handdator

Visa fullständig version : Bantarbluff igen


Nitrometan
2005-10-17, 13:38
Antagligen lönar sig sånt här, annars höll de väl inte på.

Artikel hos Råd & Rön (http://www.radron.se/templates/news____5811.asp).

Att folk bara går på det.

Men tydligen är det tillräckligt många som gör det.

jwzrd
2005-10-17, 13:42
Antagligen lönar sig sånt här, annars höll de väl inte på.

Artikel hos Råd & Rön (http://www.radron.se/templates/news____5811.asp).

Att folk bara går på det.

Men tydligen är det tillräckligt många som gör det.

Ta en titt i Kosttillskottskategorin för förslag att skicka till Råd och rön.

Nitrometan
2005-10-17, 13:46
Ta en titt i Kosttillskottskategorin för förslag att skicka till Råd och rön.
Jag vet. Men jag blir bara så trött. :sleep:

jwzrd
2005-10-17, 13:52
Jag vet. Men jag blir bara så trött. :sleep:

Det skrivs dock bara om bantarbluffar, inget om hela kosttillskottsbluffmakeriet (kort ord!) med booster hit, steroler dit, sju olika kreatinsorter, maxultrabolablanhablanha osv. Kostar asmycket och "drabbar" till allra största del osnutna kids utan egen inkomst.

Mass-Tech
2005-10-17, 13:56
Det skrivs dock bara om bantarbluffar, inget om hela kosttillskottsbluffmakeriet (kort ord!) med booster hit, steroler dit, sju olika kreatinsorter, maxultrabolablanhablanha osv. Kostar asmycket och "drabbar" till allra största del osnutna kids utan egen inkomst.
Om jag hade fått en tia för gång nån annan frågade mig vilket som var bäst av SuperAnabolMAX och MEGASIZEGROWER så hade jag själv hat pengar till att köpa skiten.

Nitrometan
2005-10-17, 13:56
Jag vet. Jävla bluffbransch. Jag brukar iaf försöka "omvända" de osnutna kids jag snackar med på gymmet.

Både jag och min träningskompis är anti de flesta kosttillskott. Bara protein och kreatin.

Bluffmakeri i varenda annons man ser.

Bluffbluffbluffbluffbluffbluff!

Mass-Tech
2005-10-17, 14:01
Änno roligare är det när dom väl har köpt skiten, och springer runt och säger till sina kompisar att de har växt jättebra på möget, men andledningen till att de växter är att de precis har börjat träna.

mangemani
2005-10-17, 14:01
tja bluff eller inte,det som står på ett paper behöver inte bevisa ett skit,det som bevisar om det funkar eller inte,det är det praktiska,dvs testa på.

jwzrd
2005-10-17, 14:11
tja bluff eller inte,det som står på ett paper behöver inte bevisa ett skit,det som bevisar om det funkar eller inte,det är det praktiska,dvs testa på.

Jag bör testa praktiskt om jag äger din bil?

Nitrometan
2005-10-17, 14:21
tja bluff eller inte,det som står på ett paper behöver inte bevisa ett skit,det som bevisar om det funkar eller inte,det är det praktiska,dvs testa på.
Kan jag använda det som förklaring när polisen tar mig för fortkörning?
Jag var tvungen att testa om bilens toppfart stämde?

Hastighetsbegränsningen är ju bara skriven på ett papper - det som gäller är ju att testa praktiskt. Nej, det stämde inte, det gick att köra fortare än 90...

mangemani
2005-10-17, 14:27
ok :confused: :confused: *screwy*

Nitrometan
2005-10-17, 15:04
ok :confused: *screwy*
ok :confused: :confused: *screwy*

Herkulez
2005-10-17, 15:05
Jag bör testa praktiskt om jag äger din bil?
haha lol....klad norrbottning blev jag



ontopic: nä tacka vet jag saunabelt

mangemani
2005-10-17, 15:06
förstog inte vart du menade med din "gemförelse" eller vad man nu ska kalla det för...2 helt skillda saker.
folk kan ju viffta med studie hit och dit och predika med sina forsknings rapporter om en produkt,men hur kan dom veta om dom funkar eller ej genom att ha läst på ett paper?

MilkmaN
2005-10-17, 15:15
förstog inte vart du menade med din "gemförelse" eller vad man nu ska kalla det för...2 helt skillda saker.
folk kan ju viffta med studie hit och dit och predika med sina forsknings rapporter om en produkt,men hur kan dom veta om dom funkar eller ej genom att ha läst på ett paper?

För att har testat det och sedan delar med sig av sina erfarenheter via ett papper?

jwzrd
2005-10-17, 15:19
förstog inte vart du menade med din "gemförelse" eller vad man nu ska kalla det för...2 helt skillda saker.
folk kan ju viffta med studie hit och dit och predika med sina forsknings rapporter om en produkt,men hur kan dom veta om dom funkar eller ej genom att ha läst på ett paper?

Tänk nu lite. Det är ingen större skillnad på dina papper som visar att du äger en bil och en vetenskaplig studie presenterad som en rapport. Det handlar om vem som står för pappret helt enkelt.

Har du en rapport om en studie som genomförts vetenskapligt så kan du dra en del slutsatser om hur pass trovärdig den är. Produktblad och annan marknadsföring är en annan sak dock, det passar inte ens att torka Herkulez i arslet med (för glatt yta osv).

Diana
2005-10-17, 15:26
Änno roligare är det när dom väl har köpt skiten, och springer runt och säger till sina kompisar att de har växt jättebra på möget, men andledningen till att de växter är att de precis har börjat träna.
Hehehe,
Japp oräkneligt antal veckopengar som går det ödet till mötes *popcorn* :D

Tolkia
2005-10-17, 16:00
Det skrivs dock bara om bantarbluffar, inget om hela kosttillskottsbluffmakeriet (kort ord!) med booster hit, steroler dit, sju olika kreatinsorter, maxultrabolablanhablanha osv. Kostar asmycket och "drabbar" till allra största del osnutna kids utan egen inkomst.
En liten gissning - inte alltför vågad - är väl att det har att göra med vad de tror att en större del av de som läser Råd och Rön konsumerar i större utsträckning: "Snabbslank" eller "Megamaxisuperanabolbooster". ;)