handdator

Visa fullständig version : SM-biljett billigt!


norsk_gadd
2005-10-20, 10:00
Hej alla, tack vare Telia *grr27* :furious: *grr* så har jag inte längre råd att övernatta i götet och kan därför bara gå på en av dagarna på SM. Valde därför att gå på Lördagens finaler och detta innebär alltså att jag måste sälja min biljett till Fredagen.

Därför säljer jag min Fredags biljett för 150 kr (ord. pris 200kr).
Tar även gärna emot skambud samt skamliga förslag. :naughty:

norsk_gadd
2005-10-20, 22:00
Såg att jag nu fått en konkurrent här på sidan så jag sänker priset till 100 kr. Endast 100 spänn så får du se Sveriges bästa Juniorer samt Bodyfitness tävlingen. Höll på att glömma fitness-brudar och veteran-byggare också. Helt klart värt 100 kr! :thumbup:

mela
2005-10-20, 22:13
Du får en kladdkaka av mig på lördag, så tar jag din biljett :naughty:

norsk_gadd
2005-10-20, 22:31
Du får en kladdkaka av mig på lördag, så tar jag din biljett :naughty:

Hmmm..... frestande. Om jag inte får några PM inom en närmare framtid (några dagar) så får du biljetten.varför ska jag sitta och hålla på den när jag ändå inte kan gå själv. Det vore ju lite kapitalistiskt av mig, eller hur Mela?? :D

norsk_gadd
2005-10-21, 16:24
Sorry men..... BUMP!

En kladdkaka känns lite billigt, men en kladkaka och lite coca cola då börjar vi snacka deal. ;)

jwzrd
2005-10-21, 16:26
Sorry men..... BUMP!

En kladdkaka känns lite billigt, men en kladkaka och lite coca cola då börjar vi snacka deal. ;)

Är Coca Colan symbolisk i sammanhanget? :D

mela
2005-10-21, 16:33
Sorry men..... BUMP!

En kladdkaka känns lite billigt, men en kladkaka och lite coca cola då börjar vi snacka deal. ;)


hmm.. det kan vi nog fixa.. 2 liter? :P
du kan få vaniljvisp till kladdkaka med :naughty:



ne men.. kul å gå ensam på fredagen :P