handdator

Visa fullständig version : Tribuex 500 the original blue pill


GK87
2005-10-17, 23:28
Hej jag beställde för nån vecka sen Createch, creacomplete nått protein pulver och tribex 500 för att ja ville öka så mycket i muskelmassa på kortaste möjligaste tid.
Efter min beställning var gjord så läset jag att Tribex 500 som innehåller örten tribulus m.m inte funkar och jag läste också i en annan tråd här på forumet att det var en 24 åring som blev avrådd ifrån att använda detta då undrar jag är detta farligt för en 18 årig kille eller är det de att det inte hjälper? vore tacksam för svar MVH lill arnold

mangemani
2005-10-18, 00:37
Hej jag beställde för nån vecka sen Createch, creacomplete nått protein pulver och tribex 500 för att ja ville öka så mycket i muskelmassa på kortaste möjligaste tid.
Efter min beställning var gjord så läset jag att Tribex 500 som innehåller örten tribulus m.m inte funkar och jag läste också i en annan tråd här på forumet att det var en 24 åring som blev avrådd ifrån att använda detta då undrar jag är detta farligt för en 18 årig kille eller är det de att det inte hjälper? vore tacksam för svar MVH lill arnold


och den 24 åringen var jag det.

farligt är det inte(seriösa sidor typ som*ja,ni vet vilken* och typ som denna säljer inte farliga kosttillskott),men för en 18 årig kille,med full produktion utav egna hormoner och full med testeron,så är sådana produkter(tribulus produkter) rätt så meningslösa.
du har redan allt(eller mer tom) i kroppen än vad denna produkt kan ge.
du kan inte tanka bilen dubblet så mycket som tanken rymmer,rätt så meningslöst.