handdator

Visa fullständig version : Vad innerhåller denna drycken!?


beckman88
2005-10-17, 15:24
Någon annan som har sett den nya läsken " sugar and caffeine free coke"


Protein: 0g
Kolhydrater: 0g
Fett: 0g

Vad är det i drycken som gör att det inte bara är vanligt vatten med lite sötningsmedel?

King Grub
2005-10-17, 15:33
Det är vanligt vatten med sötningsmedel, plus surhetsreglerande ämnen och smakämnen.

Cloud
2005-10-17, 17:42
Det är vanligt vatten med sötningsmedel, plus surhetsreglerande ämnen och smakämnen.

Och kolsyra!

//Gustav

Lizard
2005-10-17, 18:28
Om det är Coca-colan med guldetikett du syftar på å har den rullat ute på världsmarknaden under några år. Upprinnelsen är en tilltagande debatt om de negativa effekterna av koffein. Och eftersom flertalet som oroar sig över sin hälsa har det gemensamt att de oroar sig över socker så har produkten kommit ut i den här tappningen. Laserades i USA först och pilotas ut i Europa land för land.

beckman88
2005-10-17, 21:32
men vatten + lite annat skit för 16 spänn? rena rånet

Cerberus
2005-10-17, 22:46
mm koffein e ju sååå farligt när folk västvärlden glufsar i sig godis och fett som tokar. Ja koffein ska man verkligen akta sig för *bs*

Människor i allmänhet oroar sig för fel saker, visserligen vet jag inte hur "farligt" koffein är men jag vet att det stimulerar fettförbränningen samt piggar upp vilket inte e illa i mina ögon iaf..finns så mkt värre saker att oroa sig för liksom(typ supande).

Mr. Moose
2005-10-18, 07:12
mm koffein e ju sååå farligt när folk västvärlden glufsar i sig godis och fett som tokar. Ja koffein ska man verkligen akta sig för *bs*

Människor i allmänhet oroar sig för fel saker, visserligen vet jag inte hur "farligt" koffein är men jag vet att det stimulerar fettförbränningen samt piggar upp vilket inte e illa i mina ögon iaf..finns så mkt värre saker att oroa sig för liksom(typ supande).

Lustigt när folk som röker två packet cigaretter per dag oroar sig för koffeinet i en Coke!! *screwy* *screwy*

Claes