handdator

Visa fullständig version : Vad är ni sura för just idag?


bolt
2005-10-18, 15:40
Alla kan inte gå runt och vara glada hela jävla tiden så vad är just du sur för idag?

Jag börjar:

Mitt headset sluta funka idag så jag var tvungen att mosa det.
Jag tappade en jättegod godis imorse och hunden tog den. *cry*
Har ont i höften.

Listan kan bli längre men detta irriterar mig mest just nu.

jwzrd
2005-10-18, 15:41
Alla kan inte gå runt och vara glada hela jävla tiden så vad är just du sur för idag?

Jag börjar:

Mitt headset sluta funka idag så jag var tvungen att mosa det.
Jag tappade en jättegod godis imorse och hunden tog den. *cry*
Har ont i höften.

Listan kan bli längre men detta irriterar mig mest just nu.

HAHA Vaffan, mitt headset gick sönder för 3 minuter sen! *grr* :furious:

gladiatorerna1
2005-10-18, 15:42
Att jag brännskadade mig! Det kunde ha blivit min död!

Destra
2005-10-18, 15:43
*Det är kallt
*Det är höst
*Solen finns där men den värmer mig inte, mycket irriterande.
*Jag har prov imårgon

Som om detta inte räkte så ligger hunden ständigt brevid mig och mökar *spy* .

mela
2005-10-18, 15:43
Idag är jag sur för att jag är sjuk och inte kan träna. *grr27*

Jense
2005-10-18, 15:52
sur för jag är sjuk.
nä det är jag inte, jag är inte sur, mindre nöjd därimot

mangemani
2005-10-18, 15:53
är sur för att bil helvete totalt pajjade.
så nu måste man vänta tills på torsdag för att få en eventuell skjuts till gymmet *grr27* :furious:
buss vägrar jag åka med,orkar inte med fjortisarna.

Three pigs
2005-10-18, 15:54
Fick betala mycket för bensin.
Dessutom 63kr för en liten påse naturgodis, tror dom blåste mig men jag orkade inte, var så sugen =D

arkebuzer
2005-10-18, 15:55
Jag har tenta i linjär algebra på fredag... förstör hela denna vecka :cryout:

norsk_gadd
2005-10-18, 15:59
Två tentor nästa vecka, gör mig jävligt arg! *grr27*

Dumleman
2005-10-18, 16:00
Nähä menar ni allvar, en tenta i slutet av månaden? :D Då ska man va glad för då kommer studiemedlen!

Herkulez
2005-10-18, 16:00
för att jag är sjuk och har tenta samt flytt till en annan stad nästa vecka

Lasse Kongo
2005-10-18, 16:10
För att Hestkulez blockat mig på msn =/

Jax
2005-10-18, 16:10
Tenta torsdag och nästa tisdag.
Fritid :nono:

Herkulez
2005-10-18, 16:12
För att Hestkulez blockat mig på msn =/
gaah det har jag itne alls, du står inte ens med i listan =/

ska kolla upp det där

mini_Arnold
2005-10-18, 16:18
Jag är sur och besviken på mig själv för att jag ätit dåligt idag pga utbildningsinformation hela dan. Min högra biceps har inte varit på topp idag alltså. :(

ankan
2005-10-18, 16:58
Jag är sur idag som vanligt, allt är åt hel-ete. Borde skjuta mig själv.

Baan
2005-10-18, 17:04
Jag har tenta i linjär algebra på fredag... förstör hela denna vecka :cryout:

äh ska väl inte vara några större konstigheter om ni får någon typtenta. om inte så lycka till :D

--------

on topic: rätt stora familjeproblem som jag går o tänker på och är lite på halvtaskig humör över...
en tenta på torsdag, och det känns inte direkt lätt
att det är kallt

olwe
2005-10-18, 17:06
Jag har ont i ryggen och jag är fattig.

bedlam
2005-10-18, 17:07
att det är vilodag!
...samt att aimet inte riktigt sitter som det ska...

userfriendly
2005-10-18, 17:07
att jag inte riktigt orkar med i skolan pga. deffen... men det MÅSTE gå

Baan
2005-10-18, 17:13
att jag inte riktigt orkar med i skolan pga. deffen... men det MÅSTE gå

ääääääähhhhh det är bara ta sina ig:n eller motsvarande som en man... äh kvinna :P

Fettecke
2005-10-18, 17:48
Mina förbannade chefer har fått för sig att ändra skift-tiderna på jobbet...
05.54-15.00, sedan andra skiftet skall överlappa det första från: 09.00-19.00...

