handdator

Visa fullständig version : Konsten att göra Hi-Whey drickbart?


VillBliGrov
2002-07-12, 14:12
Tjena! Köpte 3 kilo av Eiselt's förnäma Hi-Whey. Mycket bra produkt som jag köpt flera gånger. Denna gång fanns det endast "naturell" smak och jag inkasserade ändå en burk. Saken är den att detta måste vara den mest vidriga smak jag haft. Fy!

Så: Några tips som gör att man kan få ner "djävuls-drycken" lite lättare ;) Utan att för den delen behöva knyckla med hela kylskåpet till gymet.

Ps. Har prövat att ha i fun-light saft och även druvsocker.

Abel
2002-07-12, 14:15
Testa att ta i lite O'boy pulver. Hällde i 1msk i min protiendrink (vanilj) 1 gång och blev inte alls dumt! Vet dock inte hur det blir med naturell men värt att testa!

Munter
2002-07-12, 14:19
Jag brukar ta 1dl Hiwhey naturell, 1dl Protec med 50/50 vatten och mjölk. Antingen är det gott eller så har jag bara vant mig. Eiselt sa för några veckor sedan att det snart kommer ett nytt, billigare, vassleprotein med chokladsmak. Invänta det eller byt märke.

AndersT
2002-07-12, 15:07
Är Hi-Whey med smak gott då (alltså inte natruell)? Jag är nämligen inne på att köpa en 3 kilosburk med jordgubbssmak....

Abel
2002-07-12, 15:12
Hi-Whey jordgubb är enligt mig, alldeles för söt! Tycker inte om när det är för söt men den går ner alldels prima utan svårigheter:D

gasoliner
2002-07-12, 15:49
Hi-Whey jorgubb e skitgod!!
använd maltodextrin istället för dextropur så blir det inte lika sött.
nån som testat choklad?

Baha
2002-07-12, 16:04
jag kör highwhey naturell nu, bara blandar med vatten och dricker..tycker inte det smakar just nånting, det mest smaklösa pulver "utan smak" jag smakat iaf.


tyckte med jordgubben var för vidrigt söt, mkt godare med naturell!

Bobbokrull
2002-07-12, 16:34
Hoho?

Hört talats om "fun light"?...finns ett tjog med gosa smaker..och det bästa av allt: inge onödiga kolhydrater eller annat valler:hbang:

Team 666
2002-07-12, 21:04
tjacka en Hi whey jordgubb och blanda ihop den med den naturella, då smakar det jordgubb om alltihop. Om du har ont om glitter kan du ju alltid tjackja nått billigt pulver med smak och blanda ihop den med det.

Team 666

VillBliGrov
2002-07-13, 12:45
hmmm... ja det får väl bli till att köpa ett "kompletterings proteinpulver" för att blanda ut "häxdrycken".

Hi-Whey's jordgubbs-smak är lite för söt, men drickbar.