handdator

Visa fullständig version : Någon som Testat?


Powerexpress
2005-10-17, 12:28
Hej igen har någon testat Creatin 2000 Extreme eller Cell-Tech?
Undrar bara om det är skit kreatin.

Var kan man gå tag på Creatin 2000 Extreme?

Powerexpress
2005-10-17, 12:47
Jo har någon provat de här också Ultra pro 3, Myoform-x, Metysten X2, C-X3, MX FORCE? Bara de som har provat grejerna tycker jag uttalar sig ni andra behöver inte titta på det här inlägget.

mangemani
2005-10-17, 12:52
creatin som creatin skulle jag nog säga,alla har väl samma effekt.

angående cell-tech,tycker hellre du ska pröva på "kreatin booster" från fairing(du kan hitta den här i kolozzeums shop)...kanske nått dyrare men du får ut mer utav den.
kreatin booster är nog det ultimataste när det gäller kreatin transport,den inehåller allt det viktigaste för att kroppen ska kunna ta upp kreatinet så effektivt som möjligt(den inehåller bla ALA).
det är är samma slags produkt,dvs kreatin transporter.

när det gäller själva kreatinet,köp nått billigt kreatin,typ som star nutritions kreatin eller liknande,billigt och bra kreatin.

Pez
2005-10-17, 12:54
Jo har någon provat de här också Ultra pro 3, Myoform-x, Metysten X2, C-X3, MX FORCE? Bara de som har provat grejerna tycker jag uttalar sig ni andra behöver inte titta på det här inlägget.
Du har ju redan frågat här:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=53738

Passade inte svaren eller?

Jag tror att du lägger för mycket intresse på balla tillskott som heter nåt med "X" och för lite på mat.

Powerexpress
2005-10-17, 13:00
Du har ju redan frågat här:
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=53738

Passade inte svaren eller?

Jag tror att du lägger för mycket intresse på balla tillskott som heter nåt med "X" och för lite på mat.

Ja och jag fick inga bra svar!
Det var ett jävla tjat om mat jag äter väl förfan så mycket som mitt dagliga intag säger att jag ska äta och mer. De som har provat grejerna ka uttala sig ni andra behöver inte säga ett skit. Jag kanske ska köpa någon av dessa produkter därför vill jag höra vad folk som har provat dem tycker tack :bow:

Powerexpress
2005-10-17, 13:06
creatin som creatin skulle jag nog säga,alla har väl samma effekt.

angående cell-tech,tycker hellre du ska pröva på "kreatin booster" från fairing(du kan hitta den här i kolozzeums shop)...kanske nått dyrare men du får ut mer utav den.
kreatin booster är nog det ultimataste när det gäller kreatin transport,den inehåller allt det viktigaste för att kroppen ska kunna ta upp kreatinet så effektivt som möjligt(den inehåller bla ALA).
det är är samma slags produkt,dvs kreatin transporter.

när det gäller själva kreatinet,köp nått billigt kreatin,typ som star nutritions kreatin eller liknande,billigt och bra kreatin.

Har kört ett tag med Cell force (mono) men verkar vara immun mot det. Funderar på om jag ska testa Creapure och ALA eftersom jag inte har reagerat på mitt Cell Force hm..

mangemani
2005-10-17, 13:42
Har kört ett tag med Cell force (mono) men verkar vara immun mot det. Funderar på om jag ska testa Creapure och ALA eftersom jag inte har reagerat på mitt Cell Force hm..
nja,immun tror jag inte du är,vissa svarar ibland dåligt på kreatin bara och då finns det ju hjälp,dvs ALA,kreatin booster osv.
hur tar du kreatinet då?tar du det direkt efter träningen tillsammans med dom snabba kolhydraterna?

Mass-Tech
2005-10-17, 13:50
Hej igen har någon testat Creatin 2000 Extreme eller Cell-Tech?
Undrar bara om det är skit kreatin.

Var kan man gå tag på Creatin 2000 Extreme?
Har användt Cell-Tech, var bra men det var jävligt mycket bort blåsta pengar.

Powerexpress
2005-10-17, 13:54
nja,immun tror jag inte du är,vissa svarar ibland dåligt på kreatin bara och då finns det ju hjälp,dvs ALA,kreatin booster osv.
hur tar du kreatinet då?tar du det direkt efter träningen tillsammans med dom snabba kolhydraterna?

Lite före och resten efter. Har dock inte tränat lika hårt på 6 mån. Bänkade 125 kg så jag ska ta upp träningen igen nu därför vill jag ha ett bra kreatin och kanske någon ALA.

Powerexpress
2005-10-17, 13:55
Har användt Cell-Tech, var bra men det var jävligt mycket bort blåsta pengar.

Man tackar för svaret! Cell-Teck strucket! :whipped:

mangemani
2005-10-17, 13:56
Lite före och resten efter. Har dock inte tränat lika hårt på 6 mån. Bänkade 125 kg så jag ska ta upp träningen igen nu därför vill jag ha ett bra kreatin och kanske någon ALA.


satsa på att ta allt efter istället,kanske kan hjälpa,bara ett tips.
ja du är ju inne på rätt spår iaf,kreatin i kombination med ALA är rätt så bra faktiskt.

Powerexpress
2005-10-17, 14:02
satsa på att ta allt efter istället,kanske kan hjälpa,bara ett tips.
ja du är ju inne på rätt spår iaf,kreatin i kombination med ALA är rätt så bra faktiskt.

Jo man har ju hört det så jag ska väl se om kroppen reagerar på det. Efter min student så har jag blivit en slöhög har tappat 4 kg/muskler så att säga. Bänkade 125 kg så jag ska ta upp träningen igen nu. Har dock börjat träna Taijutsu.

Powerexpress
2005-10-17, 14:23
Just ja jag väger 65 kg och är 174

HenrY
2005-10-17, 14:50
Det var ett jävla tjat om mat jag äter väl förfan så mycket som mitt dagliga intag säger att jag ska äta och mer.

:laugh:

jwzrd
2005-10-17, 15:36
Just ja jag väger 65 kg och är 174

Känner du ett stort behov av att ge bort dina pengar? Ge mig 1k i månaden och häng med till gymmet, du får tillbaka lappen varje månad du inte ökat tre gånger så mycket du gjort själv med tusenlappen du ville lägga på kosttillskottsskräpet du frågar om. Deal?

Mass-Tech
2005-10-17, 15:50
Känner du ett stort behov av att ge bort dina pengar? Ge mig 1k i månaden och häng med till gymmet, du får tillbaka lappen varje månad du inte ökat tre gånger så mycket du gjort själv med tusenlappen du ville lägga på kosttillskottsskräpet du frågar om. Deal?
Det hade jag tackat ja till.

Powerexpress
2005-10-17, 15:58
Känner du ett stort behov av att ge bort dina pengar? Ge mig 1k i månaden och häng med till gymmet, du får tillbaka lappen varje månad du inte ökat tre gånger så mycket du gjort själv med tusenlappen du ville lägga på kosttillskottsskräpet du frågar om. Deal?

Deal!

Powerexpress
2005-10-17, 16:00
Känner du ett stort behov av att ge bort dina pengar? Ge mig 1k i månaden och häng med till gymmet, du får tillbaka lappen varje månad du inte ökat tre gånger så mycket du gjort själv med tusenlappen du ville lägga på kosttillskottsskräpet du frågar om. Deal?

Din qoute stämmer inte riktigt Brad Pitt har använt sig utav anabola astroider.

jwzrd
2005-10-17, 16:09
Din qoute stämmer inte riktigt Brad Pitt har använt sig utav anabola astroider.

Min quote är något ironisk. Vad Brad Bitt ätit är hans business också, han är mycket framgångsrik i det han gör minst sagt och många vill ha hans kropp (på alla tänkbara vis :D).

ROELLEH
2005-10-24, 09:11
Jag har testat Ultimate Pro 3 proteinet och det är bra och fungerar, Metysten X2 har jag också testat i en månad och effekten utav det var sådär, jag har blivit hårdare, tappat underhudsfett men ökat muskelmassa så mycket som det var lovat har jag dock inte gjort, nu blir det bara gainer, protein o kreatin under vintern och deffning till sommaren.