Hur jävla bra är det att jobba "eftermiddags-skiftet" då... middag runt 20.00, träning 21.00... kommer hem runt 23.00... *jippi och dra åt helvete chefhelveten!*

deras argument var att vi fick kvällarna fri... kyss mig i röven.!

sedan så är rasterna laggd åt helvete under skiften också...
05.54 börjar vi...
09.30 är det rast, dvs 3.5h innan jag får i mig en andra frukost. (jag är vrålhungrig runt 08.00 nu)

sedan på eftermiddags skiftet så blir sista rasten 14.30, och vi slutar 19.00... det blir fan 5.5-6h innan jag får i mig mat då (tills middag och skit är klart hemma)

och nej, det finns ingen möjlighet till att kunna käka under tiden, frukt möjligen, men hur bra är det att förvara frukt i 35+ graders värme i upp mot 9 timmar ??

dvs, går detta igenom, som det verkar göra till 100%... så kommer jag i princip kunna träna varannan vecka =(... alt. söka nytt jobb... vilket det lutar mot istället. (synd bara att jag stortrivs med jobbet nu...)

Yankeee
2005-10-18, 17:52
Mina förbannade chefer har fått för sig att ändra skift-tiderna på jobbet...
05.54-15.00, sedan andra skiftet skall överlappa det första från: 09.00-19.00...

Hur jävla bra är det att jobba "eftermiddags-skiftet" då... middag runt 20.00, träning 21.00... kommer hem runt 23.00... *jippi och dra åt helvete chefhelveten!*

deras argument var att vi fick kvällarna fri... kyss mig i röven.!

sedan så är rasterna laggd åt helvete under skiften också...
05.54 börjar vi...
09.30 är det rast, dvs 3.5h innan jag får i mig en andra frukost. (jag är vrålhungrig runt 08.00 nu)

sedan på eftermiddags skiftet så blir sista rasten 14.30, och vi slutar 19.00... det blir fan 5.5-6h innan jag får i mig mat då (tills middag och skit är klart hemma)

och nej, det finns ingen möjlighet till att kunna käka under tiden, frukt möjligen, men hur bra är det att förvara frukt i 35+ graders värme i upp mot 9 timmar ??

dvs, går detta igenom, som det verkar göra till 100%... så kommer jag i princip kunna träna varannan vecka =(... alt. söka nytt jobb... vilket det lutar mot istället. (synd bara att jag stortrivs med jobbet nu...)

:laugh: Ska du säga upp dig från ett jobb du trivs med för att du inte kan träna som du vill? Väx upp ffs och inse att allt inte kommer att vara dig till lags hela tiden.

Kan du ha frukt kan du ha annat som tar lika stor plats, mörk choklad, nötter, bars, hemmagjort vad det nu är osv osv.

Fettecke
2005-10-18, 17:54
:laugh: Ska du säga upp dig för att du inte kan träna som du vill? Väx upp ffs och inse att allt inte kommer att vara dig till lags hela tiden.

Kan du ha frukt kan du ha annat som tar lika stor plats, mörk choklad, nötter, bars, hemmagjort vad det nu är osv osv.

Verkar det som om jag trivs med det nya skiftsystemet ?

klart det inte är bara för jobbet, men allt kommer att rasa i princip, flickvänne kommer jag att se varannan vecka, varanann vecka kommer vara helt död... ingen tid till mina intressen och skit... kan inte ha det så...

varför nöja sig när man kan ha det bättre ?

supra
2005-10-18, 17:56
Själv fick man spö i badminton av gubben som jobbar på idrotten :/

Sen är jag lite grinig att jag bara får träffa tjejen jag dejtar på helgen av nån konstig anledning.... why why why why!

Jo.. en är gymmet stängt på jobbet för att dom ska mosa in alla nautilus maskiner som finns... :(

RassK
2005-10-18, 17:58
allt suger.
Ben-dag :f
Jag tuggade isönder mitt headset

Cilia
2005-10-18, 17:59
eehhh var ska jag börja?






















* ALLT
* och lite till

stahlberg
2005-10-18, 18:01
Alla kan väl inte gå omkring och vara sura jämt. Det kan inte jag i alla fall. Och därför är jag inte sur alls.

AFanatic
2005-10-18, 18:05
Jag har ont i armarna...nej vänta nu...det är jag ju nöjd med. Sur över det kalla vädret...raggsockar, mössa, halsduk och vantar...jo tjena.

raZmus
2005-10-18, 18:17
OT: Jag är bara glad.

TheBeanSeed
2005-10-18, 18:21
jag är sur på sk. vänner som snackar skit om en... :whipped:

Shadow Warrior
2005-10-18, 18:35
Min axel dummar sej igen... kommer nog få återuppta träningen igen lagom till pensionen... *rolleyes*

carlsm
2005-10-18, 19:49
Ikväll e jag sur som fan för att:

Jag är trött.
En massa dumjävlar som stör mig på jobbet hela tiden (kunder heter de tydligen).
Jag har en massa skittråkiga och jobbiga resttentor efter mig och kan inte ta ut någon examen trots alla förbannade studieår.
Arbetmsarknadsklimatet suger i det här landet.
Jag har således heller ingen välavlönad karriär som jag borde.
Osv., osv.

Kort och gott en vanlig jävla dag. *grr*

murmeldjur
2005-10-18, 20:01
för att jag har haft ont i huvudet hela jäkla dagen *grr*

Fultjack
2005-10-18, 20:17
ont i benhinnorna och vi har match imorgon *grr* ( hockey )

edit: man är väl sur alla dagar? eller kanske inte sur, men less iaf. *rolleyes*

Wain
2005-10-18, 20:17
Tenta på tordag, söndag, måndag, onsdag och tordag...guld
*screwy* :sleep:

Johan_P
2005-10-18, 20:20
1. Stör mig på en uppkäftig liten pojke i klassen.
2. MP3-spelaren (värde 2.500 kr), gick i sönder för andra gången i går.

Dissector
2005-10-18, 20:20
Just idag är jag lite sur för att jag knappt har någon träningsverk i mina biceps sen igår, och dom ser knappt svullna ut. Dessutom är jag sur för att min axel-och-trapsträning är helt skum. Idag hade jag extremt problem att köra slut på mina axlar och traps, trots rejäla set till failure, vilket slutade med att jag omedvetet satt på gymmet och pressade i runt 2 timmar :(

Sheogorath
2005-10-18, 20:32
JAG ÄR JÄVLIGT SUR OCH DEPPIG!

-förhållandet är komplicerat och ingen vet något längre
-jag har en fucking jävla tenta som övergår min motivation
-jag sålde kasst på jobbet idag
-jag borde inte träna den här veckan mer p.g.a. tentan
...osv. jävla skit helvete allt är.

Lallle
2005-10-18, 20:42
Har matteprov på fredag och kan det inte så bra

Rock'nRoll
2005-10-18, 20:55
Har ont i vänster bröst :furious:

nordland
2005-10-18, 21:25
vette fan om man är så jäkla sur egentligen, men jag blir jävligt besviken för varje dag som går utan att det snöar.. Här sitter man med ett sjuhelsikes skotersug å int kommer de nå snö inte.... Längtar till februari...

B-jay
2005-10-18, 21:42
Jag är fortfarande sur för att man fick skrapa rutona på bilen imorse.

det står fan i avtalsvillkoren att det inte kan vara kallt i skåne! *grr*

bolt
2005-10-18, 22:10
Å nu gick stolsat## sönder, slog halvt ihjäl mig.. :furious: :furious:

tuben
2005-10-18, 22:38
Just idag är jag lite sur för att jag knappt har någon träningsverk i mina biceps sen igår, och dom ser knappt svullna ut.

Haha :D

Jag har inget att klaga på idag det har vart en bra dag, började inte ens må illa på dagens benpass :thumbup:

The Draf
2005-10-18, 22:41
För att mina marklyft gick helt åt helvete utan anledning. Fanns bara inget pulver i musklerna

delta_mats
2005-10-18, 22:42
Har lite småskador just nu som jag är sur över. Dessutom gick boxningsträningen ikväll dåligt och det är jag också sur över.

myggan
2005-10-18, 23:19
att min dvd kontroll pajade för 1 månad sen och jag har inte sett en film sen dess. innan såg jag flera i veckan *grr27*

(det går ju att se men då måste jag GÅ fram till dvd spelaren och starta MANUELLT.. hallå 1920-talet)

Peter-N1
2005-10-18, 23:25
att min dvd kontroll pajade för 1 månad sen och jag har inte sett en film sen dess. innan såg jag flera i veckan *grr27*

(det går ju att se men då måste jag GÅ fram till dvd spelaren och starta MANUELLT.. hallå 1920-talet)

Ville bara berätta att jag ska gå och lägga mig och kolla på min DVD samling av Miami Vice


ON TOPIC: Jag är lack över att jag min Fairing bars är slut *grr27*

Mago
2005-10-19, 00:02
Inte för jag är sur längre, men jag borde vara det..

Ringde på en båt-annons och kollade om den var kvar och om man kunde komma och kolla.. Jovisst den var kvar.
Ringde igen senare på dagen för att fråga om den verkligen var 5,10m lång, för den såg mindre ut på bilden.. Jajjemen, den är då 5,10m.

