handdator

Visa fullständig version : Låste ut mig själv


Ungtuppen
2005-10-21, 22:50
Haha! Kvällens bravad var av att låsa ut sig själv, stereon på högsta volym, moder är borta så nu tillbringar jag kvällen hos en kompis med ships, dipp, datorn samt parlamentet som börjar på 4an snart :P Ville bara informera er så ni vet. :furious:

grisbil3n
2005-10-21, 22:53
Haha! Kvällens bravad var av att låsa ut sig själv, stereon på högsta volym, moder är borta så nu tillbringar jag kvällen hos en kompis med ships, dipp, datorn samt parlamentet som börjar på 4an snart :P Ville bara informera er så ni vet. :furious:

Joru, det gjorde jag med förra helgen, men jag var berusad och hade ingen att kvarta hos. Chips hade jag inte men mina egna spyor smakade kalas, parlamentet kunde jag inte kolla på men det va en fläck i taket i trapphuset som såg jävligt intressant ut.

Dumleman
2005-10-21, 22:53
Know the feeling :thumbup:. Har låst ut mig 2 gånger, men då har jag bara knackat på hos grannen och ringt vaktmästaren som har kommit och låst upp :).

Yes
2005-10-21, 23:25
Jag har lyckats med samma sak, mitt på natten när päronen var på semester. Ingen telefon och 4Km till närmsta polare gjorde att jag fick lära mig inbrottsteknikens ädla konst. Skönt att ingen såg mig när jag fiskade efter nycklarna med en lång gren genom brevinkastet. :D

challe balle
2005-10-22, 00:49
Jag fick ett sånt där härligt hjärnsläpp en gång när jag skulle hem, när jag kom till lägenhetsdörren öppnade jag brevnedkastet och såg katten stå och glo på mig där nere, då tog jag nyckelknippan och släppte ner den på katten utan att låsa upp.
Då var jag tvungen att gå till farsans jobb eftersom jag inte heller hade nån cykelnyckel tillgänglig. Och han jobbar inte speciellt nära.

Goddaniel
2005-10-22, 01:00
Vissa låser ut sig medan andra låser in sig på toaletter... Förstår inte varför.

Prankie
2005-10-22, 01:28
Låste ut mig senast förra veckan, ut och slängde sopor och dörren blåste igen. Som tur är man ninja och klättrade genom balkongen i mina mjukistofflor. :D

mangemani
2005-10-22, 01:36
ena låser ut sej och den andra låser in sej....vad är det med folk och dessa dörrar egentligen *screwy*

capoje
2005-10-22, 02:35
lite ot men är så jävla förbannad nu...är lite full nu men... en polare vart misshandlad ikväll...är så jävla FÖRBANNAD!

jävla cepe mongon...speciellt då jag umgicks men en av gärningsmännen i yngre dar

gnatt

mangemani
2005-10-22, 02:39
jo,det var en rejäl offtopic=/
tråkigt att höra om polaren din:(

Ryska_raketen
2005-10-22, 08:31
lite ot men är så jävla förbannad nu...är lite full nu men... en polare vart misshandlad ikväll...är så jävla FÖRBANNAD!

jävla cepe mongon...speciellt då jag umgicks men en av gärningsmännen i yngre dar

gnatt


berätta gärna mer i morgon när du piggnat till !

Jay-Z
2005-10-22, 09:03
Har ett ex som på fyllan låste ut sig i trappuppgången. Naken. :D

Ryska_raketen
2005-10-22, 09:04
Har ett ex som på fyllan låste ut sig i trappuppgången. Naken. :D


före eller efter du varit och pillat på honom ? :D

Jay-Z
2005-10-22, 09:14
före eller efter du varit och pillat på honom ? :D

Haha. Hon låg tydligen och hulkade i badrummet, när hon fick för sig att det knackade på dörren. Så geniet, blond var hon givetvis, beslutar sig för att gå ut i trappuppgången och se efter. Naken. Dörren går i baklås bakom henne, såklart. Sen fick hon knacka på hos grannen för att komma in och ringa. Naken, aspackad och luktandes spya. :thumbup:

Solros
2005-10-22, 11:22
Joru, det gjorde jag med förra helgen, men jag var berusad och hade ingen att kvarta hos. Chips hade jag inte men mina egna spyor smakade kalas, parlamentet kunde jag inte kolla på men det va en fläck i taket i trapphuset som såg jävligt intressant ut.


:laugh:
Livet är underbart.

Löjtnant Blank
2005-10-22, 11:29
Haha. Hon låg tydligen och hulkade i badrummet, när hon fick för sig att det knackade på dörren. Så geniet, blond var hon givetvis, beslutar sig för att gå ut i trappuppgången och se efter. Naken. Dörren går i baklås bakom henne, såklart. Sen fick hon knacka på hos grannen för att komma in och ringa. Naken, aspackad och luktandes spya. :thumbup:
Ha, ha. Det är sådana hållhakar man vill ha på flickvänner.

Bjorne
2005-10-22, 11:54
:laugh: