handdator

Visa fullständig version : Vilket gym ska jag träna på?


Bjorne
2005-10-19, 10:06
Har lite ärende i Malmö idag, tänkte försökte klämma in ett pass när jag väl är där också, dock vet jag inte vilket ställe jag ska ta, så ni tjockisar får bestämma åt mig, så gör ni i alla fall någon nytta.

Nitrometan
2005-10-19, 10:08
Mak är ett trevligt ställe. Men det är AC också. Beror lite på vad du har för preferenser.

Bjorne
2005-10-19, 10:24
Mak är ett trevligt ställe. Men det är AC också. Beror lite på vad du har för preferenser.Vet inte riktigt, är frivändningar och frontböjar som vankas.

Aldrig varit på AC, dock har jag tittat in på Mak vid ett par tävlingstillfällen, så AC hade kanske varit trevligast att kika in på.

På mitt gym uppskattas det inte direkt ifall man släpper stången upprepade gånger från axelhöjd, även om det inte är med flit, vad säger de om det på AC?

morte
2005-10-19, 10:41
Mest hardcore frontsquat/powerclean kasta stänger-hej-vilt-gym i södra sverige (http://www.clubnautilus.nu/)

LBacker
2005-10-19, 10:44
Vet inte riktigt, är frivändningar och frontböjar som vankas.

Aldrig varit på AC, dock har jag tittat in på Mak vid ett par tävlingstillfällen, så AC hade kanske varit trevligast att kika in på.

På mitt gym uppskattas det inte direkt ifall man släpper stången upprepade gånger från axelhöjd, även om det inte är med flit, vad säger de om det på AC?

Ska du köra frivänd och frontböj så är MAK det enda vettiga valet.

(Det finns mig veterligen inga flak på AC)

Bjorne
2005-10-19, 11:12
Ska du köra frivänd och frontböj så är MAK det enda vettiga valet.

(Det finns mig veterligen inga flak på AC)Är det så?

Någon som tränar på AC som kan bekräfta?

Nitrometan
2005-10-19, 11:24
Ingen aning när det gäller AC. Men MAK har ett mysigt litet rum med flak och ställningar.

Om du har varit där och tittat på tävlingar så är det där de har uppvärmningen för de som tävlar.

Bjorne
2005-10-19, 12:50
Jäkla respons man får :@

Ni i Malmö ska ju sitta hemma (på bidrag) under arbetstid och fridriva er tid framför datorn...

Mart|n
2005-10-19, 13:02
Det året jag tränade på AC fanns det inga flak iaf. Om du ska till mak, vilken tid blir det då?

Jense
2005-10-19, 13:55
AC eftersom du inte varit där.

Bjorne
2005-10-19, 15:51
AC eftersom du inte varit där.De har inte fått ett flak på AC?

Det året jag tränade på AC fanns det inga flak iaf. Om du ska till mak, vilken tid blir det då?Struntade i det, för idag. Tränar du där eller?

Fick köra frivändningar på mitt egna gym, när man faila fick man göra allt för att ta emot så andra inte stördes. Sedan när jag skulle plocka av vikterna efter jag hade kört kronlyft, så skulle jag testa det där sättet (som om jag inte minns fel var Jense som tipsa om) där man rullar upp de intersta vikterna på små 2.5kgs, detta resultera att jag rullade ner 200kg i golvet istället, vars en sida om boxarna, så böjställningen framför fick sig en rejäl smäll och det lär förjävligt. Ifall nu någon ville veta :p

Mart|n
2005-10-19, 16:35
De har inte fått ett flak på AC?

Struntade i det, för idag. Tränar du där eller?

Fick köra frivändningar på mitt egna gym, när man faila fick man göra allt för att ta emot så andra inte stördes. Sedan när jag skulle plocka av vikterna efter jag hade kört kronlyft, så skulle jag testa det där sättet (som om jag inte minns fel var Jense som tipsa om) där man rullar upp de intersta vikterna på små 2.5kgs, detta resultera att jag rullade ner 200kg i golvet istället, vars en sida om boxarna, så böjställningen framför fick sig en rejäl smäll och det lär förjävligt. Ifall nu någon ville veta :p


Tränar på MAK! FFS!!!