handdator

Visa fullständig version : Gainer = tjock?


Big_N
2005-10-19, 17:01
Jag funderar på att köpa Gainer Pro (67% Kolydrat, 24% Protrein. Instant mix och Snabbt upptag)

Jag vill gå upp i vikt, men en polare till mig säger att om ja äter detta kommer jag endast att gå upp jätte mkt i fett o inte i muskler stämmer detta?

Vill ju bli större, på muskler, givetvis fattar jag att fett kommer och att komma men vill ju inte bara ha fett.

Ninjasmurf
2005-10-19, 17:07
om du tar den direkt efter du tränat och håller en bra kost i övrigt (500 kcal överskott/ dag) så lär det inte vara nån fara

King Grub
2005-10-19, 18:12
Du måste räkna in den energin i ditt dagliga energiintag, precis som allt annat. Du blir tjockare av ett energiöverskott, inte av en enskild produkt eller livsmedel.

GymTT
2005-10-19, 18:23
Jag funderar på att köpa Gainer Pro (67% Kolydrat, 24% Protrein. Instant mix och Snabbt upptag)

Jag vill gå upp i vikt, men en polare till mig säger att om ja äter detta kommer jag endast att gå upp jätte mkt i fett o inte i muskler stämmer detta?

Vill ju bli större, på muskler, givetvis fattar jag att fett kommer och att komma men vill ju inte bara ha fett.


Varför köpa en med så mycekt kolisar?