Kör dit, 10mil.. inte fan är båtjäveln mycket mer än 4m!! :furious:

Honn
2005-10-19, 10:09
Är sur för att jag är singel, har en sträckning i ryggen som stör mig sen 1,5 veckor tillbaks, en muskelknut i högra brösten som har funnits lika länge, en inflammation i ett muskelfäste som kommer och går som den vill och givertvis för att jag är så gott som pank.

bosse_brutal
2005-10-19, 10:56
mitt gymkort gick ut i fredags, och enlligt dom jävla f*ttorna i kassan finns det 2möjligheter för mig om jag vill träna resten av tiden innan lumpen (fram till 31oktober) och det är 1. köp ett nytt badkort+årskort till gymmet 2. betala 80spänn varje gång. självklart är det omöjligt att lösa detta på nått annat sätt, det kvittar ifall atletklubben tyckar att det är OK att jag tränar gratis den tiden. "neej det gååår inte jag är en ceepeeskadad paragrafryttare så du måste köpa ett nytt årskort för att få träna i 2 veckor till"

Arnesson
2005-10-19, 11:02
Verkar det som om jag trivs med det nya skiftsystemet ?

klart det inte är bara för jobbet, men allt kommer att rasa i princip, flickvänne kommer jag att se varannan vecka, varanann vecka kommer vara helt död... ingen tid till mina intressen och skit... kan inte ha det så...

varför nöja sig när man kan ha det bättre ?

Träna innan jobbet, så är allt löst, och du slutar 19 och kan då träffa flickan. Du kan ha färdiga mackor i en kylväska med dig när du jobbar(?)

:)

Jet
2005-10-19, 11:05
Jag är inte sur för något, så det så...

LexSinner
2005-10-19, 11:18
Jag har inflammation i underarmen *grr*

Fartman
2005-10-19, 11:33
vette fan om man är så jäkla sur egentligen, men jag blir jävligt besviken för varje dag som går utan att det snöar.. Här sitter man med ett sjuhelsikes skotersug å int kommer de nå snö inte.... Längtar till februari...

Här har det nu kommit lite snö idag.. fast det gjorde mig mest sur eftersom jag måste byta vinterdäck på minst en bil idag

hangatyr
2005-10-19, 12:13
något sitter löst i mitt knä och det gör ont som fan.
jag her en muskelknut i ryggen som itne vill släppa.
min dator på jobbet har pajat ihop totalt så ajg får sitta i landskap tills vidare.


suck.

Mental
2005-10-19, 12:25
Tråden gällde varför man var sur just i dag, men då den skapades igår så kan vi ju ta det i stället.

Igår var jag sur för att jag måste ta ledigt från jobbet för att tvinga ned min far på missbruksenheten och hota honom med vårdintyg och lvm åtgärder.
Och som grädden på moset så hade bilbatteriet frysit sönder och frusit fast. Så jag jävlades med dålig belysning och dåliga verktyg samt att jag är kass på mekanik. det tog ca 3h att byta ett jävla batteri!!! dessutom kostade det pengar jag inte hade och jag förlorar lön på att vara borta från jobbet.

ArnoldOnLehmä
2005-10-19, 12:45
Jag är sur som fan nu. Har haft ont i knät några veckor men förra veckan kunde jag köra ett ganska tungt böj pass. Nu har jag plötsligt fått ont under knät (hade ont över knäskålen sist) och för att kolla hur illa det var så körde jag ett böjpass bara för att inse att hade jag kört med mer en 150 som var det sista jag löft så hade benet fan gått av. *cry* Om inte det vore nog så har jag haft en stickande smärta i höger bröstmuskel så det kommer bli kul att se hur bänken går imorrn. Förhoppningsvis så går det inte att bänka över 150kg heller och då blir jag fanimig en parkbänksalkis. *grr*

Oatmeal
2005-10-19, 13:02
För att jag fick en så onödig böter på 800 igår..
För att jag skulle få reda på hur det blir med ett jobb igår, men dom har fortfarande inte ringt, Måste veta det så jag vet hur jag ska göra med ett annat jobb..
Annars är jag inte sur för så mycket mer :)

grisbil3n
2005-10-19, 13:13
Finns inte BBB fiber i nya lyan, och jag förmodar att det blir comhem då, vilket suger.

Diana
2005-10-19, 13:30
Va ju 100% säker på att skolornas 'orienterar-säsong' va över by now...
bara tysta lugna skogen att umgås med :love:
Men va upptäcker man imorse?
jo elljusspåret är smockfullt av de högljudda okordinerade små liven *grr27* :laugh:

Sur brukar ja bli när ja är övertränad,
för ett par dar sen kunnde ja inte ens sova för ja va så jevla aggro :D
HELT utan skäl, förutom just överträningen
stört *screwy*