhuvuds moderator här ger jag dig en varning för att du varnat om en varning till en av mina undersåtar! *flex*

Pez
2005-10-24, 22:11
Tacktack, tacktack!
Har precis gett Jörgen en varning om en varning.
Jag har varnat Jürgen för dig många gånger, men nu när du inte är bilburen längre så sitter han säkert nere i Skåne.. mohahaha - Krampus åker tunnelbana.. *peka och skratta*

PS. jak åker okså tunelbana.

Krampus
2005-10-24, 22:49
Jag har varnat Jürgen för dig många gånger, men nu när du inte är bilburen längre så sitter han säkert nere i Skåne.. mohahaha - Krampus åker tunnelbana.. *peka och skratta*

PS. jak åker okså tunelbana.


Jepp. Glassbilen såldes för ngra timmar sedan bara... MILJÖPARTIET MOFOS!! :hbang:
Fast så säkert sitter han inte.. Jag har varit i Skåne i flera dagar nyligen.. Baam-ba-dam-dam... :MrT:

Diana
2005-10-25, 03:14
Jahapp kolos fläskigaste lillebroder har gått i graven,
väntar vi på att en ny slyngel ska uppstå eller kommer kolo förbli ensam regent...? it remains to seeee :naughty:

OT: jak vil okså hobymoderera :MrT: :D

Slartibartfast
2005-10-25, 12:26
Efter ett lite konstigt inlägg av Slarti här tvingas man försvara sig.. :notme:

Vilket av mina inlägg var konstigt? Och varför tvingas du försvara dig?

Krampus
2005-10-25, 13:58
Är det nån av er som postat dethär på Emmalinneas blog?

"Postat av: exhale
bra viktminskning o gå upp ett kg på din nya bantning :D haha du suger pung"

Fy!


Därför.
Varför skriver du "nån av er"?

Krampus
2005-10-25, 14:00
OT: jak vil okså hobymoderera :MrT: :D

Det är bara att gå in och moderera lite.
Nu har någon iofs modererat mitt moderarande lite, så jag antar att det inte var så populärt.. :D
Skönt att slippa ge Jörgen en varning iaf.

Slartibartfast
2005-10-25, 14:01
Därför.
Varför skriver du "nån av er"?

Det är en fråga. Det måste ju vara nån som känner henne från Exhale. Om det inte var du behöver du ju inte känna dig anklagad.

Krampus
2005-10-25, 14:11
Det är en fråga. Det måste ju vara nån som känner henne från Exhale. Om det inte var du behöver du ju inte känna dig anklagad.

Någon i den här tråden kan ha tankat barnporr.. Är det någon av er?...

Det kan väll vara vem som helst? Att det just skulle vara ngn i denna tråden tycker jag känns långsökt och lite som om du försökte samla pluspoäng här..

Slartibartfast
2005-10-25, 14:16
Det kan väll vara vem som helst? Att det just skulle vara ngn i denna tråden tycker jag känns långsökt och lite som om du försökte samla pluspoäng här..

Jag utgår från att alla som läser kolozzeum läser denna tråden och det kan mycket väl vara nån av dem som skrivit det. Du vet säkert att det är fler som läser tråden än som postar i den. :MrT: